prosessien hallinnassa ei näy mitää mikä veisi mitään, kaikki nollassa, olen myös valinnut näytä kaikkien käyttäjien prosessit. mitään muuta ei ole auki kuin firefox, vaikka pelkkä työpöytä on esillä eikä mitään ole auki niin se pysyy tossa 20-25% välillä. minulla on windows 7 ultimate 64bit. mitään merkittävää en ole viimeaikoina tehnyt.
20-25% suoritinkäyttö
4
97
Vastaukset
aika kova siinä mielessä että itselläni pomppii yhden ja kymmenen välillä eli äsken käväsi hetkellisesti kymmenessä kun laitoin ikkunoita alas.
merkillistä ettei prosessien hallinnassa näy vaikka lukemat ovat tuossa.
millä seuraat noita lukemia, ikkunan alaosasta vai sillä mikkiksen lisäosalla jonka saa työpöydälle, mistä näkyy muistin käyttökin? se nimittäin joskus näyttää enemmän muttei lluitenkaan pysyvästi.- lieroz
siis toi sivupalkin juttu missä näkee suoritinkäytön ja muistin käytön... käynnistin koneen uudelleen ja ongelma korjaantu, arvot menivät normaaliksi eli viisari osoittaa nyt 0-3% välillä...
lieroz kirjoitti:
siis toi sivupalkin juttu missä näkee suoritinkäytön ja muistin käytön... käynnistin koneen uudelleen ja ongelma korjaantu, arvot menivät normaaliksi eli viisari osoittaa nyt 0-3% välillä...
mulla oli realplayer koneella ihan siksi koska siinä on kätevä tuo download this video- juttu ja se alko tekemään sitä, että playerista tuli prosesseihin yht äkkiä kaksi juttua joissa kummassakin suoritinkäyttö tasan 25% ja pysyvästi kunnes sammutin ne. ja realin olin ladannut ihan viralliselta sivuilta. en saanut ratkaistua heti ongelmaa enkä viitsinyt edes ajatella, joten poistin koko realplayerin.
eli sulla voi palata taas tuo, katselet vaan tarkkaan mitä prosessienhallinssa tapahtuu ja koitat loytää ainakin sen, mikä tuon aiheuttaa.- lieroz
harrastelijakirurgi kirjoitti:
mulla oli realplayer koneella ihan siksi koska siinä on kätevä tuo download this video- juttu ja se alko tekemään sitä, että playerista tuli prosesseihin yht äkkiä kaksi juttua joissa kummassakin suoritinkäyttö tasan 25% ja pysyvästi kunnes sammutin ne. ja realin olin ladannut ihan viralliselta sivuilta. en saanut ratkaistua heti ongelmaa enkä viitsinyt edes ajatella, joten poistin koko realplayerin.
eli sulla voi palata taas tuo, katselet vaan tarkkaan mitä prosessienhallinssa tapahtuu ja koitat loytää ainakin sen, mikä tuon aiheuttaa.aijaa ok... no mulla ei realplayerinä onneksi ole, mutta quicktime player löytyy koska on itunes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106