Kysymys ylläpidolle
En voinut tuohon aloitukseen, jossa kerrottiin puhelinnumerosta, koska kommentoi-painike ei jostain syystä toimi.
Siis miksi vastaatte aina samalla massavastauksella, kun joku kysyy jotain?
Jos vastaus/ selitys tulisi heti tänne, niin saisivat muutkin käyttäjät tietoa.
Siis miksi vastaatte aina samalla massavastauksella, kun joku kysyy jotain?
Jos vastaus/ selitys tulisi heti tänne, niin saisivat muutkin käyttäjät tietoa.
Kun aihe on ylläpidolle harmillinen, he estävät vastaamisen. Näin varmistetaan, että kukaan ei pääse kommentoimaan ylläpidon vastausta.
Yksityisvastaus taas siksi, että asiaa voitaisiin salata muilta.
Yksityisvastaus taas siksi, että asiaa voitaisiin salata muilta.
Moikka! Tarkoitat vastausta, jossa pyydetään ottamaan yhteyttä käyttäjätukeen? Se annetaan silloin, kun toivomme käyttäjän ottavan yhteyttä käyttäjätukeen, ei sen kummempaa. 😅
Usein syy tuohon on se, että ongelma koskee vain tätä yhtä käyttäjää. Teknisissä ongelmissa tulisi aina olla yhteydessä käyttäjätukeen, koska palstalla IP-osoitteiden muuttuessa emme voi varmistua siitä, että keskustelemme saman henkilön kanssa.
Jos kyseessä taas on Treffit24:n maksuihin liittyvä asia (joita on täällä ollut pari lähiaikoina), ei asiaa voi selvittää palstalla, koska selvittämiseen tarvitaan henkilökohtaisia tietoja, joita ei tule jakaa palstalla.
Esimerkiksi tuosta puhelinnumeroasiasta emme ole saaneet palautetta käyttäjätukeen tai muualle palstalle muilta. Yleensä isot määrät palautetta jostain tietystä asiasta kertoo laajemmasta tilapäisestä virheestä, josta onkin sitten helppo saada luotettavaa lisätietoa. Yksittäisen käyttäjän kohtaama ongelma on asia, jota pitää siis selvittää vain tämän käyttäjän kanssa. Mikäli tästä asiasta tulisi paljon palautetta, voisi kommentoinnin avata uudelleen ja ylläpito voisi sitten kertoa asiasta keskustelussa lisää. 😊 Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
Käyttäjätukeen kannattaa olla yhteydessä aina, jos palvelun käyttämisessä on ongelmia. Yhteydenotot voi hoitaa myös anonyymisti lisäämällä vastausosoitteeksi sähköpostiosoiteen, josta ei ilmene esim. nimitietoja.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi
Usein syy tuohon on se, että ongelma koskee vain tätä yhtä käyttäjää. Teknisissä ongelmissa tulisi aina olla yhteydessä käyttäjätukeen, koska palstalla IP-osoitteiden muuttuessa emme voi varmistua siitä, että keskustelemme saman henkilön kanssa.
Jos kyseessä taas on Treffit24:n maksuihin liittyvä asia (joita on täällä ollut pari lähiaikoina), ei asiaa voi selvittää palstalla, koska selvittämiseen tarvitaan henkilökohtaisia tietoja, joita ei tule jakaa palstalla.
Esimerkiksi tuosta puhelinnumeroasiasta emme ole saaneet palautetta käyttäjätukeen tai muualle palstalle muilta. Yleensä isot määrät palautetta jostain tietystä asiasta kertoo laajemmasta tilapäisestä virheestä, josta onkin sitten helppo saada luotettavaa lisätietoa. Yksittäisen käyttäjän kohtaama ongelma on asia, jota pitää siis selvittää vain tämän käyttäjän kanssa. Mikäli tästä asiasta tulisi paljon palautetta, voisi kommentoinnin avata uudelleen ja ylläpito voisi sitten kertoa asiasta keskustelussa lisää. 😊 Toivottavasti tämä selvensi asiaa.
Käyttäjätukeen kannattaa olla yhteydessä aina, jos palvelun käyttämisessä on ongelmia. Yhteydenotot voi hoitaa myös anonyymisti lisäämällä vastausosoitteeksi sähköpostiosoiteen, josta ei ilmene esim. nimitietoja.
Terkuin,
Emma,
Suomi24-tiimi
6 VASTAUSTA:
"Usein syy tuohon on se, että ongelma koskee vain tätä yhtä käyttäjää. "
Tosin tavallisesti asia koskee kaikkia käyttäjiä, vain poikkeuksellisesti kohdistuu muutamaan.
Jos te etukäteen tiedätte, että hankaluuksia tulee esiintymään (lähiaikoina tarkoittaa aina tulevaa, ei mennyttä), miksi ette toimi toisin.
"Yleensä isot määrät palautetta jostain tietystä asiasta kertoo laajemmasta tilapäisestä virheestä," Kuten esimerkiksi se nollasivun onelma, jonka alkuun totesitte johtuvan käyttäjistä.
Tässä teille iso ongelma: miksi ilmianto ei yleensä johda tulokseen, vaikka ilmiannon syy on selkeä sääntörikkomus? Miksi poistot tehdään salassa kuin häpeillen? Miksi salailu?
Voisitte hankkia peilejä. Niistä voitte nähdä syyn vaikeuksiin.
Tosin tavallisesti asia koskee kaikkia käyttäjiä, vain poikkeuksellisesti kohdistuu muutamaan.
Jos te etukäteen tiedätte, että hankaluuksia tulee esiintymään (lähiaikoina tarkoittaa aina tulevaa, ei mennyttä), miksi ette toimi toisin.
"Yleensä isot määrät palautetta jostain tietystä asiasta kertoo laajemmasta tilapäisestä virheestä," Kuten esimerkiksi se nollasivun onelma, jonka alkuun totesitte johtuvan käyttäjistä.
Tässä teille iso ongelma: miksi ilmianto ei yleensä johda tulokseen, vaikka ilmiannon syy on selkeä sääntörikkomus? Miksi poistot tehdään salassa kuin häpeillen? Miksi salailu?
Voisitte hankkia peilejä. Niistä voitte nähdä syyn vaikeuksiin.
Minun yksityinen ongelmani on se, että kirjautuessani nimimerkilleni kone palaakin sivulle https://www.suomi24.fi/, ei koskaan siihen, mistä lähdin. En ole kuullut kenenkään toisen ihmettelevän, miksi profiilinimimerkilleni kirjautuminen tekisi tuon. Eikä kuvakaappauksesta olisi apua, sillä kaipa te tuon sivun tiedätte.
valokuvaaja_natu kirjoitti: Minun yksityinen ongelmani on se, että kirjautuessani nimimerkilleni kone palaakin sivulle https://www.suomi24.fi/, ei koskaan siihen, mistä lähdin. En ole kuullut kenenkään toisen ihmettelevän, miksi profiilinimimerkilleni kirjautuminen tekisi tuon. Eikä kuvakaappauksesta olisi apua, sillä kaipa te tuon sivun tiedätte.
Niin se menee minullakin, eli ei jää sille sivulle missä olin.
Ylläpidolle tämä: voisitte vastata vaikkapa, ettei ole yleinen vika, vaan vain minun omassa laitteessani. Silloin tietäisin, että ongelma kyllä poistuu.
Jos ei poistuisi, niin silloin tietysti tulisi otettua yhteyttä palautelomakkeella.
Niin olen tehnytkin.
Ylläpidolle tämä: voisitte vastata vaikkapa, ettei ole yleinen vika, vaan vain minun omassa laitteessani. Silloin tietäisin, että ongelma kyllä poistuu.
Jos ei poistuisi, niin silloin tietysti tulisi otettua yhteyttä palautelomakkeella.
Niin olen tehnytkin.
Anonyymi kirjoitti: Niin se menee minullakin, eli ei jää sille sivulle missä olin.
Ylläpidolle tämä: voisitte vastata vaikkapa, ettei ole yleinen vika, vaan vain minun omassa laitteessani. Silloin tietäisin, että ongelma kyllä poistuu.
Jos ei poistuisi, niin silloin tietysti tulisi otettua yhteyttä palautelomakkeella.
Niin olen tehnytkin.
Se vielä, että saattaa moni paukauttaa sen numeronsa siihen, kun luulee ettei enää muuten pääse sivustolle.
Anonyymi kirjoitti: "Usein syy tuohon on se, että ongelma koskee vain tätä yhtä käyttäjää. "
Tosin tavallisesti asia koskee kaikkia käyttäjiä, vain poikkeuksellisesti kohdistuu muutamaan.
Jos te etukäteen tiedätte, että hankaluuksia tulee esiintymään (lähiaikoina tarkoittaa aina tulevaa, ei mennyttä), miksi ette toimi toisin.
"Yleensä isot määrät palautetta jostain tietystä asiasta kertoo laajemmasta tilapäisestä virheestä," Kuten esimerkiksi se nollasivun onelma, jonka alkuun totesitte johtuvan käyttäjistä.
Tässä teille iso ongelma: miksi ilmianto ei yleensä johda tulokseen, vaikka ilmiannon syy on selkeä sääntörikkomus? Miksi poistot tehdään salassa kuin häpeillen? Miksi salailu?
Voisitte hankkia peilejä. Niistä voitte nähdä syyn vaikeuksiin.
Chat keskustelun avauksessa tule ilmoitus tietoturva riskistä
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Varoitus: mahdollinen tietoturvariski
Firefox havaitsi ongelman, eikä jatkanut sivustolle chat.suomi24.fi. Sivuston asetukset on määritetty väärin tai tietokoneesi kello on asetettu väärään aikaan.
On todennäköistä, että verkkosivuston varmenne on vanhentunut, mikä estää Firefoxia muodostamasta suojattua yhteyttä. Jos vierailet tällä sivustolla, hyökkääjät voivat yrittää varastaa esimerkiksi salasanoja, sähköposteja tai luottokorttitietoja.
Mitä voit tehdä?
Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse. Voit ilmoittaa ongelmasta sivuston ylläpitäjälle.
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Varoitus: mahdollinen tietoturvariski
Firefox havaitsi ongelman, eikä jatkanut sivustolle chat.suomi24.fi. Sivuston asetukset on määritetty väärin tai tietokoneesi kello on asetettu väärään aikaan.
On todennäköistä, että verkkosivuston varmenne on vanhentunut, mikä estää Firefoxia muodostamasta suojattua yhteyttä. Jos vierailet tällä sivustolla, hyökkääjät voivat yrittää varastaa esimerkiksi salasanoja, sähköposteja tai luottokorttitietoja.
Mitä voit tehdä?
Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse. Voit ilmoittaa ongelmasta sivuston ylläpitäjälle.
Anonyymi kirjoitti: Chat keskustelun avauksessa tule ilmoitus tietoturva riskistä
???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Varoitus: mahdollinen tietoturvariski
Firefox havaitsi ongelman, eikä jatkanut sivustolle chat.suomi24.fi. Sivuston asetukset on määritetty väärin tai tietokoneesi kello on asetettu väärään aikaan.
On todennäköistä, että verkkosivuston varmenne on vanhentunut, mikä estää Firefoxia muodostamasta suojattua yhteyttä. Jos vierailet tällä sivustolla, hyökkääjät voivat yrittää varastaa esimerkiksi salasanoja, sähköposteja tai luottokorttitietoja.
Mitä voit tehdä?
Ongelma johtuu todennäköisesti sivustosta, etkä voi korjata sitä itse. Voit ilmoittaa ongelmasta sivuston ylläpitäjälle.
Moikka! Kiitos ilmoituksesta. Välitän tiedon eteenpäin.
-Emma
-Emma
Parannamme palvelua