Kajaanin kampaamot

Henni

Hei!
Mikäs on kajaanin paras kampaamo ja olis kiva tietää minkä hintasia hiusten leikkuut eri kampaamoissa ovat? Olen vasta muuttanut tänne ja olen huomannut ainakin sellaiset kampaamot kuten Arja Mård, Muotitukka ja se yksi siellä Sokoksen alapuolella, minkälaisia kokemuksia teillä on niistä?

96

26211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitu

      joo,se arja mård on tyyris paikka,samoin kuin sokoksen alapuolella oleva,oisko ollu mona..mut siinä kauppapaikka 18 on kampaamo,oisko just muotitukka???tosi ammattilainen se vanhempi nainen ainaski,tekee tosi hyvää jälkee,kannattaa kokeilla!!!

      • wosu

        ehdottomasti paras. Kyllä tukka lähtee...


    • Tyytyväinen asiakas

      Mona ainakin on hyvä.

      • Anni

        Heips,

        Osaisitteko sanoa hyvää, kohtuuhintaista kampaamoa Kajaanista? Olen jo vuosia käynyt yhdellä ja samalla, mut nyt kampaajan äitiyslomalle jäännin vuoksi on uuden etsintä ajankohtainen. Täytyis olla nuorekas ja osaava ote, pelkkä yhden leikkauksen ihme ei siis riitä :)


      • erathor
        Anni kirjoitti:

        Heips,

        Osaisitteko sanoa hyvää, kohtuuhintaista kampaamoa Kajaanista? Olen jo vuosia käynyt yhdellä ja samalla, mut nyt kampaajan äitiyslomalle jäännin vuoksi on uuden etsintä ajankohtainen. Täytyis olla nuorekas ja osaava ote, pelkkä yhden leikkauksen ihme ei siis riitä :)

        arja mårdille älä mee!
        mona on hyvä, samoin kuin miia komulainen.
        muotitukka ja tukkapuoti--en suosittele!


      • tutha
        erathor kirjoitti:

        arja mårdille älä mee!
        mona on hyvä, samoin kuin miia komulainen.
        muotitukka ja tukkapuoti--en suosittele!

        Kuinka niin et suosittele Muotitukkaa? Itse ainakin tykkään. Tosin vaihtelu virkistäisi, mietiskellyt tässä itsekin, että missä kävisi seuraavalla kerralla kampaajalla.. :)


      • HairKnots
        tutha kirjoitti:

        Kuinka niin et suosittele Muotitukkaa? Itse ainakin tykkään. Tosin vaihtelu virkistäisi, mietiskellyt tässä itsekin, että missä kävisi seuraavalla kerralla kampaajalla.. :)

        Siitähän voit testailla.
        Lopettakaa nyt helkkarissa jo tämä joidenkin kehuminen/haukkuminen.
        Kaikissa käy asiakkaita, eli ovat löytäneet oman asiakaskuntasa,
        kaikki kun ei halua samaa. ONNEKSI.


    • Annina

      Mona on hyvä, tosin aika kallis, mutta taitavia kampaajia ovat. Mia Komulainen Välikadulla myös hyvä, samoin Mintukka Kasarminkadulla.

      • Irina

        Ehdottomasti Mona!Taitavat kampaajat, vaikkakin suht korkeat hinnat. Muutenkin tosi mukava paikka käydä! Muuten Prismalta löydät Mona Tivolin, jossa kai hieman halvempaa, mutta samaa "puljua" Monan kanssa...


    • m28

      edullinen ja tytöt ovat nuorekkaita
      ja osaavia

      • HipheI

        Mistä mahtaa kyseinen hiusmesta löytyä?


      • kompp/oulu
        HipheI kirjoitti:

        Mistä mahtaa kyseinen hiusmesta löytyä?

        Kyl se vaan niin on että kajaanis on toi parturikampaamo miia komulainen ehdottomasti kajaanin ykkönen suosittelen kaikille kymmenen vuotta käynyt välil erehty muualle mut oli pahaa pettymystä


      • Ansku/Oulu
        kompp/oulu kirjoitti:

        Kyl se vaan niin on että kajaanis on toi parturikampaamo miia komulainen ehdottomasti kajaanin ykkönen suosittelen kaikille kymmenen vuotta käynyt välil erehty muualle mut oli pahaa pettymystä

        Onko parturikampaamo miia komulaisessa erityisesti joku kampaaja, jolle kannattais mennä vai onko kaikki hyviä? Tarvetta ois kesällä hääkampaukselle =)


      • jannniör
        HipheI kirjoitti:

        Mistä mahtaa kyseinen hiusmesta löytyä?

        Hiusmesta löytyy huuhkajanvaarasta melkein k-kauppa reissumiehen vierestä. :)


    • Jusbalius

      Moi,

      ehdottomasti Parturi-Kampaamo Heidi Rusanen. Hiljattain aloittanut yritys jossa todella hyva hinta ja erinomainen parturi. Ollaan nyt kayty siella (avopuolisoni ja mina) muutaman kerran ja Heidi joka vetaa sita on tosi mukava ja leikkaa hyvin. Suosittelen ehdottomasti kaikille!

      • Pertza_1

        Joo ehdottomasti, me ollaan kayty koko perheen voimin siella ja hyvin on mennyt. Hyva hinta/laatusuhde, Heidi leikkaa hyvin ja lapset ovat viihtyneet. Suosittelen!


      • Iiris_Pyy

        Olikohan sama kun kavin toissapaivana? Heidi oli kylla parturi, Sudensuu 2 mun mielesta Mantan Grillilta vahan eteenpain Palokankaalla. Tosi mukava paikka varmasti menen uudestaan!


    • Vakioasiakas

      Parturi-Kampaamo Milou on myös hyvä,jälki on hyvää ja tosi pirtsakat tytöt siellä=)Aina mukava käydä!
      Löytyy Lehtikankaalta.

      • Tienaa niin hyvin

        Kuin tukanleikkuukoe.Perheeltä jatutuilta pientä maksua vastaan leikkaat.rahantuloa ei voi estää.


      • 17,1?

        Asiakaspalvelu ja käden jälki pelaa moitteettomasti. Sai meikäläisenkin ongelmatukka uuden lookin!


    • ........

      Linja-autoaseman kupeessa aloitti kesän alussa vuokratuolilla nuori nainen jota EN suosittele.Leikkuu jälki on kuin olisi lammasta keritty,mikä lie vastavalmistunut,mut leikata ei osaa.

    • ---*---*---*---

      MINTUKKA Kasarminkadulla. Todella osaavat ja mukavat kampaajat siellä. Hinnatkin ok. Suosittelen!

      • elkääpä tunkeko sinne

        hmm kokemuksella sanon joissa muistan käyneeni:


        1. Mintukka, kasarminkatu hinta-laatusuhde ja ystävällinen palvelu.
        2. Tukkapuoti, kp 18:sta, hyvä työnjälki, mutta kallis.

        mintukka voittaa 6-0 mutta elkää sinne kaikki tunkeko!


      • parastaknissa
        elkääpä tunkeko sinne kirjoitti:

        hmm kokemuksella sanon joissa muistan käyneeni:


        1. Mintukka, kasarminkatu hinta-laatusuhde ja ystävällinen palvelu.
        2. Tukkapuoti, kp 18:sta, hyvä työnjälki, mutta kallis.

        mintukka voittaa 6-0 mutta elkää sinne kaikki tunkeko!

        suosittelen oikein lämpimästi parturi-kampaamo Oasista kauppakadulla! Anssi on kaupungin paras!


      • olen käynyt
        parastaknissa kirjoitti:

        suosittelen oikein lämpimästi parturi-kampaamo Oasista kauppakadulla! Anssi on kaupungin paras!

        ja suht tyytyväinen aina ollut. Sitä paitsi vaihtelu virkistää vaikka vakipaikassa käynkin mutta joskus täytyy käydä muualla kun on äkkimeno ja omalle kampaajalle täytyy olla aika varattu hyvissä ajoin. Harvoin on ihan tosi huonoja kampaajia, huonoja asiakkaita kyllä on, sen olen itse asioidessani sivusta huomannut. Mitä sitä sanoo että tee niin kuin haluat jos sitten onkin mielipide kun työ on valmis. Ei kai kampaaja sen kummemmin osaa ajatuksia lukea kuin muittenkaan ammattien edustajat. Itse kyllä niin sanon mutta olen sitten tyytyväinen ammattilaisen näkemykseen, eipähän tarvi itse päätä vaivata kun en kuitenkaan osaisi paljoa mitään sanoa.


      • paras miun mielestä
        olen käynyt kirjoitti:

        ja suht tyytyväinen aina ollut. Sitä paitsi vaihtelu virkistää vaikka vakipaikassa käynkin mutta joskus täytyy käydä muualla kun on äkkimeno ja omalle kampaajalle täytyy olla aika varattu hyvissä ajoin. Harvoin on ihan tosi huonoja kampaajia, huonoja asiakkaita kyllä on, sen olen itse asioidessani sivusta huomannut. Mitä sitä sanoo että tee niin kuin haluat jos sitten onkin mielipide kun työ on valmis. Ei kai kampaaja sen kummemmin osaa ajatuksia lukea kuin muittenkaan ammattien edustajat. Itse kyllä niin sanon mutta olen sitten tyytyväinen ammattilaisen näkemykseen, eipähän tarvi itse päätä vaivata kun en kuitenkaan osaisi paljoa mitään sanoa.

        MINTUKKA, tytöt pirtsakoita ja ystävällinen palvelu. Ja hääkampauksen teko luonnistuu ;) Piialta tosi hyvin.


      • uudelleen ja uudelle

        Miloussa ystävälliset, reippaat ja työnsä taitavat tytöt.Iso kiitos.


      • kylän kallein
        parastaknissa kirjoitti:

        suosittelen oikein lämpimästi parturi-kampaamo Oasista kauppakadulla! Anssi on kaupungin paras!

        Värjäys ei onnistu ikinä ja se on asiakkaan hiusten vika! Vaikka muualla kyllä osaavat värjätä...


    • 433434

      Kuka muuten osaisi selittää millä helvetillä nuo järjettömät parturihinnat (esim. miesten hiustenleikkuu 18-25e ) oikein selittyy. Laskin tuossa oman käynti tuntihinnan josta tuli 63e/h. Se on aika helvetin paljon. Taitaa olla parturin perustaminen olla tänä päivänä yksi kannattavimpia bisneksiä, kun miettii mitä siihen tarvitsee sijoittaa. Taidanpa itse etsiä halvemman vaihtoehdon... Vai joko muuten Kajaanista löytyy ei-suomalaista alkuperää olevia partureita, joilla hinnat todennäköisesti ovat ruokapaikkojen tavoin noin -50% halvemmat. (Joka olisi oikea taso parturipalveluista.)

      • Frisyyriin vaan

        Tutki vähän mitä maksuja yrittäjä joutuu maksamaan ennekuin alat inisemään ja palvelun/riskin voi hinnoitella itse. Sun ei ole pakko mennä sinne. Ja toisaalta tohon sun itsevärjättyyn ja nyrhittyyn kotkanperdekuontaloon ei mikään enää auttaisikaan, Hah hah!


      • wrwrrwwer
        Frisyyriin vaan kirjoitti:

        Tutki vähän mitä maksuja yrittäjä joutuu maksamaan ennekuin alat inisemään ja palvelun/riskin voi hinnoitella itse. Sun ei ole pakko mennä sinne. Ja toisaalta tohon sun itsevärjättyyn ja nyrhittyyn kotkanperdekuontaloon ei mikään enää auttaisikaan, Hah hah!

        Hahhaa. En todellakaan enää mene. Löytyi kotiparturi joka tekee saman homma kympillä.
        Onneksi tuokin on sellainen ala että kuka tahansa sen homman osaa eli teille luusereille tulee vielä kovat ajat. Lisää pakolaisia Suomeen! Lisää halpatyövoimaa korvaamaan suomalaiset kalliit turhakkeet.


      • freibufgg
        wrwrrwwer kirjoitti:

        Hahhaa. En todellakaan enää mene. Löytyi kotiparturi joka tekee saman homma kympillä.
        Onneksi tuokin on sellainen ala että kuka tahansa sen homman osaa eli teille luusereille tulee vielä kovat ajat. Lisää pakolaisia Suomeen! Lisää halpatyövoimaa korvaamaan suomalaiset kalliit turhakkeet.

        siinäpähän ilkut kun mamu vie sunkin rupupaikan. sun paskahousujobiisi ei edes ole koulutusta, kuka tahansa
        osaa maata paperipainona kellarissa.


      • Tyytyväinen on joo h
        freibufgg kirjoitti:

        siinäpähän ilkut kun mamu vie sunkin rupupaikan. sun paskahousujobiisi ei edes ole koulutusta, kuka tahansa
        osaa maata paperipainona kellarissa.

        Yhdessä paikassa on kiva käydä kun laittavat tissti takaraivolla, se jotenkin rentouttaa enemmän kun mikään shiatsu tai vastaava. Mun mielestä se kannattaisi laittaa ihan palveluksi.


      • ewwewre
        freibufgg kirjoitti:

        siinäpähän ilkut kun mamu vie sunkin rupupaikan. sun paskahousujobiisi ei edes ole koulutusta, kuka tahansa
        osaa maata paperipainona kellarissa.

        hahaa. taidat olla joku amispaska. Ei taida meikäläisen työtä mamut ihan heti viedä. Eikä hommat siirry ulkomaillekaan. Työtöntä aikaa 0 päivää viimeisen 10v aikana. Tulot enemmän kuin hyvät. Mutta tuommosille paskahommia tekevilee ei tartte maksaa kuin sen pienimmän verran...niin moni nuo hiukset kuitenkin osaa leikata. Ihan jopa minä itse vaikka koneella kaljuksi, monet tytöt siitä kaljusta tuntuu tykkäävänkin.


      • 567890
        ewwewre kirjoitti:

        hahaa. taidat olla joku amispaska. Ei taida meikäläisen työtä mamut ihan heti viedä. Eikä hommat siirry ulkomaillekaan. Työtöntä aikaa 0 päivää viimeisen 10v aikana. Tulot enemmän kuin hyvät. Mutta tuommosille paskahommia tekevilee ei tartte maksaa kuin sen pienimmän verran...niin moni nuo hiukset kuitenkin osaa leikata. Ihan jopa minä itse vaikka koneella kaljuksi, monet tytöt siitä kaljusta tuntuu tykkäävänkin.

        kalju pää näyttää tuppimulkulta ja kertoo huonoista geeneistä


      • kellään
        Tyytyväinen on joo h kirjoitti:

        Yhdessä paikassa on kiva käydä kun laittavat tissti takaraivolla, se jotenkin rentouttaa enemmän kun mikään shiatsu tai vastaava. Mun mielestä se kannattaisi laittaa ihan palveluksi.

        Missä tämä paikka on?
        Meen sinne heti


      • voin selittää

        Vaikka onkin vanha ketju, niin
        Minä otan sinut 63 euron tuntihinnalla mielelläni töihin kunhan
        - tuot omat toimistotarvikkeet ja muut käyttämäsi hyödykkeet, vessapapereita myöten
        -maksat käyttämäsi veden ja sähkön kulutuksen mukaan
        -hoidat itse palkastasi lakisääteiset maksut, saat hoidattaa kirjanpitäjälläkin, kunhan maksat itse
        -tuot omat huonekalusi tullessasi
        -siivoat itse (voit halutesassi palkata palkallasi siivoojan)
        -mitään työsuhde-etuja ei ole, ellet itse maksa niitä.
        -silloin kun ei ole asiakkaita, ei tule palkkaa. Palkallisia taukoja ei ole.
        -voit toki myydä tavaraa saadaksesi lisätuloja - mutta voin varoittaa, että oheismyynti ei aina ole tuottavaa, mutta hyvänä myyjänä voit päästä voitolle.

        Juu, voit vähentää näitä verotuksessa. Se menee sillä tavalla, että 63 eurosta vähennät ostamasi hyödykkeet, ja sitten jos ostat tavaroita 53 eurolla, sinulle jää netoksi vaikkapa 10 euroa, maksat verot siitä 10 eurosta. Mutta tavarat on ostettava ja maksettava, ei se verottaja niitä sinulle osta. Puhelinlaskusi maksat itse ja hoidat kirjanpidon itse tai ulkoistat sen, mutta maksat itse. Tätä kutsutaan jo liiketoiminnaksi, joten kirjanpitoa on pakko pitää.

        Voit yrittää starttirahaa. Voin kertoa, että Kajaanin työkkäri ei myönnä niitä ainakaan seuraaville:
        -pitseriat ,vähittäiskaupat, hierojat, kampaajat.


    • mainos5
      • Moivain :)

        Mielestäni paras parturi on siinä anttilan takana oleva. Nimeä en kylläkään muista, eikä ole mielestäni edes hintava. Mukavaa nuorehkoja leikkaajia siellä, tunnen itseni juurikin samaan kategoriaan kuuluvaksi.


      • mr ja mrs hair
        Moivain :) kirjoitti:

        Mielestäni paras parturi on siinä anttilan takana oleva. Nimeä en kylläkään muista, eikä ole mielestäni edes hintava. Mukavaa nuorehkoja leikkaajia siellä, tunnen itseni juurikin samaan kategoriaan kuuluvaksi.

        kun yli 6v vanhaa viestiketjua täällä pyöritetään :) Kampaajana voin kertoa että toimimme edelleen, mukavasti on töitä ollut ja toivotaan että jatkossakin, parhaamme teemme ;) Ja niistä hinnoista, aion nostaa hintoja yleisten kulujen kallistumisen mukaan aina tarvittaessa, palkatkin nousevat koko ajan ja rahahan on tarkoitettu kiertämään. Mm tilitoimisto ilmoitti kulujen nousevan 5 %, sähkö nousi, sirukorteista tulee koko ajan paljon kuluja, eläkemaksut nousi ja ainekulut nousi. Vuokrakin nousee joka vuosi muutaman prosentin. Että sitä mukaa mennään miten on pakko, muuten ei rahat liiketoimintaan riitä. Ne kympin parturit kannattaa käräyttää pois, tämä yhteiskunta pyörii veroilla ja maksuilla eikä niillä jotka pimeänä tekee ole osaa eikä arpaa yhteisiin talkoisiin, hakevat vaan sossusta ja kelalta rahaa kun ovat niin köyhiä, mukamas. Ne ne vasta kalliita partureita on, taas nousi veroprosentti kajaanissa. Siltäkin kannalta asiaa voi tuumailla.


    • 1+4

      Vieläkö samat parturit toimii?

    • attala

      on paras pimpsa. Tykkään partureista jotka tarjoavat kokonaisvaltaista palvelua.

      • 8)))

        Vaaleahiuksinen nainen osaa asiansa kaikkein parhaiten, hitto ku ei nimeä muista. : )) Mut siis joo, heillä tuntihinnottelu ja omasta leikkuustani maksan 30-40 e, että en sanois ylihinnotelluksi kun Kajaanissa "saa" näitä kalliimmallakin, varsinkin keskustassa on kallista kloska on kallis vuokra.

        Anne Vuorela Kuurnassa on tosi halpa, siellä voi vaikka värjäyttää (värjäys alle 20 e) ja jos leikkaa samalla ni pääset ehkä kolemlla kympillä.


      • sama.
        8))) kirjoitti:

        Vaaleahiuksinen nainen osaa asiansa kaikkein parhaiten, hitto ku ei nimeä muista. : )) Mut siis joo, heillä tuntihinnottelu ja omasta leikkuustani maksan 30-40 e, että en sanois ylihinnotelluksi kun Kajaanissa "saa" näitä kalliimmallakin, varsinkin keskustassa on kallista kloska on kallis vuokra.

        Anne Vuorela Kuurnassa on tosi halpa, siellä voi vaikka värjäyttää (värjäys alle 20 e) ja jos leikkaa samalla ni pääset ehkä kolemlla kympillä.

        oleva on varmaankin hius-studio fu? : D


      • Lipponerska
        sama. kirjoitti:

        oleva on varmaankin hius-studio fu? : D

        Asennus Osa mainuantiellä,sielä hoituu kaikki.


    • Nololetti

      Saisko tänne vähän päivitettyä tietoa, mikä tänä päivänä on Kajaanin paras kampaamo. Pitäis monivärjätä ja leikata tukka. :)

    • karveperse

      ei se auta sulle mitään, pitäs ruohonleikkurilla vetää ja

    • vaki-asiakas

      Saaga on hyvä. Kohtuu hintainen ja hyvää palvelua ja työn lopputuloskin mainiota. :)

      • vakioasiakas1323

        Ulla linja-autosemalta on paras!!!


    • :)

      Hiusmesta on hyvä ja edullinen.

      • ai on vai? kysyin toissapäivänä hiusmestasta paljonko raitojen tekeminen maksaisi niin kuulemma sellaiset 65-85€. ei minusta kovin halapa...


    • Uusi leikkaus

      Mistä kampaamosta löytyisi Irakilainen Ilham, naishenkilö?
      On kuulemma hyvä.

    • matkailija

      Kävin eilen Kostamuksessa parturissa. Hyvä työ ja maksoi noin 6,5 euroa.

    • Turku/Kajaani

      Ehdottomasti paras on Mia Komulainen, Itse Mia ja Sanna on parhaimpia kampaajia. Joskus olen erehtynyt muualle, mutta aina saanut pettyä, Mialla tai Sannalla ei pety koskaan!

      • mummut

        Ei ole hääppöisiä samanlaisia löytyy kotoaki.


    • silläsipuli

      Tallinnassa ainakin pätee se vanha sananlasku partureista. Eikä ole edes kallista.

    • evp m,.,.,

      Kävin eilen puistolassa "tukkaa lipsauttamassa" hinta kohtuullinen 19,50 £. reipas nainen siellä.

    • kalju maisteri

      Ehdottomasti Asennus Osa i muutako sinne.

    • kaljukin

      eukko on parturi ja rahhoo on niinpal kauhiast

    • jokuvaa_

      Se irakilainen Ilham on enne ollu salon- anetessa ja ilmeisesti nykyään on hiussopissa..hän on todella taitava, mm. nyppii kulmakarvat langalla, ja tulee siistiä jälkeä:) itse voisin suositella parturi-kampaamo virpi hyyryläistä, hiuskeidasta sekä hiusmestaa.

    • kaiken nähnynnä

      Elekää nyt hyvät kaenuulaeset tuollatavvoen kampaamoa arvostelko! Ei se kampaamo sitä jäläkeä soa aekaseksi, vaan ne työntekkiet siellä... :) Sen varalle, että mukkaan mahtuu myös näetä vähempi-älyssie ihmissie, suomennan assieni tällätavvoen:

      Elä mustamaalaa minkään kampaamon nimmeä, kun kysseessä kuitennii on mitä varmemmin se työntekijä, joka sinun tukkasi on pilalle leikellynnä! ;)

    • kaiken nähnynnä

      kaiken nähnynnä olen homppeli.

    • tyytyväinen

      hiuskeidas, pätevä nuori nainen joka käy koulutuksissa, että pysyy ajan tasalla, kohtuu hintainen, hyvä valikoima tuotteita ja usein hyviä tarjouksia.

    • mourua

      mistä löytyy HALVIN naisten hiustenleikkuu kajaanista?

    • pää irti

      Mee parturialan-ammattikoululle, siinä rautatieaseman vieressä. Siellä opiskelijat leikkaa halvalla. Niin jos vaan uskallat ;D

    • fuuuuuuu

      tiettääkö kukkaa missä ois halvin värjäys pitkille hiuksille?

    • Put a little pint

      Tarja & Irja puukkokujalla, hyvin on halvat hinnat.

    • onneksionmuitakin

      MONAa en voi enää suositella. Joku vastavalmistunut tyttönen tekee todella huolimatonta jälkeä värjäyksessä ja lirkuttelee omistajan räyhäämään kaupanpäällisiksi, kun asiasta yrittää huomauttaa. Kallis ja törkeää kohtelua!

      • toivotonta touhua

        Liekkö sama likka joka ei saa otsatukkaakaan leikattua suoraan, kahdesta yrityksestä huolimatta?


    • pirta

      Lohtajalla Pia Kyllösen parturi on hyvä.

    • hhhii

      ainaki siinä linja-autoaseman viereisellä kadulla (samaa katua ku poliisilaitos, niin ymmärätte.) On hyvä parturi. Harmiksi en muista nimeä. Kaks vanhempaa naista siellä leikkaavat hiuksia, hyvää jälkeä! :)

    • IKIVANHA KETJU !!!

      HEi tämä ketju on aloitettu 2004.
      Eiköhän siirrytä uuteen aloitukseen eikä jatketa tänne näiden vanhentuneiden tietojen perään.
      Jos nyt ylipäätään on täällä tarpeen MAINOSTAA.
      Sillä puhdas mainosketjuhan tämä on.

      Jospa jokainen läytäisi sen parturinsa ihan itse ja kavereilta kysymällä ja toisten tukkia katselemalla.

    • :D:D:D

      ei taida monikaan täälläkään kirjoittava tietää että sellaisiakin ohjelmia on joilla selviää mistä liittymästä viesti on lähtenyt ;)
      Täällä sitä vaan jotkut kehuu omaa yritystään ja toisella nimimerkillä haukkuu toisten yrityksiä :D Ihan parasta viihdettä :D

      • vfbg

        Mikä sellaien ohjelma on? Sehän rikkoo yksityisyydensuojaa.


    • Ei toista kertaa

      Mona Prismassa oli kyllä pettymys. Erittäin kallis paikka ja värjäys oli kaikkea muuta kuin onnistunut.

    • .takstukka

      Joo, kerran haisi pierukin niin että silmiä kirveli. En osaa sanoa oliko ite värjäri vai vieteinen asiakas

    • mulipeä

      Miksi Monasta lähtee kaikki työntekijät pois?

      • kerrankävin

        Monassa ei kukaan pysty työskenenteleen kun se omistaja on oikea rahan ahne piru. Hirveä ihminen kaikki paikalliset sen tietää ja ihmiset puhuu. Pirut ja ne jotka eivät ihmistä ole tavanneet eksyvät sinne.


    • Pirtti on paras

      Jos parasta hinta-laatu suhdetta hakee niin kyllä se on Parturi-Kampaamo PIRTTI Kasarminkadulla.
      Tytöt ovat iloisia puurtajia. Liikehuoneistokin on hyvin kotoinen, siellä ei turhuuksilla prameilla, mutta työn tulokset ne ovatkin tärkeintä ja parasta mitä asiakas kun asiakas sieltä saa.

    • kaksikarvaa

      Eii se tukanleikkuu kallista ole,sulla on vain liianvähän rahaa.

    • monamona

      Mona. Kallis vaan

    • jouluksikuntoon

      Oon muutamassa käynyt ja aika lailla saman maksaa, hintaerot euroissa, korkeintaan kymppi jos värjää. Ne halpikset on asia erikseen. Että jos kerran viiteen viikkoon käy ja on tyytyväinen niin ei merkitystä. Mona.

      • jouluksikuntoon

        Anteeksi. Unohdin sanoa olen Gayhomo


    • viikottain

      Parhaasta entiedä, mutta kassakujan päässä onse uusi parturi Hius Ma-RI. Itse olen ollut tyytyväinen eikä hinnatkaan päätä huimaa, eikun kokeilemaan.

      Niin voi itse tehdä sitten päättelyn jatkon kannalta. Mutta itse pidän ammattitaidosta, palvelusta sekä hinnoista. Kiitos.

    • Tissit_tiskiin

      Kajaanin pitäs saada kunnon toples parturi. Kannatan. tukkaa eiole mutta parran ajussa voisin sitten käydä.

      • Tissiä

        Tolloin olis varmaan jo jonoa parturiin, miksi kukaan eiole ottanut ideaa tis si parturista??


    • Kyllästynyt__

      Minulla on käynyt kerran itseään tyydyttävä mies asiakas ja ei kiitos yhtään enempää, tuollaisia!!

    • Jeppulis___________

      Anteeksi en jaksanut kirjoittaa kaikkiin kohtiin vastaukseksi OLEN GAY HOMO.

    • 333222

      Hei! Missä kampaamossa Kajaanissa hiusten leikkuu maksaa noin 20€?

      • Katjuskainen-85

        Pirtissä Kasarminkadulla miesten leikkaus hitusen päälle 20e. Ja hyvää jälkeä tulee.


    • lettiliisa

      Hei! Kuka kampaaja osaisi leikata pitkät hiukset hyvin kerroksittain?Hinnalla ei ole väliä kun vaan tulis hyvin leikattua.Ei liian nuori eikä liian vanha kampaaja.En ole koskaan käynyt Kajaanissa kampaamossa.Nyt ei kerkeä kokeilla ja testailla kuka on paras kun olen talvilomalla täällä.

      • Janita-Johanna

        Voin suositella Lehtikankaan Päämajan Merviä ja Oasiksen Pirjoa pitkien hiusten kerrostuksiin.


      • Kjhbkh
        Janita-Johanna kirjoitti:

        Voin suositella Lehtikankaan Päämajan Merviä ja Oasiksen Pirjoa pitkien hiusten kerrostuksiin.

        Nyt tuli onneksi Janita-Johannalta apu lettiliisalle ajoissa. Pääsee talvilomalainen parturiin.


    • eläketopii

      Miun korvan päällys tupsujen tasoitus makso huuhkajas alibabaax 5 eur halapa pizzan
      tekivät samaan aikaa 5 eur ei kuiteja suositela

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe