Kia polttimon vaihto

ihmetyttää

Miten vaihdetaan sivuvilkun polttimo,lokasuojassa oleva.

Auton merkki KIA SORENTO 2.5 CRDI VGT EX PRO-S BUSINESS

Olin kaverin kanssa kysymässä deltan hullossa,eivät tienneet
kuinka ja mistä kautta se vaihdetaan.

Onko täällä viisampia kuin Delta-Auton Kia huolto.
Saisivat lähettää asentajat polttimovaihto kurssille.

15

3990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaa

      katso hyvä mies ohjekirjasta. Tuo ettei Delta-autossa sitä tiedetty oli kyllä huono provo...sielä ei vaan anneta ilmaisia neuvoja itsekorjaajill ejotka tumpelot vain särkee sen kohdan mitä yrittävät rassata. Oelt kyllä melkoinen tumpelo jos ei tuo edes onnistu....vihje...se vaihdetaan sieltä sisältäpäin.....

    • ihmetyttää

      Kyllä miekiin sen tiiän,mutta kun ei sattunut olemaan tota seemaa.
      Kun se on joskus kaonnut johkiinsa.
      Enkä mie sitä olis viittinyt iten korjata,mutta kun tuo naapurin poitsu olisi haluna vaihtaa sen.
      Mutta kun jossain kioissa sen saa vaihhetettua ulkopuolen kautta,enkä uskaltanut vääntää sitä lasia itse.

      Kun deltahuollon asentajakaan ei sitä uskaltanut tehdä.
      Niin kun jo aikasemmin sanoin että delta huollossa ei tietänyt asntajat eikä mestarit.
      Olisivat saanneet vaihtaa sen mutta kun eivät tienneet miten se tehdään,
      tuliko nyt selväksi provo.

    • sporttiwagon

      Olis kiva tietää missä deltassa eivät osaa vaihtaa polttimoa Sorentoon! Varmasti vaihtavat polttimon puolessa tunnissa, kuhan saavat rahat siitä vaihdosta! Et varmasti kysynyt huoltomieheltä vaan sieltä tiskin takana olijalta joka ei tiedä miten se vaihdetaan!

      • on täällä urpoja

        On täällä varsinaisia urpoja. Mulla olis nurmikon leikkaus, tuleeko joku leikkaamaan sen ilmaiseksi.


      • meneekö yli ?
        on täällä urpoja kirjoitti:

        On täällä varsinaisia urpoja. Mulla olis nurmikon leikkaus, tuleeko joku leikkaamaan sen ilmaiseksi.

        Olet älykkyysosamäärältäsi deltan huoltomiehen tasoa, jos minulla on oma nurmikko (auto) niin kyllä minäkin leikkaan itse oman nurmikkoni (vaihdan autooni polttimon), kato ei se maailma tyhmyydellä muutu tyhmäksi vaikka kuinka kuvittelet.
        Jos tarvitsen neuvoa oman nurmikkoni leikkaamiseen (lampun vaihtoon) niin fiksu naapuri sen antaa, tyhmä on sellainen kun ei anna.


      • Pojoja satelee
        meneekö yli ? kirjoitti:

        Olet älykkyysosamäärältäsi deltan huoltomiehen tasoa, jos minulla on oma nurmikko (auto) niin kyllä minäkin leikkaan itse oman nurmikkoni (vaihdan autooni polttimon), kato ei se maailma tyhmyydellä muutu tyhmäksi vaikka kuinka kuvittelet.
        Jos tarvitsen neuvoa oman nurmikkoni leikkaamiseen (lampun vaihtoon) niin fiksu naapuri sen antaa, tyhmä on sellainen kun ei anna.

        Kahdeksa ja puoli pojoo tulee vastauksesta! Miikat tulee vastauksesi kielioppivirheistä.


      • Kyllä ne vaihtaa mutta maksaa koska polttimojen vaihto on tehty hankalaksi. Mun Magentis vaatii umpioiden irrottamisen jos pitää ajovalojen polttimon vaihtaa.


    • aika urpoja

      Joku voi vielä vaikka maksaa sitä,että saisi leikata nurmikkosi.

    • 18+14

      Umpio otetaan irti. Aikaa menee vaihtoon n. 10min...../
      Sisä lokarin kautta.

      riippuu autosta.

    • pitkä takuu

      Noisa halpiksissa on sellainen ongelma, ettei ammattimieskään uskalla koskea tai neuvoa, koska joku muovinen klipsutin voi murtua ja hajota lopullisesti.
      Isolla rahalla Delta vaihtaa mielellään, kunhan riski on maksettu asiakkaan toimesta.

      • pätkä päässä

        Mistä urpoja oikein sikiää? Jos auton hinta on yli 35tk€ niin en puhuisi halpiksesta. Taitaa olla urpolla hiekkalaatikko Plasto leikki kesken ja vaipan vaihto jäänyt väliin.


    • viisastelija2

      Yhteinen nimittäjä,helppoa,kun sen osaa. Se viisainkin on joutunut kuitenkin opettelemaan.

    • santtu1207

      Olisko jollain antaa vihiä miten vaihdetaan polttimo automaattilaatikon vaihdenupin viereen.

    • trölläri

      99,999999 prosenttia kestkusteluplastoilla kävijöisstä on urppoja ite. Se on ajanhukkaa katella täältä jotain vinkkejä, kun joku kysyy jotain, niin siihen kun hän saisi toisten kokemuksia asiallisesti, niin siitä olisi paljon hyötyä niille ketä etsii niitä toisten kokemuksia täältä. Mutta eihän se onnistu millään. Ei kannata tulla suomen nettiin, onneksi on venäjän taitoa sen verran, että sieltä löyttyy tiatoo. Ja nyt sit listaus kirjoitusvirheistä ja siit miten hölmö olen, olen siis täys hölmö urpo dille tyhmä sekasikiö köyhä toisten nurmikon leikkaaja vessassa istuja preikä kpää paise isopää ja piänipää pienise jne.joooo sika siisti juttu ku toi trölläys on jotenkii muotii et se vaa o hiano juttu. no mitä hienoo siinä muka on

    • Kia Magentis 2006 ajovalojen polttimon vaihto vaatii umpioiden irrottamisen. Kolmella ruuvilla kiinni. Totesin helpommaksi kuin yrittää ahtaa kättä tosi ahtaaseen väliin. Ei ihme, että huollot maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe