Kaikki kokemukset kehiin?
Mitå tapahtui kun kerroit heterolle tunteesi?
42
1473
Vastaukset
- -----------
Kaiken tapahtuneen jälkeen hän toi miehensä paikalle ja pussasi tätä sekä korosti tämän hyvää isyyttä. Puhui jotakin Isalmista....Kertoi kaikille mahdollisille ihmiselle että olet "tunnustanut ihastumisen" ja sitten laittautui todella huomiota herättävän näköiseksi ja tuli aina "lähelle" sillain että asianosaiset näkivät/olivat tietoisia mitä tapahtuu ...
- kaari u.
Ei mitään.
- dreamerrrrrrrrr
Mun kokemus löytyy tuosta Onko ystävyys muuttunut ihastukseksi? -aloituksestani. En kyllä oo saanut siihen yhtään vastauksia.....
- se on synti ja paha
Kaikki meni päin v.ttua! Vielä on olemassa ihmisiä, jotka eivät tule koskaan hyväksymään erilaisuutta. Erehdyin ihastumaan sellaiseen ja sain maksaa siitä kovan hinnan. Kipu tuntuu vieläkin. Olen paha ja likainen, minut täytyy jotenkin parantaa, vaikka juuri vasta itseni löysin. Vihaa rauhassa, en enää koskaan ihastu heteroon.
Kiitos kokemuksesta, se opetti varomaan hyvyyden kaapuun naamioutunutta pahaa. - toivonrippeitä
"Hetero" ei ollutkaan niin hetero kuin luulin :) Vaikka olin asiasta ihan 100 % varma.
- 1304
Kerroin kirjeellä. Ensin kaksi viikkoa ei mitään vastausta. Kirjoitin toisen kirjeen jossa pyysin vastaamaan edes jotain peruskommenttia. Juteltiin sitten lyhyesti, hän ei sanonut omalta osaltaan oikein mitään ja totesi yllättyneensä ja spekuloi sillä, kuinka todellisia mun tunteet mahtavat olla. Sitten alkoi sellainen punastelu- ja sädehtimisvaihe. Mutta asiat alkoivat mennä solmuun, ja nykyisin hädin tuskin tervehditään. Minusta siinä kaikessa ei ollut mitään tolkkua, ja tuntuu, etten niitten kirjeitten avulla saanut hämmennykseeni yhtään mitään selkoa (tosin sen, että tajusin itse olevani tosi tosissani, ja sen, ettei hän nyt ainakaan kimppuun käynyt) - yhä mietin, mitä meidän välillä on näinä vuosina ollut. Vaan yritän mennä eteenpäin ja olen kyllä tyytyväinen, että kerroin. Se oli yks mun elämän tärkeimmistä teoista. Ja en kyllä usko, että hän ois hetero, vaikka onkin miehen kans naimisissa.
- 11+14
tunteitteni kohde otti aika lailla etäisyyttä ja teki erittäin selväksi, että kaikki oli vain mun kuvitelmaa. kyseenalaisti myös mun tunteitten laadun. tuntuu, että jätti mut yksin asian kanssa, vaikka ole edelleen sitä mieltä,ettei hänkään ihan osaton ja arvaton ole.
"No jotain tollasta mä vähän arvelinkin. Mut sopiiko että ollaan ihan vaan kavereita? Naiset on enempi mun juttu."
Ja kavereita ollaan edelleen, oikeastaan parempia kavereita kuin ennen.- Luotto nro 1 :-)
Vastasi heti ja sanoi että ei ole koskaan ollut ihastunut naiseen ja että asia tuntuu vieraalta. Mutta ymmärsi kyllä tunnettani ja sanoi että kaikki on ok.
Ei se pakoonkaan lähtenyt kun seuraavaavilla kerroilla kun nähtiin, ehkä päinvastoin :/. en kyllä minäkään tiennyt että miten sen jälkeen olisi pitänyt olla kun ei se ennen kertomistakaan niin helppoa ollut.
Miten ihmiset yleensä reagoivat kun saavat tietää jotakin vastaavaa?
Mutta kun hän kerran kielsi asian noinkin yksiselitteisesti, niin joka tapauksessa hänellä ja muutamalla muulla oli varmasti kiva seurata miten mä käyttäydyn ihastuneena. Ainakin hauskaa heillä oli se oli selvää. - A <3
Mahtavaa että olette uskaltaneet kertoa. Meillä ihastukseni kanssa se ongelma että molemmat tiedämme, mutta ihan kasvotusten ei olla edelleenkään pystytty puhumaan. No emme ole toistemme kanssa tekemisissäkään arjessa. Välillä mietin että jos olisimme vähän paremmin ehtineet tutustua, niin varmasti olisi helpottanut. Silti ihanaa saada rakastaa häntä.
- kuppilecar
Mitä se "helpottanut" tarkoittaa tässä tapauksessa? Mitä on ihastuminen silloin kun se on julkista ja läpikotaisin puhuttua? Tutustuminen? Kosketuksin vaiko ihan sanoin?
Että nyt ollaan sitten ihastuttu ja puolin ja toisin viehtyneitä toistemme siihen ja siihen ominaisuuteen. hyvä hyvä ja kiva kiva. Ja miten ne sitten ne hommelit etenee?Kädenpurituksella vai miten??
- .
Katastrofi tapahtui,
- PP
Se haukkui mut huoraksi ja näytti mulle kuvia helvetistä. Puhuikin vähän vihjailevasti siihen suuntaan.
- G-Flyer
Hetero veti jarrut päälle ja se on ohi nyt. Muistot jää vaikka vituttaa niin ettei veri kierrä. Ei enää koskaan.. senverran vituttaa.
- ap
Joo mä vastasinkin sulle tossa yhdessä ketjussa.
- In looove
Minä ihastuin heteroon...yksipuolisesti...mutta silti kohtelee minua nykyisin todella lämpöisesti ja ihanasti. Rakastan häntä vain enemmän ja ystävyytemme on ihanaa. Ei auta kuin nauttia siitä, sillä tuskin hänen mielensä muuttuu koskaan...
- ap
Hyvä sinulle. Se voi olla myös syvää ystävyyttä mutta sä et vaan osaa ajatella sitä sillä lailla luulisin. Tai näin varmasti ajattelisi mun tunteideni kohde.
Mun on vaikea ajatella edes mitään tuollaista, en voisi päästää häntä lähelleni saati koskemaan itseäni. Sama asetelma kuin mieheni yrittäisi saada seksiä jonkun äärimmäisen sovinistisen illan jälkeen. - In loooove
ap kirjoitti:
Hyvä sinulle. Se voi olla myös syvää ystävyyttä mutta sä et vaan osaa ajatella sitä sillä lailla luulisin. Tai näin varmasti ajattelisi mun tunteideni kohde.
Mun on vaikea ajatella edes mitään tuollaista, en voisi päästää häntä lähelleni saati koskemaan itseäni. Sama asetelma kuin mieheni yrittäisi saada seksiä jonkun äärimmäisen sovinistisen illan jälkeen.Se voi olla syvää ystävyyttä, ihan totta. Olen varsin fyysinen ihminen, ja meidän välillämme on lämmin fyysinen kontakti. Se on vain syventynyt kertomiseni jälkeen. Yhä haluaisin suudella häntä mut siihen en ryhdy koskaan, kun ei vastapuolella tunteita ole. Luulisi silti että kun tietää tunteeni vähän kaikkoaisi luotani...edes hetkeksi.
- 5+9
In loooove kirjoitti:
Se voi olla syvää ystävyyttä, ihan totta. Olen varsin fyysinen ihminen, ja meidän välillämme on lämmin fyysinen kontakti. Se on vain syventynyt kertomiseni jälkeen. Yhä haluaisin suudella häntä mut siihen en ryhdy koskaan, kun ei vastapuolella tunteita ole. Luulisi silti että kun tietää tunteeni vähän kaikkoaisi luotani...edes hetkeksi.
oletkos varma, ettei kaverisi jättänyt takaporttia auki...ystävyyshän voi liukua moneen suuntaan ;)
- In looooove
5+9 kirjoitti:
oletkos varma, ettei kaverisi jättänyt takaporttia auki...ystävyyshän voi liukua moneen suuntaan ;)
No vaikea on uskoa...jos kuitenkin jätti, tässä olen enkä noin ihanan ihmisen viereltä katoa minnekään. Tuo suhtautuminen nosti kyllä hänen arvoaan aivan huikeasti silmissäni vaikka kurjalta tuntuukin ettei näyttänyt haluavansa mitään muuta.
- no name
mun rakkaus paljasti olevansa bi keskustelussa missä oli muitakin ja puhuttiin mm.eri suuntauksista,mä en tietty saanut sanotuksi mitään,koska toisaalta olen ajatellut että mä oon vaan kuvitellut kaiken pääni sisällä,että siis voisi olla kiinnostunut minusta.. ja taas toisaalta tieto ei tullut ihan yllätyksenä..kokeiliko hän mua mitä tuumaan..en ole itse tunnustanut olevani bi, hän kyllä varmasti tietää tunteeni häntä kohtaan koska olen kertonut rakastavani (ystävänä?) mu vieläkin tuntuu vähä uskomattomalta että hän tosiaan sanoi sen,oli tosin juonut. mutta mä en kyllä saisi tuota kerrottua edes kännissä.tarkemmin ajateltuna on saattanut yrittää kautta rantain kysyä mun suuntausta.tieto ei silti muuta sinällään mitään,elämä jatkuu niinkuin ennenkin.olet lähellä mutta niin kaukana:)
- e
Pitääkö se tuoda ilmi siinä muodossa? Mikä ihme siinä asiassa on niin pelottavaa? Tai sioinä että joku asia sanotaan ääneen?
Onkohan siinä kuitenkin kysymyksessä joku kulttuuriin tiukasti sidoksissa oleva asia, ja tämä kuuluu siihen josta ei puhuta vaikka se tiedetään?
Kukaan ei oikein tiedä kuinka pitäisi suhtautua tai muuten vaan asia on niin uusi ymym - 10+5
e kirjoitti:
Pitääkö se tuoda ilmi siinä muodossa? Mikä ihme siinä asiassa on niin pelottavaa? Tai sioinä että joku asia sanotaan ääneen?
Onkohan siinä kuitenkin kysymyksessä joku kulttuuriin tiukasti sidoksissa oleva asia, ja tämä kuuluu siihen josta ei puhuta vaikka se tiedetään?
Kukaan ei oikein tiedä kuinka pitäisi suhtautua tai muuten vaan asia on niin uusi ymymtaika haihtuu ja kupla puhkeaa, kun asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä... pitäisi ensin kyetä kohtaamaan itsensä... nähdä itsensä sellaisena kuin todella on... sitten voisi ymmärtää, että todelliset tunteet punnitaan sitten, kun salaisuuksien verhot on vedetty sivuun puolin ja toisin.
- Saaaaad
Kerroin heterolle, jollain tavoin, en ihan suoraan suoraan, mut jossain määrin tajusi että oon ihastunut häneen. Totesi että ystäviä me vaan ollaan. On kuitenkin ollut sen jälkeen hyvin lämmin, läheinenkin, ja jotenkin suloinen mua kohtaan. Tykkää siis minusta varmasti ystävänä ja suhtautuu ihan jees. Kuitenkin nyt, kun tunnustuksesta noin kuukausi, joskus tuntuu myös niin että haluaa puhua kuinka miehen kanssa sitä ja tätä, ja puhuu just lesboista vähän kielteisellä tavalla ettei ymmärrä niitä jne. Että on alkanut vissiin tajuta kun siinä ystävänä olen etten nyt vaan yrittäisi mitään, kun kuitenkin usei tavatessamme halataan jne, Huoh, en yritä en.
- upeat2
Jäin kiinni tunteeseen, jäin haihattelemaan. Tunteeni häntä kohtaan eivät ole kadonneet minnekään, vaikka kaikesta tapahtuneesta on kulunut yli puoli vuotta. Suora tyrmäys olisi ollut parempi vaihtoehto.
- G-Flyer
Sama mulla. Siis ihan perseestä tää tämmönen. Kaveri sanoo ettei ole kiinnostunut mutta kumminki jotain olen aistivinani. Noh pakko koittaa jatkaa eteenpäin. Ei se haikailemalla muuksi muutu.
- osa&arpa
Näitä luikkijoita piisaa... Ei pystytä kohtaamaan tosiasioita vaan sysätään homma toisen niskoille. Mut hei, ei tää ole vain meidän tavisten ongelma. Jos jotain positiivista haluaa sanoa ns. keltaisen lehdistön eduksi, niin ainakin ne tekee häpeälliset ja arat aiheet näkyväksi. Suuntautuneisuudesta riippumatta seksuaalisuus tuntuu edelleen olevan se tabu eikä siihen liittyviä virheitä suostuta myöntämään, ei sitten millään. Miksi ihmeessä, kun kaikki ollaan ihan samanlaisia kuitenkin?! Miettiikö nämä luikkijat koskaan, minkä hinnan se toinen osapuoli joutuu kantaan..tuskin vaan...
- omenansa syönyt
osa&arpa kirjoitti:
Näitä luikkijoita piisaa... Ei pystytä kohtaamaan tosiasioita vaan sysätään homma toisen niskoille. Mut hei, ei tää ole vain meidän tavisten ongelma. Jos jotain positiivista haluaa sanoa ns. keltaisen lehdistön eduksi, niin ainakin ne tekee häpeälliset ja arat aiheet näkyväksi. Suuntautuneisuudesta riippumatta seksuaalisuus tuntuu edelleen olevan se tabu eikä siihen liittyviä virheitä suostuta myöntämään, ei sitten millään. Miksi ihmeessä, kun kaikki ollaan ihan samanlaisia kuitenkin?! Miettiikö nämä luikkijat koskaan, minkä hinnan se toinen osapuoli joutuu kantaan..tuskin vaan...
jotkut on häpeänsä kanssa sinut paremmin kuin jotkut toiset. Ei pidä lähteä arvostelemaan keskeneräistä, sillä sellaisiahan me lopulta ollaan!
- ed.
omenansa syönyt kirjoitti:
jotkut on häpeänsä kanssa sinut paremmin kuin jotkut toiset. Ei pidä lähteä arvostelemaan keskeneräistä, sillä sellaisiahan me lopulta ollaan!
ja jatkan vielä: häpeä ei parane syyllistämällä tai vihalla, vaan kärsivällisyydellä ja myötätunnolla. Kaikissa meissä on vahva puolemme ja heikko. Niin kai pitää ollakin, sanotaanhan, että "mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala loi saattaakseen häpeään sen, mikä on vahvaa". Liika itsensä korostaminen ja muiden yläpuolelle asettaminen kolahtaa aina omaan nilkkaan, kyllä maailma pitää siitä huolen (on kalahdellut ihan kiitettävästi, joten puhun kokemuksesta!). Meidän ihmisten tehtäväksi jää "vain" jeesata toinen toistamme vuorovedoin ja koittaa parhaamme mukaan pitää yllä hyvää. On siinäkin sarkaa ihan riittämiin.
- G-Flyer
Toisaalta tarviiko sitä psakaa miestä riesoikseen. vetäsee ritolat ja haistattaa paskan lähtiessään jos ei muuta. Näin teen jatkossa.
- bi-äiti85
Kerroin parhaalle ystävälleni, jota pidin heterona (asuu miehen kanssa) tunteistani, ja kävikin ilmi että hänellä on samat tunteet mua kohtaan. Että eipä hän ollutkaan täysin hetero vaikka niin luulin. Nyt tilanne on kinkkinen, meillä on ns. "salasuhde" vaikkei tästä mitään oikeaa voi koskaan tullakaan.
- kiinnostuin.
millainen salasuhde ja miksei voi koskaan tulla mitään?
- ihanatuoksusi
"Aijaa, no mä oon kyllä ihan hetero..."
Alukksi takkusi, mutta nykyään ollaan kyllä ihan kavereita, mutta joku meidän välillä vain kuoli pois kun menin kertomaan... Joskus kyllä tuntuu ettei hän tiedäkään kuinka paljon vielä välitän ja haluan, ja hyvä niin. - hvvvk
En ole kertonut sillä ei siitä "hyötyä" ole :).
Riippuu missä asuu ja mikä henkilö kyseessä, mutta tuskin suuttuisi siitä. Kohteliaisuutena ainakin on tuttavani ottaneet, kun olen kuullut vastaavista tapauksista. Itse en ole mennyt rakkauksiani tunnustelemaan heteroille :) - Karmalita
Paukautin tunteeni vaikkei koskaan ollutkaan tarkoitus, alkoholin pehmentämänä tietenkin. Toinen yllättyi, kertoi ettei tunne samaa ja ilmeisesti ylläri oli kova pala, hyvin kasvatettuna kuitenkin hyväksyi. Pidettiin taukoa yhteydenotossa ja etäännytin itteni oikein kunnolla. En enää voi kohdata oikein koko ihmistä: olen nolona ja romuna, etäisyys on ainut millä selviää. En voi kuvitella normiystävyyttä, kun mun mielestä sellaista ei meillä koskaan ollutkaan. Siinä meni se ystävyys mutten kaipaa entiseen. Oikeestaan ihan syvältä koko tarina.
- näin tällä kertaa
"oon tosi pahoillani, ei ollut ollenkaan tarkoitus hämmentää tai mitään, nyt oot sitten ymmärtänyt väärin."
- umpiväärä tulkinta
"Olet tulkinnut väärin. Sun pitää etsiä joku toinen kohde, olen hetero eikä mulla ole mitään sellaisia tunteita sua kohtaan. "
- gubelibabelibuu
En oikein ymmärrä miksi homoilla ja bisseillä on hirveä halu kertoa tunteensa jollekkin samaa sukupuolta olevalle?
En minäkään menisi kertomaan tytöille (olen poika) että minulla on tunteita sinua kohtaan, jos ei olisi selvästi havaittavissa, että tällä olisi minua kohtaan.
Tai en menisi sanomaan lesbolle, että olen todella ihastunut sinuun, toivottavasti ymmärrät ja voimme olla vielä koulukavereita.
Tätä harkitsevalle;
en minä voi ketään tuomita, mutta kannattaa oikeasti miettiä, haluatko olla tämän ihmisen kanssa vielä kavereita tai työkumppaneita jne.
Ei seksuaalisuudella väliä, mutta jos jollakin on paljon tunteita minua kohtaan, mutta minulla ei häntä, se on erittäin kiusallista. Puhumattakaan siitä, että hän olisi vielä omaa sukupuolta.
ps. en halua aiheuttaa kenellekkään pahaa mieltä, toivottavasti ette provosoituneet :)- iloinen9111
Mää kerroin, joskus kun, halusin päästä nopeasti eroon tunteitastani hyvää ystävää kohtaan =) se oli immareltu..
- gubelibabelibuu
iloinen9111 kirjoitti:
Mää kerroin, joskus kun, halusin päästä nopeasti eroon tunteitastani hyvää ystävää kohtaan =) se oli immareltu..
Oletko nainen? Tuntuu että homoista on sellainen käsitys, että kaikki haluavat heti seksiä. Silloin voi tuntua aika kiusalliselta jos homo paljastaa heteromiehelle tunteensa.
Kun taas lesboja pidetään ihan normaaleina naisina ja toinen nainen voi olla ihan vapaasti imarreltu :)
Heteronaisystävä luuli iskuyritykseksi. :-( En todellakaan yrittänyt iskee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433050Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n402271Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari612180Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa882052Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh591768Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä191636Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr701520Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441305Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1321246Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1631007