ajatteletko koskaan minua?....edes saunanlauteilla?
E(n)saa mielestäni sinua;).....en saa,
30
1161
Vastaukset
- -M-
Ei saa luoda alastonkuvia mieleeni :D
Liian eroottista . . .
Tällä hetkellä ajattelen erästä . . . - aika harvoin ;)
siellä ja vähän joka puolella.
- t. saunan lauteilta
Aina :)
- Minä :)
Aina, myös siellä. Kaikkialla :)
Tietäisitpä vain. - Mies haavemaasta
En voi tietää:( Sinusta ei ole kuulunut mitään vuosiin:(
Minä täällä kaukana idässä iltausvan keskellä kuuntelen käen kukuntaa ja katson, kun kala hyppää välillä järvessä.........ja taas hiljaisuus, ei edes autojen ääntä kuulu........ja taas ajattelen sua!- Minä :)
*huokaan*
Sinulla on hyvin.. eikä kuitenkaan ole.
Harmillista miten elämä heittelee.. vie ja tuo ihmisiä.
Missä ne omat aina ovatkaan. Ei tiedä!
Tai tietää - siellä haavemaassa, haaveissa. Siellä.
- Mies haavemaasta
Niimpä *huokaus"..........kaikki on hyvin, mutta aina joskus tuntuu, että Hän (E) olisi ollut sielunkumppanini.............no, ihminen on erehtyväinen;(
Niin vähän aikaa tunnettiin, miks mulle kaipaus jätettiin;(- emptiness-79
Mies haavemaasta!
koskettavaa luettavaa!
-älä huoli, on muitakin, jotka tuntevat samoin!
aika auttaa haavoihin, vuosia kestää paraneminen... sydämen kovettaminen jätti jälkeensä tyhjyyden, kuitenkin. - -M-
emptiness-79 kirjoitti:
Mies haavemaasta!
koskettavaa luettavaa!
-älä huoli, on muitakin, jotka tuntevat samoin!
aika auttaa haavoihin, vuosia kestää paraneminen... sydämen kovettaminen jätti jälkeensä tyhjyyden, kuitenkin.Ehkä virhe olikin se, että kovetit sydämesi juuri silloin,
kun olisi ollut aika rakastaa!
Ehkä satutikin itse itseäsi (ja myös toista) kun
kielsit rakkauden!
- Nainen haavemaasta
Ehkä joskus vielä kohtaamme? Ajatuksessani kuitenkin olet, edelleen.
- Mies haavemaasta
Aurinkoista huomenta sulle Nainen haavemaasta........kuka ajatuksissasi on??
- -M-
Aurinkoista sununtaita, aamukaffeita ja rakkaan kuvia!
(Mielellään kosketuksiakin . . .) - .....niin...
Kalle Kustaa Korkki,
missä korkki,
pullossa, missä pullo,
jossain,
missä jossain,
vaikka meressä,
missä meressä,
missä vaan,
vaaniko se,
mikkä se,
no se, se, se,
vaikka ikävä,
mikä ikävä,
joku kumma,
mikä kumma,
Ihmekumma,
mikä ihme,
Siinäpä se.
On maailmassa monta ihmeelistä asiaa,
Jos, joskus, jossain, jotain.... - yks..e
juu muistanhan minä ne meidän saunahetket....hm..en ole unohtanut.
Sinähän et halunnut minusta saunottajaa kun sinulla oli se oma saunottaja.
Olihan sinulla aikaa miettiä ja tehdä valinta.. - eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kuis monta vuotta siitä on?
- Mies haavemaasta
Alkaahan siitä olla jo muutama vuosi.........enkä usko enää koskaan sinua missään näkeväni? Olen realisti, vaikka täällä palstalla nyt haahuilenkin. Elokuun jo syksyn kuulasta kosteutta aavistavat illat toivat sinut jostain syystä mieleeni, kun laiturilla istuskelin läppärin kanssa. Olen yrittänyt olla ajattelematta sinua, mutta en tiedä miksi kaipaus aina iskee. Niin vähän aikaa vain tunnettiin, mutta elämä on sellaista.......jotkut ihmiset menevät elämän filminauhassa ohitse sivuhenkilöinä ja unohtuvat, mutta jotkut jäävät päähenkilöiksi, vaikkakin reaalielämässä ovat näkymättömissä. Uskon, että olet unohtanut minut jo aikaa sitten, enkä sinulle tietenkään mitään merkinnyt, mutta jotenkin tuntui, että ihan pienellä tavalla merkitsin?
Nyt kuuluu lehmänkellojen kalke tuolta naapurin pellolta......se on niin rauhoittavan kotoisa ääni, mitä ei ole kuullut aikoihin. Tuo kuikan huutokin on kiva:)
Kivaa päivää sinulle E jokatapauksessa.....kuka olisi se sinun elämäsi mies sieltä haavemaasta?- antelias
JouluPukki olis paras ;)
- Haihaileva
Mies haavemaarta
Ihanasti maalaat maisemat ja tunnelmat maalaismaisemasta ja kanootiretkeltäsi... Ihan tuntuu, että haluaisin olla mukana .. Lintujen laulaua kuuntelemassa.. En ole E, mutta toivon sinulle rakkautta ja onnea....
Jostain löytyy toinen E, ellei elämä tuo häntä ensimmäistä sinun luokses takaisin..
Minullakin on toiveita miehest, jota kohtaan tunnen väreilyä ja ikävää..
Mitens tästä nyt sitten selvitään..
- -----
En, kun en käy saunassa?:)
- 1eeee
Olisit kertonut edes, millä kirjaimella nimesi alkaa?
- Mies haavemaasta
Elokuun vivahteikas syksynkirpeä tuoksu on jo ilmassa....luonto tuoksuu lähestyvälle syksylle....syksy on luopumisen aikaa. Kärsin luopumisen tuskan jo silloin, sen jälkeen kun olit lähtenyt, enkä senjälkeen ole törmännyt sinuun missään. En tiedä miksi teit minuun niin lähtemättömän vaikutuksen....jonkiasteinen sielunkumppanuus välillämme oli....vaikka välillämme ei ollut minkäänasteista romanssia, vain korrektit välit.
Tuo kuikan huuto jossain kaukana järven toisessa päässä ja lentoonlähtevien sorsien äänet vielä korostavat syksyn läheisyyttä ja jostain nenään tuleva savunhaju ja koivuhalkojen tuoksu lisäävät ikävääni....
Olin jo tänään.....jälleen kerran....kirjoittamassa sulle fb -viestiä, siis ihan vaan tervehdystä, mutta jälleen kerran jätin sen lähettämättä......niin on varmaan parempi? Eli antaa menneiden olla menneitä, tuskin viestiäni kaipaat.....- E-ee
No laita nyt se viesti niin ei jää enää epäselvää jos hän ei vastaa.
Jos kerta olet niin varma että hänkin ihastui silloin sinuun ja oli "sielunkumppani". - emptiness-79
...jää vain haaveet, ikävä. tiedän että se jää siihen.
täytyy jatkaa elämää-vaikka sydämeen sattuu.- mut hei, onhan mulla ihana, unelma mies. vauvakuumettakin ilmassa..;)
mutta se eräs kaipaus, jääkö se koskaan unholaan???
http://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU&feature=related
- Mies haavemaasta
Tänään tulee sumuinen ja pilvinen päivä....silti ajattelin käyttää viimeiset lomapäivät melomiseen tuolla soisilla korpijoilla, siellä missä suopursu tuoksuu ja synkät kuuset kaartuvat molemmilta puolilta jokia, siellä missä voi ehkä nähdä hyvällä onnella majavankin. Siellä sielu ja mieli lepää, kun saa meloa huopahattu päässä ja nauttia raikkaasta metsäilmasta. Siellä olen nähnyt useasti maakotkankin. Sitten melonnan jälkeen on kiva tulla lämmittämään mökille saunaa. Nyt tarvii nauttia loppulomasta, kun kiire ja hyörinä alkaa pian ja tarvii palata sinne ruuhkasuomeen....
Sehän voi olla tätä miehen logiikkaakin, että kuvittelee myös toisen ihastuneen....ei sillä perusteella taida uskaltaa mitään viestiä laittaa, ja kunhan vuosia kuluu lisää, en muistakaan koko naista? Vaikka katseemme kohtasi silloin joskus muutaman kerran niin, että tunsin syvää yhteenkuuluvuutta.....voihan se silti olla tätä em. logiikkaa, naisten ajatusmaailmahan on tunnetusti erilainen:(- Aina kannattaa yritt
Laita nyt ihmeessä se viestisi tulemaan :)
- hassuhöpönassu
Minun nimeni alkaa E kirjaimella...mutta et varmaan minua tarkoita :) olen 24
- e-tku
i so hate you
- Tiina 45v
Miten kaunis on sielunmaisemasi, ainakin kirjoitat hyvin luontevasti syvistäkin
vesistä:) Hieno mies, hienoineen tunteineen. Mutta, miksi tuo epäröinti? Mitä pelkäät? Surullista on se, että olet kuten moni, moni muu mies....ei uskalla tarttua rakkauteen. Jos sisälläsi on tuo kuvaamasi tunne, on se hieno asia.
Aarre, suorastaan. Ikinä en itse heittäisi sitä pois, vaan tarttuisin siihen.
Suosittelen sinulle vaikka Tuure Kilpeläisen kappaletta "Pelko pois", ja siitä
sen myötä myös Naiselle se viesti menemmän. Kukapa ei ilahtuisi viestistäsi?
- Yksi E
Kerro missä tavattiin?
- Tiina 45
En ole tottunut tällaisiin nettikysymyksiin....? Tarkoititko nyt minua, vai jotain
toista? SinäYksi E?
Hieno teksti edelleen, ja toivon että miehenä teet miehen työn! Kyl viisas nainen ymmärtää sinun sielusi sisällö. Tee siirtosi, hyvä mies.
Sinä Yksi E..ei sillä väliä ku sä olet varattu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837401Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136072Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1514249Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252916Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?372903Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782856Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta852560Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902308- 1862219
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686