Martina Aitolehti laukoo suorat sanat Erikoisjoukoista - Yksi tekijä oli "ihan sairasta"

17

1193

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Joskus kuukausi sitten kirjoitin täällä että Iltalehden toimittaja Riialla on jotain Martinaa vastaan ja hieman katselinkin sen tekemiä vanhojakin juttuja. Ja nythän se teki oikein rimanalituksen tuolla jutullaan Erikoisjoukoista. Onneksi sai ansaitusti huutia jutustaan itse pääkouluttaja Lehtoseltakin.

• Anonyymi00004

Yleensä Martina on yksin saanut taistella näitä kiusaajiaan vastaan, jos on edes jaksanut taistella, eli todella kiva nähdä että niin paljon kiusattu saa tuollaista tukea.

• Anonyymi00005

Riia tietenkin hyökkäsi tuossa jutussa myös kouluttajia vastaan eli siksi tuo reaktio. Ei kukaan puolusta Martinaa kiusaajiaan vastaan jos asia ei mitenkään koske itseä. Suurin osa nauraa partoihinsa ja etenkin ex-miehet, jotka on jaksaneet haukkua kun tulivat jätetyiksi.

• Anonyymi00006

Mitäs muuta ohjelman keulahahmo voi tehdä kuin puolustaa lopputulosta 😁 oisko sen pitäny pitää tiedotustilaisuus ja ilmoittaa että ”juu, kulisseissa sovittiin kaikki valmiiksi”.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitäs muuta ohjelman keulahahmo voi tehdä kuin puolustaa lopputulosta 😁 oisko sen pitäny pitää tiedotustilaisuus ja ilmoittaa että ”juu, kulisseissa sovittiin kaikki valmiiksi”.

Ohjelmaa on tehty saman formaatin mukaan monta vuotta, eikä koskaan aikaisemmin ole saanut keskustelua ja katsojia enempää kuin nyt.
        Onhan ne vetäjät ammatti-ihmisiä ja osaavat katsoa (24/7) osallistujien vahvuudet ja heikkoudet. Minusta parhaat voitti ja pulinat pois, eli vetäjät osasivat hommansa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ohjelmaa on tehty saman formaatin mukaan monta vuotta, eikä koskaan aikaisemmin ole saanut keskustelua ja katsojia enempää kuin nyt.
        Onhan ne vetäjät ammatti-ihmisiä ja osaavat katsoa (24/7) osallistujien vahvuudet ja heikkoudet. Minusta parhaat voitti ja pulinat pois, eli vetäjät osasivat hommansa.

Pääkouluttaja ei oo mikään tuotannon omistaja joka päättäis kaikesta. On pelkästään palkattu tekemään oma roolinsa ohjelmassa. Kyllä ne isot päätökset tehdään siellä, missä budjetit, katsojaluvut ja mainostulot lasketaan. Televisio on liiketoimintaa, ei hyväntekeväisyyttä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pääkouluttaja ei oo mikään tuotannon omistaja joka päättäis kaikesta. On pelkästään palkattu tekemään oma roolinsa ohjelmassa. Kyllä ne isot päätökset tehdään siellä, missä budjetit, katsojaluvut ja mainostulot lasketaan. Televisio on liiketoimintaa, ei hyväntekeväisyyttä.

Martinaa yritettiin ärsyttää todella paljon että hermostuisi. Kun ei hermostunut ja vielä läpäisi finaalissakin, vaikka kohdeltiin pahemmin kuin muita niin tuotannossa leikattiin siten että näyttäisi siltä että Martinaa suosittiin kouluttajien taholta. Nyt tuontanto naureskelee partoihinsa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Martinaa yritettiin ärsyttää todella paljon että hermostuisi. Kun ei hermostunut ja vielä läpäisi finaalissakin, vaikka kohdeltiin pahemmin kuin muita niin tuotannossa leikattiin siten että näyttäisi siltä että Martinaa suosittiin kouluttajien taholta. Nyt tuontanto naureskelee partoihinsa.

Mutta mikä on Iltalehden toimittajan osuus asiassa?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mutta mikä on Iltalehden toimittajan osuus asiassa?

Ei se toimittaja ollut Erikoisjoukoissa? Missäs hänet näit?

• Anonyymi00009

Tämän ohjelman voisi jo lopettaa, turhaa sotapaskaa ja rään tuottamista. Ei mitään taitoa.

• Anonyymi00010

Ohjelma huononi loppua kohden. Ns kuulustelu muistutti koulunäytelmää.

• Anonyymi00011

Huikea Nainen, määrätietoinen,sitkeä ja vahva. Respect.

• Anonyymi00012

Huikeasti tuotanto noin päätti😃

• Anonyymi00015

Siitä vaan palstan naiset tekemään perässä! Montako sekuntia mahtaisitte kestää? 🤣🤣

• Anonyymi00016

Palstan kukkahattumuori jo alko treenaan. Hammasproteesit vesilasiin kypärä päähän ja niin hyppäsi mummo vanhan tunturin selkään. 🚴‍♀️🚴‍♀️

• Anonyymi00019

Voittaisin kaikki reilusti kovalla tahdonvoimalla - vaikka olenkin 165 kilon sidukkavalas, voimaa on silti kuin pienessä kylässä.

Ja useimmat miehet olen juonut pöydän alle!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 171
      1860
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      84
      1337
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      973
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      861
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      716
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      562
    9. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      555
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      544
    Aihe