Vierivä kivi ei sammaloidu ja 83-vuotias musiikin grand old man onkin paljastanut ison uutisen. Ikä ei paina, vaan mieli vetää tien päälle...
Mutta missä on Helmi?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/danny-83-teki-yllatysliikkeen-missa-on-25-vuotias-helmi-loukasmaki?s24
Danny, 83, teki yllätysliikkeen - Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?

47
1606
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Milloin Danny pistää hard rock vaihteen silmään ja nahkahousut jalkaan?
- Anonyymi00007
Tilas kuulema jo uuden kytkinasetelmankin maahantuojalta,-Joten ehkä silloin kun se tulee ja ompi asennettu paikollensa.
- Anonyymi00003
kiertuetta ei tule kun osa kuolee ja eikä sinne kukaan osta lippua kuolon messuun bläybäccinä kaikki.
- Anonyymi00006
epsteinin kaverri ja samalinen käytös dannyllä sex-peto.
- Anonyymi00009
Helmi vois pakastaa Iso Deen spermaa ja hedelmöittää sillä itsensä. Dannyn suku vaan jatkuis. En usko et Danny pystyy enää itse ampumaan.
- Anonyymi00027
Aika heikoissa kantimissa on Dannyn suvun jatkuminen.
3 lasta itse siitti ja niistä kolmesta on vain 1 tehnyt yhden lapsen. - Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Aika heikoissa kantimissa on Dannyn suvun jatkuminen.
3 lasta itse siitti ja niistä kolmesta on vain 1 tehnyt yhden lapsen.Dannyn sukugeenit ei varmaan ole riittävän hyviä?
- Anonyymi00010
Helmi saattaa olla siunatussa tilassa🤰🧑🍼👼 Eikä pääse, mahdolliselle kiertueelle 🫠
- Anonyymi00011
päästään siunatussa tilassa dille dong.
- Anonyymi00012
mielisairaalassa opmi .
- Anonyymi00013
Hei 60 vuotiaat Miehet teidän tuleva tyttö ystävänne juuri syntyneet.. Danny
Danny 82 v.. ootelkaapas 80 vuotiaina teillä on tyttö ystävä joka on 20 vuotia - Anonyymi00014
Mistä ihmeestä tuo *musiikkineuvos" titteli oikein tulee?
Musiikkineuvos Danny ei tiettävästi ole itse säveltänyt yhtäkään julkaistua laulua.
Paljon covereita, ja mm. hitit Kauan, Piilopaikka ja Vähän ennen kyyneleitä, ovat ulkomaisten säveltäjien käsialaa, niihin on vain tehty suomenkieliset sanoitukset.
Musiikkineuvos, täh?- Anonyymi00015
Myös hittibiisi 'Kesäkatu' on käännös amerikkalais-yhtyeen v. 1966 levyttämästä kappaleesta (Summer in the City). Samana vuonna Esko Linnavallin sovitti siitä suomalaisversion, josta tuli Dannyn yksi tunnetuimpia listahittejä.
Musiikkineuvos, täh? - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Myös hittibiisi 'Kesäkatu' on käännös amerikkalais-yhtyeen v. 1966 levyttämästä kappaleesta (Summer in the City). Samana vuonna Esko Linnavallin sovitti siitä suomalaisversion, josta tuli Dannyn yksi tunnetuimpia listahittejä.
Musiikkineuvos, täh?Epstein hommia kun hommailee asioita samatyyppisille esim . lapsia yms.. saa neuvoksen tittelin
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Epstein hommia kun hommailee asioita samatyyppisille esim . lapsia yms.. saa neuvoksen tittelin
Täysin samaa mieltä tästä asiasta !
- Anonyymi00045
Oisko ostanut sen tittelin Maksanut omasta pussista
- Anonyymi00019
Kun saatais tuo Helmi ryhdistäytymään ja järkiintymään että lähtis lätkimään pois Iso-D:n talutusnuorasta, pelottaa ettei käy niinkuin Armille! Tulee spekuloitua että dannylla on henkinen yliote Helmiin!
- Anonyymi00020
Armi oli todellakin paha alkoholisti ja Helmi ei taida pahemmin ollenkaan käyttää alkoholia. Muuten olen samaa mieltä tästä asiasta, pitäisi muuttaa pois vanhan äijän älätettävänä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Armi oli todellakin paha alkoholisti ja Helmi ei taida pahemmin ollenkaan käyttää alkoholia. Muuten olen samaa mieltä tästä asiasta, pitäisi muuttaa pois vanhan äijän älätettävänä.
päissää ja huumeissa siellä mökisä köytettynä
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä taisi Armi alkaa juoda vasta kun huomasi että Däni vaan käytti hyväkseen eikä eronnut Liisasta vaikka oli lupaillut..
Ajatella että 17 vuotta Armi jaksoi odottaa !!! - Anonyymi00044
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aivan liian suuri ikäero heillä on!
- Anonyymi00023
Kuka vaihtaa vaipat?
- Anonyymi00024
DANNY KUVITTELEE OLEVANSA JOKU SUURIKIN MAAILMAN TÄHTI VERTAILEE ITSEÄÄ MICHAEL JACSONIIN ,BEATLESIIN YMS.. NAURAA HELMI JA SANOO KAIKKI BLÄYBÄCCKINÄ
EI SE REPPANA MUISTA SANOJA ENÄÄ EIKÄ EDES KUULE KUNNOLLA . RULLATUOLISSA IRVISTELEE JA HAISEE , ILMAISEKSI SITÄ HOITANUT PIKKU LAPSESTA ASTI EI IKINÄ SAANUTA RAHAA RUOKAA YMS.. ITE OON KUSTANTANUT KAIKEN ..
PERKELEEN PAKOTTAJA , HENKISESTI LOPPU MIELISAIRAALA KUTSUU . - Anonyymi00025
En ymmärrä tuota Helmiä. On pilannut nuoruutensa olemalla vanhan guben seurassa. Sen sijaan että olisi viettänyt normaalin nuoren naisen elämää ikäistensä seurassa ja opiskelemalla itselleen ammatin.
- Anonyymi00029
sillä todettu jo lapsena Aivovaurio on aivotoiminnan häiriö, joka johtuu siitä, että aivot ja niihin liittyvät päähermot ovat vaurioituneet.
Syy voi olla sairaus, tai aivot voivat vaurioitua tapaturman seurauksena, jolloin aivovauriota kutsutaan aivovammaksi. Aivovaurion vaikutukset keholle voivat olla hyvin moninaisia johtuen aivojen tärkeästä roolista koko elimistölle.- Anonyymi00032
Siis kenellä? Helmillä? Millä tiedolla?
- Anonyymi00046
Anonyymi00032 kirjoitti:
Siis kenellä? Helmillä? Millä tiedolla?
Aivovammat
Aivovamma on aivovaurio, joka syntyy päähän tapaturmaisesti kohdistuvasta iskusta. Se voi syntyä esimerkiksi putoamisen, kaatumisen tai liikenneonnettomuuden yhteydessä. Vamman vaikeusasteesta riippuu, jääkö siitä pysyviä toimintakyvyn haittoja.
Tyypillisiä aivovamman pitkäaikaisoireita ovat käyttäytymisen muutokset, tunne-elämän muutokset ja vaikeudet oman toiminnan ohjauksessa.
Vaikeampien aivovammojen jälkitiloihin liittyy usein myös mielenterveyden ongelmia.
Tavallisimpia niistä ovat
masennus ja ahdistuneisuus
impulsiivisuus ja äkkipikaisuus
ärtyneisyys
Lisäksi voi esiintyä
luonteenpiirteiden latistumista tai korostumista
apaattisuutta tai yliaktiivisuutta
mielialan vaihtelua sekä maniaa eli mielialan poikkeuksellista kohoamista
psykoottisia oireita, kuten harhaluuloja tai aistiharhoja
väsymystä
- Anonyymi00031
Mitä se teille kuuluu mitä joku tekee…
- Anonyymi00034
sexuaalisesti käyttää hyväksees sairasta lapsen tasolle jäänyttä.
- Anonyymi00039
Ei se kuulu, mutta näkyy lehdissä joka päivä. Ei voi välttyä siltä. Surullinen kuvio.
- Anonyymi00047
Anonyymi00034 kirjoitti:
sexuaalisesti käyttää hyväksees sairasta lapsen tasolle jäänyttä.
Aivosairaudet, aivovammat ja mielenterveys
Tags:Mielenterveys ja toimintakyky
Jos aivot vaurioituvat sairauden tai vamman seurauksena, on sillä usein tiedonkäsittelyn ja oppimisen lisäksi vaikutusta myös mielen hyvinvointiin. Aivosairauksien yhteydessä ilmenee usein masennusta.
Kuuntele
Vaikutukset mielen hyvinvointiin voivat johtua osin aivojen fyysisistä muutoksista, jotka osuvat tunne-elämän ja mielialan kannalta tärkeisiin rakenteisiin ja yhteyksiin. Ne voivat olla myös reaktio muuttuneeseen toimintakykyyn. - Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Aivosairaudet, aivovammat ja mielenterveys
Tags:Mielenterveys ja toimintakyky
Jos aivot vaurioituvat sairauden tai vamman seurauksena, on sillä usein tiedonkäsittelyn ja oppimisen lisäksi vaikutusta myös mielen hyvinvointiin. Aivosairauksien yhteydessä ilmenee usein masennusta.
Kuuntele
Vaikutukset mielen hyvinvointiin voivat johtua osin aivojen fyysisistä muutoksista, jotka osuvat tunne-elämän ja mielialan kannalta tärkeisiin rakenteisiin ja yhteyksiin. Ne voivat olla myös reaktio muuttuneeseen toimintakykyyn.Mitähän ihmettä koitat selittää, - omituinen 'aivohöpöttäjä'.
- Anonyymi00033
Luultavasti ei enää lataudu pistooli .
- Anonyymi00035
Jos se tytsi on jo liian vanha Iso-Deelle, ja vaihtaa nuorempaan ??
- Anonyymi00037
Danny papparainen voisi räväyttää ja ottaa alkuperäisen akkansa takaisin. Dänin ex-vaimo tosin on ainakin 60 vuotta Helmiä vanhempi, sillä Liisan syntymävuosi on 1940.
- Anonyymi00038
Jokos iso D etsii nuorempaa avustajaa.Eikö helmi ole enään mitään.
- Anonyymi00043
synnytys laitokseel kulkee suu vaahdossa käsi housuissa
- Anonyymi00040
Normaali fiksu mies ei suostu tuollaiseen naurettavaan kuvioon, ei sitten millään !
Terve moraali ei yksinkertaisesti anna lupaa moiseen, se on niin simppeliä.- Anonyymi00042
siis nainen
- Anonyymi00048
Suomessa elää reilut 31 000 Helmin ikäistä 25v. naikkosta.
Ja samassa maassa elää vain yksi (1 kpl) 83-vuotias Danny.
Kun kerran pätäkkää löytyy, niin miksipä ei vapaa mies sitten piikaa itselleen huolisi.
Piikoja lienee tyrkyllä Dänille monia, jopa niin että kamalimmat pitää karsia poijes. - Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Suomessa elää reilut 31 000 Helmin ikäistä 25v. naikkosta.
Ja samassa maassa elää vain yksi (1 kpl) 83-vuotias Danny.
Kun kerran pätäkkää löytyy, niin miksipä ei vapaa mies sitten piikaa itselleen huolisi.
Piikoja lienee tyrkyllä Dänille monia, jopa niin että kamalimmat pitää karsia poijes.siis elää eläkkeellä 1600 euro kuukaudessa ei omaisuutta vuokra-asunto,yms..
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
siis elää eläkkeellä 1600 euro kuukaudessa ei omaisuutta vuokra-asunto,yms..
Taiteilijaeläke voi ollakin tuon 1600, ansiotulot silti olleet liki 50 tuh. vuodessa. Lipsasen D-tuontanto yhtiö on yhä olemassa, Dänihän on tehnyt esiintymisiä vielä viimevuosina, hiljattain mm. Fuengirolassa. Joitakin vuosia sitten näin Dänin uudehkon MB:n ratissa, olikohan ajelemassa rantahuvilalleen Raumalla. Joten kyllä sillä pätäkkää on (kertynyt).
- Anonyymi00052
helmillä ei tuloja millä elää antamalla thaimaassa espanjassa yms.
- Anonyymi00054
Helmi hakee vain kuuluisuutta Dannyn siivellä ja sehän onnistuu hyvin . Käyttää hyväkseen ja sehän onnistuu kun D auttaa. Peräti laulajaksi pääsee ! Oioi . Ei tarvi ääntä olla eikä Dannyl itelläkään oo hyvä ääni.
- Anonyymi00055
Lauluääntä tosiaan..
"Ai jai jai räntä lentää
Ja tyhjänä tuoppi on
En tiedä mitään muuta niin masentavaa
Kuin Danny-Show tiellä Kuopion"
( Freud Marx Engels & Jung ‧ 1989 )
- Anonyymi00058
fddfs
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701845
- 831318
- 114963
- 96851
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66706Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 29542
- 42534