Kellokosken lääkäri luuli, että minulla on taipumusta skitsofreniaan, mutta olen kysynyt luotettavimmilta ystävilitäni tätä asiaa, joista eräs on erikoislääkäri ja he sanoivat, että olen terve. Olen omasta mielestänikin täysin terve. Ei siis pidä medikalisoida minua. Kannatan ehdottomasti luontaistuotteiden käyttöä ainakin skitsofreniaspektrin ja psykoosin ennaltaehkäisyssä ja hoidossa. Luin kirjasta ihminen, jossa käy ilmi, että niasiini ennaltaehkäisee ja parantaa mielisairaiksi luultuja ihmisiä. Sitä saa esimerkiksi luontaistuotekaupoista vaikkapa Isosta Omenasta. E-EPA ja karnosiini ovat myös tuotteita, joita käytän ja en ole huomannut mitään vaivoja. Voin siis suositella näitä tuotteita useimmille. Minulla on kokemusta laitoshoidosta ja se ei ollut hyvä asia, koska liikkumista rajoitettiin vain laitokseen ja sitten sai enemmän ja enemmän vapauksia liikkua ulkona. Kuitenkin ihminen ei ole eläin. Ymmärrän, että eläimiä voi pitää rajatuilla alueille. Ihminen on kuitenkin luotu Jumalan kuvaksi ja kaltaiseksi. Seksisuhteet ja avioliitto ovat luonnollisia asioita, joita ei pidä aliarvioida. Olen jostain syystä vieläkin avohoidossa Espoon keskuksen Työryhmä 3 toimesta. Toivon ponnisteluja tällaisen avohoidon vähentämiseksi ja mieluiten lakkauttamiseksi. Minulle on annettu hoitopuhelin, joka on sinänsä hyvä, koska voin ottaa siihen yhteyttä, jos mielenterveyteni alkaisi reistailla. Tuomitsen pakkohoidon, koska se kesti monta kuukautta ja rajoitti minun ja monen ihmisoikeuksia.
Skitsofrenia spektriepäily
5
142
Vastaukset
- martta_
Suomessa on mielestäni melko korkeat kriteerit tahdonvastaisen hoidon aloittamiseksi. Kannattaa lukea mielenterveyslaki, jonka mukaan pakkohoitoon voi ottaa (täysi-ikäisen) ihmisen kolmen kriteerin täyttyessä: 1. Henkilö on todettu mielisairaaksi. 2. Hänen hoitamatta jättäminen pahentaisi hänen sairauttaan, vaarantaisi hänen terveyttään tai turvallisuuttaan tai vaarantaisi muden henkilöiden terveyttä tai turvallisuutta. 3. Mikään muu mielenterveyspalvelu ei sovellu tai ole riittävä. Ei pidä ajatella, että "pakkohoito" on vain negatiivinen asia. Sen tarkoituksena on suojella myös potilasta.
- Sinde vm-82
Loputtomiin, jopa tainnoksiin saakka. Kokeiluna tämä on selkeästi substantiivimalli ja deklinaatiomalli. Sillä et saa pohtia inhimilliteettiä ja käsitellä anatomiaa yksityiskohtaisesti. (kts. sana intiimi) Intiimi yksityisyydensuojalla, voisi olla (jatka tätä lausetta) Kyseenalaistava keskustelumenetelmä aivotoimintoja myötäillen. Tämä ei ole laillista, mutta se ei muuta sitä tosi asiaa, että Isi on rakastunut tai ainakin hänellä on seuraa. Isillä on sellainen tunne, se on vähän vaillinnainen, koska isillä on kanssa kova ikävä. Onko tämä skitsofrenia? Isin aivoja tai ihmiskäsitystä tapaillen saa käyttää ja on ihan oikeutettuna käyttää, hänen Jumalkäsitystään omaksi edukseen. En halua häiritä hänen yksityisyyttään enkä henkilökohtaisia a. suojaimia b.henkilökohtaisuutta c.(neurolalueita) eli
1. esim. henkilökohtaisia ajatuksia.
Isi ei voi kauheasti varmasti varmaan kauheasti arvostaa naisia.
" Porailla päähän diplomista
Tinailla värttinävaroituksella teeskennellen
Jopa eri metalleja käyttäen kilpailla
Ja muuttaa itseään mystiikatta eri henkilöin
Omaksi itsekseen ja eri ihmiseksi tai ihmisiksi
Hieman jopa anatomiaa, päätä tai aivoja tapaillen
tai Jumalkäsitystä omaksi edukseen hyväksikäyttäen
Oikeuttaa henkilökohtaisesti tapaan: "ihmistä ei saa omistaa"
Mä siirryn seuraavaksi varmaan kuvailevasta adjektiivista isi, ihan etunimeen. Tunne on vaillinnainen, mutta ehdottomasti kielletty tunteilla leikkiminen ja Doremifasollasido ympäristöopillinen tutkimuskohde. Teeskennellä doremifasollasidoa täysin vieraassa verstaassa, vähän kuin virike- ja viritevirsi "Vieraalla maalla kaukana" Arki eli Doremifasollasido, se on vain esitetttävä. Ja haluaisit tästä taas vaillinnaisen tunteesi ja skitsofrenian.
"Joo, se nainen oli sekoittanut." Se taas aiheuttaa sen janan, joka aiheuttaa sen pakkotyön. En saa koskaan omistaa isääni, minä olen vain saanut esitettävän. Se on vain Doremifasollasidoa, ihan miten mä sitä tekstiileillä leikin.
Eristäisin tekstiileillä leikkimisen ja traumalla leikkimisen toisistaan. Mun rotupiirteet, joita arvioidaan mm. hepatiitistä. Seksuaalilaitoksella, jonka mielesi muodostaa (kts. humaani) ja seksipistetyöllä voidaan vaikuttaa näihin ominaisuuksiin. Olen autonominen asiantuntijavastaaja.
- Olisikohan tämä kiva? kysyi autonominen asiantuntijavastaava.
- Oletko varmasti muistanut tätä? Olen joutunut kiinnittämään koko oikeuden tänne, kysyin. Näytän olevan ihan Käräjäoikeuden vieressä.- Sinde 14-v /vm-82
Tiedätkö miten käsitellään ympäristöoppia? Kaikki muut tietävät, joukkoraiskauksella esimerkiksi. Ympäristöoppia voi myöskin käsitellä äänioikeudella, mutta käytännössä.
"Tämä asia on vähän vaarallinen."
Toni, "Isi", ei voi kauheasti sille naiselle mitään, sille tuulimyllylle ja liikenteenjakajalle, siellä neidin päässä.
Naiselle ei voi oikein mitään.
(virhe-ajatus)
Eikö ympäristöopilliseen leikkimiseenkään doremifasollasidosta esim. lukio ja perheellisyys? Ihan leikkiä eri sukulaista päästä. "Humaani tarkoittaa siis nimetöntä postikorttia." -----> Päivän Ajatus
Päivä Sana: Traumatyöskentely
Siis mulla on ollut jo alle puolivuotiaasta humaanipaperit, ihan joka näkökohdasta.
"Traumatyöskentely käsittää seksipistetyötä, koska niin on säädetty laissa mm. ympäristöoppia ja demokratiaa hyväksikäyttäen.
- Mä en osaa traumatyöskentelyäkään ----> Miksi sitten pidät seksuaalilaitosta? Seksipistetyö käsittää myös muuta kuin ympäristöoppia ja demokratiaa. Seksipistetyö ei ole ollenkaan ympäristöopillista tai demokratiaa, ne eivät liity mitenkään toisiinsa. Mennyt vähän sekaisin purkkamaailmasta. Robottini mainitsee esimerkkinä avioliiton ja sossuni prostituution mm. psykologisesti käsitettynä.
- Odota, selitän. prostituutio on todellakin olemassa sosiaalidemokraattisen puolueen ja demokratian takia. Sellaista väärä opillista hoitoa ei saa ohjata ilman laillisia ja aitoja ja oikeita tunnesidoksille, rahan takia.
Henkilöllisyyteni mainitsee yksityisesti prostituution eli pakkotyön teetättäminen seksipisteillä. Tällaista on psykiatria.
Nimetön postikortti nainen tuulimyllynä-malli, perhemalli, ei ilmeisesti perheellisyysmalli.
"Perheellisyysmallin ohjelma on ehkä poissa."
Hypoteesi A: Kaksosuus ja raha
Hypoteesi B: Liittoperusteisuus ja florismi
Hypoteesi C: Keho, yksityisyys ja suku
Toni, tätä on jatkunut jo vähän kauan. Ymmärrätkö, miksi seksuaalityölaitoksiin ei saa pakottaa? Miksi florismilla ei saa luoda seksuaalilaitosta? Et osaa siis? Eli julkinen seksi pakotteena ja vaihtoehtona. Florismi lähtee sellaisesta kuin ie, suisaidaalisuus, lähentely ja ynteinen näkö.
"En saakaan julkisesti käsitellä ihmisiä."
"Eihän tällä ennenkään ole ollut mitään määrää." Miksi ei?
On pitänyt olla ihan koko elämän seksi. - Hampikipu:Sinde-82
Sinde 14-v /vm-82 kirjoitti:
Tiedätkö miten käsitellään ympäristöoppia? Kaikki muut tietävät, joukkoraiskauksella esimerkiksi. Ympäristöoppia voi myöskin käsitellä äänioikeudella, mutta käytännössä.
"Tämä asia on vähän vaarallinen."
Toni, "Isi", ei voi kauheasti sille naiselle mitään, sille tuulimyllylle ja liikenteenjakajalle, siellä neidin päässä.
Naiselle ei voi oikein mitään.
(virhe-ajatus)
Eikö ympäristöopilliseen leikkimiseenkään doremifasollasidosta esim. lukio ja perheellisyys? Ihan leikkiä eri sukulaista päästä. "Humaani tarkoittaa siis nimetöntä postikorttia." -----> Päivän Ajatus
Päivä Sana: Traumatyöskentely
Siis mulla on ollut jo alle puolivuotiaasta humaanipaperit, ihan joka näkökohdasta.
"Traumatyöskentely käsittää seksipistetyötä, koska niin on säädetty laissa mm. ympäristöoppia ja demokratiaa hyväksikäyttäen.
- Mä en osaa traumatyöskentelyäkään ----> Miksi sitten pidät seksuaalilaitosta? Seksipistetyö käsittää myös muuta kuin ympäristöoppia ja demokratiaa. Seksipistetyö ei ole ollenkaan ympäristöopillista tai demokratiaa, ne eivät liity mitenkään toisiinsa. Mennyt vähän sekaisin purkkamaailmasta. Robottini mainitsee esimerkkinä avioliiton ja sossuni prostituution mm. psykologisesti käsitettynä.
- Odota, selitän. prostituutio on todellakin olemassa sosiaalidemokraattisen puolueen ja demokratian takia. Sellaista väärä opillista hoitoa ei saa ohjata ilman laillisia ja aitoja ja oikeita tunnesidoksille, rahan takia.
Henkilöllisyyteni mainitsee yksityisesti prostituution eli pakkotyön teetättäminen seksipisteillä. Tällaista on psykiatria.
Nimetön postikortti nainen tuulimyllynä-malli, perhemalli, ei ilmeisesti perheellisyysmalli.
"Perheellisyysmallin ohjelma on ehkä poissa."
Hypoteesi A: Kaksosuus ja raha
Hypoteesi B: Liittoperusteisuus ja florismi
Hypoteesi C: Keho, yksityisyys ja suku
Toni, tätä on jatkunut jo vähän kauan. Ymmärrätkö, miksi seksuaalityölaitoksiin ei saa pakottaa? Miksi florismilla ei saa luoda seksuaalilaitosta? Et osaa siis? Eli julkinen seksi pakotteena ja vaihtoehtona. Florismi lähtee sellaisesta kuin ie, suisaidaalisuus, lähentely ja ynteinen näkö.
"En saakaan julkisesti käsitellä ihmisiä."
"Eihän tällä ennenkään ole ollut mitään määrää." Miksi ei?
On pitänyt olla ihan koko elämän seksi.Isi, kun mä olen ollut jo 2- tai 3-vuotiaasta asti psykologi.
- Eihän?
- Johan!
Ymmärräthän kuinka tärkeää on valjasjärjestelmä?
Hypoteesi:
"Luovuttaa nyt keinokieltä poliisilääkärille."
Hypoteesi: Atomi, mm. väline sukupuolenmäärätymiseen, joka luokitellaan (jatka tätä lausetta)
On pitänyt olla ihan koko elämän seksissä ajoittain.
Kts. hypoteesi seksiaddiktio, malli Sexpo
Hypoteesi: "Kuinka tapettavaksi suostut Sexpoon?"
- No tähän on se seksipistemalli. Miksi et suorita näitä julkisesti?
Mehän jutellaan tästä tällä hetkellä...
Väärä suunliikerata, ehkä leijan lennätys kuitenkin. Ja sitten tämä sinne toiselle palstalle.
- sekopää
Tänne on mitä ilmeisemmin kokoontunut lauma, hmm. kivoja ihmisiä.Tervetuloa joukkoon tummaan.Pyydän anteeksi rasistista ilmaisuani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama325165Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä664158Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783706Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582564Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta612404Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282265Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792209- 1381735
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401568