eli siis vara aseeksi jompikumpi noista. Aattelin kysästä jos jollain on kokemuksia, että kannattaako ostaa sähköpistooli halvemmalla, vai kaasukonepistooli piirun verran kalliimmalla. Rahaa mulla nyt on jotai satanen, pitää miettii säästänkö. Kun pitäs uus känny ja vielä pyörä hommata... Mut takasin aiheeseen, siis haluisin mieluiten ihan omia kokemuksia omistajilta. E mitää että "kokeilin kaverin asetta oli ihan paras" vaan semmosta missä on perustelut,ja asiallinen teksti. Ehkä mä nyt vähän hienostelen, sorry mut ihan mukava ois saada kiva keskustelu. P.S: Ois myös kiva tietää,et ampuuko se HFC:n kaaasukonepistooli sarjaa? Mä kun en näistä kaasuista oikeen tiedä.
HFC Mac-11 vai Cyma Glock 18c ???
6
180
Vastaukset
- airsoftt
Glock 18c on parempi
- SoftisMursu
ite kans ostamassa tota glockia :)
Vaikuttaa pirun hyvältä aseelta ja huomenna olis tarkotus tilata. :)
Hyvä kun täällä ei ole jonneja jotka haukkuvat kuinka huonoja kiinalaisvalmisteiset aseet ovat. ;) - kiinalaisvalmisteise
than ovat juuri parhaita! Mutta kiinalaisaseet on paskoi..
Eli siis: kiinassa valmistetaan konekkin millä nyt luet tätät viestiä, mutta jos se on suunniteltu jne. kiinassa, se on paska.
Asiaan:
Ite alotin softauksen Glockilla, myöh kokeillut (3-4 roundia) myös Mac-11:ta, mutta Glock oli paljon parempi. - Urpokarhu
Hauskuudeltaan tuo HFC M11 on parempi, koska blowback jne. mutta muuten tuo Glock on varmasti parempi.
- faijas
ok kiitti vastauksist ;)
- Jaska g18c
Luulisin että Glock 18c on parempi, mutta kyllä se on tarkkuudeltaankin ollut 2v aikaisemmin ihan ok. Olen omistanut sellaisen jo yli 6v, ja toimii edelleen, mutta tehon kyllä huomaa häipyneen. En ole vielä kunnostanu sitä, vois kyllä. Olen vähän ulkona Glock 18c tänhetkisestä lähtönopeudesta, joten en pysty vielä vastaamaan siihen, softaan vain kesäisin ja yleensä noin kerran kahdessa viikossa. Sanoisin että jos pitää siitä hyvää huolta, niin kyllä se pysyy ehjänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama837391Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136072Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1494240Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252916Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?362870Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782846Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta852560Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902298- 1862209
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431686