Nordeapankki omistaa pikavippifirmoja!

Näinkö on??

Mitä ilmeisemmin nordeapankin omistama pikavippifirma tarjoaa suomen halvimman pikavipin 200 e 14 vrkaudeksi 225 e hintaan. Kyseinen pikavippifirma ei kerro että puhelimen kautta tilattavaan laskuun sisältyy lähes 40 euron edestä muita kuluja jotka on ilmoitettu puhelinlaskussa peittelevässä muodossa.
Lasku maksetaan nordea rahoitukselle.

Näyttää siltä että yhä useampi pankin asiakas ohjataan tuottaville pikavipeille. Pikavippien lainat ovat nousseet vuosi vuodelta, suurimmat yksittäiset pikavipit ovat jo 1.500 euron luokkaa.

Tähänkö on tulutu?

200 € 225 €

Mitä ilmeisemmin nordeapankin omistama pikavippifirma tarjoaa suomen halvimman pikavipin 200 e 14 vrkaudeksi 225 e hintaan. Kyseinen pikavippifirma ei kerro että puhelimen kautta tilattavaan laskuun sisältyy lähes 40 euron edestä muita kuluja jotka on ilmoitettu puhelinlaskussa peittelevässä muodossa.
Lasku maksetaan nordea rahoitukselle.

Näyttää siltä että yhä useampi pankin asiakas ohjataan tuottaville pikavipeille. Pikavippien lainat ovat nousseet vuosi vuodelta, suurimmat yksittäiset pikavipit ovat jo 1.500 euron luokkaa.

Tähänkö on tulutu?

200 € 225 €
www.luottotalo.fi

47

4138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jankkaatko sinä

      Kannattiko tuo nyt kahteen kirjoittaa? Vähän tulee sellainen jankkaamisen maku, kun noin teet. Kyllä tuon kerran lukee, mutta ei siinä niin ihmeellistä asiaa ollut, että toistamiseen lukisin.

      • äiti-hermefrodiitti

        Kertaus on opintojen äiti.


      • Toimitusjohtaja nord
        äiti-hermefrodiitti kirjoitti:

        Kertaus on opintojen äiti.

        Jep. Tämäkin on MAINOS eikä mikään uutinen.

        Tässä MAINOStetaan LUOTTOTALO PISTE FI palvelua.

        Mikä tahansa firma voi myydä laskunsa vaikka nordea-rahoitukselle, jonka jälkeen laskun saaja on nordea.

        Tämä ei tarkoita sitä, että nordea omistaisi kaikki firmat, joiden kanssa palvelusopimus on tehty.


      • Miksi niin
        äiti-hermefrodiitti kirjoitti:

        Kertaus on opintojen äiti.

        Miksi minun pitäisi tuollaisia oppia? En minä hyödy tuosta tiedosta mitään.


      • matikkaa........
        Toimitusjohtaja nord kirjoitti:

        Jep. Tämäkin on MAINOS eikä mikään uutinen.

        Tässä MAINOStetaan LUOTTOTALO PISTE FI palvelua.

        Mikä tahansa firma voi myydä laskunsa vaikka nordea-rahoitukselle, jonka jälkeen laskun saaja on nordea.

        Tämä ei tarkoita sitä, että nordea omistaisi kaikki firmat, joiden kanssa palvelusopimus on tehty.

        Luottotalo mainostaa olevansa halvi.

        200 euroa 14 vrk kulut 25 euroa, tai 30 vrk kulut 301 euroa ?????????. (näin saadaan porukka maksamaan ajallaan 14 vrk kuluttua)
        Kun ottaa 200 euroa 2 kertaa kk on summa 50 euroa´ja puhelinmaksut päälle.


      • salaisuuksia...
        matikkaa........ kirjoitti:

        Luottotalo mainostaa olevansa halvi.

        200 euroa 14 vrk kulut 25 euroa, tai 30 vrk kulut 301 euroa ?????????. (näin saadaan porukka maksamaan ajallaan 14 vrk kuluttua)
        Kun ottaa 200 euroa 2 kertaa kk on summa 50 euroa´ja puhelinmaksut päälle.

        Pikavippisivuilla on muitakin luurankoja komerossa: http://www.pikavippivertailu.net/10-salaisuutta-pikavipeista/


    • kaikki kilvan

      Edullista rahaa pikavipit, kannattaa ottaa, sit vaikka sijoittaa valuuttakauppaa, kohta miljonääri, sit naareskelee köyhille, mikäs sen mukavampaa...

    • Pikavippi maailma

      Nordeapankki pitänyt asiasta matalaa profiilia.
      >Suurimmat pikavipit ovat jo 2000 euron luokkaa.

      Pankkivirkailija kertoi että pankin omistamat pikavippiyritykset nostavat summia huomattavasti lähivuosien aikana.

      Korko on keskimäärin 400- 900 %

    • 6+20

      Niin-i Nordean varatoimitusjohtaja sanoi kaksi vuotta sitten TV:ssä että Nordea halveksii pikavippifirmoja eikä lähde bisnekseen koskaan.

      • Piruntakanen

        Nordean varatoimistusjohtaja sanoi noin, koska haluaa pankkiasiakkaat pois pankkisalin lattiaa kuraamasta. Niiltä saa paremman tuoton pikavipillä, ilman henkilökuntaa, ilman konttoria. Johtaja voi hoitaa koko roskan ja perinnän jokin ulkopuolinen perintätoimisto.


    • Jorma.heijari

      Tähän tosiaan on tultu. Kuulin tuossa taannoin että Osuuspankilla ja Sampolla olisi myös omat lusikkansa mukana pikavippisopassa. Juu Kyllä on hämärää ja laitonta touhua pankeilta. Korot ihan järjettömiä, voi hyvä isä sentään Herrat juonittelee ja Valroos tai mikä se johtaja onkaan ni tienaa lisää koronkiskonnalla. Kyllä taas saa kansa maksa tommosen huijaritouhun. Onneksi mie oon työtön nii ei tavii ite maksaa. En jaksa ny enempää kirjoittaa mutta kaikki jotka kannattaa tätä nii vois käyä tykkäämässä mun plokia feisbookissa, ja muutenkin js haluaa seurata mun ajatuksia. ( fasebookissa lisää; jorma.heijari)

    • ei tajuaaaaaaaa

      En ymmärrä tätä keskustelua.

      Kertokaa tyhmälle että mitä se nordea nyt on tehnyt?

      • ...

        ...rahaa.

        Hjuuva bisnes.


    • pankinvastuut

      Olen aina kuvitellut että ns. pankkitoiminnan lait estäisivät sen kaltaisen lainanannon mitä me tavallisetkin ihmiset suurinpiirtein pidämme vääränä. Samanlaista tiukkuuttahan asiakkaan suuntaan osoitetaan mm. rahanpesun vuoksi vaatimuksilla tietää rahan lähde. Jos vien tililleni 20 000 euroa, oletan pankkini velvollisuudeksi selvittää mistä se tulee. Minusta pikavippi ei ole pankkilakien mukaista vastuullista pankkitoimintaa.

      Vaikka ennen mentiin pankinjohtajan luo hattu kourassa, ei nykyisinkään tulisi olla niin välinpitämättömiä kuin ollaan. Harkinnanvaraisuus ei ole välinpitämättömyyttä, mutta sen voi sallia jos riskit tiedetään ja niistä joku on tosiasiallisesti vastuussa. Ennen se henkilö oli pankinjohtaja.

    • 14+11

      Kiskonta se on joka kannattaa myös pankkimaailmassa. Ilmankos noiden pikavippifirmojen annetaan touhuta ihan rauhassa hirvittävillä koroilla. Poliitikoiden kädet ovat sidotut... eiköhän tuohonkin kohta saada selvyys kun maineikas MTV3:n 45 minuuttia -ohjelma penkoo totuuden selville.

    • 2

      eikö se ole kiva kun on tämmösiä tahoja jotka lainaa rahaa jos olet ahdingossa,minkähän laiset korot on niillä jotka lainaa pimeesti rahaa toiselle

    • Pamppu55

      Pimeesti hamppua myyvät tienaa ihan hyvin. Verojakaan tartte maksaa ja kasvaa kerrostalon komerossa ihan hyvin.
      Itse olen nähnyt Lahden kaupungin omistamissa taloissa ja opiskelija-asunnoissa. Kannatan yksityisyrittelijäisyyttä jo nuorella iällä. En itse käytä, enkä myy hampputuotteita, mutta nuorempana kyllä tehtiin Helsingissä korkeakoulun asuntolassa pontikkaa ja myytiin se mukavalla hinnalla. Sit vietettiin ihan kivoja opiskelijakuppilailtoja melkein joka päivä. Tytöt tykkäs meidän seurasta kun pääsivät siivellä kuppiloihin ja meillä oli kivaa myös kun päästiin yökylään:):)
      Bisnes on bisnes. Kun opiskelu loppui, ja päästii töihin, niin myytiin ne välineet seuraavalle sukupolvelle. Lieko olleet yhtä viisaita vai joivatko itse ne myrkyt.. heh.
      Se on oikea rahasampo sellainen, nyt on tullut tilalle hamppu.

    • Ldknvlskfglknv

      Älä lainaa jos et pysty maksamaan korkojen kera takaisin. Miksi pitää laskea vuosikorko jos lainaat pariksi viikoksi ? Lainaa 200 ja maksa esim.250e takaisin. Reilua jos se molemmille sopii,jos ei sovi niin ei lainata.

    • Bussines

      Täytyyhän Nallet ynnä muut saada vähän kevytlevitettä näkkileipänsä päälle!

      Jos Nordea on mukana pikavippi-pissneksessä niin se on VAIN JA AINOASTAAN osakkeenomistajien tuttovaatimuksien takia!

    • Nordean osakas

      Halpamaista, kunnianvastaista ja arvotonta pankkitoimintaa arvostetulta Nordea pankiltani. Selvää koronkiskontaa, joka on rikoslaissa kriminalisoitu.

    • Maataloustukiainen

      Nalle Wahlroos oli nuorena innokas pionjääri eli komunisti!Marrsi Moskovassa.
      Mutta niinkun koiranpentu on "silmet aueneet".Nyt Nalle(puh)haukkuu ett
      kaikuu koko Pohjolassa!

    • ilmestyskirjan peto

      Ennen rikolliset ryöstivät pankkeja. Nykyisin pankit ryöstävät asiakkaitaan. Euro ja eurooppaliset pankit saisivat kaatua ja sen jälkeen lähdettäisiin puhtaalta pöydältä kansallisin valuutoin.

      • AattuAatteli55

        heh:):) No miltä ihmeen puhtaalta pöydältä. Niin kauan kun juutalaiset omistaa pankkimaailman ei koskaan ole oikeutta maailmassa. Se on nähty kautta vuosisatojen.


    • toinen pankki?

      No, henkilökohtaisesti olen jo Nallen (Björn Wahlroos) viime aikaisten kommenttien perusteella alkanut ihan tosissaan miettiä pankin vaihtoa. Pitkään olen ollut Nordean, ja sitä edeltäneen Meritan jne. asiakas, eli koko ikäni samassa pankissa.. Eli samaisessa konsernissa olen pitänyt rahojani lapsesta saakka, mutta nyt alkaa riittää, onhan niitä muitakin pankkeja.

    • totta kai omaan puss

      ainahan pankit yrittää kusettaa pientä ihmistä,turha luulla että ovat inhimillisiä!

    • kaikki ei kuseta

      Täällä ei kusetettu. Oon ollu asiakas jo kohta kaks vuotta.

      • unohtu linkki

        niin siis linkki oli www.statesidecredit.com


    • Kunniakas

      Pienistä varoistani huolimatta haluan että pankki johtajineen kohtelee minua muunaki kuin pankkisaliin santaa tuovana turhana asiakkaana.
      En voisi kuvitellakkaan olevani Nallen pompotettavana.

    • Luottokortiton

      Mitä tuossa on uutta?
      Pankkien pikavippi on vanha keksintö. Ennen sillä oli vaan toisenlaiset nimet.

      Vekseli
      Vekkuli
      Pitkä paperi.

      Kyllä niissäkin tuli maksettavaa, vaikka korko ei ihan 400:aa pros ollutkaan, oli kylläkin monenlaista kulua ja varausmaksua ja aika oli 3-6 kuukautta.
      Ja minä vaihdoin Nallen takia pankkia, mutta kun se ryökäle tuli perässä Sammosta Nordeaan.

    • Hanski vaan

      Raha mitä se on ?
      Kaiken paha toiset kahmii mitä kerkiää ja toiset ei saa mitään.
      Nyt kun otat vipin ja maksat korkoja Todella paljon miten selviät
      jos otat uuden entisen tilalle, maksut kasvaa.
      Nyt sisar maksaa toisen sisarukseni tekemiä hairahduksia.
      Onneksi on töissä.

    • Kaisa-79

      Vippifirmat on näköjään alentanu hintoja ainakin huomasin et moneypoint on niin tehny.

    • todistast

      tuo on totta, tässätodiste

    • Miksi tämä keskustelu on aina ylimpänä tällä palstalla?

      • aaaaaaaaaaaa4

        Samaa tullut ihmeteltyä itsekin


    • Suku on pahin

      Omituinen keskustelu... Jos ajattelee lähtökohtaa eli tuota Nordea-juttua (ja Osuuspankit ja Sampo pankit menee samaan syssyyn), pikavippejä ei pankkien toimesta myönnetä:

      http://www.pikavippi.org/vippiuutiset/pikavippirahoitukselle-tarvetta

      Vai olenko väärinymmärtänyt jotain?

      PS. Käly lainaa meiltä 70 euroa joka toinen viikko. Tekisi mieli ehdottaa sille pikavippiä, mutta sillä ei taida olla luottotiedot kunnossa. Paitsi meidän kanssa, koska sukulaisuus velvoittaa?

    • EiOmista
    • honeyhani

      Köyhän paras ystävä..pikavippifirma.. Jos ei halua/kehtaa ystäviltä lainata pikkusummaa niin mistä sitten ellei pikavipistä. Ei pankeista saa lainaksi satasta.

    • Haappo

      Aina kun nordeasta puhutaan,niin minä manaan sen alimpaan helevettiin. Laittovat luottotiedottomaksi ilman ukaaseja ja nimenomaan nordea-rahoitus. Seo haukku tuollasesta toiminnasta mikä kannattaa.

    • muovi

      Pöljät, miksi pitää ottaa rahaa millään pikavipillä, kun voi ostella keikkea, ihan mitä vaan muovikortilla???

    • hanuvaanihanhanuvaan

      Häh? Ei pahville myönnetä muovikorttia!

    • halapapapa

      www.pikavipitvertailu.net tuolta löytää halpaa rahaa

    • halpaa
    • Make3782

      htttp://pikavippi-info.fi sivuilta löytyy tietoa siitä miksi luottokorttia ei myönnetä ihan kaikille.

      • Sepi192

    • Keke234902

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe