Täällä Suomessa puhutaan siveellisestä lämmön ja kulttuurin perässä matkustamisesta.
Löytyi kerrankin reilu nainen joka kertoi kaverinsa seksiseikkailuista monien miesten kanssa jopa yhtä aikaa.
Itse etelänmatkalla järkytyin mille touhu näytti. Olisipa naiset suomalaisillekin miehille yhtä anteliaita tai vaikka sitten ruotsalaiset pimut.
Suvi paras kertoi suoraan mitä elelänmatkalla tehdään.
6
502
Vastaukset
- Normisuomalainen
Ennen maa repee kuin huorra häpee!
- ei samasta puusta
Muistaisit nyt sinäkin, etteivät kaikki naiset juokse miesten perässä etelänmatkoilla. Itsekin olen kerran Turkissa käynyt, mutta sikäläiset miehet eivät minua kiinnosta lainkaan. En muutenkaan juokse miesten perässä matkoilla, vaan matkustelen ihan oikeasti lämmön, kulttuurin ja ruoka- ja ostoselämysten takia.
Olen Suvia pari vuotta nuorempi.- 19+7
Ei tietenkään kaikki naiset juokse ulkomaanmakkaran perässä niin kuin ei kaikki miehetkään mene esim. Pattayalle naimaan. Itsekin olen onnistunut käymään siellä jopa kaksi kertaa tyttökaverin kanssa käyttämättä lainkaan minkäänlaisia seksipalveluita. Se on vaan niin herkullista kun joskus joku nainen rehellisesti myöntää sen asian, että etelän lomilla on tosiaan aika usein se ihan sama syntinen tarkoitus kuin miestenkin lomilla. Miehet vaan saavat kuulla sitä paskaa avoimesti, jos myöntävät käyneensä vaikkapa Pattayalla.
- elämänmeno
19+7 kirjoitti:
Ei tietenkään kaikki naiset juokse ulkomaanmakkaran perässä niin kuin ei kaikki miehetkään mene esim. Pattayalle naimaan. Itsekin olen onnistunut käymään siellä jopa kaksi kertaa tyttökaverin kanssa käyttämättä lainkaan minkäänlaisia seksipalveluita. Se on vaan niin herkullista kun joskus joku nainen rehellisesti myöntää sen asian, että etelän lomilla on tosiaan aika usein se ihan sama syntinen tarkoitus kuin miestenkin lomilla. Miehet vaan saavat kuulla sitä paskaa avoimesti, jos myöntävät käyneensä vaikkapa Pattayalla.
Tero Vaara lähti myös Thaimaahan lomalle vaimon kanssa, mutta palasi ilman vaimoa, ilmeisesti ei malttanut olla painamatta thaityttöjä
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1383588/iskelma-tero-vaaran-rankka-tilitys-kahdessa-vuodessa-elama-palasiksi
- saukkikin
Toi on siinä mielessä hyvä kommentti, että puhutaan vain miesten seksimatkoista, vaikka naisetkin niitä on tehnyt jo aikoja..
aurinkokohteet , bali ja nyt tietyt afrikan maat.. -mutta neisten matkoista ei saa puhua -miksi?
-ja lopulta pitää muistaa, kuten joku sanoikin, että aina nk seksikohteissa käy myös ihmisiä jotka ei hyödynnä kohteen tarjontaa.. -joten älä tuomitse naapuria syyttä.. :) - iopotre
Eikö tuo oletullut jo ilmi, tä Suvi on elämään katkeoitunut jakorasia. Ulospäin esitää loista, mutta sisllä palaa kova tuska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama525256Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä754258Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve813761Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.742760Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1632601Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta692443Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282365Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792219- 1491839
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko421596