Terve pitkästä aikaa!

Paussilainen

Olen ollut puolitoista vuotta poissa tältä palstalta, osin ian jopa käytännön syistäkin ja kun palaan, mitä näänkään! Ihan samat "Taidemaalariliitto- demonit" näyttää täällä yhäkin joitakin vaivaavan :)!
Tuntuu olevan todella kova pala kun ei näytetä kelpuuttavan itseään arvostavaa taiteilijaa tuohon liittoon. =D
Voi hyvänen aika kun joillekin tuntuu tämän ammatin harjoittaminen vaikealta!!!
Voin vakuuttaa että en itsekään ole tuon kyseisen liiton jäsen. Minulle riitti kun kerran sain "hylsyn" haettuani sitä. Ei se minua kuitenkaan lamauttanut tuolla tavalla kun se näyttää joillekin tehneen. Ehei! olet tehnyt työtä sitäkin kovemmin ja pärjään! Minun ei tartte tehdä muuta kuin vain maalata. Sain puolitoista vuotta sitten kohdeapurahan jonka sijoitin viisaasti, eli lähdin tekemään sitä mitä osaan ja tein sitä muualla kuin suomessa. En kuitenkaan tässä sitä paljasta missä, mutta elintaso tuossa maassa on ihan toisenlainen kuin täällä suomessa. Parasta siinä oli (ja oikeastaan on vieläkin, sillä en ole muuttanut sieltä vielä kokonaan tänne) että kontakti tänne suomeen on silti helppoa.
Luonnollisestikin on selvää että ne minun tekemiset siellä oli tarkoitettu ihan muualle kuin siellä asuinmaassani. Lukuunottamatta tietenkin niitä pakollisia joita ehkä täällä suomessa sanottaisiin korruptiolahjoiksi. Siellä ne kuitenkin ovat ihan luonnollisia ja ehkäpä pakollisiakin juttuja tarkemmin ajateltuna, mutta ne ovat juuri niitä jotka siellä kantaa ihan oikeasti.

Se että olen nyt täällä, ei merkitse sitä ettenkö palaa takaisin. Olen täällä vain hoitamassa asioitani ja tekemässä kontaktieni kanssa uusia suunnitelmia.
Sen voin kuitenkin vakuuttaa että olen ihan täysiverinen ammattilainen nykyisin ja teen työtäni kohdemaassani myös hiukan suomenkin hyväksi, koska makselen veroa myöskin tänne.
Sanottakoon että minulla on myös työntekijöitä tuolla toisessa kotimaassani joille maksan säännöllistä palkkaa.

Kaikki siis lähti siitä että uskoin siihen mitä osaan kuvataiteessa ja taiteessa yleensäkin. Kun aikanaan sain "hylsyn" taidemaalariliiton haun yhteydessä, se ei minua lannistanut vaan laitoinkin "ison remmin päälle" ja saatuani vielä sitten tuon kohdeapurahani, tiesin mitä minun pitää tehdä.

Minua oikein masentaa nähdä että vieläkin noin monen vuoden jälkeen märsätään vieläkin tuo liiton perään kun oikeasti ovet ovat avoinna jos kerran osaamista on takana! Eihän siinä helkkarissa tarvita kuin mielikuvitusta ja sinnikkyyttä. Jos ihminen on oikeasti lahjakas, niin sehän on sitä ihan kokonaisvaltaisesti! Luulisi helvetissä sellaisella ihmisellä olevan mielikuvitusta ja sinniä sen verran että että ei jää "kentälle" makaamaan ja voivottelemaan tolla tavalla!!!
Ylihuomenna taas lentoni tuonne kohdemaahani lähtee ja siellä en voi olla nettiyhteydessä ainakaan tänne länsimaihin. Joten vierailuni tähän palstaan jää taas näin lyhyeksi. Toivon kuitenkin että kun seuraavan kerran täällä vierailen niin ainakin nuo demonit ovat historiaa, sillä se näyttää ihan naurettavalta ihmisen taholta joka sentään kehuu olevansa lahjakas!? Missä lahjakas?

10

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska!

Ihmisoikeusrikollisuutta puolustava kirjoituksesi olisi tietenkin omalla nimellä kirjoitettuna tehnyt jonkinlaisen vaikutuksenkin, mutta nyt tuntuu taas tulevan sellainen vaikutelma että tässä tehdään taas ovelaa myyräntyötä nimimerkin suojasta. Ja sen myyräntyön tarkoituksenhan jokainen palstaa seuraava tiedostaa jo aivan hyvin!

• Voi rähmä!!

"Ihmisoikeusrikollisuutta"!!!!! Sinulta on näköjään todellisuus karannaut ihan täysin! Alkaa olla jo toivotonta tuo sinun vainoharhaisuutesi! Taitaa tuo elämäsi olla jo ihan päivittäinen selviytymistarina jo sinällään. Kiinnostaisi kovasti nähdä kämppäsi sisältä päin. Onko kaikki pistorasiat tukittu paperilla esimerkiksi, ettei "vakoojat" pääse urkkimaan yksityiselämääsi niiden kautta.
      Alat olla jo naurettavuuden perikuva!

• Heh heh!!!

Myyräntyö vain jatkuu!

Ja muuten mitä tulee asuntooni, niin tällä hetkellä kaikki ikkunat ja pervekkeen ovikin on peitetty muovilla, mutta arvaapa tehdäänkö taloon uutta julkisivua, vai olisinko minä peittänyt ne yksityiselämääni suojellakseni?

Miten muuten yksityiselämäni kuuluu puhuttuun aiheeseen, muuna kuin myyräntyönä???

• ...~~~~~~~~~~

Älykääpiöitä tääl' riittää. Kannattaa pysyä taas pois seuraavat 2 vuotta. ;))

• Hih hih!

Hyvä niin koska silloin yksi älykääpiö näyttäisi olevan vähemmän palstalla örveltämässä! D

• Terve!!

Minä nimittäin tiedän kuka olet! Tiedän myös senkin että työskentelet nykyisin Kashmirissa. Kuulin nimittäin asian sisareltasi joka oli tulossa käymään siellä luonasi. Täytyy ihailla päättäväisyyttäsi ja rohkeuttasi!

Niinkuin huomaat niin tällä palstalla eivät asiat todellakaan ole muuttuneet vaan alkaa muuttua jopa sairaalloisen vainoharhaiseksi....niinkuin sattumoisin huomasit.
      Hyvää matkaa!

• Heppuli!

No sitä mää ajattelinkin, jonkinlaisesta cash mirristä on siis kyse XD

• Melkein...

....tässä voi nähdä tuon vihreän naamasi. XD Niin se vain kuule on! Jotkut vaan osaa käyttää sitä OIKEAA lahjakkuuttaan hyväkseen eivätkä jää "kentälle makaamaan" niinkuin tuolla joku niin ansiokkaasti mainitsikin.
      Miksi sinäkin koko ajan täällä itket joidenkin ihme-perusoikeuksien perään jos kerran oot todella niin lahjakas kun itse vähän jokaisessa postauksessasi retostelet?? Pistä helvetissä' sinäkin tuulemaan ja näytä mistä se kana oikeasti pissii. Vai onko ne kehusi sitten ihan tuulesta temmattua ja ikäänkuin vain oma mielepiteesi itsesi lahjakkuudesta???? Osoita ne oikeaksi!!!
      Ainakin minä, niiden töisi perusteella joita olet tänne tavalla tai toisella joskus linkittänyt, uskoisin että ainakin "suomen rahvaampi" osa kansasta, joka oikeasti on enemmistönä täällä suomessa, saattaisi jopa tykätäkin niistä!!! Sinun vain pitää keksiä se markkinarako ja tapa millä tavalla saisit noita töitäsi noiden ihmisten tietoisuuteen. Mutta niinkuin kerroin, se vaatii tietenkin älyä ja oivalluskykyä! Älä usko että "vuori tulee muhammedin luo" ihan vain itsekseen. Teikäläisillä muutenkin on ihmeellinen tapa uskotella itselle ja maailmalle ihan kuolemaan asti että "taiteeni puhukoon puolestaan". Ei se tomi niin!!!! Sinun pitää tehdä kaikkesi että muutkin kuin sinä, sukulaisesi ja tuttavasi näkevät noita teoksiasi livenä! Ainoa oikea tapa on järjestää näyttelyitä ja vastaavia että mielikuva osaamisestasi ja taitavuudestasi sekä ideoistasi välittyy mahdollisimman monelle ja mahdollisimman pitkälle.

Ainakin minulle on alkanut muodostua kuva sinusta että sinä yrität saada sitä kuuluisuuttasi ihan muilla ansioilla kuin kuvataide. Nähtävästi yrität nostaa itsesi pinnalle tuollaisilla skandaalijutuilla ja mahdollisimman likaisilla tempuilla. Sitten yrität olla ihan eturivissä- tai eturintamassa kuvitteellisessa "ydinsodassasi" kaikkea järjestäytynyttä ja kaikkia osapuolia tyydyttävää ja taiteessa hyvin toimivaa järjestöä vastaan ihan vain sen vuoksi kun itse et sattumoisin ole ole päässyt sen jäseneksi- puhumattakaan kokelasjäseneksi. Et ole edes yrittänyt tehdä asialle mitään, vaan ryhtynyt rähjäämään ja sotimaan tuota liittoa vastaan.
      Varmaankin jo tähän mennessä olet omassa mielessäsi katunut tuota "suuntaa" mihin olet ajattelemattomuuksissasi ryhtynyt.

Viimeinen neuvoni sinulle on että ottaisit edes hiukan opiksesi tämän ketjun aloittajan sinnikkyydestä ja mielikuvituksesta! Miksi et sinäkin yrittäisi saada omaa itse kehumaasi lahjakkuutta toimimaan omaksi hyväksesi?! Täytyyhän sinun helvetissä' edes itse uskoa siihen! Vai mitä?

• Olen jo pitkään....

...toivonut että joku vaivautuisi täällä kirjoittelemaan juuri tuolla tavalla hänelle! Ei hauku, ei syyllistä mutta pistäisi ajattelemaan. Tuossa jos ei tullut ajattelemista niin mielestäni ei missään. Voin sanoa että minä tunnen tämän henkilön ihan henkilökohtaisesti ja vakuutan että ei hän ihan niin paska ole kuin täällä on saatu kuva hänestä. Se on kyllä totta että hän on "oman arvonsa tunteva" ja aika räikeästi omalla tavallaan minun mielestäni.
        Täytyy kuitenkin sanoa että viime aikoina hänen käyttäytymisensä täällä on ollut hieman arveluttavaa ja olen huolestunut hänen psyykkeensä vuoksi. Tuollaista voi tietenkin odottaa vain taiteilijoilta :)
        Vaikkakaan itse henkilökohtaisesti en tykkää siitä hänen taiteestaan, ei se tarkoita että enkö hänestä pitäisi henkilökohtaisesti. Sen vain sanon että hän on kärsimätön ja ei siedä minkäänlaisia neuvoja keneltäkään vaikka kyseessä olisi kuinka korkea-arvoinen henkilö ja oikeat neuvot. hänellä on omat käsityksensä asioista eikä niitä kukaan pysty muuttamaan, niinkuin varmasti täälläkin on nähty. :D
        Tuttavapiirissäni hän on persona "non grata".

• Höpö höpö!

Mustamaalaukset, selkäänpuukotukset ja väärät valheelliset väitteet omalla nimellä kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      27
      5080
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4071
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      77
      3637
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2708
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      149
      2497
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2179
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2137
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1674
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe