Tampereella taas yli 7 päivää maksu viive

käpsit lokkiin

Siis mikä vittu siellä taas kestää, rahoja ei näy ei kuulu.
Yli seitsemän arkipäivää kulunut jo.
Pitkä on aina odottavan aika kun välissä on kaksi viikonloppuakin.

PItäis muuttaa se laki sellaseks et maksissaan sais kestää viis arkipäivää rahojen saaminen.
Toi viikonloppujen välissä oleminenkin vituttaa ja pahentaa aina asioita.

20

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tre p**ska

kannattaa sitten alkaa lähettelemään niitä hakemuksia jo vähintään kolme viikkoa ennen kuun vaihdetta.
      Tampere ei ikinä pysy lain sallimassa rajassa.

• toimeentulotuki jeep

Ei pysykkään ja ymmärrettävää sillä tavalla, että hirveä työsarka niillä toisaalta on. Kannattaa lähettää aina edellisen kuun puolessavälissä... ja pitää sukanvarressa vähintään seuraava vuokra, vaikka niin ei periaatteessa saisi tehdä?

• 962541478535
        toimeentulotuki jeep kirjoitti:

Ei pysykkään ja ymmärrettävää sillä tavalla, että hirveä työsarka niillä toisaalta on. Kannattaa lähettää aina edellisen kuun puolessavälissä... ja pitää sukanvarressa vähintään seuraava vuokra, vaikka niin ei periaatteessa saisi tehdä?

Mites säästät kun ei oo ees sukkia, saati mitään sinne varteen tungettavaa.

• paskasysteemionjoo

Se on vähän vaikeeta lähetää niitä hakemuksia sinne etukäteen kun vaativat että vuokra on maksettu ja kuitit siitä hakemuksen mukana.
      Eli hakemuksen voi viedä sinne aina vasta sitten kun on saanut sen kuun vuokran maksettua.

• 22

Mihin lakiin tommoinen perustuu?
        Kyllä se vuokra on laskettava menoksi vaikka et edes maksaisi sitä.
        Tästä oli muitaakseni HaO ratkaisu.

Miten se sitten muualla onnistuu, että vaativat pankkisiirtolomakkeen sossuun ja maksavat sieltä suoraan.
        Itse saan tililleni sen vuokran ja asumistuen erotuksen. (esim. tämän kuun viimeinen tai lokakuun ensimmäinen päivä saan tililleni sen rahan jolla maksan lokakuun vuokran)

• henkisestiloppu
        22 kirjoitti:

Mihin lakiin tommoinen perustuu?
        Kyllä se vuokra on laskettava menoksi vaikka et edes maksaisi sitä.
        Tästä oli muitaakseni HaO ratkaisu.

Miten se sitten muualla onnistuu, että vaativat pankkisiirtolomakkeen sossuun ja maksavat sieltä suoraan.
        Itse saan tililleni sen vuokran ja asumistuen erotuksen. (esim. tämän kuun viimeinen tai lokakuun ensimmäinen päivä saan tililleni sen rahan jolla maksan lokakuun vuokran)

Tätähän voi kysellä Tampereen sossusta sitten, näin ovat toimineet kohdallani vuosia.
        Kyllähän se helpottaisi asioita ja nopeuttaisi rahojen tuloa kun voisi tehdä hakemuksen ennen kuun vaihdetta eikä vasta kuun alkupuolella.

• wge432thdfh

Tee pitkistä käsittelyajoista kantelu aluehallintovirastoon. AINA kun menee yli seitsemän arkipäivää. Muutaman kerran sen saattaa joutua tekemään. Lopulta ne uskoo.

• ...

Poliisitutkintaa vaan käyntiin jos virkarikokset ovat sääntö eivätkä poikkeus!

• ldnhjfnhjfnhd

henkisestiloppu:

hakemuksen voi tehdä koska vaan eikä tukea tarvitse hakea kuukauden 1 päivästä viimeiseen.

• 11+8

Taas rahat myöhässä Tampereella.

• kgfask

Laittakaa heti uutta putkeen,kun saatte edellisen päätöksen!Näin rahat tulee aina ajoissa.

• ei naurata

Jumavittu nyt taas saatana tota Tampereen sossua.

Rahat taas myöhässä, menny jo se 7 arkipäivää ja 2 viikonloppuakin päälle.

Kuolen kohta nälkään ja kaikki laskutkin on myöhässä.

• Kestääää ja kestääää

Itteeni kanssa ärsyttää Tampereen sossun hitaus.
        Viimeks meni taas yli kaks viikkoo että saivat päätöksen tehtyä!
        Nyt laitoin lisähakemuksen tälle kuukaudelle yllättävien menojen takia, tuskin niitäkään rahoja näkyy tilillä tän kuukauden puolella..V*TUTTAA!

• :D

Taitaa nyt hidastaa tuo sähköpostihakemusten ruuhka. Kannattaa laittaakin maaliskuulle hakemus sähköpostilla heti tänään!

• kjhkjkj...

ei tuo vielä mitään. puuliitossa n.2kk ruuhkat ensimmäisten hakemusten käsittelyssä.

• gasgng

miten se valitus tehdään aluehallintovirastoon?

• mies35...

Hei. Minä oon ollu viime vuoden toukokuusta asti asiakkaana. Ja minä oon kyllä aina laittanu jo edellisen kuun puoliväliin mennessä seuraavan kuukauden toimeentulotukihakemuksen Tampereella ja hyvin on mennyt aina läpi. Itse ohjeistivat näin. Nytkin laitoin 12 päivä. Mutta hidasta tuntuu olevan. Hitain palvelu tähän mennessä kun kohta kaksi viikkoa mennyt. Runkkaako ne siellä vai mitä ne tekee ?

• ergebabab

Minulle yksi tyttö siellä sanoi, että voi lähettää koska vain. Toinen sanoi, että voi lähettää "vaikka jo kuun puolivälissä". Olen lähettänyt 16. pvä, mutta olenkin tainnut olla tyhmä, vai?

Niillähän on se juttu, että 15. pvä tai sen jälkeen tulleet tulot lasketaan vasta seuraavan kuukauden tuloiksi. Jos jättää vaikka 13. pvä, voiko ne silti tehdä päätöksen kuluvalle kuulle niillä tiedoilla? Vaikka 14. pvä tupsahtaisi tuloa, joka pitäisi vähentää ko. kuun tuesta? Vähennetäänkö se tulo sitten vasta seuraavan kk:n tuesta?

• ...

No. Nyt on ollu ennätykselliset 2 viikkoa siellä jo hakemus. Arvaankin minkänimisellä virkailijalla. Saa nähdä meneekö arvaus oikein. TAi onhan siellä pari outoa. Saa nähdä mitä tekemistä ne mulle taas keksii jostain jonnin joutavasta. No onpahan tekemistä. Joskus laitan jollekin pomolle kaikista valitukset kun en oo enää asiakas. Päätökset tallessa. Vaan kyllähän sitä joutaa työttömänä juoksemaan. Ei oo muutakaan tekemistä. Vaikka typeriä ne juoksutukset aina on. Mutta järki ei kasva joka päässä :) Olen huomannut tuon hidasjärkisyyden sosiaalivirkailijoissa ja lääkäreissä. Voi kun olisin opiskellut itsekin enemmän aikoinaa. Päihittäisin nuo järjen juoksussa milloin vain. Joo. Noilla on kaikilla omat toimintatavat. Kunhan saa kyykyttää. SE on pääasia. On siellä yks järkevä. Mut minun lappu ei taida olla tällä hetkellä sillä. Olisivatko heittäneet roskiin

• ...

TAi en siis kaikista valitusta. Mutta ainakin parista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      21
      5003
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4026
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3593
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2453
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2338
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      63
      2123
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2097
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      134
      1623
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe