Lapsen viattomuuden loppu, ulos paratiisista?

Olenko viaton?

Olemme jatkuvasti eri yhteyksissä kuulleet kerrottavan kuinka lahkolaisten väite lapsen viattomuudesta on heidän mielestään Raamatullista?
No sitten jos lapsi olisi viaton ilman syntiä niin siinä tapauksessa eivät lapset tarvitsisi Vapahtajaa koska elävät kuin aatami ja eeva paratiisissa.
Mutta sitten kun käärmeet nuo lahkolaiset helluntaihengen muodossa tulevat sihisten viettelemään koettaen myrkyttää lapset lahko opeillaan niin se vaikuttaa luopumusta Jumalan sanasta ja koska lahkolaisilla kuten helluntailaisilla, karismaatikoilla varsinkin niiden johtajilla on havaittu olevan syntejä kuten homoseksuaalisia toimintoja haureutta ja huoruutta silmät täynnä.
Entä mikä synti johtaa siihen että lapset poistetaan paratiisista?
Joten tämän ensimmäisen tehdyn synnin johdostako lapset menettävät viattomuutensa ja tulevat ulos ajetuiksi paratiisista?
Ainakin lahkoparatiisista heidät ajetaan pois ja kirotaan monin kirouksin.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parasiitti

Kuinka kauan se vauvakasteen pelastava taikavoima säilyy lapsessa? Eli
      missä vaiheessa nämä ajetaan ulos vauvakasteen paratiisista? Silloinko,
      kun lapsi oppii kiroamaan?

Suomessa ei kasteella ainakaan ole mitään vaikutusta lasten eikä aikuisten käyttäytymiseen.

• Olenko viaton?

lahkolaisille on heissä asuvat riivaajat opettaneet että Jumalan sana on taikavoimaa.
        Suomessa on lapsenakastettuja uskovia joissa kasteen vaikutus näkyy ja kuulu.
        Lahkolaiset eivät ole uskovaisia vaan itseuskoisia loisia maan päällä.
        Näin olen kuullut monta kertaa.

• tammi2

Säilyy kokoelämän,mutta jos opetusta ei ole raukeaa sekin pelkkä kaste ei pelasta ketään,siihen on liityttävä myös opetus niin kuin raamatussa ilmaistaan.
        Usko syntyy kuulemisesta ja jumalan sanankautta se on lahja jeesukselta,se on pelastavatekijä.

• toinen Hega

nimim. Olenko viaton? KIRJOITTI:"Olemme jatkuvasti eri yhteyksissä kuulleet kerrottavan kuinka lahkolaisten väite lapsen viattomuudesta on heidän mielestään Raamatullista?
      No sitten jos lapsi olisi viaton ilman syntiä niin siinä tapauksessa eivät lapset tarvitsisi Vapahtajaa koska elävät kuin aatami ja eeva paratiisissa."

VASTAUS: Lapsista tulee ennenpitkää aikuisia, ja siksi heistä pitää tulla uudelleen lasten kaltaisia, jotta voisivat lähestyä Jumalaa (yhtä vilpittömästi, aidosti ja ilman taka-ajatuksia).
      Siksi he tarvitsevat Vapahtajaa ja Hänen sovitustyötään.
      Johanneksen Ilmestys sanoo, että kuolleet tuomittiin tekojensa mukaan (ei perimän tai geenien), eli yhtään vauvaa ei tuomita, koska he eivät ole voineet tehdä syntiä.
      Aivan samoin ryöväri ristillä ei tarvinnut kastetta uskonsa varjelemiseksi, koska hänen lihansa oli jo ristiinnaulittu (hänen lihansa ei siis voinut tehdä syntiä).
      Toisin kuin paratiisiin päässeen ryövärin, tulee uskovan kuolla pois syntielämästään ja suostua siihen, että hänen lihansa "ristiinnaulitaan" yhdessä Jeesuksen ruumiin kanssa. (

• Oletko viaton?

toiselle hegalle.
        Julkinen kaste on myös tunnustautumista Jeesuksen omaksi: silloin uskova saa voiman (=Pyhän Hengen), koska Jeesuskin tunnustaa silloin hänet Kaikkivaltiaan Isän edessä.
        Nyt uskova pystyy todistamaan uskostaan, hän saa voiman tulla Jeesuksen todistajaksi - hän ei ole enää sielunvihollisen orja, vaan vapaa Jeesuksessa Kristuksessa!

Ei ulkoinen upotus veteen ole mitään muuta kuin lahkolaisten selitystä eihän heidän kaste ole muuta kuin vettä kuinka pelkkä toimenpide voisi tunnustaa muusta kuin että paholainen se pitää heissä lahkolaisissa peliään.
        Ei käden nostaminen seuroissakaan todista syntien anteeksisaamista tai että se olisi merkki että seurataan Jeesusta ja näin opettavat jotkut lahkolaiset.

Vai että saat voiman julkisen kasteen seurauksena ja kun Raamattu ei opeta niin vaan aivan toisin.
        Se henki joka sinun kasteessasi on tullut sinuun on itse perkele joka vaikuttaa tahtoansa onhan tunnettua että lahkoissa on demoneille aina ovi avoin ja siellä ne ovat kuin kotonaan.

• huolestunut!!
        Oletko viaton? kirjoitti:

toiselle hegalle.
        Julkinen kaste on myös tunnustautumista Jeesuksen omaksi: silloin uskova saa voiman (=Pyhän Hengen), koska Jeesuskin tunnustaa silloin hänet Kaikkivaltiaan Isän edessä.
        Nyt uskova pystyy todistamaan uskostaan, hän saa voiman tulla Jeesuksen todistajaksi - hän ei ole enää sielunvihollisen orja, vaan vapaa Jeesuksessa Kristuksessa!

Ei ulkoinen upotus veteen ole mitään muuta kuin lahkolaisten selitystä eihän heidän kaste ole muuta kuin vettä kuinka pelkkä toimenpide voisi tunnustaa muusta kuin että paholainen se pitää heissä lahkolaisissa peliään.
        Ei käden nostaminen seuroissakaan todista syntien anteeksisaamista tai että se olisi merkki että seurataan Jeesusta ja näin opettavat jotkut lahkolaiset.

Vai että saat voiman julkisen kasteen seurauksena ja kun Raamattu ei opeta niin vaan aivan toisin.
        Se henki joka sinun kasteessasi on tullut sinuun on itse perkele joka vaikuttaa tahtoansa onhan tunnettua että lahkoissa on demoneille aina ovi avoin ja siellä ne ovat kuin kotonaan.

Miksihän "perk....e" ei ole luopunut sinusta, nimim. "oletko viaton", vaikka kummit vakuuttivatkin, että se jättää sinut jo vauvana:

Pappi: "Luovutkos perk...leestä"?

Kummit: "Luovun"!

• Oletko viaton?
        huolestunut!! kirjoitti:

Miksihän "perk....e" ei ole luopunut sinusta, nimim. "oletko viaton", vaikka kummit vakuuttivatkin, että se jättää sinut jo vauvana:

Pappi: "Luovutkos perk...leestä"?

Kummit: "Luovun"!

kyllä se perkkeles minut tunnustaa Jeesukseen uskovaksi vaikka sinä et sitä tee.
        Perkkeles totteli minua kun ajoin sen pois Jeesuksen nimessä ja veressä ja kun sen omin silmin näkee niin ihme on tapahtunut.
        Jeesuksen veren voima on koettu tosiasia silloin kun sen omin silmin näkee kongreettisena tapahtumana.
        Eihän se perkkeles luovu kenestäkään loppuun asti se kiusaa ja vaikuttaa mutta turhaan.

• huolestunut!!

kyllä se perkkeles minut tunnustaa Jeesukseen uskovaksi vaikka sinä et sitä tee.
        Perkkeles totteli minua kun ajoin sen pois Jeesuksen nimessä ja veressä ja kun sen omin silmin näkee niin ihme on tapahtunut.
        Jeesuksen veren voima on koettu tosiasia silloin kun sen omin silmin näkee kongreettisena tapahtumana.
        Eihän se perkkeles luovu kenestäkään loppuun asti se kiusaa ja vaikuttaa mutta turhaan.

Täh??

Eikös se perk...e totellutkkaan sinun kummejasi?
        Miksi he sitten lupasivat luopua siitä sinun puolestasi? Eli se olikin
        vain teatteria!

• Oletko viaton?
        huolestunut!! kirjoitti:

Täh??

Eikös se perk...e totellutkkaan sinun kummejasi?
        Miksi he sitten lupasivat luopua siitä sinun puolestasi? Eli se olikin
        vain teatteria!

ei se perkkeles totellut kummeja mutta minullahan oli kasteessa Jeesus siinä ja sitä se perkkeles pelkäsi ja lähti lipettiin.
        Olen kiitollinen kummeilleni tekiväthän he parhaansa.

• toinen Hega

toiselle hegalle.

>>Oletko viaton? kirjoitti: Vai että saat voiman julkisen kasteen seurauksena ja kun Raamattu ei opeta niin vaan aivan toisin.
        Se henki joka sinun kasteessasi on tullut sinuun on itse ******* joka vaikuttaa tahtoansa onhan tunnettua että lahkoissa on demoneille aina ovi avoin ja siellä ne ovat kuin kotonaan. >>

Luuk
        12:7 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
        12:8 Mutta minä sanon teille: jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika tunnustaa Jumalan enkelien edessä.
        12:9 Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se kielletään Jumalan enkelien edessä.
        12:10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.
        12:11 Mutta kun he vievät teitä synagoogain ja hallitusten ja esivaltojen eteen, älkää huolehtiko siitä, miten tai mitä vastaisitte puolestanne tahi mitä sanoisitte;
        12:12 sillä Pyhä Henki opettaa teille sillä hetkellä, mitä teidän on sanottava."

Apostolien teot:
        1:8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."

1.Johanneksen kirje:
        2:20 Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto.
        2:21 En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta.
        2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
        2:23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
        2:24 Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.
        2:25 Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.
        2:26 Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
        2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
        2:28 Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.
        2:29 Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.

Johanneksen evankeliumi:
        15:17 Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
        15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
        15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
        15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
        15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
        15:22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
        15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
        15:24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
        15:25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä.'
        15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        15:27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

Vihan lapset ovat vihan lapsia ja Valon lapset ovat valon lapsia
        - valinta kysymys (=vapaa ehtoista)!

• Kun Raamatussa on

kirjoitettu että kaikki ovat Jumalan kirkkautta vailla niin tietysti se koskee myös lapsia. Aivan ehdoton poikkeus oli Pyhästä Hengestä siinnyt Nasaretilainen Yeshua, samoin Johannes Kastaja oli täyttynyt Pyhällä Hengellä äitinsä kohdussa kuudennella kuukaudella, mutta silti epätietoisuutta oli vaikeissa olosuhteissa vankilassa. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät Jumalan ilmoituksen Raamastusta Hengen opettamana.

• Varokaa järkeisoppia

ihmisen oman sielullisuuden varaan rakennettua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      23
      5025
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4036
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3603
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2463
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2348
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      69
      2136
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2107
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1644
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe