Minun kohdallani eivät ainakaan.
Rukoukset eivät toimi !
9
134
Vastaukset
- fwwffwfw
Rukoile vain sellaista mikä voi toteutua, tarkasti valikoiden? Älä siis piinaa "herraa" painostaen, kuten vaikkapa Janis Joblin joka "rukoili"; "Oi herra antaisitko mulle Mersedes Benzin" .
- tämä on totuus
Mitä sitten pitäisi rukoilla? Ihan sama mitä pyytää niin ei se toteudu. Ja tämä on totuus.
- koijjari jumala
ittennä pyysin lottovoitutoa ja kaunista naesta, mutt jäi kättöö vua kolkkyt markkoo 4 oikein lotossa ja merevi tapola.
- TÄRKEE INFO
Elikkäs. Olen kristillisessä koulussa ollut, ja: koska olin silloin ekaluokkalla, minulle selitettiin kaikki totta kai hieman " animaatiommin ", eli ei niin realistisesti. Eihän pikkulapsi sitä olisi ymmärtänyt. Sain oppia, että Herralla on purnukka, joka täyttyy rukouksista. Kun se oli täynnä syttyi vihreät liikennevalot. Silloin Herra vastasi kaikkiin, kuten silloin autotkin saavat lähteä etenemään. Tuo oli tietenkin selitetty niin , että pienet sen osaavat käsittää helpommin. Eihän todellisuudessa Herralla mitään rukouspurkkia ole ;D
Rukoile niin, että lausut: " Tapahtukoon tahtosi " ja uskot siihen mitä sanot ja luotat Jumalaan. Jumala kyllä tietää. Ja tiesitkös, että esim jos toivot/rukoilet, että et tule kipeäksi juuri laivaristeilyä kohti ( esimerkki ), HELKKARI voi riistää sinulta terveyden. Herra ei sitä tee, vaan saatana. helkkari yrittää riistää kaikilta uskon Jumalaan, ennenkuin aika loppuu. Mutta tietäkää, että jokaisella on auktoriteetti. Eli, voit käskeä helvettiä irrottamaan otteensa sinulta ja sinun terveydestäsi. Mutta, se toimii vain, jos sinä uskot siihen. Jos tämä ei toimi, se kertoo että ITSE epäilit sanomaasi, jolloinka et voi " voittaa " saatanaa! - Brina
"Rukoukset eivät toimi ! Minun kohdallani eivät ainakaan."
Tuokin ylläoleva ajatuksesi oli "rukous", jonka sisimpäsi eli Itse on ainoa = Yksi (joka on myös samaa kuin jumala, henki, herra tms) joka kuulee rukouksesi ja antaa sen toteutua elämässäsi sanasta sanaan. Sisimpäsi toteuttaa kaiken mihin uskot oikeasti eli mitä mielesi pitää todellisena ja realiteettina. Tässä voidaan sanoa sama asia vanhalla sananlaskulla "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Ajatukset ja toiveet ovat mielen häilyviä ja koko ajan vaihtuvia kuvioita, joilla ei ole voimaa toteutua ellei niitä saada sisäistettyä siten, että ne muuttuvat vahvaksi uskoksi ja luottamukseksi Sisäisen Itsen viisauteen ja siihen, että se antaa aina juuri sitä mihin keskitämme tahtomme.
Meitä on opetettu rukoilemaan: "Tapahtukoon sinun tahtosi". Tässä lauseessa näet piilee salaisuus jota vasta nyt meidän aikanamme olemme alkaneet ymmärtämään eli toisin sanoen kaikki riippuu itsestämme ja vapaasta tahdostamme. Tässä ei siis todellakaan tarkoiteta toiveita eikä haaveita eikä varsinkaan sitä, että joku korkeampi voima/jumalolento toteuttaisi rukoilemamme asiat. Todellinen tahto on pysyvää luottamusta ja uskoa siihen, että ennemmin tai myöhemmin asiat menevät juuri niin kuin olemme aina tahtoneetkin niiden menevän. Se on yhteyttä Sisäisen Itsemme Voimaan eli siellä piilevään luomisvoimaamme, sillä me todellakin olemme 'luojajumalia'. Tosin vielä niin moni on tietämätön tästä voimastaan ja siten helposti monen eri tahon 'ohjattavissa'! . - tosionn
En ole uskossa, mutta voin myöntää että pari kertaa on tultu rukoiltua, Epätoivo ja masennus alkoi puskemaan läpi ja... kokeilin :) .. Molemmilla kerroilla "toiveet" on toteutunut. Koin sen näin että; sinun ei tarvitse hokea "tapahtukoot tahtosi ymym.."
Avasin vain sydämmeni ja annoin kaiken tulla pihalle, kyyneleet silmissä :)
Luulisin että tyhjää toimittavat ja päivittäiset rukoukset eivät edes pääse perille, vaan sen on tultava aidosti ja oikeasti suoraan sydämmestä.
Every thought in the human mind send out an electro - magnetic wave from the base of the heart, that has a mesurable effect upon the world in which we live. - olen minä
"Every thought in the human mind send out an electro - magnetic wave from the base of the heart, that has a mesurable effect upon the world in which we live."
Juuri näin. Universumi vastaa meille omiin unelmiimme ja myös omaan epäuskoomme. Kun lähetämme jotain sydämestämme on sen toteutuminen varmaa, mutta meidän tulee myös olla avoimia ottaamaan vastaan. Se ei riitä, että lähetämme sillä myös vastaanotto on tärkeä osa "rukousta", sillä monesti epäusko valtaa matkan varrella ja pyyntömme jää puolitiehen kun oma epäuskomme astuu tielle.
Sydämestämme (suuremmasta rakkaudestamme, mitä olemme) voimme muuttaa maailman. Kun yhä suurempi määrä ihmisiä alkaa tietoisesti luomaan sydämestä hyviä asioita maailmaan meillä on suurempi voima käytössämme kuin uskommekaan. Olemme astumassa uuteen elämisen malliin, jossa meillä on voima eikä meidän ulkopuolellamme niinkuin meille on opetettu tähän mennessä. Olemme siis heräämässä unestamme. Tulevaisuus on kauniimpi ja upeampi kuin kukaan meistä voi vielä edes kuvitella. Matkalla ollaan kuitenkin. - Tästä myös dokkari:P
http://www.youtube.com/watch?v=r_YOG3jMlV4
Kannattaa kurkkaa!! - -
Rukoilin pienenä paljon koska minut oli siihen kasvatettu. Noin 10 -vuotiaana kuitenkin tajusin ettei rukoilu vaikuta mitenkään mihinkään. Ihmettelen miten kukaan on kasvanut aikuiseksi tajuamatta vieläkään ettei rukoilu toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204978Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä633996Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723574Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272067- 1241528
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495