Miten etsin, miten löydän, ystävän ja kirjekaverin. En usko et olen niin erilainen et ei kanssani halua kukaan ystävystyä. Toisilla näyttää olevan vain tapana hävitä ja eivät ilmoita mitään. Minusta se on .....!
Olen Lahdesta ja 55 naishenkilö, iloinen ja hauska, kirjekaveri ja ystävä vaan puuttuu. Toivon et huomaat minut.
Miksi näin
16
287
Vastaukset
- A Kiss to Remember
Heippa,
kirjoittaisin sinulle mielelläni, mutta en tiedä mihin postin osoittaisin? :)- Työtön likka
Hei, kiva kun huomasit. Saanko kysyä oletko naishenkilö, toivottavasti, sillä naispuolista kirjekaveria minä etsin. T: työtön likka
- Luuseri....
Työtön likka kirjoitti:
Hei, kiva kun huomasit. Saanko kysyä oletko naishenkilö, toivottavasti, sillä naispuolista kirjekaveria minä etsin. T: työtön likka
Olen kesökolli, ja luuseri. Kesän styylasin erään vanhapiika kottaraisen hoivassa, mutta niinkuin aiokaimpinakin kesinä, kun syksy saapuu niin kottaraien potkii mua persiille ja näin ollen uskallan lähestyä sinua, ei haittaaa vaikka olisit vanhapåiika. Talven makoilisin sohvallasi, keväällä takuuvarmasti häippäsen. Onnistuuko?, meinaan talvihoiva, hernekeittoa ja kalvaa kun vaan on tarpeeksi niin kehrään kainalossasi.....
- Mitämitä????
Luuseri.... kirjoitti:
Olen kesökolli, ja luuseri. Kesän styylasin erään vanhapiika kottaraisen hoivassa, mutta niinkuin aiokaimpinakin kesinä, kun syksy saapuu niin kottaraien potkii mua persiille ja näin ollen uskallan lähestyä sinua, ei haittaaa vaikka olisit vanhapåiika. Talven makoilisin sohvallasi, keväällä takuuvarmasti häippäsen. Onnistuuko?, meinaan talvihoiva, hernekeittoa ja kalvaa kun vaan on tarpeeksi niin kehrään kainalossasi.....
En saannut oikeen selvää mitä mökellät, mutta varmastikko lähdet talvenjälkeen, vai pitääkö minunkin potkia perseelle?
- Gabriell..
Mitämitä???? kirjoitti:
En saannut oikeen selvää mitä mökellät, mutta varmastikko lähdet talvenjälkeen, vai pitääkö minunkin potkia perseelle?
Juu, kun on luuseri, juoppo ja vielä mökeltää niin se herättää kottaraisissa hoivavietin. Avot, hoitopaikka luuserille on talveksi taattu. Onnea vaan luuserille, varmasti pääset jonkun miehenkipeän kottaraisen hoteihin talveksi, keväällä tosiaan häippäset luontoon.
- Kätkärr
Haetko elättäjää?
- työtön likka
Hain todella ystävää ja kirjekaveria. Täältä ei niitä näytä saavan. Mikä ihmisiä vaivaa, jos teidän pitää tulla turhia kirjoittelee, onko se hauskaa teistä. Sitä vartenko nämä palstat on. En voi kuin ihmetellä, tämä on jo toinen kerta kun laitan ilmoituksen ja väliin tulee v.......ja. toivon kuitenkin et joku huomaisi.
- kirjeystävä
työtön likka kirjoitti:
Hain todella ystävää ja kirjekaveria. Täältä ei niitä näytä saavan. Mikä ihmisiä vaivaa, jos teidän pitää tulla turhia kirjoittelee, onko se hauskaa teistä. Sitä vartenko nämä palstat on. En voi kuin ihmetellä, tämä on jo toinen kerta kun laitan ilmoituksen ja väliin tulee v.......ja. toivon kuitenkin et joku huomaisi.
Hei,
Täällä yksi kirjeystävää kaipaava,naispuolinen henkilö voitko ilmoittaa s-postiosotteesi,jonne voin kirjoittaa.,vain haittaako jos asunkin ihan toisella puolen Suomea?
- työtön likka
Hei, ei haittaa missä päin asut. Olisitko kiltti ja laitat osoitteen, kun viimeksi laitoin sain todella riesan siitä, huomasit varmaan kuinka tähän on joku fiksu tullut pitämään hauskaa. Jos vaan voisit, osoitteeni on niin paljastava etten halua sitä levitellä. Hei hei jään odottamaan.
- kirjeystävä
Hei,en todellakaan laita,koska joku voi tunnistaa,,
Tee joku uusi osote ja laita se sitten mulle...
Täällä on todellakin noita hauskanpitäjiä vähän liikaakin..
Mutta palataan.. - työtön likka
Heippa taas, niin vähän ajattelinki ettet laita mut yritän keksiä jonkun osoitteen.
Hyvää päivän jatkoa ja palaillaan paremmalla onnella!- kirjeystävä
Huomenta sulle,joko keksit sen osoitteen?
Hyvää alkanutta päivänjatkoa.
palaillaan:) - työtön likka
kirjeystävä kirjoitti:
Huomenta sulle,joko keksit sen osoitteen?
Hyvää alkanutta päivänjatkoa.
palaillaan:)Hei vaan! Mä oon yrittänyt mut ei vaa, kerro mulle miten laitan? Mä en näit oikee hallitse. Mut en luovuta. Hei hei ja samoin sulle hyvää päivänjatkoa!
- A Kiss to Remember
Luokaa vaikka hotmail-osoite sitä kirjeenvaihtoa varten. Eihän siihen mene kuin pari minuuttia.
Kirjoittelisin kyllä mielelläni sinulle "työtön likka", mutta en ole valitettavasti nainen. :) - viiran
Hei, olen 56 nainen Jyväskylästä ja myös suurimman osan ajasta työtön. Jos ketä kiinnostaa, niin mullekin voi kirjoitella os. [email protected]
Ps. Asiattomiin viesteihin en minäkään vastaa :) - oveluus
kuule se sähköpostin teko on ihan helppoa...kokemusta on vaikka peukalo melkein keskellä kämmentä näissä asioissa. minä 45v plikka tein kanssa gmailiin itselleni osoitteen ihan eri ihmisenä ja eri nimellä,juuri sentakia ettei tunnisteta. pitää olla vaan ovela....niin ne muutkin täällä on....onnea etsinnässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295099Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644091Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773657Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1512520Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538