Mielipiteitä naisen tekemistä aloitteista

viviana...

Miehet tykkäättekö siittä, että tyttöystävänne/puolisonne tekee aloitteen seksin suhteen? Ja miten toivotte naisen tekevän aloitteen?

Onko seuraava tapa ok? Mies katselee telkkari vaan aikansa kuluksi (sieltä ei tuu mitään mitä oikestaan haluaisit katsoa) ja naisesi tietää sen. Hän tulee viereesi ja alkaa hyväilemään housujen läpi. Häiritseekö se teitä; halutteko mielummin jatkaa telkkarin töllöttämistä vai ehkä lopettaa sen?

284

37004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on hyvä tapa. Minä pidän suorista ja konstailettomista aloituksista. Ja etenkin silloin, kun minulla ei ole jotain tähdellistä tekemistä. Ei siis siinä vaiheessa kun katson urheilua tai olen juuri lähdössä poikien kanssa viihteelle. Onpa kokemusta heilasta, joka teki aloitteita ainoastaan, kun halusi minun peruvan sovittuja menojani ja sehän vain vitutti.

      • ?????

        Tykkäätkö suorista aloituksista sen takia, kun et ymmärrä naisen antamia vihjeitä?


      • ...
        ????? kirjoitti:

        Tykkäätkö suorista aloituksista sen takia, kun et ymmärrä naisen antamia vihjeitä?

        Pitääkö nainen miehen tekemistä suorista aloituksista siksi, koska ei ymmärrä miehen antamia vihjeitä?

        Vihjeet ovat ihan ok, mutta eivät ne ole aloitteita. Ne ovat vihjeitä, että nainen toivoo aloitetta mieheltä.

        Aloite naiselta on todella kiihottavaa!


      • ?????
        ... kirjoitti:

        Pitääkö nainen miehen tekemistä suorista aloituksista siksi, koska ei ymmärrä miehen antamia vihjeitä?

        Vihjeet ovat ihan ok, mutta eivät ne ole aloitteita. Ne ovat vihjeitä, että nainen toivoo aloitetta mieheltä.

        Aloite naiselta on todella kiihottavaa!

        Millä tyylillä toivot naisen tekevän aloitteen?


      • ...
        ????? kirjoitti:

        Millä tyylillä toivot naisen tekevän aloitteen?

        Toi ap:n keino on ihan ok.
        Sohvalla istuessa vaikkapa se, että nainen yhtäkkiä tulisi eteen ja alkaisi kiusoittelevasti vähentämään vaatteitaan, olisi aivan huippu!

        Suoraan syliin suutelemaan tuleminen hieman vähemmissä vaatteissa (lue: pelkissä seksikkäissä alusvaatteissa), olisi myös aika hyvä!


      • Turvatarkastaja

        Joo, on hyvä tapa spontaanisti tulla vaan! Ratikkakuski on oikeassa, ei silloin kun huomaat että puoliso on keskittynyt johonkin häntä kiinnostavaan esim. futismatsiin..mutta voi toimia kivana esileikkinä jos käytkin vaihtamassa päälle jotain seksikästä ja tulet viereen istumaan, jos ukko ei huomaa niin on ukossa vikaa. Ei välttämättä peli jää kesken,mutta eipä tarvitse miettiä mitä sen jälkeen tehdään ;)
        Minun mielestäni aloitteen saa tehdä lähes mihin aikaan päivästä tahansa, minun naiseni ei halua minun peruvan sovittuja menoja, mutta saattaa seksikkäästi kuiskata että: "Otetaanko pikaiset niin muistat mut vielä muutaman tunnin päästä" Voin kertoa ettei ole muilla naisilla mitään jakoa tämän rinnalla. :)


      • kokemusten kokemus
        Turvatarkastaja kirjoitti:

        Joo, on hyvä tapa spontaanisti tulla vaan! Ratikkakuski on oikeassa, ei silloin kun huomaat että puoliso on keskittynyt johonkin häntä kiinnostavaan esim. futismatsiin..mutta voi toimia kivana esileikkinä jos käytkin vaihtamassa päälle jotain seksikästä ja tulet viereen istumaan, jos ukko ei huomaa niin on ukossa vikaa. Ei välttämättä peli jää kesken,mutta eipä tarvitse miettiä mitä sen jälkeen tehdään ;)
        Minun mielestäni aloitteen saa tehdä lähes mihin aikaan päivästä tahansa, minun naiseni ei halua minun peruvan sovittuja menoja, mutta saattaa seksikkäästi kuiskata että: "Otetaanko pikaiset niin muistat mut vielä muutaman tunnin päästä" Voin kertoa ettei ole muilla naisilla mitään jakoa tämän rinnalla. :)

        Konstailemattomat aloitteet ovat parhaita. Suoraan asiaan.

        Tuli tuosta fudismatsista mieleen eräs unohtumaton kokemus muutaman vuoden takaa. Katselin kaikessa rauhassa Suomen fudismaaottelua. Naisystävä tuli vähissä pukeissa paikalle, antoi kylmän oluen käteeni ja otti viimeisen päälle hyvin poskeen samalla kun katsoin matsia ja join kaljaa. Ei yrittänyt keskeyttää matsin katsomista, vaan teki mulle tällaisen palveluksen. Ei paha!


      • Fysio
        ????? kirjoitti:

        Millä tyylillä toivot naisen tekevän aloitteen?

        Hieno nainen ei tee aloitteita. Ei ole mukavaa kun suntion rouva on valmis vokottelemaan. Ei siis tyyliä. Pitäisi oma suntio riittää.


      • Mukaan
        ????? kirjoitti:

        Millä tyylillä toivot naisen tekevän aloitteen?

        Nuorena paarissa vanhemmat naiset tulivat sanomaan että on komee poika ja sano et ois kiva saada nuorta kullia. Tuli lähdettyä monenkin pantavaksi.


      • Petteri
        ????? kirjoitti:

        Tykkäätkö suorista aloituksista sen takia, kun et ymmärrä naisen antamia vihjeitä?

        Tykkään ne on kivoja. Ei kait niistä voi pahastua sillä on mukavaa tietää, että toinenkin haluaa. Tahtoo van olla niin harvoin se.kun niin tapahtuu. Johtunee siitä että olen jo päälle 60 vuotias täsä iässsä eivät naiset niin kovin enää intoudu. Itse kyllä rakastelisin vaikka joka päivä. Rakkaus on kivaa niin kauan kuin sitä voi ilolla tehdä. Kumpahan löytäis samoin tuntevan naisen. Noh se on minulle pelkkää toiveajattelua. Onneksi miehiä on tässäiässä jo paljon vähemmän. Että usein joku nainen on myös samaa mieltä. Tämä varmaan tuntuu hullullat nuorista mutta elämä vaan on tällaista.


      • Vanhempaa naista
        Mukaan kirjoitti:

        Nuorena paarissa vanhemmat naiset tulivat sanomaan että on komee poika ja sano et ois kiva saada nuorta kullia. Tuli lähdettyä monenkin pantavaksi.

        Kylä olet oikeassa kun nainen tekee aloiteen niin silloin on varma että kalu on kondiksessa, Minulle on käynyt niin eräällä kapakka reisulla oli vanhempi nainen
        ja kovassa puutessa , Kyllä oli hyää ja nautinolista ja kuumaakoko yö ja aamulla vielä ihanat krapupa panot,,


      • fck
        Fysio kirjoitti:

        Hieno nainen ei tee aloitteita. Ei ole mukavaa kun suntion rouva on valmis vokottelemaan. Ei siis tyyliä. Pitäisi oma suntio riittää.

        no johan on taas kivikautinen ajattelutapa


      • 16
        ... kirjoitti:

        Pitääkö nainen miehen tekemistä suorista aloituksista siksi, koska ei ymmärrä miehen antamia vihjeitä?

        Vihjeet ovat ihan ok, mutta eivät ne ole aloitteita. Ne ovat vihjeitä, että nainen toivoo aloitetta mieheltä.

        Aloite naiselta on todella kiihottavaa!

        allkerijoitan


      • -.-
        Mukaan kirjoitti:

        Nuorena paarissa vanhemmat naiset tulivat sanomaan että on komee poika ja sano et ois kiva saada nuorta kullia. Tuli lähdettyä monenkin pantavaksi.

        Seksi on ihanaa jos vain haluaa sitä.


      • Oikein krjoitus
        Vanhempaa naista kirjoitti:

        Kylä olet oikeassa kun nainen tekee aloiteen niin silloin on varma että kalu on kondiksessa, Minulle on käynyt niin eräällä kapakka reisulla oli vanhempi nainen
        ja kovassa puutessa , Kyllä oli hyää ja nautinolista ja kuumaakoko yö ja aamulla vielä ihanat krapupa panot,,

        Etä kovasa puutessa. Ja naisen pitä tehdä aloiteen, vaika kapaka reisulla. Ja siul oli paise sitimesä. Siitä tietty aiheuttu sykisiä onkelmija.

        Kylä jämptti on nih.


      • Ukkel vuan
        kokemusten kokemus kirjoitti:

        Konstailemattomat aloitteet ovat parhaita. Suoraan asiaan.

        Tuli tuosta fudismatsista mieleen eräs unohtumaton kokemus muutaman vuoden takaa. Katselin kaikessa rauhassa Suomen fudismaaottelua. Naisystävä tuli vähissä pukeissa paikalle, antoi kylmän oluen käteeni ja otti viimeisen päälle hyvin poskeen samalla kun katsoin matsia ja join kaljaa. Ei yrittänyt keskeyttää matsin katsomista, vaan teki mulle tällaisen palveluksen. Ei paha!

        Tuosta hyvästä vois kyllä herkemmällä naisystävä muuttua vaimoksi :)


      • Nainen vain
        Ukkel vuan kirjoitti:

        Tuosta hyvästä vois kyllä herkemmällä naisystävä muuttua vaimoksi :)

        Minä olen kyllä omalle miehelleni joskus tuollaista tehnyt. Mieluista minulle kun saan ukkokkullan nauttimaan oikein kovasti. Ei ole kosimista kuulunut, mutta yhdessä on elelty kohta 12 vuotta. :)


      • A.V.
        Fysio kirjoitti:

        Hieno nainen ei tee aloitteita. Ei ole mukavaa kun suntion rouva on valmis vokottelemaan. Ei siis tyyliä. Pitäisi oma suntio riittää.

        Suntio ja Suntion Rouva eivät harrasta SEXIÂ !


      • kostea mummo
        Petteri kirjoitti:

        Tykkään ne on kivoja. Ei kait niistä voi pahastua sillä on mukavaa tietää, että toinenkin haluaa. Tahtoo van olla niin harvoin se.kun niin tapahtuu. Johtunee siitä että olen jo päälle 60 vuotias täsä iässsä eivät naiset niin kovin enää intoudu. Itse kyllä rakastelisin vaikka joka päivä. Rakkaus on kivaa niin kauan kuin sitä voi ilolla tehdä. Kumpahan löytäis samoin tuntevan naisen. Noh se on minulle pelkkää toiveajattelua. Onneksi miehiä on tässäiässä jo paljon vähemmän. Että usein joku nainen on myös samaa mieltä. Tämä varmaan tuntuu hullullat nuorista mutta elämä vaan on tällaista.

        Ois ihana kun sais kunolla kullia , pimpukka on vielä kostea. Vahempi nainen on halua täynnä,.siitä vaan nuoremmat miehet sarvet teräväksi ja toimimaan.Ette tule pettymään. mum
        mo 60


      • Kerjurilinkki

        älä klikkaa.


      • älä klikkaa

        kerjuulinkki.


      • erhwew
        Nainen vain kirjoitti:

        Minä olen kyllä omalle miehelleni joskus tuollaista tehnyt. Mieluista minulle kun saan ukkokkullan nauttimaan oikein kovasti. Ei ole kosimista kuulunut, mutta yhdessä on elelty kohta 12 vuotta. :)

        Tommoisesta voi vaan kotona haaveilla! Puoliso on muutenkin niin onneton ottaan suihin ja se ei saa mua kiihottuun yhtään. Saa siinä ihmetellä kun ei "lanka mene kondomiin" kuten Ketonen ja Myllyrinne sketsissään asian ilmaisi. Onneksi on ihana tuttava, joka saa kalun hetkessä niin kovaksi että pelottaa että se räjähtää. Ja osaa ottaa todella hyvin myös suihin.


      • tympääntynyt
        ... kirjoitti:

        Pitääkö nainen miehen tekemistä suorista aloituksista siksi, koska ei ymmärrä miehen antamia vihjeitä?

        Vihjeet ovat ihan ok, mutta eivät ne ole aloitteita. Ne ovat vihjeitä, että nainen toivoo aloitetta mieheltä.

        Aloite naiselta on todella kiihottavaa!

        miehet eivät osaa antaa vihjeitä. ja jos antaa sekin on mulkku pystyssä eteen kävelyä... miehiltä puuttuu se romantiikka mitä naiset haluaa..

        kuinka moni mies tulee suutelemaan naisen niskaa ja kaulaa, kun tämä on vaikka sohvalla katsomassa tylsyyttään jotain ohjelmaa..?

        EI KUKAAN!

        jokainen määrittelee eri tavalla. mm. kaulan suutelu voi olla joko vihjailua TAI ALOITE!!!!


      • !!!!
        erhwew kirjoitti:

        Tommoisesta voi vaan kotona haaveilla! Puoliso on muutenkin niin onneton ottaan suihin ja se ei saa mua kiihottuun yhtään. Saa siinä ihmetellä kun ei "lanka mene kondomiin" kuten Ketonen ja Myllyrinne sketsissään asian ilmaisi. Onneksi on ihana tuttava, joka saa kalun hetkessä niin kovaksi että pelottaa että se räjähtää. Ja osaa ottaa todella hyvin myös suihin.

        VITUN SÄÄLITTÄVÄ LURPPAMUNA!!!
        Toivottavasti saat HIVn tai edes satiaisia ku kajoat siihen huoraan!!!!


      • :D::D:D:D:DDD
        erhwew kirjoitti:

        Tommoisesta voi vaan kotona haaveilla! Puoliso on muutenkin niin onneton ottaan suihin ja se ei saa mua kiihottuun yhtään. Saa siinä ihmetellä kun ei "lanka mene kondomiin" kuten Ketonen ja Myllyrinne sketsissään asian ilmaisi. Onneksi on ihana tuttava, joka saa kalun hetkessä niin kovaksi että pelottaa että se räjähtää. Ja osaa ottaa todella hyvin myös suihin.

        mikropenistä on vaikea nuolla, mutta tämä sinun teini, joka saa säälittävän pikku pippelisi pystyyn, on tainnut aika monesti harjotella muiden 13 vuotiaiden poikien kanssa.


      • seisonta a ja o
        ????? kirjoitti:

        Tykkäätkö suorista aloituksista sen takia, kun et ymmärrä naisen antamia vihjeitä?

        mitä hittoa sen on väliä huomaanko tai ymmärränkö naisen epäsuoria vihjeitä. Otan vastaan naisen silloin kun minulla alkaa seisoa. Jos ei seiso niin turha kai silloin on virittää seksiä.


      • herättele ohimennen
        ????? kirjoitti:

        Millä tyylillä toivot naisen tekevän aloitteen?

        Millä tyylillä toivon naisen aloitetta?
        Sillä, että nainen tulee lähelle ja antaa ymmärtää, että antaa. Asiaa auttaa huomattavan paljon, siis huomattavan paljon se, että aina kun mies antaa ymmärtää että nyt olisi tulossa seisokkia, niin silloin aina olisi vastaanotto auki.
        Nainen voisi vaikka kysyä, että halauaisitko rotunaista vaikka nyt, vastaanottoa olisi oikein halun kanssa. Silloin miehen halu voittaa muut senhetkiset kiinnostuksen kohteet. Ei naisen tarvitse olla mikään seksipommi, riittää hyvin ihan tavallinen naisellisuus, ja kullakin hetkellä oikea viettelevyys. Kyllä naisilla naisellisuus ja naiseus riittää, mutta hetken tarpeen ja menettelyn arviointi ei aina osu kohdalleen. Silti sanoisin, ettei kannata loukkaantua, viiden minuutin päästä tilanne voi olla muuttunut edullisemmaksi. Naisen muotojen esilläpitäminen vaikka vähän sivumennen voi hyvinkin auttaa seisokin esille pyrkimistä.


      • Puhtaus on seksiä
        ... kirjoitti:

        Toi ap:n keino on ihan ok.
        Sohvalla istuessa vaikkapa se, että nainen yhtäkkiä tulisi eteen ja alkaisi kiusoittelevasti vähentämään vaatteitaan, olisi aivan huippu!

        Suoraan syliin suutelemaan tuleminen hieman vähemmissä vaatteissa (lue: pelkissä seksikkäissä alusvaatteissa), olisi myös aika hyvä!

        Ehdotus yhteisestä kylvystä, kuumasta suihkusta, saunomisesta, hieromisesta jne.


      • eusebius16
        ????? kirjoitti:

        Tykkäätkö suorista aloituksista sen takia, kun et ymmärrä naisen antamia vihjeitä?

        Minä ainakin pidän niistä. On aivan ihanaa kun nainen sannoo, että minun tekee nyt mieli. Totta ihmeessä nainen voi sen ilmaista. Onneksi heitä sntään jonkin verran on. Ei se miehen oikeus ole aloitteen tekeminen. Silloin kun olin nuori olisi nainen joka aloitteen teki . Niin häntä olisi sanottu huonoksi naiseksi. Onneksi nykyään ei sentään. Totta kait naisenkin mieli joskus tekee. Minusta se tuntuu todella kivalta.


      • Paavo_
        erhwew kirjoitti:

        Tommoisesta voi vaan kotona haaveilla! Puoliso on muutenkin niin onneton ottaan suihin ja se ei saa mua kiihottuun yhtään. Saa siinä ihmetellä kun ei "lanka mene kondomiin" kuten Ketonen ja Myllyrinne sketsissään asian ilmaisi. Onneksi on ihana tuttava, joka saa kalun hetkessä niin kovaksi että pelottaa että se räjähtää. Ja osaa ottaa todella hyvin myös suihin.

        Siis hyi vittu mikä sua vaivaa!? Petät toista vain kun et saa kunnon tyydytystä toiselta. Runkkaisit mieluummin.


      • kivesmies
        ????? kirjoitti:

        Millä tyylillä toivot naisen tekevän aloitteen?

        Ottamalla kiveksistäni kiinni.


    • elluuuuuuu

      Miehet nyt vaan antaan neuvoja, miten meidan naisten pitäs toimia.

      • =]

        Sitähän tässä topicissa oli kyse..=]


    • ? Onko?

      Ei naisen tyylillä tekemä aloite ole koskaan vastenmielinen. Sen aloitten vaan voi tehdä myös tyylittömästi jolloin se on EVVK.
      Ei ole mitään kaikkien miesten toivomaa "miten" yleisohjetta, miehetkin on erilaisia.
      Minulle maistuu mm. kauniisti kysyminen

      • Demise

        Onko se tyylittömyyttä jos kysyy/pyytää kauniisti tai kiehnää vieressä? Kaikille muille kelpaisin mutta oma avomies ei jaksa vaivaantua.. :( Oon jo kysynyt aika usein MITÄ voisin tehdä toisin, vastaus on ollut ei mitään, oot ok.
        Vihaan olla "ok".


    • toinen mies

      Kerran on vaimoni herättänyt minut aamupäivällä yövuoron jälkeen runkkaamalla kaluani samalla sanoen ,että sulle ei ole ainakaan impotenssi ongelmia kuin eräällä muijan x llä , no se muuttuikin sen jälkeen pelkäksi säälipanoksi :D

      • silleenn,,

        Tuota noin, jos ei ole impotenssiongelmia niin silloinhan se ei seiso. Jos taas ei ole potenssiongelmia niin silloin se seisoo.


      • .fdsgg4w
        silleenn,, kirjoitti:

        Tuota noin, jos ei ole impotenssiongelmia niin silloinhan se ei seiso. Jos taas ei ole potenssiongelmia niin silloin se seisoo.

        Onko potenssi onggelmia ? Suosittelen matikan tukiopetusta.

        nii ps. opetelkaa kirjottamaan. Jos EI OLE impotenssiongelmia niin silloinhan se EI seiso.


      • hölmöläisvaari
        .fdsgg4w kirjoitti:

        Onko potenssi onggelmia ? Suosittelen matikan tukiopetusta.

        nii ps. opetelkaa kirjottamaan. Jos EI OLE impotenssiongelmia niin silloinhan se EI seiso.

        ei kai meidän tarvitse olla niin typeriä että tulkitsemme päivänselvän lausahduksen tarkoituksella väärin? vain sen takia että se olisikin teoriassa tulkittavissa toisin. (vrt. kaksi kertaa enemmän vs. kaksinkertainen määrä)


    • Minä Ihanainen

      Saan pakit mieheltäni joka kerta kun teen aloitteen oli se sitten suora tai epäsuora... päätin että riittää jos ukko haluaa panna saapi tehä töitä sen eteen että saa ees maistiaisen ;)

      • hmph

        Täällä ihan sama juttu, ei kelpaa sitten ´lainkaan seksi vaikka millain koittais tehä alotteen, sama että oon antanu koko aian olla!! Entie et mitäköhän vikaa mussa sitten on?! tai näin sen olen sitten ymmärtänyt... :( vaikka ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen nainen olen.... ja vielä miehelle nuori....


      • silleenn.n
        hmph kirjoitti:

        Täällä ihan sama juttu, ei kelpaa sitten ´lainkaan seksi vaikka millain koittais tehä alotteen, sama että oon antanu koko aian olla!! Entie et mitäköhän vikaa mussa sitten on?! tai näin sen olen sitten ymmärtänyt... :( vaikka ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen nainen olen.... ja vielä miehelle nuori....

        Niinhän sinä luulet. Mitkään epämääräiset vihjaukset ei toimi. Se ei ole aloite. Se on sanottava suoraan tai tehtävä kuten vaimoni, puki itsensä kissa-asuun ja raiskasi minut. En tehnyt rikosilmoitusta, vaan haluaisin että se tapahtuu uudelleen.


      • silleen.silleen.
        silleenn.n kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet. Mitkään epämääräiset vihjaukset ei toimi. Se ei ole aloite. Se on sanottava suoraan tai tehtävä kuten vaimoni, puki itsensä kissa-asuun ja raiskasi minut. En tehnyt rikosilmoitusta, vaan haluaisin että se tapahtuu uudelleen.

        Normaalille heterolle ne "epämääräiset vihjaukset" toimii aika jees jos kaikki kunnossa. Kuulostaa ettei mee kovin kummoisesti jos naisen pitää pukeutua johonkin virtahepomiesasuun jotta ukolla seisois :D


      • Neuvoton_
        silleen.silleen. kirjoitti:

        Normaalille heterolle ne "epämääräiset vihjaukset" toimii aika jees jos kaikki kunnossa. Kuulostaa ettei mee kovin kummoisesti jos naisen pitää pukeutua johonkin virtahepomiesasuun jotta ukolla seisois :D

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)


      • petteri
        Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        Tämä on maailmassa kurjaa. Kun halu ja himo ei kohtaa. Miksi niin kovin usein sellaiset ovat keskenään jossa toinen on huomattavasi aktiivisempi kuin toinen. Mutta niin vain tuntuu olevan. Minä olen onnellinen kun toinen kertoo tai näyttää haluavansa. Ei vielä ole tarvinnut kieltää. Mutta sekin aika varmaan pian tulee ikäni puolesta (yli 60). Mutta rakastellaan niin kauan koin se onni suodaan. Seksi on parasta mitä ihmisellä on.


      • MansenMotoristi
        hmph kirjoitti:

        Täällä ihan sama juttu, ei kelpaa sitten ´lainkaan seksi vaikka millain koittais tehä alotteen, sama että oon antanu koko aian olla!! Entie et mitäköhän vikaa mussa sitten on?! tai näin sen olen sitten ymmärtänyt... :( vaikka ihan hyvännäköinen ja normaalipainoinen nainen olen.... ja vielä miehelle nuori....

        Minä en koskaan kieltäydy, jos nainen tekee aloitteen. On tosi hienoa, kun nainen katsoo ensin silmiin, ja sen jälkeen siirtää katseensa alemmas. Silloin mennään.


      • Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        Hei Neuvoton !

        Kiinnostaisko sinua keskustella ja vaihtaa ajatuksia ko. saian tiimoilta ja vähän enemmästäkin olen samanlaisessa elämäntilanteessa.
        terveisin Markku


      • puuttessa
        Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        Strressi Se vaan on harmi että naisen seksuaalisuus paranee ja halut kun ikää tulee mutta miesten laskee. Miehet aktiivia nuorempane naiset kun ikää tulee lisää Puutteessa ollaan täälläkin vaikka ikää 64v ja kiima vieä korkealla.


      • Sama täällä
        Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        Kantsis tsekata kilpirauhasen toiminta ja siitä johtuva testotaso. Meillä tilanne korjautui Thyroksin lääkkeellä, kilpirauhasen vajaatoiminta.


      • toinen_neuvoton
        Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        Kuulostat aivan minun puolisoltani, tosin meidän tapauksessa minä en ole vielä käynyt lääkärissä, kun tiedän ettei se auta. En uskalla kertoa naiselleni suoraan, tai kerran olen ja siitä seuras itkuraivarit, että hän ei kiihota minua piste. Aikoinaan sinkkuna pyörin baareissa ja nain kymmenien eri naisten kanssa ja vaihdoin niitä usein koska kyllästyin samaan reikään. Sama tilanne on nyt, alku oli tosi aktiivista ja mahtavaa, mutta kun ei jaksa enää samaa niin ei jaksa. Ihan sama mitä toinen tekee ei kiinnosta, olen hänen rintansa nähnyt ja sisälle lauennut.
        Ja nyt tuntuu että hän on unohtanut mitä suoraan hänelle sanoin, kun ajattelin jo että erotaan nyt sitten. Taas pitäisi vissiin sanoa asia suoraan. Ristiriitainen tilanne, koska oikeasti välitän hänestä ja meillä on muuten kaikki tosi hyvin, mutta en vain tunne yhtään fyysistä vetoa häntä kohtaan. Kauhea tilanne.


      • reksistätykkäävä
        Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        Lähdet vieraisiin menet semmoisen karjunluokse joka nai halut pois niin rupee sen jälkeen ukollaskin seisomaa tai sitten se on einukki.


      • holoo
        Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        käy välillä vieraisa kyllä ukolles tulää hätä ja rupee pelosta seisomaan.


      • sombet
        Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        Meillä on toisin päin, jos olisit minun vaimo tai rakastaja saisit milloin vain haluasit. Minusta tuntuu hyvältä kun nainen haluaa.


      • Vilhelmiina 2004
        Neuvoton_ kirjoitti:

        Missä ihmeessä kaikki normaalit heteromiehet piileksii?

        Saamani palautteen mukaan olen hyvännäköinen jne. Olen normaalipainoinen eikä nää hyvännäkösyyskehut ole noussut mulle päähän. Silti mun miehellä ei seiso, kun ei seiso niin se ei sitten j*malauta millään seiso. Teen suoria aloitteita, annan vihjailevia vinkkejä, olen valmis viemään koko homman loppuun saakka, mut ei seiso niin ei seiso. Oikeastaan viimeisen vuoden aikana olen itse tehnyt kaikki aloitteet ja arviolta ehkä joka 20. kerta onnistuu. Tulen siis torjutuksi TODELLA usein.

        Mieheni nykyinen elämäntilanne töiden kannalta on kyllä stressaava ja se toki vaikuttaa varmasti. Hän on myös usein väsynyt ja apea. Ollaan juteltu, hän on myös käynyt juttelemassa ammattilaisenkin luona. Mikään ei tunnu auttavan. Voi olla, että jos työtilanne paranee niin tämä vaihe on vain ohimenevä (työtilanne tosin näyttää erittäin synkältä ja pitkältä tieltä hänen alallaan).

        Kestäisin tilanteen paremmin, jos tietäisin, kuinka kauan pitää vielä kestää. Tuntuu turhauttavalta ja raastavalta, koska itse olen seksuaalisesti aktiivinen ja haluttaisi useammankin kerran päivässä, mieheltäni taas tuntuu kadonneen kaikki halut. Olen nostanut kyseisestä tilanteesta myös ns. "kissan pöydälle" ja ollaan puhuttu asiasta suoraan, minussa kuulemma vikaa ei ole ja olen edelleen hänen silmissään vetävän ja kauniin näköinen. Hän kyllä myös sanoo minua kauniiksi yms. eli muistaa kehua. (ei vain oikein itsestä tunnu siltä, kun puheet ja lupaukset jäävät pelkiksi puheiksi, mutta makuuhuoneen puolella toimintaa ei sitten olekaan) Hellyyttä kuitenkin siltä osin on päivittäin, että suukottelua, halimisia jne. Lääkärissäkin on käyty, ei pitäis mitään fyysistä ongelmaa hänellä olla.

        En tiedä, mitä tehdä, mutta toistaiseksi olen kärvistellyt ja koittanut kestää. Haluan kuitenkin ymmärtää häntä, eihän hän alansa työtilanteelle mitään voi. Kai minullakin kuitenkin tulee raja jossain vaiheessa vastaan ja tuntuu jo siltä, ettei se kovin kaukana enää ole.

        Lisäänpä vielä lopuksi, että suhteen alussa tätä kertomaani ongelmaa ei ollut vaan kaikki oli hyvin ja pelitti kuin unelma. Toista se on nykyään.

        Olipas siinä tilitysteksti, mutta pelkkä kirjottaminenkin jo vähän helpotti :)

        Onko eturauhasvaiva mahdollisuus suljettu pois?


    • puuhis vain

      Naisen tekemä aloite on yhtä oikein kuin miehentekemäkin. Aika usein mahdollisista tilanteista on jäänyt tuo mileikuva joka täälläkin pohpahti että naisen tekemä aloite ei olekkaan aloite vaan vihje ja sit mies tekee aloitteen. Itse ainakin tykkäisin että nainen on vlamis viemään loppuunasti aktiivisuutensa. Se osoittaisi aitoa kiintymystä ja itseluottamusta. On ok että henkisellä tasolla nainen osoittaa että häntä haluttaa juuri nyt. Ei niin että nainen vinkkaa ja sit mies tekee ne ratkasevat liikkeet. Tarpeeton kohteliaisuus ja häveliäisyys on seksissä epäohteliasta. Tunteensa ja halunsa voi osoittaa aidosti.

      Yleensä halun tunteet on voimakkaita, mut jos tunne on naisella aluksi mieto ni voi hieman tuhmistella ja ola viattomasti tuhma ja pikkusen flirttailla. samalla siinä herättää omia halujaan voimakkaimmiksi ja tarkkailee miehen reaktioita.jos halut on oikein voimakkaat voi mennä suoremmin asiaan ja tulla vaikka syliin hakemaan hellyyttä, kerjätä sitä ja kiusata. Just niinkuin se oma mies vain parhaiten syttyy.

      jos etenee rauhallisemmalla taktiikalla ni tasaisesti vaatetta pois ja nauttii illan edetessä siitä jännittävästä tilanteesta että koska se liekki leimahtaa. Antaa sen tunteenkasvaa, kasvaa ja kasvaa. vie vääjäämättömästi sitä lähemmä sitä hetkeä että mies huomaa että pian se on menoa.
      se voi olla myös naiselle mieluisaa esileikkiä leikitellä ajatuksella että pian sekstataan ja hän saattaa olla kosteena jo hyvän aikaa ennenkuin mies on aivan varma että mitä tässä tapahtuu.Pahimmillaan huoneen voi täyttää päivän kiimasena kypsynyt pillun tuoksu.joka ei saata olakkaan mikään kuvattava haju, sen voi kokea aika tuhmanakin. ja sit nainen voi luikahtaa pesulle kun huomaa että mies huomasi.... Itselleni se on yksi hävyttömimpiä tekosia naiselta kun hän luultavasti tahalteen antoi huoneen täyttyä tuolla syntisellä tuoksulla. sen huomaa kyllä hyvin jos pieni huone ja sinne astuu sisään. Sen voi huomata kuka tahansa!
      Mut jos tykkää asiallisemmista jutuista ni jotain seksikästä ylle josta nainen itse tykkäät, että oot seksikäs ja kyllä se ihan rehdisti niin menee että kun vaatteet vähenee ni pidot paranee.
      Jos on rohkee nainen ni voi jopa stripata, mut ehkä se syyliin tuleminen niukoissa vaatteissa on eroottisinta ja siinä ovi kiehnäillä itsensä todella kuumaksi. ja jos nainen tykkää jatkaa johtavana ni ehkäpä hän voi kertoa mitä tehdään, missä tehdään ja miten. ja tehdä jutut niikuin itse juuri eniten tykkää ja mies on siinä "opissa".
      Joskus on käynyt niinkin että kuuma nainen lähti sylistäni ja kun häntä ei missään kuulunut tai näkynyt, ni kun menin etsimään häntä ni hän odotti pylly pystyssä makuuhuoneessa, kasvot seinäänpäin, näin ovelta siis perseen. no tuonkin voi tehdä siveämmin jos tahtoo.Eli yksi keino on se että vietteleemiehen ja antautuu sitten hänen hoidettavakseen ja antaa hänelle sitä mistä mies tykkää. Useat naiset nauttii antamisesta?
      Vahva itsetunto on seksissä hyväksi ja sellainen yhteinen hyvä fiilis. Eräs mukava keino vietellä mies, on tutkia yhdessä rintasi. Useasti nainen on niin häveliäs että tykkää kyllä kun mies koskettelee hänen rintojaan, mutta mielestäni kun nainen on tekemässä aloitetta, ni hän voi osallistua vaikkapa tissien tsekkaukseen tai jos naisella on omasta mielestään kiva pylly ni miksei sitäkin voida yhdessä hieman hyväillä ja vaikkapa läpsiä. harvemmin näkee että nainen läpsäisee omaa pyllyään, se voisi olla ihan jännittävä pieni lisäpiriste, täytyy toki varoa ettei mies ymmärrä sitten väärin että nainen haluaa erityisesti että hänen pyllyään läpsitään että se olisi hänen seksifantasiansa. Ehkäpä nainen voisi vain hymyillä ovelasta ja läpsäistä paljaille pakaroillensa saaden kivan äänetehosteen kannustamaan yhteisiä iloja. Toki mies äkkiä ymmärtää että läpsiä pitää enemmän, vaikka se ei olisikaan tarkoitus, mut tuo tekona olisi hyvin himokas kun nainen provosoi itse itseään, miehiltä opitulla keinolla? ja posket punottaa innosta ja yllätyksien ilosta.
      Läheisyys ja lempeys on naisellisuudessa ihaninta, sen voi myös kietoa "tänään meillä naidaan" -ajatukseen jota nainen kuiskia miehelle äänettömästi huulillaan elehtien.Kyllä mies osaa sen naisen huulilta lukea?

      Jos kuitenkin kumppani on kykenemätön lemmen hetkeen ja mies ei ole kehdannut sanoa -tänään ei käy.Ni tietenkään se ei ole kenenkään vika, mies on ollut kohtelias,mut ei oo osannu sitä ilmaista ja nainen on ollut päällekäyvä tietentahtoen koska halusi osoittaa miehelleen että on itsevarma ja vahva nainen. Siksi jos mies osoittaa selkeitä merkkejä kyvyttömyydestä tulee naisen paukata suora kysymys "mun tekis mieli, haluutko sä" ja mies vastaa kieltävästi. jonka jälkeen nainen hellasti halaa miestä ja kuiskaa että rakastaa tätä. Nainen hyväilee itseään miehen sylissä ja runkkaa itselleen tarpeeksi monta orkkua, suutelee miestään ja toivottaa hyvää yötä.

      • DD

        Ei hassumman oloista noinkin.

        Meillä ei toimisi jos minä yrittäisin miestäni saada hommiin noin menetellen.Mieheni ei edes siveämmästä tyylistä tykkää on minut torjunut vaikka ihan kiltisti olen koittanut tulla huomatuksi ja suoraan kysynytkin.

        En ole enempi häntä häirinnyt enkä ole antanut,kun hän on halunnut.Monta vuotta ollaan oltu ja asuttu vain kavereina.

        En enää edes ajattele koko asiaa,onneksi ikä tekee jo tehtävänsä hormoonien ja halujenkin suhteen.


      • DD kirjoitti:

        Ei hassumman oloista noinkin.

        Meillä ei toimisi jos minä yrittäisin miestäni saada hommiin noin menetellen.Mieheni ei edes siveämmästä tyylistä tykkää on minut torjunut vaikka ihan kiltisti olen koittanut tulla huomatuksi ja suoraan kysynytkin.

        En ole enempi häntä häirinnyt enkä ole antanut,kun hän on halunnut.Monta vuotta ollaan oltu ja asuttu vain kavereina.

        En enää edes ajattele koko asiaa,onneksi ikä tekee jo tehtävänsä hormoonien ja halujenkin suhteen.

        Voi sua, DD ! Onpa kumma; onko miehellä jokin vaiva: testosteronivajaus kannatta tutkia ja muutoinkin asiansa osaavan miehiin erikoistuneisiin tohtoriin yhteys ja kokeet! (Vaivaa oli ja ei oikein sujunut, selkeä hoidettava häiriöhän löytyi eikä ollut itse vaikuttanut asiaan). Suhdehan näivettyy tota menoa! Kaverit on erikseen ja puoliso erikseen, toki puoliso on lähin ystävä yleensä mutta..
        Ent appiukko menee naimisiin 86 vuotiaana leskenä ja vieläkin taitaa haluttaa kun morsian on jonkin verran nuorempikin! Mä en ilman hellyyttä ja seksiä kestäisi
        parisuhdetta, sehän on kuin ruokaa haistaisi ja näkisi mutta nääntyy nälkään!
        Jos ja kun ilmeisesti asia vaivaa niin etsikää apu; haluatko erota vai miten on?
        Seksi on hyvän suhteen sinetti ja koossa pitävä liima, elämän tyrskyissä!!
        Hyvää jatkoa !


      • heikkimatti

        too long did not read XD


    • ahdistus itse

      Mun nainen pihtasi lasta 15-vuotta. Nyt se haluaa lapsen ja se ahdistaa minua kun pitää antaa seksiä joka toinen poäivä, eli se ei ole vapaaehtoista.
      Aina naiseni on ollut aloitteellinen ja se ei ole mielestäni kiva, vaan ahdistavaa.
      Sitä ei moni tajua miten ahdistavaa voi olla vaativa nainen ja se vie halut.
      Lähestymistavan tulee olla oikea!

      • hyvin yksinäinen

        naisen halu pelottaa miestä. on huomattu!!!!!

        ne kiinnostuu vaan jos nainen ei itse halua. sairasta!


      • naikkonen vaan
        hyvin yksinäinen kirjoitti:

        naisen halu pelottaa miestä. on huomattu!!!!!

        ne kiinnostuu vaan jos nainen ei itse halua. sairasta!

        Saman olen huomannut Jotkut miehet kokevat naisen aloitteellisuuden uhkana. Mies miettii, että jos nainen voi tehdä aloitteen hänelle, niin miksei myös jollekin vieraalle, vaikka baarissa? Parisuhde oli uskollinen minun puoleltani loppuun asti, mutta koskaan mies ei syttynyt minun aloitteestani. Kaikki aloitteeni menivät kuin wc-pytystä alas vetämällä.


      • .....
        naikkonen vaan kirjoitti:

        Saman olen huomannut Jotkut miehet kokevat naisen aloitteellisuuden uhkana. Mies miettii, että jos nainen voi tehdä aloitteen hänelle, niin miksei myös jollekin vieraalle, vaikka baarissa? Parisuhde oli uskollinen minun puoleltani loppuun asti, mutta koskaan mies ei syttynyt minun aloitteestani. Kaikki aloitteeni menivät kuin wc-pytystä alas vetämällä.

        "Jotkut miehet kokevat naisen aloitteellisuuden uhkana. Mies miettii, että jos nainen voi tehdä aloitteen hänelle, niin miksei myös jollekin vieraalle, vaikka baarissa?"

        No yhtälailla tän vois kääntää niinpäin, että jos mies on aloitteellinen hän voi tehdä myös jollekin vieraalle baarissa. Tän periaatteen mukaanhan suhteessa ei voi olla olenkaan seksiä, kun kumpikaan ei voi tehdä aloittte, koska se tarkoittaa sitä, että ehkä hän tekee aloitteita myös tuntemattomille.

        Mielestäni aloite omalle puolisolle ja baarissa jollekin tuntemattomalle ovat hieman eriasioita. Kyllä minä naisena voisin olla aloitteellinen poikaystävääni kohtaa, mutta en todellakaan tekisi aloitetta tuntemattomalle.


      • wrong
        hyvin yksinäinen kirjoitti:

        naisen halu pelottaa miestä. on huomattu!!!!!

        ne kiinnostuu vaan jos nainen ei itse halua. sairasta!

        Ei pidä paikkaansa! Itse olen elänyt suhteessa, jossa sain aina itse olla vonkaamassa -> turn off. Nyt mulla on nainen, joka tekee aloitteita myös itse. Ihanaa! Naisen halu on kiihottavaa, ei missään nimessä pelottavaa


      • mk

        Minä miehnä voisin naida vaikka kolme kertaa päisvässä jos naiseni sitä ehdottaa ja mies ei olekoskaan niin väsynyt ettei seksiäjaksa harrastaa eikä kipeä ja tämä asia on vain aenteesta kiin mutt onneksi minulla on vielä 20v jälkeen kiva harastaa selis änaiseni kanssa ja onneksi oen aina saanut 2-5 kertaa viikossa ettei ole tarvetta muualla käydä naimassa. Se että nainen rupeaa miehen nukkuessa vehjettä herättelemään niin mikä sen mukavampi herätys kuin suoraan pukille.


    • Lkglvknlskfgnv

      Meillä kävi niin että katselin jääkiekkoa telkusta kun vaimoni tuli lyhyt yöpaita päällään sohvalle istumaan ja alkoi dildolla tyydyttämään itseään silmieni edessä.... Jääkiekko jäi katsomatta....

      • ka-de

        Kävisipä meilläkin joskus noin.


    • Aloitetta odottava

      Minä suorastaan odotan aloitetta vaimoltani, en olisi aina jahtaava osapuoli. Lopetan TV:n katselun milloin vain jos vaimoni haluaa rakastella.

    • aloitteentekijä

      Minä se yritän juuri tuollaisilla aloitteella saada mieheni innostumaan, mutta äkkiä alkaa kiinnostamaan salkkarit ja kauniit ja rohkeat ja kaikki muu kuin oma vaimo...ennen se tuntui surulliselta ja todella pahalta, nykyään vituttaa ja olo on epätoivoinen... Haluaisin miestäni vaikka joka ikinen päivä, käytännössä saan 1krt/kk. Rakastan seksiä ja se on ihana asia, mutta siitä on myös tullut iso mörkö.

      • hellämies58

        Hyvänen aika! Ei muuta kun ukko vaihtoon jos ei hommaa itselelleen apua jos
        homma ei kiinnosta, suju ja ei haluta etsiä apua; täytyyhän toisen tarpeet huomioida!!! Mä kun haluaisinjoka päivä vaikka parei kertaa kun vaimo jaksaisi ja haluaisi ja olis tilaisuus... Meillä on hyvä liitto, ei sen puoleen mutta aloitteentekijän tilanne on erikoinen: ukkoa ei kiinnosta, huh ! Mörön aiheuttaja vaihtoon ellei etsi apua ja asiat voi korjata, asennekysymys ja itsekkyys pois; ei TV voita tosielämän ihaninta asiaa suhteessa, uskomaton mies !!
        Toimeksi vaan, urologille ja miesten spesialistille tai ovesta ulos!!


      • testosteronia?

        Otan osaa, sama tilanne. Minä haluaisin usein, miestäni saan pari kertaa viikossa. Lähes aina joudun itse tekemään aloitteen, tekemään kaikki, mies vain makaa. Alkuaikoina meillä oli seksiä joka päivä, joskus montakin kertaa. En tiedä, missä vika?


      • mk
        testosteronia? kirjoitti:

        Otan osaa, sama tilanne. Minä haluaisin usein, miestäni saan pari kertaa viikossa. Lähes aina joudun itse tekemään aloitteen, tekemään kaikki, mies vain makaa. Alkuaikoina meillä oli seksiä joka päivä, joskus montakin kertaa. En tiedä, missä vika?

        Sinusta on tullut itsestään selvyys miehlle ja ei san takia viitti satsata siihen tärkeimpään asiaan parisuhteessa.


    • Nainen 20

      Teen yleensä aloitteen menemällä mieheni syliin istumaan ja pikkuhiljaa riisumalla nappeja pois ja kysymällä,jos mentäisiin makuuhuoneen puolella ;) Mies istuu koneella yleensä illalla tekemässä työasioita. Sylikkäin katsotaan aina tv:tä

    • mmrree

      Jos parisuhteessa ei seksi kiinnosta niin silloin on joku asia pielessä. Joko Yläpää tai alapää ei ole kunnossa tai sitten partneri ei kiinnosta. Jos rakastaa toista aidosti niin kyllä kiinnostus herää vatsinkin jos nainen hiukan flirttailee.

    • kiihkeä nuzzijainen

      Meillä kun on seksiä kerran vuodessa vaimon aloitteesta, niin suljen telkkarin välittömästi, sammutan valot ja rakastelen kiihkeästi.

    • asdadddasasfffassdfg

      Tämä on hyvä aihe.
      Useimpia miehiä vi.tuttaa kun nainen ei tee koskaan tai äärimmäisen harvoin tollasen suoran aloitteen.
      Kuvailemasi tapa on oikein hyvä.

      Mulle toimisi myös jos nainen tulisi kuiskaamaan korvaan jotain rivoa vaikkapa: sheivattu pi...uni on ihan märkä, nussi mua nyt heti.

      • rukas

        se viettee ihanasti, ja sanoo haluaa. Se on menoo


      • rakuuna

        Uskomatonta! Meillä nyt 23 vuoden vakavana puheena, mten mieheni odoattanut ja kaivannut aktiivisesti aktiivista aloitetetani. On ollut pettynyt niihin vähäiin.
        Itsekin toivon aktiivisempaa sex-liveä´, en tajunnut vihjeistä miten tärkeää naisen aloite todella on.

        Toivon miesten kommentteja miten tärkeänä pidätte naisten aloitteita.:)


    • Oitesfhnlööl

      Miehelle kannattaa aina sanoin tai teoin ehdottaa seksiä suoraan! Se on hyvä juttu.

      • hyvin yksinäinen

        Oitesfhnlööl:

        kuule, ei kannata! se menee lukkoon tai juoksee karkuun!

        miehet haluaa olla metsästäjiä tai alistajia.


      • Ei vain kohtaa
        hyvin yksinäinen kirjoitti:

        Oitesfhnlööl:

        kuule, ei kannata! se menee lukkoon tai juoksee karkuun!

        miehet haluaa olla metsästäjiä tai alistajia.

        Aivan. Olisi kyllä kiva tietää mistä tällainen aloitteellinen, seksistä pitävä sinkkunainen bongaisi sopivan kumppanin.

        Yleinen käsityshän on se että mies haluaa ja nainen ei.
        Täysin väärä. Olen minäkin törmännyt miehiin jotka ns. pakenevat paikalta kun selviää että olen erittäin kiinnostunut seksistä ja olen halukas. Enkä ole mitenkään hyökkäävä tms.
        Mikä siinä sitten on. Mielestäni se että mies haluaa säädellä kaikkea mielensä mukaan, myös seksiä.

        Miksi ei vain voi ottaa rennosti ja hyväksyä se että seksi kuuluu elämään, luonnollisena asiana. Ei siitä tarvitse tehdä erityistä numeroa.
        Ja jotain ihme suorittamista ja saalistamista.
        Boring...........


    • Sekspertti

      Mahtavaa jos nainen tekee aloitteen.Kyllähän jokainen terve mies mies aina seksiä haluaa. Siksi naisen tekemä aloite on sellaista, että miehellä kulli hypähtää pystyyn heti pelkästä ajatuksesta.

      • es j

        Miks miehen penis pompahtaa ylös kun katselee pornoa tai puhuu siitä???


      • erkka20v hakee naista

        Miks miehen penis pompahtaa ylös kun katselee pornoa tai puhuu siitä???


      • hyvin yksinäinen

        kuule sekspertti,

        se penis hypähtää pystiin siitä AJATUKSESTA että nainen tekee aloitteen, ei siitä että nainen oikeasti tekee aloitteen!


    • NollaFiilis

      Toki olisin ilahtunut ja ryhtynynt tuumasta toimeen, jos tytsini olisi ollut aloitteeen tekijä viimeaikoina, niinkuin oli seurustelumme alkuaikoina.

      Oon lihonnu lähinnä vatsan seudulta noin 5kg kymmenen vuoden ajalla, painan nyt noin 83kg, 183 pitkänä äijänä.

      Muija vittuilee mun painosta, vaik on itte lihonu samana aikana 48kg:stä 55kg:n elopainoon.

      Tosi seksy muija mul vielälin ja tosi naitava.
      Mut vetää jotenkin fiilikset nolliin, kun muija kokoajan osoittelee mun "pömppövatsaa" saunoes, tai suihkutilanteissa .

      Tiä sit, mitä täs tilanteessa ois tehtävä, pimppaa saan enää kerran kuussa..

      • Pimppaa

        Mietin vaan että mahtaako sitä pimppaa tulla yhtään useammin vaikka laittaisit itses kuntoon..

        Naisilla on sellanen meininki useimmissa tapauksissa että seksi vähenee. Meillä kerran viikossa vielä toistaiseksi, mutta vähentynyt on koko ajan.

        Nyt laitan omaa kroppaa parempaan kuntoon, en pimpan takia vaan itseni. Mielenkiintoista nähdä silti miten nainen reagoi tutun miehen parempaan kroppaan.


      • pillu pania
        Pimppaa kirjoitti:

        Mietin vaan että mahtaako sitä pimppaa tulla yhtään useammin vaikka laittaisit itses kuntoon..

        Naisilla on sellanen meininki useimmissa tapauksissa että seksi vähenee. Meillä kerran viikossa vielä toistaiseksi, mutta vähentynyt on koko ajan.

        Nyt laitan omaa kroppaa parempaan kuntoon, en pimpan takia vaan itseni. Mielenkiintoista nähdä silti miten nainen reagoi tutun miehen parempaan kroppaan.

        Kuinka vamha olet?


      • Pimppaa
        Pimppaa kirjoitti:

        Mietin vaan että mahtaako sitä pimppaa tulla yhtään useammin vaikka laittaisit itses kuntoon..

        Naisilla on sellanen meininki useimmissa tapauksissa että seksi vähenee. Meillä kerran viikossa vielä toistaiseksi, mutta vähentynyt on koko ajan.

        Nyt laitan omaa kroppaa parempaan kuntoon, en pimpan takia vaan itseni. Mielenkiintoista nähdä silti miten nainen reagoi tutun miehen parempaan kroppaan.

        Kolmekymppinen sälli.


      • omaakin

        >Hei nolla fiilis... Voisitko antaa minun hoidella rakkauden kielellä vaimosi.
        Olen hoikka mies ja tykkäisin tollaisesta naisesta.


      • hyvin yksinäinen
        Pimppaa kirjoitti:

        Mietin vaan että mahtaako sitä pimppaa tulla yhtään useammin vaikka laittaisit itses kuntoon..

        Naisilla on sellanen meininki useimmissa tapauksissa että seksi vähenee. Meillä kerran viikossa vielä toistaiseksi, mutta vähentynyt on koko ajan.

        Nyt laitan omaa kroppaa parempaan kuntoon, en pimpan takia vaan itseni. Mielenkiintoista nähdä silti miten nainen reagoi tutun miehen parempaan kroppaan.

        hitsi te ootte tyhmiä kun mietitte vaan sitä omaa mahaa ja munaa! jotain kropppa!

        jos suhde ei muuten ole kunnossa, jos ollaan henkisesti etäännytty, niin ei kai sitä haluakaan muuta kuin piruilumielessä tökkiä toisen läskejä!


      • hfdhdh
        pillu pania kirjoitti:

        Kuinka vamha olet?

        No ei tyttöystäväsi taatusti ole yhtään ylipainoinen, jos 55 kiloa painaa! Taidat olla anorektikkojen ihannoijia.


      • Jaana

        Ei miehen mikään hernekeppi tarvitse olla.


    • .

      Voi kun meillä vaimo joskus tekisikin aloitteen. Yleensä hänen mielestään on aloite tai vihje, jos vähän sormella sivelee sängyssä selkääni tai rintaani. Mutta kun sitten muutenkin sivelee, silloin kin kun ei halua seksiä. Ota tuosta sitten selvää, mitä milloinkin tarkoittaa. Itse hän kyllä tykkää kun hyväillään ja silitellään ja kosketaan ja pussaillaan joka paikasta, mutta vastaavasti ei kyllä itse halua koskea minnekään vyötäölinjan alapuolelle, eikä muutenkaan osoita ikinä mitään merkkejä onko haluja vai ei. Antaa kyllä aina kun itselläni on haluja, mutta silloinkaan ei ole millään tavalla kiinnostuneen oloinen, paitsi joskus harvoin. Tuommoisen kanssa kun sitten harrastaa seksiä tulee aina olo että haluaako tuo nyt ollenkaan vai meneekö hyväksikäytön puolelle. Sitten kun asiasta välillä keskustelee, niin jaksaa se taas hetken verran olla kiinnostuneempi ja osoittaa jonkinlaista aloitteellisuutta, mutta sitten palaa taas samoihin vanhoihin tapoihinsa. Ja sanoo kyllä aina että seksi on meillä ihan hyvää, mutta kun edes jotenkin osoittaisi sen.

      Noh, hän kyllä itse sanoo ettei ole tuntenut mitään mielenkiintoa seksiä kohtaan, vaikka se "ihan mukavaa" onkin. Olisihan se kuitenkin ihan miellyttävää, että parisuhteessa osoittaisi edes jotakin mielenkiintoa kumppaniaan kohtaan.

      • rva47

        Osanottoni,
        mutta miksi menit naimisiin naisen kanssa, joka ei ole kiimassa sinuun? Hienoa, että pystytte edes keskustelemaan asiasta. Aina ei tarvitse arvailla, voi myös kysyä, missä vika, mitä tulisi tehdä toisin.


    • Giggelsson2

      Juu! Eipä muuta kuin vetskari auki ja muna suuhun, siitä mie tykkään!
      Rohkeutta kehiin ARVON ladyt !!!!

      • sdghdrggrsr

        Kaikki naiset eivät pidä suuseksistä, kuten ei miehetkään. Lisäksi siitäkin voi saada sukupuolitartunnan - suuhunsa!


    • hyvin yksinäinen

      ensimäisessä suhteessani (kesti 4 vuotta) sain joka kerta pakit poikaystävältäni ( joka oli minua 6 vuotta vanhempi) kun tein aloitteen. ja minun piti maata hänen kanssaan kuin nukke. ja tarkkaili koko ajan kroppaani, halusi että laihdutan jos oli vähänkin lihaa luiden päällä.

      sain sellaisen paskahalvauksen tuosta suhteesta, ja muistakin suihteista joissa en saanut tuoda seksuaalisuuttani esiin, että en enää ikinä pysty tekemään aloitetta!

      nykyään ei edes tee mieli.

      • hurlumihei

        Kohtalotoveri. :/

        Välillä tuntuu siltä, että ne todella seksuaaliset miehet pariutuvat suuressa määrin jokseenkin seksuaalisesti innostumattomien naisten kanssa samalla, kun todella seksuaalisilla naisilla voi olla suuria vaikeuksia löytää vastaavalla tavalla fyysisestä kanssakäymisestä nauttivaa miestä. Lopputulos: miehet eivät saa tarpeeksi, naiset eivät saa tarpeeksi, ja sitten taas toisaalla naisia ahdistaa miehensä lähentelyt ja miehiä naisen aloitteet.

        Asetelma on yksinkertainen: mies, joko haluat paljon seksiä tai sitten et. Jos alat takertua siihen, kumpi aloittaa ja miten aloittaa, niin vaikeaksipa menee. Sellainen, kuka alkaa jauhaa siitä, kelle aloitteet kuuluvat tmv. periaatesontaa, kun senkin ajan voisi olla jo lakanoita heiluttamassa, ei ole mielestäni seksuaalisuutta nähnytkään.

        Vähän on näyttänyt siltä, että ihan aidosti hyvän itsetunnon omaavat ja ihan todella seksuaalisuutensa avoimesti kumppaninsa kanssa täydelleen eläviä miehiä on minimaalisen harvassa. Toivottavasti minun kohdalleni osuu vielä sellainen yksilö, sillä alan jo tympääntyä juurikin tuohon paskahalvaukseen, kun miehet kehuvat itseään niin seksuaalisiksi ja valittavat siitä, kun naiset pihtaavat. Mutta annas olla, sitten kun mies saisi naiselta, kenen kanssa mies haluaa seurustella, niin pakit tulee ja sassiin.

        Johan tässä alkaa paikat kasvaa umpeen.


      • 19+5
        hurlumihei kirjoitti:

        Kohtalotoveri. :/

        Välillä tuntuu siltä, että ne todella seksuaaliset miehet pariutuvat suuressa määrin jokseenkin seksuaalisesti innostumattomien naisten kanssa samalla, kun todella seksuaalisilla naisilla voi olla suuria vaikeuksia löytää vastaavalla tavalla fyysisestä kanssakäymisestä nauttivaa miestä. Lopputulos: miehet eivät saa tarpeeksi, naiset eivät saa tarpeeksi, ja sitten taas toisaalla naisia ahdistaa miehensä lähentelyt ja miehiä naisen aloitteet.

        Asetelma on yksinkertainen: mies, joko haluat paljon seksiä tai sitten et. Jos alat takertua siihen, kumpi aloittaa ja miten aloittaa, niin vaikeaksipa menee. Sellainen, kuka alkaa jauhaa siitä, kelle aloitteet kuuluvat tmv. periaatesontaa, kun senkin ajan voisi olla jo lakanoita heiluttamassa, ei ole mielestäni seksuaalisuutta nähnytkään.

        Vähän on näyttänyt siltä, että ihan aidosti hyvän itsetunnon omaavat ja ihan todella seksuaalisuutensa avoimesti kumppaninsa kanssa täydelleen eläviä miehiä on minimaalisen harvassa. Toivottavasti minun kohdalleni osuu vielä sellainen yksilö, sillä alan jo tympääntyä juurikin tuohon paskahalvaukseen, kun miehet kehuvat itseään niin seksuaalisiksi ja valittavat siitä, kun naiset pihtaavat. Mutta annas olla, sitten kun mies saisi naiselta, kenen kanssa mies haluaa seurustella, niin pakit tulee ja sassiin.

        Johan tässä alkaa paikat kasvaa umpeen.

        Valitettavasti totta,
        ehkä miesten rooliin kuuluu korostaa omaa potenssiaan?
        Onkin sitten vaikeampaa, kun vastaan tulee nainen, joka oikeasti haluaa seksiä usein ja paljon ja monin tavoin. Meitä aktiivisia naisiakin on...
        Elämässäni (ennen viagran keksimistä) olen tavannut vain kolme miestä, jotka jaksavat naida enemmän kuin minä. Kaksi heistä ei lauennut koskaan, ongelmana ikuinen seisokki, ikävä kohtalo. Kolmas on kuudesti laukeava, monipuolisesti toimiva, oma mieheni.


      • vilhous
        19+5 kirjoitti:

        Valitettavasti totta,
        ehkä miesten rooliin kuuluu korostaa omaa potenssiaan?
        Onkin sitten vaikeampaa, kun vastaan tulee nainen, joka oikeasti haluaa seksiä usein ja paljon ja monin tavoin. Meitä aktiivisia naisiakin on...
        Elämässäni (ennen viagran keksimistä) olen tavannut vain kolme miestä, jotka jaksavat naida enemmän kuin minä. Kaksi heistä ei lauennut koskaan, ongelmana ikuinen seisokki, ikävä kohtalo. Kolmas on kuudesti laukeava, monipuolisesti toimiva, oma mieheni.

        heippa


      • ihannenaiseni?!

        Kuulostat ihannenaiseltani! Jos sulla olisi vielä kapea vyötärö ja runsaat muodot ja kauneutta kasvoissa, niin... Mulla haluton pieni/laiha aviovaimo ja paljon lapsia ja puutetta. mies 38-v.


    • vie sie, mie vikisen

      Minä löysin vaimoni, kun hän tanssilavalla Kari Tapoita kuunnellessamme oli edessäni ja alkoi painautua minua vasten. Tietysti minulla alkoi kovettua hänen takapuoltaan vasten. Pikkuhiljaa hieroimme toisiamme. Viimein sain pyydettyä hänet tanssilattialle. Päädyimme yhdessä sänkyyn ja hän tuli raskaaksi. Menimme naimisiin ja lapsiakin on 4 klp, 3 poikaa ja tytär. Että semmonen tapaus.

    • 2+7

      Voihan rähmä, sinullehan kävi niinkuin Irvin laulussaan laulaa!!!!!!! Otan osaa ja naurut saat päälle.

    • juupvain

      no hitto tottakai se on paras kun nainen aloittaa sillon tietää että on hän 100% mukana eikä tarvii niinku kuollutta puuta pökkii. innokas nainen lisää miehenkin kiihkoa onhan se tosi. meilä on vaan tyypillistaä että mies tekee kerroista 95% ainakin aloitteen joten kun harvoin nainen tekee tietää saavansa täysillä pelata.

    • Naisen aloite toimii

      On tosi mahtavaa, jos nainen tekee aloitteen, sillä se tekee hyvää miehen itsetunnolle ja saa tuntemaan halutuksi. Tyyli vapaa ja persoonallinen. Kaikkihan me ollaan erilaisia.

      • Susanna

        Miten ihmeessä voin tehdä aloitteen olematta tyrkky?? Olen ihastunut meidän remonttimieheen ja haluan häntä ihan hirmuisesti. Olen elänyt jo pitkään huonossa seksisuhteessa ja jotakin on tehtävä.
        Tiedän miehen olevan varattu, mutta hänen läheisyytensä saa minut aivan sekaisin ja haaveilen vain kiihkeästä seksistä hänen kanssaan. Tiedän, että haluni tätä miestä kohtaan ovat moraalittomia, mutta en haluaisi päästää mahdollista tilaisuutta ohi. Miten voisin tehdä aloitteen nolaamatta itseäni tai tätä miestä?


    • parikymppinen tyttö

      Menin kerran mieheni syliin vähissä vaatteissa (sohvalla), suukottelin tuhmasti ja keinuttelin lantiolla....vähänkö tuli vaivautunut olo, kun mies kysyi "mitä sä teet"...lähdin pois ja tiuskaisin "en mitään sitten".

      Mies toivoo aloitetta, mutta ei anna lähestyä...naisena toivoisin seksiä olevan suht usein....joskus sitä oli parhaimmillaan pari kertaa viikossa,,,sitten kerran viikossa AINA SUNNUNTAISIN...sekin loppui kuin ärtyessäni tiuskaisin, että miksi olen vain joku pyhäpano :P En tiedä, miten tilannetta voisi parantaa...en vain tiedä.

      Nyt ollu parin kuukauden "selibaatti" miehen puolelta, olen sitten itse itseni tyydyttänyt, mutta ei se vaan ole sama asia.

      Mies osti nyt pillereitäkin, että vehje seisoisi paremmin...harmi vain ettei raaski käyttää kun maksoivat aika paljon...

      Paha tilanne...pitäisi tietysti yrittää laihdutta jne. kun olen tällainen 160cm ja 53kg, karkin syönti näkyy reisissä :P
      Mies kokoajan muistuttaa ja huomauttelee välillä, että kilo molemmista jaloista paino max 50kg...mutta ei se ole niin helppoa...muutenkin olen aika urheilullinen tyttö...

      Ennen mies saattoi kosketella ja kiusata joka tilanteessa, kun olin keittiössä ruokaa laittamassa tms...ihan missä vain. Nyt sitä ei enää tapahdu...Ennen nautin myös miehen mielettömän hyvästä suutelutaidosta, mutta jep, nekin on nyt poissa...pikkupusuja saa enää silloin tällöin. Eikä yhdessä olla oltu kuin muutama hassu vuosi. Ikäeroa on jonkin verran myös, mutta ei sen pitäisi vaikuttaa.

      Tulipas romaani, mutta tekee hyvää vähän purkautua välillä ;)

      • parikymppinen tyttö

        Lisäystä edelliseen tekstiini ^
        Olen tehnyt tämän syliinmenon aiemminkin suhteessamme, jolloinka tämä on toiminut...enää ei toimi mikään. Nukkumaan illalla mennään eripuolille sänkyä...monesti kysyn mieheltä, eikö hän enää rakasta minua, jolloin halaa ja silittelee ja sanoo rakastavansa...on tosi hellä ja osaa olla tosi hellä, mutta sitä ei vain enää ole käytännössä yhtään muulloin kun siitä hieman huomautan tai puhun...ja silloinkin vain vähän, ja ei enää seuraavana päivänä ollenkaan :(


      • hyvin yksinäinen
        parikymppinen tyttö kirjoitti:

        Lisäystä edelliseen tekstiini ^
        Olen tehnyt tämän syliinmenon aiemminkin suhteessamme, jolloinka tämä on toiminut...enää ei toimi mikään. Nukkumaan illalla mennään eripuolille sänkyä...monesti kysyn mieheltä, eikö hän enää rakasta minua, jolloin halaa ja silittelee ja sanoo rakastavansa...on tosi hellä ja osaa olla tosi hellä, mutta sitä ei vain enää ole käytännössä yhtään muulloin kun siitä hieman huomautan tai puhun...ja silloinkin vain vähän, ja ei enää seuraavana päivänä ollenkaan :(

        kuulostaa tutulta.

        mä itsen missin mitoissa, että eipä se niistä ole kiinni...

        kyllä se vaan on niin, että pitää haluta silloin mies haluaa, mukautua hänen rytmiinsä ja elämäänsä, varsinkin jos mies on pikkutarkka ja omiin rutiineihinsa uppoutunut tyyppi. rasittavaa.

        ei sellaisesta suhteesta tule yhtään mitään, jossa toisen pitää mukautua koko ajan toisen haluihin, ja toisen haluja ei voida ikinä ottaa huomioon.


      • liiankiltitpelästyy

        tuhmat tytöt tyäntä'' mättään naamaan. tai jotain vastaavaa. tai työntää miehen seläällee sänky ja käy hommii


      • Not happy man

        Täällä lähes sama, mutta toisinpäin. Nainen ei syty mistään, suudelmat kadonneet ja aloitteita ei kahden vuoden suhteessa ole ollut hänen puoleltaan enää vuoteen. Vakuutta rakkauttaan yms., mutta teot puuttuu. Ikävä tilanne.


      • hosu

        Olipas törkeää mies.....löydäiskin sellaisen tytön (naisen) jostakin :-(((


      • abcdefghij
        parikymppinen tyttö kirjoitti:

        Lisäystä edelliseen tekstiini ^
        Olen tehnyt tämän syliinmenon aiemminkin suhteessamme, jolloinka tämä on toiminut...enää ei toimi mikään. Nukkumaan illalla mennään eripuolille sänkyä...monesti kysyn mieheltä, eikö hän enää rakasta minua, jolloin halaa ja silittelee ja sanoo rakastavansa...on tosi hellä ja osaa olla tosi hellä, mutta sitä ei vain enää ole käytännössä yhtään muulloin kun siitä hieman huomautan tai puhun...ja silloinkin vain vähän, ja ei enää seuraavana päivänä ollenkaan :(

        Hyi. Ei ole täysin tervettä tommonen, et mies kertoo sulle minkä painonen pitäis olla, ja että maksimipaino saisi olla bmi:ltäänkin vain 19,5:ssä! Miehelläsi todellakin on alipainoset ihanteet, ja haluaa muokata sut ihailemaansa mallivartaloon. Pinnallinen paska, joka haluu esitellä suo koristeena. On siinä varmasti monia hyviäkin puolia... mut tollanen kriittisyys kaivaa elämänilon sisältä, ja se että sä annat sen puhua tollasia... mikset tee selväksi että ei ole sen asia paljonko sä painat?
        Mä ymmärrän kyllä jos miestä harmittaa esim. noussut ylipaino, iso maha voi olla epäseksikäs... mut toisaalta en mä haluaiskaan miestä joka kiihottuu ainoostaan mun vartalosta, eikä musta itsestään. Enkä mäkään haluais miestä, joka kiinnostais ja himottais vaan vartaloltaan.
        Tollases tilantees tekisin kysymystestin, esim ´´enkö kelpais enää 10 kg jälkeen´´ ja jos vastaus olis emmintää, suora ´´et´´, tai mitä vaan muuta paskaa kuin että suora ´´tottakai kelpaisit´´ niin lähtisin vittuun. Tollanen ihminen vie itsetunnon, itsevarmuuden ja itsensä kunnioittamisen.. Se on nähty ennenki.


    • niintainäin

      Tähän ei valitettavasti löydy yksiselitteistä vastausta. Huolimatta myyteistä, ei miehet(kään) aina ole valmiita tai halukkaita. Riippuu niin monesta asiasta (iästä, suhteen tilasta, väsy? stressi?, ym. ym.).

      Mutta jos sanoisin näin, että periaatteessa kyllä ja ehdottamasi tapa on erittäin hyvä. :-)

      • Ylläri

        Tuli illalla riideltyä typerästä asiasta ja mies meni aiemmin nukkumaan. Ajattelin riitaamme ja myönsin itselleni olleeni idiootti ja halusin sopia asian ennen kuin nukahdan. Herätin mieheni suutelemalla poskelle, ihana mieheni kaappasi minut halaukseensa.. Liu'uin hitaasti miehen vartaloa suudellen alemmas ja alemmas ja herätin myös alakerran suihin otolla, välillä upotin hänet sisääni villisti päällä ratsastaen, jatkoin taas suihinottoa taas välilä hieman villiä panoa, jonka aikana ilmoitin miehelleni, että haluan hänen laukeavan suuhuni. Panon jälkeen siirryin siis taas suihin ottoon, kiusasin miestä kielelläni nuolen terskan alapuolelta, imien välillä lujempaa välillä hiljempaa, välillä syvään työntäen. Paras tunne on miehen laukeamisen lähetessä hänen laittaessa kädet takaraivolleni rytmiä antamaan, miehen purkautuessa nielin nauttien jokaisesta tipasta..

        Miehen ensimmäinen lause oli, että "tarvii varmaan riidellä myös huomenna" :) Eli ilmeisesti ei ollut tuollaisesta herätyksestä ja sovinnosta pahoillaan. :)


      • Ylläri kirjoitti:

        Tuli illalla riideltyä typerästä asiasta ja mies meni aiemmin nukkumaan. Ajattelin riitaamme ja myönsin itselleni olleeni idiootti ja halusin sopia asian ennen kuin nukahdan. Herätin mieheni suutelemalla poskelle, ihana mieheni kaappasi minut halaukseensa.. Liu'uin hitaasti miehen vartaloa suudellen alemmas ja alemmas ja herätin myös alakerran suihin otolla, välillä upotin hänet sisääni villisti päällä ratsastaen, jatkoin taas suihinottoa taas välilä hieman villiä panoa, jonka aikana ilmoitin miehelleni, että haluan hänen laukeavan suuhuni. Panon jälkeen siirryin siis taas suihin ottoon, kiusasin miestä kielelläni nuolen terskan alapuolelta, imien välillä lujempaa välillä hiljempaa, välillä syvään työntäen. Paras tunne on miehen laukeamisen lähetessä hänen laittaessa kädet takaraivolleni rytmiä antamaan, miehen purkautuessa nielin nauttien jokaisesta tipasta..

        Miehen ensimmäinen lause oli, että "tarvii varmaan riidellä myös huomenna" :) Eli ilmeisesti ei ollut tuollaisesta herätyksestä ja sovinnosta pahoillaan. :)

        hyvä juttu,
        mutta miehen kirjoittama,
        naiset voivat toimia, mutta eivät ajattele näin.


      • RandomTyyppi
        [email protected] kirjoitti:

        hyvä juttu,
        mutta miehen kirjoittama,
        naiset voivat toimia, mutta eivät ajattele näin.

        Ihan sama, hyvä vinkkihän tuo oli kokonaisuutena joka tapauksessa. :)


    • Alottellinen 54

      Kyllä laivalla kun käy reiteen puristelemaan tietää että haluttaa nuortakin miestä. Kun molenpia haluttaa saa nuorta urosta kunnolla. Joskus maissakin pokannut nuoren hotskuun ja heti housut pois ja saan naida kunnolla. Mitä kiertelemään jos haluu nuorta kullia.

    • tasapainokone

      Minä olen vonkaaja.

      Ajattelen usein, että "en nyt viitsi tänään ehdottaa kun eilen viimeksi ehdotin" vaikka tekiskin mieli. Miestä ei kiinnosta, usein valittaa väsymystä, ja ymmärrän sen. Tekee surulliseksi silti, koska tiedän, että hän on työtön eikä tee päivisin muuta kuin pelaa wiitä ja minä käyn töissä ja koulussa ja olen usein uupunut, ja silti olisin lähes päivittäin valmis seksiin. Hän saattaa kiusata ja kosketella ja hän pitää minua todella seksikkäänä mutta harvoin mennään aktin puolelle "koska väsyttää". Hänen tekee usein mieli juuri silloin, kun olen lähdössä johonkin sovittuun juttuun, ja joudun usein sanomaan vihaisesti ei ja lähtemään ärtyneenä. Hän tietää, että olen aina valmis seksiin ja että minun on vaikea kieltäytyä tilaisuudesta. Usein jos on ollu vaikka vaan viikon tauko hän laukeaa tosi nopeasti ja minä jään tapani mukaan kauas. Hän usein seksin aikana sanoo: "tuun kohta mut voin jatkaa myöhemmin" ja sitten aina silloin myöhemmin "väsyttää". Silti on syyllinen olo itsetyydyttäessä.

      Ymmärrän häntä ja rakastan häntä. Mielestäni tässä asiassa on silti parantamisen varaa.

    • kyllästynytasödlkfj

      EI OO MIEHET HELPPOJA EI :D

      • j9t3+q

        en keksi muuta syytä miehen haluttomuuteenku että on saanut juuri parempaa ja oottaa sitä. kyllä tuntemani miehet ei oo koskaan ollu haluttomia.


    • hoh hoijaa

      mitä ihmettä täällä selitetään hirveetä stoorii en jaksanu edes lukee.
      sillä ei ole mitään väliämiten taikka milloin tekee aloitteen PISTE
      kyllä mies piparista tykkää

    • mikäs siinä

      Olen täysin samaa mieltä siitä, että olisi erittän mukavaa ja tässä tapauksessa erikoitsa ja jopa ehkä ihanaa jos toinen osapuoli edes joskus voisi tehdä aloitteen. Mutta kun näin ei ole koskaan käynyt niin sitä on jo tavallaan tottunut siihen että jos tahtoisi pitää hieman parisuhdehauskaa, niin sitä joutuu joko vaivalla jankkaamaan tai sitten viekotella, eikä sekään aina toimi :(

    • Goddesswithadditude

      Jännä asia kyllä tämäkin, miten molemmissa sukupuolissa on niin suuria eroja.

      Itse olen nainen, pidän siitä kun toinen tekee aloitteen ja teen niitä itsekkin. Yleensä aloitteeni on aina otettu innolla vastaan, eikä sitä ole voitu vastustaa, olenko sitten vain niin hyvä tekemään sen, vai onko sattunut sopivia tyyppejä kohdalle. Olen huomannut, että kevyestä kiusoittelusta aloittaminen on johtanut parhaisiin tuloksiin, herkkä hiplaus niskasta, selästä, rintakehästä, tuntoaistin ja halun hidas herättely. Vaikka yleensä ajatellaan, että miehelle esileikillä ei ole merkitystä, niin käytännössä sillä on(tämän totesi ihmeekseen myös eräs mies). Tietysti kaikkeen vaikuttaa myös toista kohtaan oleva tunne, jonka kanssa kaikki tuntuu aina paljon paremmalta. Siirtyminen pikkuhiljaa herkemmille ja herkemmille alueille lähestyen entisestään ja lopuksi esimerkiksi siirtyminen syliin keinuttaen lantiota toisen lanteita vasten tuntuu toimivan oikeastaan poikkeuksetta. Tietysti tähän päälle varmuus itsestä, himokas katse ja huokaisut korvaan kuuluvat asiaan, muutama näykkäisy korvasta jne. Ja onhan se samalla itsellekkin kiihottavaa, varsinkin kun toinen osapuoli vastaa huomionosoituksiin samalla mitalla.

      Joskus on mukavaa olla vahva viettelijätär, joskus vahvasti otettava haluttu osapuoli, vaihtelu virkistää ja pitää mielen innostuneena kerrasta toiseen :)

    • Hieman toisenlainen "näkökanta"
      Olen eronnut , asunut "exästäni" erossa puolitoista vuotta , meillä on ollut ongelmamme , ne ongelmat ovat historiaa , asumme silti erillään ,,,ainakin viellä , seksuaalisuus ja seksi on kuitenkin säilynyt koko ajan muuttumattomana , teki aloitten hän tai minä , viidessä minuutissA OLEMME "hempeässä" kanssakäymisessä , tottakai meillä on myös tunteita toisiamme kohtaan,,,,,varsinkin minulla , silti viellä erillään, aiemmin elin monta vuotta suhteessa lapseni "kylmän" äidin kanssa = säälipimppiä muutaman. kerran vuodessa , ei riitaa ei erimielisyyksiä..........mutta kun ois asunut kaverin kanssa.Nykyisen "exäni" kanssa , hellyyttä , seksiä , välittämistä , halua ,,,,,,parempaa seksiä ja läheisyyttä ei voi olla.....silti hän ei tiedä jatkaakko yhdessä eteenpäin , vai vaan tapailla ...............shit happens ,
      silti olen sitä mieltä että jos läheisyys ja seksi hiipuu ,,,,,,,hiipuu suhdekkin , Taistelkaa suhteenne puolesta , PUHUKAA se on tärkeää , kädet voi aina nostaa pystyyn myöhemminkin . Minä katson suhteen "exäni" kanssa loppuun asti , jos ei taistele , ei voi voittaa.......eikä siltiikkään aina voita . Rakkaus on ikuista , kohteet vaihtelee . Huonossa suhteessa on turha roikkua liian pitkään , kyllä meille kaikille on "joku"

    • Herra Jeesus

      On nää erikoisia nää ratikka jannut. No on onneksi näitä ratikka mimmiä
      jotka jeesaa NÄITÄ?? Kunnon nainen kysyy nytkös pannaan vaikka tässä.
      Kaikenmaailman ratikka äitit ja kassialmat oottaa kaikenmaailman paskanjauhajia ja ymmärtäjiä jotka ymmärtää vanhaa poikaystävää
      tai tyttöystävää. joka on antanut siellä ja täällä.

    • niinpä niin

      >Tuo olisi ihana tapa ,mutta naiseni ei ole koskann tehnyt mitään aloitetta.
      Hän odottaa aina ,että itse teen ja sitten makkaa siinä kuin lohi..

    • Jos olisin halvaantunut vyötäröstä alaspäin, en ehkä tykkäisi. Muuten, älä ihmeessä lopeta.

    • ...

      Mulla vaimo sai joskus itkuraivokohtauksen, kun oltiin koko ilta katsottu kaikessa rauhassa televisiota ja aloin pikkuhiljaa tehdä nukkumaanmenoa. Olihan hän ollut oikein mukava siinä lähellä vieressä, mutta mistä minä olsin sen muka aloitteeksi arvannut..

      Pienenä vinkkinä naisille. Määritelmän mukaan seksuaalisessa aloitteessa on jotain seksuaalista.

    • kokemusta on

      Jos nainen tekee aloitteen, se haluaa joko lapsia tai kyseessä on huora, joka haluaa rahaa.
      Joten kannattaa lähteä karkuun.

      • Aina valmis!

        Höpö höpö, ei se nainen nyt todellakaan ole aina maksullinen tai lapsia vailla!! Kokemusta on tyypin kannattaa vielä hankkia jokunen vuosi elettyä elämää taakseen ja tulla sitten jakamaan joutavanpäiväisiä kokemuksiaan. Meillä nimenomaan minä, nainen, olen ahkerampi osapuoli ja aina valmis hommiin. Kaikki käy ja tykkään seksistä. Mikäs sen parempi kun illalla isäntä heittää tiskipöydälle ja hoitaa hommat pikaisesti. Tai voin tilaisuuden tulla antaa kunnon suihinoton,ratsastus takaapäin panon ihan kesken mielenkiintoisimman elokuvan. Joskus kun oikein heittäännymme villiksi voidaan tuikata joka koloon vuorollaan. Myös peppuseksi on ihanaa, kun molemmat on hommassa oikein mukana!
        meillä on lapsia ja yhdessä on oltu jo 20v. Toisinaan kun isäntä sanoo, että väsyttää, ei nyt, niin voi jestas, että tuleekin peettynyt olo, no ei kun eteenpäin ja ensi kerralla sitten saankin semmoiset orgasmit, että oksat pois. Nostaa meinaan aikalailla kierroksia, kun ei saakkaan kun oikein himotti!


      • Mee hoitoon
        Aina valmis! kirjoitti:

        Höpö höpö, ei se nainen nyt todellakaan ole aina maksullinen tai lapsia vailla!! Kokemusta on tyypin kannattaa vielä hankkia jokunen vuosi elettyä elämää taakseen ja tulla sitten jakamaan joutavanpäiväisiä kokemuksiaan. Meillä nimenomaan minä, nainen, olen ahkerampi osapuoli ja aina valmis hommiin. Kaikki käy ja tykkään seksistä. Mikäs sen parempi kun illalla isäntä heittää tiskipöydälle ja hoitaa hommat pikaisesti. Tai voin tilaisuuden tulla antaa kunnon suihinoton,ratsastus takaapäin panon ihan kesken mielenkiintoisimman elokuvan. Joskus kun oikein heittäännymme villiksi voidaan tuikata joka koloon vuorollaan. Myös peppuseksi on ihanaa, kun molemmat on hommassa oikein mukana!
        meillä on lapsia ja yhdessä on oltu jo 20v. Toisinaan kun isäntä sanoo, että väsyttää, ei nyt, niin voi jestas, että tuleekin peettynyt olo, no ei kun eteenpäin ja ensi kerralla sitten saankin semmoiset orgasmit, että oksat pois. Nostaa meinaan aikalailla kierroksia, kun ei saakkaan kun oikein himotti!

        Seksiaddikti on sairaus.


      • Aina valmis!
        Mee hoitoon kirjoitti:

        Seksiaddikti on sairaus.

        Ei sentään addikti;) kuten kerroin meillä on lapsia. Seksiä ei todellakaan voi harrastaa aina kun haluaisi, koska siihen ei ole mahdollisuutta isomman perheen ja pienten lasten kanssa. Mutta se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö sitä haluaisi, tai siitä tykkäisi! Ja useimmin minä olen meillä aina mahdollisuuksien mukaan valmis harrastamaan nopeaakin seksiä, melkeinpä missä vain. Mutta en niin, että siitä "jäisi kiinni", vaikka miksei sekin toisi oman jännityksensä. Mutta siitä pidetään huoli, ettei lapset näe mitä me teemme. Mutta mitäpä tätä täällä selittelemään. Olen tyytyväine seksiin mieheni kanssa, halukas ja teen meillä useimmin aloitteen. Piste :)


      • nananananana
        Mee hoitoon kirjoitti:

        Seksiaddikti on sairaus.

        ei oo mikään addikti vaan ihan normaali nainen :)


      • 13+19

        Suosittelen, lähde karkuun aina kun pelottaa. Valitettavasti suuri osa elämästä voi jäädä elämättä.
        Olen nainen, pidän seksistä erittäin paljon. Mitään pahaa minulle ei ole koskaan sattunut, vaikka olen joskus lähtenyt tuntemattomien miesten mukaan. Päinvastoin, olen tutustunut ihaniin kull...ihmisiin. Aion jatkaa harrastustani, vaikka lapsia tai rahaa ei ole vielä näkynyt.


    • Hasse80s

      Joskus oli semmonen aika , että vaimo alko itkee ja kysyy enkö enää halua sitä hänen kanssa, ku viime kerrasta oli jo aikaa. tapahtu muutamia kertoja.
      Sen jälkeen ku lapset syntys nii en oo montaa kertaa saanu. Vinkumalla saa vinkua, eikä välttämättä sittenkään saa. Muija on joko liian väsynyt, tai ei muuten vaan huvita.
      Oma käsi on läheisempi ku oman vaimon pillu.

      Et kyl olis kiva jos tulis alote toiselta, eikä perkele aina joutuis itte ruinaamaan

      • 8+14

        Hasse,
        suosittelen, että keskustelet asiasta oman vaimosi kanssa. Parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde, vain jotain kimppakämppäilyä. Silloinhan voisit tuoda uuden tyttöystäväsi kotiin...
        Meilläkin on kaksi lasta, silti seksiä riittää, se ei voi olla syy. Jos lapset ovat pieniä, valvottavat, sinä tietenkin valvot välillä. Meillä työssäkäyvä mies nukkui välillä viikollakin koliikkivauvan kanssa toisessa huoneessa, että minä sain nukkua koko yön.
        Puhu, kerro tosiasiat, vaihtoehdot (seksiä/ uusia naisia kotiin/ avioero)
        tai jos haluat, voi tietysti kitua loppuelämäsi ja itkeä julkisesti netissä, kuinka et saa...


    • Himopeppu

      Harrastakaa seksiä, aivan sama kumman aloitteesta, kunhan teette sitä. Se pitää suhteen kasassa. Olen nainen ja rakastelemme vähintään 5 kertaa viikossa. Minulla on uusi parisuhde (reilu vuosi).Aina emme edes muista kumpi aloitteen teki, mutta pääasia on että saa seksiä tarpeeksi. Olen nykyään aina iloinen ja positiivinen, pikkuvaivat ja murheet ei haittaa, kun fyysiset & henkiset tarpeet on tyydytetty. Tottakai molempien pitää haluta ja osoittaa se toiselle. Joskus on kiva yllättää toinen, ainakin minua jo ajatus toisen himosta saa kuumenemaan ja on mukava saada toinen himon partaalle. Ja pakko todeta, että mitä enemmän saa sitä enemmän haluaa.

    • when I get....

      Mut oikeesti te miehet.. Mitä mieltä ootte jos teidän nainen on halukas ja ehdottaa ....?
      Voiko nainen ehdottaa viestillä jotenkin epäsuorasti kesken työpäivän mitä tekee mieli illalla ?? Miten se kannattaa tehdä, ettei karkota miestä pois?
      Olen aksiiivisempi osapuoli.......... luulin oiikeesti, et miehet on halukkaita, mut..... eipä mun kohdalle sattunu sellanen mies... en tiedä esittikö joskus alussa muuta mutta kyllä minulla hormoonit jyllää.. ehkä liikakin ja siitä joutuukin kätrsimään...
      eli ei ne miehet aina oo jotka puutteessa joutuvat elämään.... on meitä naisiakin....

      • hosu

        ikävä kyllä sellaiset tuntuu olevan tosi harvassa.


      • toiminnan mies

        Miksi tarvisi ehdottaa jotenkin epäsuorasti viestillä. Lähetä suora viesti tai tee puhelinsoitto, niin ei jää mitään epäselväksi.


    • ??

      Minun kokemuksen mukaan miehet ei tykkää. Olen kaksi kertaa elämässäni tehnyt aloitteen ja molemmat kerrat jouduin torjutuksi. Siis, en ole vastenmielinen nainen, vaan seksikäs ja miesten mieleen.

      • Perusteekkari

        Väärä johtopäätös: miehet eivät pidät aloitteista
        Oikea johtopäätös: olet huono tekemään aloitteita


    • /////////////

      Mua taas naiset vie. En viitsi alkaa iskuhommiin mutta aina kapakassa on joku lyyli tavaraansa tyrkyllä. Viime yönä oli taas ihan sekoa touhua. Ja minä en ole komea ja kaljukin kehittyy hyvää vauhtia. Vatsaakin löytyy eikä hampaissa ole kehumista. Ihmettelen asiaa mutta ....... antaa mennä vaan.

    • sulo....

      Ei me mitään robootteja olla. Mut kyllä aina ku haluu kannattaa tehdä aloie! Joskus onnistuu joskus ei

    • qwerty

      Tein miehelleni usein aloitteita suhteen alkupuolella, mutta tulin joka kerta torjutuksi. Hän sitten saattoikin samana päivänä vähän myöhemmin tehdä aloitteen ja itse en koskaan kieltäytynyt. Nykyään en uskalla tehdä aloitteita, koska tiedän/pelkään tulevani torjutuksi jälleen. Olen myöskin varovainen sängyssä etten tee mitään väärää ja tule jälleen torjutuksi. Minulla on myös korkeammat seksihalut kuin miehelläni, joka tekee olostani vielä tuskaisamman aika ajoin. Olen puhunut asiasta mieheni kanssa, mutta joka kerta hän väittää olleensa väsynyt tai stressaantunut ja lupaa, että ensi kerralla onnistaa. Ei kuitenkaan onnista. En tiedä kauanko jaksan jos tilanteeseen ei saada muutosta. Mieheni on ihana ja täydellinen luonteeltaan enkä haluaisi hänestä luopua, mutta minulle toimiva seksielämä on hyvin tärkeä.

      • tuttujuttu

        Sinun elämäsi on kuin suoraan omastani, paitsi minä olen mies. Olisit unelma puoliso minulle ;)


      • tiuu*

        Minulla sama juttu. Olen tapaillut minua kuutisen vuotta vanhempaa miestä reilun kuukauden, useasti viikossa. Itse olen 22v. Teen suoria ehdotuksia sanoin ja kosketellen ollessani hänen luonaan tai päinvastoin, oli sitten päivä tai yö. Miehellä alkaa välittömästi seisoa ja hän on pitkäänkin mukana ja meno on erittäin kiihkeää. Mutta kun olen käymässä itse asiaan hän kertoo että häntä väsyttää tai että töissä on rankkaa. Kerran sanoi että ei ole kumeja ja kun tokaisin että minulla on, niin sittenpä alkoikin väsyttää... Joitakin kertoja hän on sitten heittäytynyt hyvinkin kiihkeäksi, tietoisena siitä että minulla on kiire jonnekin enkä voi jäädä. Suuseksiä harrastamme sentään puolin ja toisin.

        Eronahan tähän sinun tilanteeseen on että emme ole harrastaneet seksiä vielä kertaakaan. Jos kaikesta päätellen molemmat pitävät ja kiihottuvat toisistaan, niin miksei sitä voi viedä loppuun? Odottaako hän sitten tunteiltani enemmän/ei ole itse vielä täysin varma, kiusaa minua vain onko oikeasti niin väsy ettei pysty? Hänellä on kyllä fyysinen työ. Mieleen tulee myös jokin muu painava syy/huonot kokemukset.

        Olen etsinyt sopivaa hetkeä puhua asiasta perusteellisesti, vielä en ole uskaltanut, mutta kait se on kissa nostettava pian pöydälle jos haluaa jotain vakavampaa. Olemme molemmat hieman ujonpuoleisia, joten tulee tässä varmaan liikaakin mietittyä mitenkä keskustelun aloittaisi. Olen vain harmistunut kuullessani kaikkien kailottamista kiihkeistä yhdessäolon alkuajoista, ja mietin missä omani oikein viipyy :(


      • 10+15
        tiuu* kirjoitti:

        Minulla sama juttu. Olen tapaillut minua kuutisen vuotta vanhempaa miestä reilun kuukauden, useasti viikossa. Itse olen 22v. Teen suoria ehdotuksia sanoin ja kosketellen ollessani hänen luonaan tai päinvastoin, oli sitten päivä tai yö. Miehellä alkaa välittömästi seisoa ja hän on pitkäänkin mukana ja meno on erittäin kiihkeää. Mutta kun olen käymässä itse asiaan hän kertoo että häntä väsyttää tai että töissä on rankkaa. Kerran sanoi että ei ole kumeja ja kun tokaisin että minulla on, niin sittenpä alkoikin väsyttää... Joitakin kertoja hän on sitten heittäytynyt hyvinkin kiihkeäksi, tietoisena siitä että minulla on kiire jonnekin enkä voi jäädä. Suuseksiä harrastamme sentään puolin ja toisin.

        Eronahan tähän sinun tilanteeseen on että emme ole harrastaneet seksiä vielä kertaakaan. Jos kaikesta päätellen molemmat pitävät ja kiihottuvat toisistaan, niin miksei sitä voi viedä loppuun? Odottaako hän sitten tunteiltani enemmän/ei ole itse vielä täysin varma, kiusaa minua vain onko oikeasti niin väsy ettei pysty? Hänellä on kyllä fyysinen työ. Mieleen tulee myös jokin muu painava syy/huonot kokemukset.

        Olen etsinyt sopivaa hetkeä puhua asiasta perusteellisesti, vielä en ole uskaltanut, mutta kait se on kissa nostettava pian pöydälle jos haluaa jotain vakavampaa. Olemme molemmat hieman ujonpuoleisia, joten tulee tässä varmaan liikaakin mietittyä mitenkä keskustelun aloittaisi. Olen vain harmistunut kuullessani kaikkien kailottamista kiihkeistä yhdessäolon alkuajoista, ja mietin missä omani oikein viipyy :(

        Jos kertomasi on totta, otan osaa,
        olet tavannut runkun, joka ei oikeasti halua sinua.
        Mulle sattui kerran vastaava, tapailtiin, juteltiin tosi intiimeitä juttuja,
        halailtiin, suukoteltiin, nuoleskeltiin, imeskeltiin toisiamme.
        Kuvittelin, odotin jotain enemmänkin tapahtuvan,
        ei, mies katosi.


    • toiveajattelua

      Tuohan olisi aivan unelma tilanne. Nainen ottaisi ja raiskaisi minut!

    • N56...

      Nyt yksinelöjänä olen ehdotellut nuorille suoraan ja monet lähtee ja saa mitä haluaa, kunnon tapa saada nuoremmalta munaa ehdottaa heti, ylemmin myös saa. KUN kertoo halunsa niin yleensä saa mitä haluaa saa kunnolla nuorta.

    • SARINUHRI555

      NYKYÄÄN PELKÄÄN KUN KAIKELAISTA HÄMÄRÄÄ LIIKKEELLÄ ENPÄ OLE USKALTANUT VAIK ON TULTU JUTULLE JÄÄNYT TRAUMA KUN 2010 KESÄLLÄ VASTASIN KUTSUUN KUN TULI KÄYMÄÄN .SITTEN SE OLI YÖN AIKANAVARASTANUT JA NOSTI VIELÄ RAISKAUS SYYTTEEN JOKA VAS VIIKKO SITTEN TODETTIIN TAI MULLE SYYTTÄJÄ KERTOI ETTÄ KO. HEKILÖ MYÖNTÄNYT VALEDELLEESA TRAUMAT PYSYVÄT KU NYKÄÄN PELKÄÄ JO PELKKÄÄ KESKUSTELUN ALOITTAMISTA SARI .HUO..MAAN TAKIA ELÄMÄNI MENI PILALLE VAIKKA VALEHTELUSTA JÄI KIINNI NIIN SITÄ PELKÄÄ ET KUIKA PALJON TOLLASIA ÖTTIÄISIÄ ,LOISIA ON LIIKENTEESSÄ KIITOS KANIS REHELLISILLE NAISILLE.MITEN MUUTEN MUUT NAISET SUHTAUTUVAT TUOLLAISEEN?

    • Kovakanki x

      Se on parasta mitä ikinä voi olla kun tietää että vaimo haluaa.Kyrpä hypähtää just pystyyn.

      • jarp 22

        Vaimoni 20 vuoden yhteiselon jälkeen kun muutin työni puolesta viikoksi muualle ajeli posliiniksi . Ihan vihjaisusta. Nyt odotan innolla kotiin paluuta. Tästäkö uusi kimmoke. Ainakin jo jöpöttää.


      • jarp 23
        jarp 22 kirjoitti:

        Vaimoni 20 vuoden yhteiselon jälkeen kun muutin työni puolesta viikoksi muualle ajeli posliiniksi . Ihan vihjaisusta. Nyt odotan innolla kotiin paluuta. Tästäkö uusi kimmoke. Ainakin jo jöpöttää.

        Vaikka on oma vaimo tai vanha bööna niin reilusti päältä vaan. Turhaa sieltä sivusta on nytkiä. Naiset tykkää miehistä. Jos alla niin sit alla.. nauti.


    • hjkhigkujtyut

      kyllä naisen aloite minulle kelpaa siis se tuntuu tosi hyvältä..ja imartelevalta all night logn!!!!!

    • jjjees

      kyl olen ainakin itse huomannu sen et miehet pitävät siitä et menee vähissä vaatteissa vaan eteen ;) tai sit ehdottaa vaan suoraan .. Nykyinen ukko kiihottuu jopa vaan siitä et vähennän vaatetusta vaikka mitään sänkyyn johtavaa ei ole mielessä :D mikäs siinä kyllähän seksi kelpaa :)

    • Mikko Mallikas

      Ihan ok! Ja toivois naisilta usemmainkin aloitetta. Mutta ei suoraa toimintaa kaatokännissä kapakassa. Se on tosi noloa.

    • 1+1=2

      johan on aiheesta asiaa riittänyt :)
      pakko laittaa oma "tarina" mukaan. Oon ollu ukkoni kanssa melki 4v. Aluksi ekat 2v meillä oli seksiä oikeestaan joka päivä. Toki ei asuttu yhdessä, eli oli pakollisia taukoja välillä viikonkin. Ihanaa seksiä kuitenkin riitti useasti ja monta kertaa päivässäkin. Teimme alotteita puolin ja toisin molemmat. Aina tuntui hyvälle. Se oli käsittämätön tunne, joka valloitti koko kropan. Välillä tunne oli niin voimakas, että tuntui siltä, että koko maailma räjähtää sekä toisinaan näkyi aivan tähtiä. Se on käsittämätön tunne ja se suurin syy tuohon on rakkaus toista kohtaan. Kuinka hyvälle tuntui, kun toinen kosketti ihan vaikka vain ohimennen kokatessa tai silitti tai hieroi...jne. Tuntui hyvälle olla toisen lähellä ja tietää olevansa haluttu.

    • AMK

      Omasta mielestä naisen aloitteessa ei ole mitään vikaa.

      Joidenkin miesten ego ei välttämättä kestä, että nainen on päällekäyvä, ainakin minä tunnen itseni halutuksi jos nainen päälle käy.

    • yykaakoonee

      mä haastaisin oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä jos nainen alkaa hiplailemaan mun munia ilman kertomista etukäteen.

    • Matteusko

      Lopetan vaikka sen ainoan viikottaisen mieliohjelman katsomisen, jonka takia järjestelen työvuorotkin, jos vaimoni tunkeutuisi housuihini. Olisipas ihme!

      • hurlumihei

        Oliko se tuollaista heti suhteenne alkutaipaleelta asti vai missä vaiheessa touhu lässähti tuollaiseksi? Ihmetyttää tällei sivustakatsojana, että miksi mennä naimisiin henkilön kanssa, kuka jättää noin vaille. Onko sille jokin hyvä syy kenties?


    • Mies 33

      Kyllä ainakin minä tykkään naisen tekemistä aloitteista aivan sikana.
      On ihana mennä sänkyyn kun tietää, että toinenkin haluaa.
      Ei niin hyvää ja tärkeää ohjelmaa teeveestä tuukkaan, joka estäisi sänkyyn menon.
      Eikä liioin kavereille luvatut menot tee estettä sänkyhommille kun naiseni on sillä päällä, että nyt naidaan.
      Kavereille voi aina keksiä jonkun "selityksen".
      Kun tykkään naisesta, niin ei muuta kun housut pois ja haarat auki!

    • rhrnrnrh

      Naisen tekemä aloite ois aika kiva. Mul on nyt menossa kolmas pidempi suhde ( 1v- 2,5v ja nyt 2v) ja näissä yhteensä nainen on tehnyt aloitteen alle 10 kertaa....

    • kerran kun itse istuin sohvalla ja katsoin romanttista leffaa kaikessa rauhassa. Mieheni tuli siihen viereeni ja rupi aukaisemaan paitaani ja nuolemaan tissejäni. Mielestäni se oli ihanaa ja oikeaan aikaan. Parin nuolaisun jälkeen mieheni meni suihkuun ja itse menin sitten vähän ajan kuluttua sinne myös. Mieheni pesi itseään suihkussa, kävelin sinne ja hyväilin hänen kroppaansa. Huomasin että mieheni kalu jäykistyi ja häntä rupesi haluttamaan yhä enemmän. Pesimme toisemme ja laitoimme kylpytakit päälle, jonka jälkeen menimme sohvalle. Mieheni kaatoi minut varovasti sohvalle makaamaan ja tuli päälleni kalu jäykkänä. Suutelimme, mieheni nuoli nännejäni samalla kun kosketteli klitoristani. Vähän ajan päästä hän työnsi kalunsa sisään ja aloimme hommiin.... se oli kyllä ihana ilta

    • sitä itteensä

      viikonloppuna näin poikaystävääni pitkästä aikaa. suunnilleen puolivuotta seurusteltu, en ollu kertaakaan tehny itse alotetta. edellisenä iltana harrastimme seksiä, mutta hän tuli sen verran nopeasti että jäin kyllä vähän hoo moilaseksi siinä. noh, sitten sunnuntaina oli tietysti taas viimeinen päivä vähään aikaan kun olemme yhdessä, ja minua halutti ihan tosi paljon, varsinkin tuon edellis illan takia, että jos nyt pääsis kunnolla asiaan. noo, tein ensi kerran aloitetta ja homma lähti etenemään, mutta ei mitään muuta kun käsipeliä. ja olisin halunnut poikaystävän mun sisälle, en sormia. mutta en kehtaa sanoa tossa tilanteessa mitää. voisko joku nyt kertoa oisko tossa ookoo sanoa että haluaa iha kunnon tavaraa käden sijasta??

    • käden sijasta??

      Minusta on tosi tyhmää olla sanomatta mitä haluaa.
      Miksi meidän miesten pitäisi aina osata arvata mitä nainen kulloinkin haluaa?

    • vekkuli21

      Kyllä se tuntuu kiihottavalta ja mukavalta.

    • On se aika ikävää jos nainen ei uskalla tehdä alotetta.
      Sitä ei koskaan tiedä vaikka olisi tavannut sen "oikean" elämäänsä.
      Ehkä juuri tästä syystä monet suhteet ovat mitä ovat, kun vain miestän pitää tehdä alotteet.

    • Reilumeininki

      Morjens! Mielestäni aloitteen voi tehdä monellakin tapaa. Toisille tilanne on tärkeä kun taas toiset ovat aina valmiita tuikkaamaan. Itse teen meillä aloitteen aina ja aina vaan., muuten en saisi ollenkaan; ) tai siltä se ainakin tuntuu. Olenkin monesti ottanut asian puheeksi puolisoni kanssa mutta , ei muutosta tilanteeseen. Toistaiseksi... Ravintolassa kun silloin tällöin tulee käytyä, niin siellä kyllä naiset tulee ehdottelemaan ihan suoraankin. Joskus se tuntuukin hirveän houkuttelevalta, mutta en ole vielä lähtenyt sille tielle. se taitaisikin olla pitkä tie; )

      Eli teet sellaisen aloitteen kuin itse haluat ja susta tuntuu. Ja jos ei se tuota toivottua tulosta, niin maailma on miehiä, sekä naisia täynnä. Kyllä joku varmasti tykkää :-) Ps. Hyvää joulua kaikille. - Mikäs se pukilla on palttoon alla. Sanoi joulumuori, kun pukki sinä vuoden ainoona työpäivänä töihin lähti. Ja tontut nauraa räkättivät.

    • roopemanninen
    • dfddf

      En tiedä mutta minä olen mies ja ei minulla ainakaan ole paljoa "pokkaa" tehdä aloitetta, ainakaan suhteen alussa koska ajattelen että siitä tulee kuva että haluan vaan nussia sitä muijaa ja minulla ei ole oikeita tunteita. Jos nainen tekee aloitteen, se on mielestäni parempi, koska mies harvemmin kieltäytyy.

    • terskaume

      Oikein hyvä tapa. Jaksat vaan hyväillä niin kauan että sen töllön katsominen ei ole enää mielenkiintoista. Yleensä muijat kyllästyy ja lopettaa muutamassa minuutissa. Meikä syttyy about 10-15 min jos noin tehdään. Ensin siirtyy käsi muijan selälle hyväilemään sitten niskaan ja lopulta....

    • ettänäinmeillä

      Kaikkensa saa tehdä, että mies joskus juuri silloin ja heti lähtisi mukaan kun mä alan ehdottelemaan.. se voi tapahtua vaikka tunnin-parin päästä niin, että mies alottaa koko homman alusta vihjailut ja sen semmoset ja miks mä sit enää kieltäytyisin?
      Ärsyttää kun olen tottunut siihen entisessä elämässäni, ettei paljoo tarvinnut miehiä kosiskella tai itse edes ehtinyt tekemään alotetta kun miehet on aina halunnut mua, nykyinen äijä vaan kun ei ole semmonen.....
      esim. mennään illalla sänkyyn siis nukkumaan valmistumaan, niin nukun alasti ja siinä makoilen vatsallani ja vähän pyllistelen pyllyä tai jotain, niin mies tulee perässä, ottaa koiran kainaloon ja nostaa sen sänkyyn ja sammuttaa valot. Joka ikinen kerta kun nukkumaan ollaan menossa, se koira täytyy sinne raahata, ei mies huomais varmaa jso siinä hyväilisin vaikka itte itteäni sitte...

      Ja siis olen hoikka, hyväkroppainen ja ihan kauniskin, että ei voi sellasestakaan kiinni olla ja kun seksi kuitenkin miehelleni maistuu, mutta kunhan hän saa päättää koska !

    • M apu muualta

      Itse sytyn aina, jos nainen tekee aloitteen. Ei ole san hienompaa tunnetta kun huomata olevansa haluttu.

      Ongelma vaan on se, kun ei useinkaan satu samanlaisilla seksihaluilla varustetut ihmiset asumaan kimppaan. Alussahan se kaikille jotenkin pelittää ja on kivaa. ajan myötä homma hiipuu. itseäni rasittaa aina olla se touhuun ryhtyvä. BVaarissa vieraat naiset kyllä hiplaavat ja tulevat tyrkylle. Oma vaimo ei vaan koskaan kehu eikä tee aloitetta, vaikka olenkin atleetti tyyppi ja toisten mielestä tosi hyvä sängyssä.

      Homma onkin ratkennut sillä, että on sattunut kohdalle ihana salarakas, joka on vielä paljon nuorempi kuin itse olen. Ja me molemmeat pidämme siitä aina!
      Hän on aina valmis ja minä olen.

    • ärde

      Lyhyesti: Tykkään.

    • Meighä.

      Sinä olet homo. Ei mahda minkään, mutta sinä olet todellakin Homo. Homo homo homo homo, vittu. Homo mikä homo.

    • M-ie

      Naisen tulee tehdä aloite ottamalla kyrpä suuhun ja ronksuttamalla kunnes sperma lentää. Piste. Eye for an aye, blowjobbah.

    • mun mielipide

      Ei suoraan tavaraan kiinni kylmiltään. Mielummin kainaloon ja siitä syliin pikkuhiljaa. Eli fokus siihi ihmisee eikä pelkkään kaluun.

    • mlukku

      Joo..saa tulla viereen kyhnyttämään ja vaikka tulisi hyvää ohjelmaa, niin silloinkin saa...aina túntuu hyvälle kun kevyesti sivelee...ja viimeistään ohjelman loputtua on sitten valmis...

    • masipoy

      En halua jatkaa töllöttimen parissa vaan haluan vaimolleni tuotta seksuaalista mielihyvää.Mikään TV-ohjelma ei tuo sellaista nautintoa ja ihanaa oloa ,minkä yhteinen hetki oman rakkaan kullan kanssa sängyssä vietetty hetki tuo.
      Se tunteiden purkaus ja orgasmin tuoma voimakas mielihyvä yhdessä rakkaudentunteen kanssa on kuin hetki taivaisessa ihanuudessa ...
      No vastaan kysymykseesi sanoen ,että aloitteen ei tarvitse olla kummoisempin kuin hellä kosketus ja mielihyvän tuoma ilmaisu. Siinä se on eikä se kaipaa mitään muuta kummempia riptease esityksiä vaimon puolelta.
      Jokainen mies ,jolla halut ja kalu toimii on kyvykäs tuntemaan jo pelkästä kosketuksesta rakkaansa aivoitukset ,eikä se kaipaa sen kummempia selostuksia.

      • james matlok lames

        Kyllä Malokki sai mun pippelin laulamaan.Tosin se jotain hip hoppia mutta kuitenkin.Muuten voiko joku kertoa paljon on 2 4 minä kun en ole opiskellut matikkaa suomeksi? Kiitos


    • Gamma

      Ei toimi ainakaan mun elämään tuommonen naisen tekemä aloite.
      Elän hyvin kurinalaista elämää, on urheilua sun muuta harrastusta. Ei vaan sovi, että nussitaan millon sattuu. Tartten pillua tasan joka toinen päivä tiettyyn aikaan illasta, eli ennen nukkumaan menoa.

      • Luikurilekkeri

        Gamma: hyvä feikki ;)


    • Helmi L

      Hei haloo miehet!
      Ei tässä maailmassa nyt eikä tulevaisuudessa
      Onnea odottajille!

      Terveisin Helmi L

    • kai53

      Kyllä tuo on varmaan hieno tapa , ja varmaan mukava miehelle .

    • Petteri88

      Parasta on jos nainen ei sano suoraan mitään mutta tulee vihjailevasti päälle tms. tinyurl.com/ilmaiset-seksivideot

    • seks macine

      Se on todella upeaa kun nainen ilmaisee halunsa tekemällä suoran aloitteen
      Minulla on kaksi halukasta naista joita käyn panemassa vuoronperään
      minusta ne on seksi suhteita koska kaikki aika menee sängys saunas kylpy
      ammeessa koskeintaan kahvit juodaan välillä ja taas suoraan asiaan
      Molemmat on kyltymättömiä ja saa sarja orkkuja tuntikausia kestävissä
      tapaamisissa ja mennään suoraan asiaan kun odottaa ilman pikareita pillu
      märkänä ja valmiina
      Nyt tilanne alkaa vai käydä ylivomaiseksi kun molempia pitäis hoitaa viikottain

    • trolleripolleri

      Kyllä sillon pannaan kun pannaan saatana se tekee hyvää. Kerran vaimo tuli vihjaileen ja minä otin heti 40 senttiseni esiin ja veddin niin kovaa että tuli toisesta päästä ulos ja kyllä se teki hyvää.

    • eräs tykkäävä

      Lähteä mukaan hyväilyihin

    • joko taas?

      Meillä minun täytyy aina tehdä aloite, ja paljon muutakin, jos haluan.
      Siksi käyn vieraissa. Lähes kaikki miehet (paitsi omani) tykkäävät aktiivisista naisista. Minäkin haluaisin, että oma mieheni edes muutaman kerran viikossa haluaisi minua....

    • jo taas.....

      Täällä sama tilanne naiseni kanssa, en tosin vielä ole vieraissa käynyt mutta mielessä on kyllä asia ollut.....kunpa oma naiseni olisi aktiivinen.....

    • Terho

      Tottakai ne naisenkin halut tarvitsee tulla esille, muuten saattaa tuntua kuin nainen sanoisi: No hyvä on, sallin tämän vaikka en nyt välttämättä haluakkaan...
      Riippuen toki tilanteesta/kuinka kauan yhdessä yms.

    • Näen unta

      Ja heitän pumpulilla täytetyn prinkkupurkkin parvekkeelta alas-

    • trololoz

      Riipuu mitä televisiosta tulee

    • Kun parisuhde on pielessä, menevät usein kumman tahansa tekemät aloitteet pieleen. Jos mies torjuu naisen aloitteen toistuvasti, tarkoittaa se usein sitä, että mies haluaisi olla kokonaan jossain muualla. Suhde voi olla siis karilla. Saako sitä pois karilta vai ei, on sitten kokonaan toinen juttu.

      Mies voi kyllä usein kertoa tekosyitä sille, että nainen on ok-näköinen ja ei ole mitään vikaa. Nämä tarkoittavat, että mies ei uskalla tai halua lopettaa suhdetta jostain muusta syystä kuin seksiin liittyvästä syystä.

    • joomiianpilluasaanu

      joo ite harrastanu yhe miian kanssa seksiä sen pillu on niin ihanan kostea niin siine on hyvä tunkea 20v kulli! joo sillo vasta alkaa sojottaa!

    • spurdospärdeeeee

      meet vaa ja pistät perseesee kunnollla

      • tertsukkallinen

        Kyllä ja ilman lämmittelyjä.juurta myöten niin eiköhä ala tapahtuun.


    • ihantosion

      yllärin kanssa samoilla linjoilla. olen aloitteellinen ja vahvasti seksuaalinen nainen. minut on torjuttu useasti, olen myös itse joutunut torjumaan.

      otan suihin yllättäen, härnään sängyssä keinuttamalla itseäni miestä vasten ja huokaillen.. tungen rintani hänen huulilleen. istun syliin,pyydän apua korsetin kiinnitykseen, komennan, että : pidä hyvänä, halaa, suutele, nussi raivona. kysyn rohkeesti, saanko ottaa suihin, sitoa tai haluatko nussia mua takaa rajusti? Kerron, että minua panettaa, minulla on tavara märkänä jne,,,..

      laitan tekstarin ja itse olen vessassa...joskus jopa kuvan sheivatusta ja kysyn mielipidettä... lähden koiralenkille ja tekstaan sieltä.. soitan ja huokailen,l äähätän.. saatan kysyä, onko treffit makkarissa klo 22 vai menenkö suihkuun mr.dildon kanssa?

      -miten milloinkin, mutta melkein aina eritavalla, kuin edellisellä kerralla.

      • estoton-nainen

        Hyviä ideoita ;)))


    • YKSINKERTAISTA

      Muna esiin ja eiku kalu heilas suuhun !

      • PANINPERSEESEEEEEEEE

        Sanot daamilles et sori pitää kattoo urheiluruutu ekana et jos sua himottaa noin niin mee itsetyydyttää.


      • pervopentti2

        Kyllä.Kurkkuun asti niin johan lentää.


    • tälle illalleki

      satiiniyökkäri ja sitte kontallee miehen päälle kumartuen alas ja sit ratsaille. siinä alote

    • Kaapu

      Tuo on hyvä ja selkeä tapa osoittaa mieltymyksensä ajatuksistaan,
      ajattelen että kun nainen tekee aloitteen niin seksi on parempaa
      kun nainen on mukana eikä vain lepää alla. Haluan kysyä sinulta
      miten saan naisen (olen aviossa) kiinnostumaan niinpaljon että
      se tekisi aloitteen?

    • Putte

      en oikein tiedä, ... ehkä ,.... vois olla mukavaa... Mutta mutta, ei maha makean täydeltä kuitenkaaan, eli mukava piristys "silloin tällöin"...

    • Homo Haavisto presidentiksi se vielä puuttuisi

      • heppoheikki

        ehdottomasti Pekka pressaks.Lopultaki saatai vähemmistö heterot kuosiin.Totuushan on että homoja sekä bi seksualeja on 67% suomalaisista.Ei muuta kuin reiälle.


    • mies27

      Jos nyt ei oikeasti ole jotain tärkeätä menossa, niin syliin vain ja vaikkapa aloittaa suutelemalla. Tai kädestä kiinni ja kohti sänkyä, pöytää, tms..

      Paras naisen tekemä aloite on ollut hetki nukahtamiseni jälkeen aloittaa ottamalla suihin. Olin kyllä vihjaissut joskus että se olisi paras mahdolline herätys, tosin tarkoitin aamuseisokkia. Noh, sitä odotellessa.

      Toinen erittäin hyvä oli saunan jälkeen istahtaa pyykkikoneen päälle ja jalat kohti kattoa. Ei tarvinnut paljoa miettiä mitä mielessä ja seisokki oli välitön.

      Ja kyllä, naisen aloite on aina parasta (mikäli tarkoituksena on vain seksi, siksi että nainen haluaa sinua itseäsi). Itseäni ainakin rupeaa risomaan pitkän päälle olla se joka aina tekee aloitteen.

    • fisting 4 life

      Mun mielestä ois kiva jos nainen tunkis kätensä mu peräaukkoo :)

      • perhola

        Jess,kyllä.Se tekee niin kutaa.Nyt jännittää ratkaisenko tuon laskutehtävän huh.


    • huri

      no onkos teil lapsii,mul on vauva,siks on hyvin vähän aikaa kuherteluu=(

    • mr.DS
    • pyrkyrpyri

      Entäs jos KP Kyrö tulis hieroon?voi olla että se on käyttänny dooppingia,ylämäet kyllä kulkee .Kyllä se varmasti haluis kattoo jos Virpi lykkis.

      • alejussi

        Kyllä mun tekee mieli ja osaan myös jotain tehdä.. Et tarvitse suihkua...


    • : (

      Itse teen aloitteita usein. Mutta miestä ei kiinnosta. Turhauttavaa. Itse ne vain voi toteuttaa mitään kullin hivelemistä, käsien housuun laittamista, hajareisin päälle istumista kun siitä suuttuu.. : / Toivoisin jo että olisin sellainen jota ei haluta kun kerran viikossa ni ois helpompaa tää elämä.. Enää en sitten läheskään niin usein ole tehnyt kun se torjuu kumminkin.. Ite sanoo et jos teet näin ja näin ois kiva, sit ku niin teen ni tyyliin suuttuu.. Mikähän mussa on vikana? Kauniiksi kehuttu, hyväkroppainen nuori nainen jolla haluja ois vaikka jokapäivä, niin miehelläkin ennen ja siksi jäin koukkuun enkä pois pääse.. : / Dildo ei tunnu samalta mitenkään.. Haluan oikeaa miestä ja juuri tuota miestä.. Menee hyvä parikymppinen tiukka nainen ihan hukkaann.

    • RUNKKARIIIIIIIIIIIII

      Mitä vittua?

    • xxxxxjokuxxxxx

      vitun pervot

    • alejussi

      Antaa tv:n olla, nuolen Sinua ilolla....

    • suoraan_asiaan

      Jos haluttaa, niin mä sanon miehelle kyllä ihan suoraan, että lähdetään p*nemaan!

      Mitään sen kummempia poppakonsteja ei ole koskaan tarvinnut.

    • alejussi

      Uskallatko koskea ???

      • maiju 35

        En tiedä olenko normaali, mutta kun näen peniksen, haluan koskea siihen...


    • kuinkas muuten

      Siis täh? Voiko mieskin sen tehdä?

    • viivan

      voi toki, jos kerran on luppoaikaa Nainen tee aloite. Jos kerran on aikaa.

    • no niin no

      anna palaa

    • http://manbl0g.blogspot.com/
      Naiset saa ehdottomasti tehä alotteita seksin suhteen ! ja iskemisenki suhteen, turhan varovaisii suomalaiset naiset

    • persereikä höööööö

      muna pystyyn vaa ja panemaan sitä huoraa!!

    • bqqs

      Itse en pidä naisen sanallista aloitetta toimivana lainkaan.

      Muutama vuos sitten päädyttiin sokkotreffeiltä seuralaiseni kanssa kämpille kattomaan leffaa. Leffan jälkeen mimmi kysyi multa suoraan "Voitaisko me jo p-----na?"

      Aloite toimi sillon, koska olin kokematon ja vasta 19v. Tässä iässä ei kyllä enää moinen tehoais. Sen sijaan suihinotto toimii aina :)

      • Alfa Uros

        Siis erektiossasi on jotain ongelmia ja sen saamiseksi on pakko antaa jotain suuta veltolle vehkeelle.

        "Voitaisko me jo p-----na?" on mielestäni ihan hyvä ja ainakin harvinaisen suora aloite. Jos nainen on viehättävän eroottisen näköinen, niin tuollaisen aloitteen kyllä pitäisi toimia. Jos ei toimi, niin ei kyllä mies pidä naista kovinkaan hyvän näköisenä.


    • Seksmacine

      Se on upeaita mitä nainen voi miehelle tehdä
      naisystäväni ottaa aamulla kalun suuhunsa
      ja istuu sit päälle tydyttämään itseään
      isekäästi haluaa saada upean orkun

      • was

        Kerran tapasin nuorehkon nätin naisen Helsingin keskustan baarissa. Juttelimme, vietimme iltaa, totesimme molemien olevan naimisissa tahoillamme, joten asetelma oli hieman hankala. Pari olutta lisää ja Storyvilleen. Aloin jo vilkuilla kelloa, että olisikohan jo aika poistua. Nainen sanoi, että odota. Meni vessaan ja palasi. Otti minua baarin pimeydessä kädestä ja ohjasi hameensa alle. Oli ottanut vessassa pois pikkuhousunsa ja tunsin marän pillun kädessä. Siitä ei mennyt kuin puoli tuntia kun olimme ottaneet hotellihuoneen muutamaa tuntia varten.
        Se että yhä muistan moisen, kertoo, miten kiihottavaa aloitteellisuus on.


    • Minä ainakin tykkäisin tuollaisesta lähestymistavasta !

    • Loppuu umpikuja

      Jos nainen ei ole yhteistyöhaluinen, niin parasta nostaa kissa pöydälle ja sanoa että menin naimisiin naisen kanssa, enkä minkään sukupuolettoman neutrin kanssa. Ellei halua ymmärtää, niin sitten todeta että ellei hoida tehtäväänsä, niin voi siirtyä muuallekin. Yleensä muuttaa mielensä siinä vaiheessa kun uskoo että tosi kyseessä. On tietysti pidettävä huolta ettei ole kerännyt ylipainoa, on puhdas ja tuoksuu hyvälle. Jos hoitaa naisen kunnolla niin eiköhän ala toimimaan aika pian.

      Jos mies ei halua, niin todettava ettei tarvitse naista, jos nainen ilmoittaa ettei enää aio kärvistellä kun ei ole pakko, niin eiköhän se tilanne purkaudu. Ei kannata painostaa, todeta vain ettet tarvitse enää minua. Saa sitten miettiä tekemisiään tai tekemättä jättämisiä. Naiselle vielä tärkeämpää tuo painon hallinta ja muutenkin olla viehättävä. Voi aloittaa painon pudotuksen jos on päässyt vähän karkaamaan. Eiköhän sitten jollekin kelpaa.

    • tykkään et nainen tekee aloitteen itse kun menin nuorena aika nopeastikkin asiaan niin rukkaset tuli .taas vaki kumppaninkaa ei ole merkitystä

    • lk

      Jos nainen tekee aloitteen, niin kannattaa ne vihjeet jättää toiseen päivään. Syliin istumaan, suutelemaan ja käsi silittelemään kullia, jos ei mies ole vielä suutelemisesta tajunnut, että nyt sitä saa.

      Mutta.

      Ei sitten liian usein. Aloitteen tekevä nainen on hieno juttu, jos mies tekee muuten suurimman osan aloitteista. Jos nainen tekee koko ajan aloitteen, mies lakkaa toimimasta. Jos nainen tekee joskus, harvemmin, niin se on vaan mahtavan hienoa. Miestä taas puolestaan ei haittaa olla se, joka useimmiten tekee aloitteen. Se sitten kyllä taas haittaa, jos joka kerta joutuu vonkaamaan. Jos aina joutuu, niin alkaa haittaamaan se aloitteen tekeminenkin.

    • paras aloite minkä nainen on tehny on se että sanoo istu ja sulje silmät sit tuntuu metkalta kun nainen ottaa suihin

    • haluatko naida?

      99% naisista menee sormi suuhun kun mies sanoo et naidaanko. Suora puhe ei ikinä tehoa naisiin.

    • Naine miehensä valitsee. Miehen tarvitsee vain keskittyä hommiinsa.

    • JohnMCMättö

      Riippuu fiiliksistä joskus todella HOT, joskus taas NOT. Mies on hitusen kuin nainen, ei aina tahdo, tai minä en ainakaan kun jos alan, niin silloin todellakin NAI*AAN ja vedetään koko setti niin että nainen tyydyttyy takuulla.

      • mirriX

        Jos miehelle on tv matsit tärkiämpiä,kun nusihetki, niin saa olla. Minä kyllä siinä vaiheessa menisin vaikka naapurin poikaa vokottelemaan, jos pillu seisoo
        Jos tärkeysjärjestys on matsi ensin ja sitten sexi.
        Ei ratikkamiehelle!


    • Mies tykkää aloitteesta, ellei sitten ole kontrollifriikki tai s&m suhde.
      Tai muuten harvinaisen t y h m ä. ;)

    • ei suomessa enää ole normaaleja miehiä paljoo jäljellä,avuttomia ladyboyita kyllä riittää.eivät ymmärrä mistään mitään.tatskat ja lävistykset tärkeitä heille.taulun poraaminen seinään ylivoimainen tehtävä,mutta hyvä niin,saan paljon porattavaa päivisin kun meikki ukot ovat töissä tai kosmetologilla......

    • Paska!

      Seksi on mahtavaa... ei voi muuta sanoa

    • okei

      kyl on hyvä juttu jos nainen tekee aloittaan

    • Tottahan toki aloitteen saa aina tehdä varsinkin tällaisessa tilanteessa missä aloituksen tekijä sen kertoi. Mutta muuten jos nainen on seksin suhteen liian omaaloitteinen. Niin se yleensä tarkoitta, että nainen on huora. Mutta näissä asioissa se aina riippuu missä suhteessä mies ja nainen on toisiinsa.

    • pipapapa

      Olisi ihanaa jos tuntematon nainen tulisi tekemään aloitteen!!! Vaikka kadulla tai bussipysäkillä, itse olen aina halunnut niiiiin sanoa sen, mutta aina kun pitäisi niin se ei tuu vaa ulos kurkusta, ehkä pelkään torjutuksi tulemista. Eikä sillä mun mielest oo välii miten sen sanoo... Sano vaikka: Nyt tulet ja panet minua.

    • tytti21

      Mielenkiintoinen ja ehkäpä samalla ikuinen aihe...
      Keskusteltuani illalla mieheni kanssa asiasta, tulin siihen tulokseen, että mikään ei ole ikinä hyvä. Meillä "seksiä" kerran kuukaudessa tai kerran kahdessa kuukaudessa. Mies aina väsynyt, ei tee enää aloitteita, vehje ei toimi, puolijäykällä mennään. Ei suostu käyttämään Cialista, koska on liian kallista. Tuntuu olo aika vähäarvoiselta. Intoa ei enää ole, ja samalla sisällä ahdistaa. Tuntuu, että kun aloitetta yrittää tehdä, niin tulee todella vaivautunut olo. Seksi on aina samanlaista, samassa asennossa ja sillä hemmetin veltolla kalulla. Sitten vielä mies sanoo minun olevan "lahna". Mitäs siinä sitten :) Kyseessä parikymppinen nuori, kauniiksi kehuttu hoikka ja pitkätukkainen nainen. Mies minua vanhempi.

      • Oulu(m)

        väliin voi veltolla vetää ,mutta kovakalu on kyllä naisen unelma 17cm...


    • Oulmies

      tasan lopetan telkkarin kattomisen ja itse asiaan alkasin minäkin..sexi on ihanaa.

    • KOTI254

      tottakai pitäisin siitä että nainen tulee lähelle ja rapsuttelee sieltä VARMAAN JÄIS TV KATSELU

    • kiku92

      mut onhan se ihan jees et nainen tekee alotteen ja olen ihan varma että naisia vituttaisi suunnatomasti jos eivät saisi tehdä aloitetta! itse ainakin pidän siitä että nainenkin saa niin sanotusti olla halukas tekemään aloitteen.

    • mä vaan

      kyllä eikä tarvis kauvaa kysellä
      yhenkerran on tapahtunu mulle
      ja heti autoin

    • khjjyurf

      Itse sanoisin että jos et huora anna, nii mee vittuun kähmimästä!
      Rakastan tulla kotiin kun nainen odottaa alusvaatteisillaan ja ottaa munan huleen samantien ja seuraavaksi tarjoaa kiimaisena persettä!

    • jos nainen tekee noin alotteen ni kyl siihen pitäis miehen olla tyyytyväinen et nainen tekee alotteen! se on hyvä asia et nainen tekee alotteen koska jotkut miehet on niin ujoja et ne ei kehtaa tai jotaqin mut tehdä alotetta.

    • yhdessä ollutta aikaa noin 15 v ja naisen tekemiä aloitteita alle 5 kertaa..
      olenko ollut liian nopee, vai onko vaimoni liian cool??

      joka tapauksessa tykkää erittäin paljon naisen tekemästä aloitteesta ja kunnioitan sitä korkeasti sekä seksikin maistuu paremmalta ja kesto pitempi

    • sellun pilaaja

      Ei haittaa,voi kun tekisi hyvää,television katselu jäisi,et huomaisikaan kun jo nuolen kliksaasi,ja nain sinua kunnolla.Panen kuin mies ,eikä tule morkkis,sehän on meidän välinen asia josta molemmat nauttivat.

    • tiitu 62

      Musta tuntuu siltä että mulla on aika omituinen mies, kun selvästi sanon että panettaa tai olen aivan märkä niin yks vaan ei tajua. Sen huomasin että miehelle on sanottava suoraan tai mieluimmin vääntää rautalangasta niin sitten menee jakeluun, ehkä.Täällä hetkellä mulla jostain syystä hormoonint jyllää hirveästi ja jalkojen väli kokoajan märkä siis todella märkä. Enkä saa näköjään miestäni haluamaan/tajuamaan että nyt olisi pan**on paikka....ähääh. Pakko sitten tyytyä omiin kätösiin ja aloitteita on tehty useampaan kertaan.

    • blondiina v

      blondivitsi a la treffipalsta/suomi24

      Blondi äiti kysyi jo aikuisuuden kynnyksellä olevalta blondi tyttäreltään: Mikäs se noin kovasti hymyilyttää ja miksi ihmeessä vinkkailet sille sun kannettavalle? No höh mutsi, mähän vastaan tohon ton jätkän lähettämään flirttikutsuun!

    • erkki mustavaara

      mä haluun imeä jonkun pillua pitkään.
      miksi kukaan nailen ei anna imeä pilluann pitkään.
      sanokaa jos haluutte imetyttää ja panea

    • myhyy

      Minä en enää uskalla tehdä alotteita "sängyn ulkopuolella", koska poikaystävä on niin usein torjunut. Jos käteni alkaa vaeltaa haaroihin päin, nii hän vain siirtää käteni vaivautuneen oloisena pois ja sanoo jotain "älä viitti" tyyppistä. Tämän jälkeen olo on tyhmä, nolo ja loukattu. Ei aina tee mieli, mutta ei siltikään tunnu kivalta tulla aina torjutuksi.

      Seksi sujuu kyllä sängyssä silloin kun sitä on, mutta kerran vkossa ei henkilökohtaisesti riitä minulle. Kun olen kotona (asumme erillään) katson pornoa ja runkkaan. Olemme muuttamassa yhteen ja minua pelottaakin, että kuinka saan tyydytettyä itseni. En varmasti kehtaa mitään itsetyydytystä harrastaa miehen nukkuessa vieressäni...:/

    • Mimmi 20w

      Mä olen ollut mieheni kanssa yhdessä 3 vuotta, muutettiin yhteen kun oltiin seurusteltu 3 kuukautta. Aluksi seksiä oli kohtuullisen usein ( kerran muutaman päivässä, ehkä harvemminkin) Sitten minun puoleltani tuli esiin haluttomuus, kun tuntui että mies ei muuta halunnut tehdäkkään kun panna. Meni pitkä aika kun seksiä oli ehkä vain 2-5 kertaa viikossa. Lopulta kun mies alkoi näyttämään tunteitaan muutenkin kun olemalla kyrpä pystyssä, heräsi sisälläni naisellisuus.
      Teen aloitteen todella usein, joskus vaan yhtäkkiä kysymällä "pannaanko?"
      Tai istumalla syliin ja alkamalla voihkia. Sormettamalla itseäni, milloin mitäkin.
      Nyt olemme harrastaneet 1-4 kertaa päivässä seksiä jo pidemmän aikaa, tietenkin päivästä riippuen. Seksi on ihanaa, nautitaan siitä oikein!

    • Yli 20 v. naimisissa.

      Kyllä tykkäisin jos tekisi aloitteen. En tiedä luuleeko olevansa haluttavampi kun aina sanoo ensin ei mutta mukava olisi kun KERRANKIN tekisi aloitteen.

    • Mie <B

      Naisten nimen omaan pitää myös tehdä aloitteita! Muutenhan suhde on täysin yksipuolinen.... Kiihottavaa kun nainen tekee jotakin sen eteen... Jos ei sun ukko lämpene niin roudaa kamas tänne niin... :-D

    • puutteessajo nuorena

      Ongelma: Oon 14 v. tytsi, ja oon jo parisen vuatta halunnut menettää neitsyyteni.
      'Pornoo on kyllä lievästi sanottuna tullut kateltua (: vinkkejä miten laivalta vois saada jonkun 20 miehen hyttiin tekemään lisätehosteita laivan ääniin? Odotan innolla kommeja

      • ei noin nuorena!

        toivottavasti et mitenkään, koska oot suojaikärajan alla ja mies voisi joutua kuseen himojesi takia. odota kaks vuotta ja anna mennä vain!


    • Paniikki reaktio, pitääpi yhtyä.

    • lovely

      olen aina nauttinut ,siitä kun naiseni on aloittanut/ollut halukas siihen.

    • Omituinen mies on

      kyseessä, jos haluaa vain telkkaria tuossa tilanteessa katsoa

    • MI ES

      Naisen tekemä suora ja selkeä aloite on aina paras! Me tehdään vaimon kanssa puolin ja toisin noin 10 kertaa viikossa aloite ja noin seitsemän kertaa jotakin tapahtuukin. Eihän se ny ihan aina jaksa tahi kerkiä, mutta niinhän se norm parisuhteessa toimii. Jos ei mies lämpene suorille aloitteille ikinä ja pihtaa vaan niin ukko vaihtoon!

    • Stiina

      Kyllä minä ainakin sanon ihan ääneen; nyt mennään naida napsuttamaan.

    • Mantsu

      Minulla on joskus, mutta valitettavan harvoin käynyt niin että.. Olen esim lauantai aamuna lukenut sanomalehtä keittiössä ja vaimoke on hiipinyt hiljaa sivulleni ilman rihman kiertämää ja suihkun raikkaana. Voinette arvata onko lehti enää kiinnostanut..

    • wf443f4
    • Suoraa toimintaa

      Joskus kun itseä ei ole kiinnostanut ja mennyt hetkeksi makailemaan sängylle niin viiden minuutin päästä onkin ollut jo kädet ja jalat sidottuina sängynpäätyihin ja nainen päällä.. ja ei muuten ole harmittanut yhtään noinkaan suora toiminta!

    • Ihanaa, et tämäkin on vaihteeksin puheena.

      Naiset sais tehdä useammin alotteita.
      Jopa ihan alkupäästä, eli miesten iskemisestä ja treffeillepyydöstä.

      Vaan oi se ois upeaa, jos nainen ois niin rohkea ja älykäs, et osais päätellä ja tietää milloin tapamme aikaa, esm television edessä vailla toivoakaan mitään kiinnostavasta ja silloin iskisi kiinni. Ainakin välkky kolli olisi hyvin otettu tästä kumppanin tuntemisen todistuksesta.

      Englannissa ja Italias sentään tytöt teki tätä, ja siksi allekirjoittanut on muuttamassa pois.

      Sääli, et nämä kaikki keskustelut keräävät kauheat määrät trolleja ja painotonta tekstiä.

    • alotettakehaan

      Joo ehdottomasti sais naiset tehdä aloitteen ja sanoa suoraan jos tekee mieli.
      Aina tästä puhuttaessa joku huutelee että ei ole oikein ehsotella ja naisilla tuntuu olevan sellainen käsitys että on joku lumppu jos haluaa seksiä ja ehottaa sitä. En tiedä yhtään miestä joka ei olisi mielissään jos tyttöystävä tai vaikka tuntematonkin nainen ehdottelisi irstauksia. Ja aivan väärin jos parisuhteessa ei voi ehottaa suoraan jos tekee mieli!

      Niin ja miehet ei aina (eli yleensä) tajua vihjeitä.

      Ois kiihottavaa jos nainen alkais hipelöimään (ja siis kunnolla eikä mitään pikku silittelyä korvan takaa :D) tai vaikka kuiskalis korvaan että haluaa ...(vaikka asento nro 25. tai toimitus y, paikassa x)

      Sitä ei kovin moni kova jätkä ehkä sano ääneen tai edes tajua, mutta haluaa ne miehetkin tuntea itsensä komeaksi, seksikkääksi ja halutuks siinä missä naisetkin - -> nainen tekee aloitteen niin tuleehan siitä hyvä ja haluttu olo, etenkin pari/seurustelusuhteessa.

    • akira76

      Omasta mielestäni on huomattavasti kiihottavampaa jos nainen vaikka vain sattuu esim vähän pyllistelemään tai jotain mistä tietää äijänsä kiihottuvan ja miehelle jää sellainen mieli et oma siveä rakas vaan haluaa antaa reilusti pyllyä miehelleen!koska mies on vaan niin hyvä tai jotain.

    • rändömkysyjä

      tää ei varsinaisesti liity aiheesseen mutta miten 13v poika saisi maksimi tyyydytyksen tai saisi pilluu, runkkaaminen ei riitä enä mulle

    • sdfsgdfh

      empiiristen kokeiden perusteella 9/10 miehestä tykkää kun nainen on aloitteellinen. sitten on niitä jotka ahdistuu naisen ehdotuksista ja pistää pakin päälle.

    • mies--

      SEKSIÄ JA SEKSIÄ EIKÖ TEILLÄ TOSIAAN OLE MUUTA MIELESSÄ? ONKO PARISUHDE TEIDÄN MIELESTÄ PELKKÄÄ SEKSIÄ, EIKÖ MUUTA NAUTINTOA LÖYDY KUIN PILLUN NUSSIMINEN JA MUNAN LUTKUTTAMINEN?? hankkikaa elämä.

    • Jos kokeilisit sexi showta miehen vieres ja jos ei huomaa ni ota uusmies..

    • mielihyvin1106

      kyllä lopetan ohjelman katsomisen ja keskityn häneen

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe