Toivottavasti katsoo pois päästyään klippejä itsestään ja häpeää. Eilenkin kun tapasivat Tanjan kanssa pesässä Petrin, niin pois tultuaan ,kertoi ihan toisella tavalla asioista joista siellä oli keskusteltu. Ylisti itseään kuin pikkupoika ja hehkutti kuinka olivat Petrin kanssa sopineet tapaavansa Tampereella. Ei se asia kyllä niin ollut. Muutenkin herra alkaa aina heti hehkuttaa,et kui mä sitä ja tätä, vaikkei asia edes häntä koske. Kun noita kavereita käy SEIS tehtävän aikana,niin herra Ben se on sureen ääneen koilottamassa ensimmäisenä ,kui se katto mua ja kato mull oli just tällee ja sit se sitä ja tätä ,ku mä olin just tällee... On se vaan sellanen PIKKUPOIKA ja vähän RASSUKKA ,niinkuin Elina sanoi. Ajokoira luppana ilme ja pää kallalleen sanat joo..o niii...ja johan Ben luulee et skapa on voitettu.
BEN
21
232
Vastaukset
- Äidiin pikkupoika
On kyllä talon ylivoimaisesti lässyin, ärsyttävin ja lieroin jätkä.Tuskin oppii korjaamaan itseään muuksi, vaikka katsoisi klippejäkin itsestään.
- ll-lomittaja
mielestäni ben on hieman "hidasälyinen" ja annika myös!
mikaelista taitaa myöskin tulla, veerakin näyttää jo olevan yksinkertainen. - Benkulle lähdöt
Ben on niin rassukka,että oikein säälittää. Elina kun oli lähdössä pois,änkesi itsensä Elinan ja Ramin väliin väkisin. Toiset niin nauttivat käsikädessä sängyllä yhteisestä hetkestään ,niin johan tää tyrkky bimbo Ben hyökkäsi siihen. Voi että osaa olla ärsyttävä jätkä, luulee itsestään vaikka mitä. Toivottavasti huomaa joskus itse,minkälainen oikeasti on.
- KenBen
Älkää Beniä mollatko.
Ben on BimboBlondiBarbi (Ken). - samaa mieltä
Oon täsmälleen samaa mieltä.
- bb-fanittaja
en ollut uskoa korviani kun Ben sanoi ettei olisi Elinasta kiinnostunut koska se ei oo semmonen bimbo-barbi!!!
ja taannoin kun ben sanoi että haluaa tyhmemmän tyttöystävän kuin itse on, niin voi olla aika vaikea homma! no ehkä etelä-suomesta helpommin semmosen löytää. - Mielikuvitusasukas
Kuka v'tun Petri? Ei siellä ole eikä ole ollut ketään Petriä? Ootko seniili? Jotain kuvitteellisia asukkaita sulla näköjään:(
http://fi.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2011#Asukkaat- Sukuvika?
Onkohan Sebastian Oras homo Tynkkyselle sukua?
- onneton sinä
PETRI NYGÅRD!! ainii no eihän sinulla ole 24/7 ni näet sen vasta tänään!
- Iteootseniili
Kävihän siellä eilen tää Nyykoorti, joku räppäri kais tiät.
On hyvä ettei BigBen omista 30.5 senttistä -
-se olis JALKA. - Kommentti2
Kun Beni katsoo klippejä kotona :
Juma kun mä oon hyvä. - Sirja34
Eihän tuota Benin omahyväisyyttä pysty edes enää seuraamaan. Sehän on ihan minä minä tyyppi, vaikka yrittää esittää aivan muuta. Voi pyhä sylvi sen lausetta mitä se useasti aina käyttää"mulle tulee siintä paha mieli,,,jooo...o .niiiiii " ja sitten perään pää kenoksi ja se ajokoira ilme kehiin.
- Entinen spurgu
Ben lässyttää valehtei päiväkirjahuoneessa kuinka he menevät Petrin kanssa Tampereella ryyppäämään, ja kuinka Petri kirjoitti nimmarin hänen rintaansa. Niin kirjoittikin, mutta ei Benin paljastamaan takapuoleen. Näin koko shoun ja mielestäni Petri Nygård oli melko pidättyväinen Benin suhteen.
Tanjalle laittoi nimmarin tissiin, mutta Benin paljaaseen takapuoleen kieltäytyi kirjoittamasta. Tapaamisehdotukseen vastasi melko bliisusti, että jos tulet Tampereelle, niin voimme tavatakin, ei mitään ryyppäämään menosta, eikä yhtään kiinnostuneen tuntuinen tekemään lieron kanssa lähempää tuttavuutta.- voi elämä
Ben on itserakas, v-mainen kiusaaja (kohteena mm. Sebastian), imelä, patologinen valehtelija, kiero, katala limakasa, kertakaikkiaan oksettava tyyppi!!! Yäk!
- Keikalla se sanoi
Itse asiassa sanoi näin:
Jos tulet tampereelle niin voi tavata...keikalla. - Emmatamma
voi elämä kirjoitti:
Ben on itserakas, v-mainen kiusaaja (kohteena mm. Sebastian), imelä, patologinen valehtelija, kiero, katala limakasa, kertakaikkiaan oksettava tyyppi!!! Yäk!
Sellainen Ben valitettavasti on. Nyt kun ressukka on huomannut, että katsojat eivät ole häätäneetkään Sebastiania ulos, on Benin ääni kellossa muuttunut. Kehui eräänä päivänä päiväkirjahuoneessa Sebastianikin, vaikka ennen viime häätöäänestystä haukkui selän takana Elinallekin. Sanoi vihaavansa Sebastiania hirveästi. Tuohon pilkkaamiseen ja vihaan on tietenkin joku syy, mutta Ben ei ole saanut vielä ainakaan tätä loppuporukkaa mukaan "hauskanpitoonsa". Stefan, Ben ,salar ja Mikaelkin.Sen kiusaamisen jälkeen en ole pystynyt arvostamaan Mikaelia. Toivoin, että olisi viime pyhänä tippunut.
- Että tälleen
Ben taitaa olla katsojien mielestä talon inhotuin tapaus.Hyvänä kakkosena Annika.Nyykoord huomasi pesässä bimbobenkun lapsellisen mielistelyn ja suhtautui siksi niin kun suhtautui.Olisi saanut Reinojen sijaan antaa Benkulle Reppanatöppöset.
Mutta ei se ole kehumista tässäkään Nyykordissakaan.Pissaa on päässä niillä jotka sitäkin fanittaa.Benkun Nyykoordin kuolaamisen ymmärtää, koska Ben on täysin Bimbobarbikenben.Sillä olisi ollut sama reaktio jos taloon olisi tullut joku kengurumeininki lastenbändi. - kyllästyny.
"Ku mä oon nyt vaan aina tämmönen et mä aattelen aina muita ja sit vasta itteeni".
Ei jumalauta mitä lässytystä. Pelkkää esitystä koko tyyppi. En ymmärrä miten se voi olla vielä talossa. Ulos sunnuntaina niin loppuu tuo tekopyhä löpinä. - Ben ulos
Petri sanoi Benille "Tampereella nähää" jos se on Benin mielestä et sopivat yhteisestä baarikierroksesta,niin jo on Miehellä vilkas mielikuvitus. kuulosti ihan siltä ,et jos tuut Tampereelle kun on keikka ,niin kattele siellä sitten. Kai Petrillä ystäviä riittää ilman tuota limanuljaska Neniäkin. On siinä vaan niin kiero mies,että korkkiruuvikin häviää vierellä kieroudessa. Ben jos kuka lässyttää mitä sattuu riippuen siintä kenelle puhuu. Kukas muuten alkoi heti aluksi juonittelun Salarin lisäksi? BEN. Milloin oli kenetkin viemässä pesään ja kertoi kuinka tehdään,ketäon porukoissa j,n,e, Ikinä en ole äänestänyt ,mutta jos nyt on mahdollisuus saada Ben ulos,niin uhraudun minäkin äänestämään.
- Emmatamma
Eilen minulla heitti melkein säälin puolelle, kun Rami salatehtävässään kehua retosteli Beniä. Ben parka hehkutti piväkirjahuoneessa kuinka hyviä kavereita he Ramin kanssa ovat. Voi hyvät hyssykät! Rami taas kertoi isoveljelle, että hän on nyt saanut selville miten Beniä kuuluisi kehua: Ulkonäköä ja tyylikkäitä vaatteita. Arvomaailmasta ei oikein voi sanoa mitään kehunisen arvoista.
Lapsellisiahan talon muutkin 21-vuotiaat ovat, mutta täysin eri tavalla. Sebastianin naivius on kilttiä ja epäitsekästä, muille arvoa antavaa ja vilpitöntä. Benin taas pahaa. Kuka kunnollinen nuori kolhii autoja parkkipaikalla, ollessaan töissä ostoskärryjä keräämässä, tai varastaa, pissaa nukkuvan piliukon naamalle. Sanoisin, että aika harva. Ben on tehnyt noita asioita ja naureskelee nokkeluudelleen itsetyytyväisenä. Useimmille nuorille olisi liian korkea kynnys mennä tahallaan kolhimaan toisten autoja.
Voi itserakasta, tyhmää Ben reppanaa! - Benitrom
Benin käytös tödella tärkeää myös ulomaailmassa. Mielipide pohjautuu siihen ,mitä mies on itse kertonut talossa. Jo ne työpaikan/työntekemisen hehkutus,pisti ajattelemaan ,että mikähän on herra miehiään, Onko muu kuin laiskap.....a! monellako työpaikalla on "rentomeininki,ja voi välillä nukkua,sit välillä heitelläämn laukkuja... ilmankos on laukut kentällä aina kateissa/myöhässä jos koko porukka on Benin kaltasia työntekijöitä.
Kyllä ällöttää kaikki Benin nais jututkin, mieshän kuvittelee vievänsä naisia ihan 10-0.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1324506Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k803260- 1021540
- 881385
- 96917
- 80806
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19768- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 42628