Ehkä se on niin

Anonyymi-ap

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.

74

968

Vastaukset 74

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Tunnisteita jotain...?

• Anonyymi00004

Minä en ainakaan lähesty. Hän on sanonut ei, kieltänyt käymästä ja estänyt muiden kauttakin. Mutta oikeuttani julkisessa tilassa hänellä ei ole perusteita kieltää.

• Anonyymi00026

Kyllä se on stalkkaamista jos pitää mökkitietä edes takas ajella. Pysy pois. Teet sen tietoisesti. Se on siinä.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kyllä se on stalkkaamista jos pitää mökkitietä edes takas ajella. Pysy pois. Teet sen tietoisesti. Se on siinä.

Paa aloittajaäijä puomi sinne tielle niin sillähän siitä särystä kato pääsöö nääs

• Anonyymi00005

Kertoisitko mitä oli tapahtunut vai mikä on se tämän? Totta haluaisin lähestyä mutta paljon riippuu kenen ja minkä jälkeen..

• Anonyymi00006

kaikella on tarkoitus asioiden kuuluu mennä niinkuin ne menee

• Anonyymi00016

Asioiden kuuluu mennä, niin kuin ne laittaa menemään!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Asioiden kuuluu mennä, niin kuin ne laittaa menemään!

Sanoisin näin, eli laittoi menemään ne näin

• Anonyymi00051

Passiivisiuus ei ole koskaan hyvä asia.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Passiivisiuus ei ole koskaan hyvä asia.

Ei todellakaan ole. Siitä minulla on kokemusta jo parisuhteeni ajoilta ja siksi laitoin eropaperit menemään! Enkä ole koskaan katunut sitä!

• Anonyymi00007

Toivoisin ettet kirjoita minulle vihjaavia kirjoituksia kun olet hänen kanssaan. Eikä joo ollut minulle. Sivusta.

• Anonyymi00030

Ei mulla ole kuin sä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei mulla ole kuin sä

Miehelle.
        - sivusta

• Anonyymi00045
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ei mulla ole kuin sä

Tää on paskin syy ikinä. Olla vaan sen takia kun ei prempaakaan saa?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Et tainnut oikein ymmärtää tuota viestiä...

• Anonyymi00074
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sää oot vissiin mietiskellyt syvien vesien kautta hyvinvointia lisäävästi jokaista palstaäijän performatiivisen monologin osiota erikseen enimmäkseen synkästi? TT

• Anonyymi00009

Haluaisin mutta pelkään.

• Anonyymi00010

Voitko lopettaa? Etkö ole jo satuttanut tarpeeksi.

• Anonyymi00012

Ymmärrän nyt.

• Anonyymi00013

Välität siis edelleen

• Anonyymi00018

Niin pelkään minäkin olette kamalia

• Anonyymi00028
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei ole ollut tarkoitus satuttaa. Olen vain ujo jos jotain tuntee syvästi. Häpeä on vaikea tunne ja estää tai lukkiudun.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei ole ollut tarkoitus satuttaa. Olen vain ujo jos jotain tuntee syvästi. Häpeä on vaikea tunne ja estää tai lukkiudun.

Et sä mies mun kanssa lukkiudu sen lupaan. En mä mielestäni niin paha sinulle ole ollut ikinä kun tavattiin.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tiedätkö, ettei susta ota selvää?

• Anonyymi00068
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Tiedätkö, ettei susta ota selvää?

Meneppä kuule sinä keskustelupalstan kautta
        ihmisiä vähintään mikromanageeraavaava aistimaan ihmisiä sinne oikeaan elämään sen sijaan että alennat muita pakkomielteisesti trollaavan äijän teksteissä roikkuen? TT

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Meneppä kuule sinä keskustelupalstan kautta
        ihmisiä vähintään mikromanageeraavaava aistimaan ihmisiä sinne oikeaan elämään sen sijaan että alennat muita pakkomielteisesti trollaavan äijän teksteissä roikkuen? TT

Siis mikä tämä ihme k-naama oikein luulee olevansa? Tai muut vastaavat?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sun pitää iso ihminen ottaa ihan itse vastuu tunteitasi ja näistä assosiaatiota mitä palstaäijän eli aapeen trollausten kautta haalit kompulsiivisesti. Nosta ite housus ns maan äiti ei nyt kerkiä. Metafora on ja yäk sama syyllistys toisinpäin ei natsais sosiokulttuurisissa konteksteissa. Pick met ottakaa teki nääs koppia tästä ja lopettakaa se ittenne halventaminen

• Anonyymi00077
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Sun pitää iso ihminen ottaa ihan itse vastuu tunteitasi ja näistä assosiaatiota mitä palstaäijän eli aapeen trollausten kautta haalit kompulsiivisesti. Nosta ite housus ns maan äiti ei nyt kerkiä. Metafora on ja yäk sama syyllistys toisinpäin ei natsais sosiokulttuurisissa konteksteissa. Pick met ottakaa teki nääs koppia tästä ja lopettakaa se ittenne halventaminen

Siitä pick me myötäilyssä on kyse. Kuten myös kateutta herättävän rankaisussa kun kerran saa siihen saumaa tapettiin katoava

• Anonyymi00081

Miu miu, kenellä hiekat pöllähtää?

• Anonyymi00011

Ei. Se on hapan sanoi kettu pihlajanmarjoista. 😁🩷

• Anonyymi00014

Vedit maton jalkojen alta 😀

• Anonyymi00017

Tekemällä niin tulit samalla sulkeneeksi jonkin oven. Mutta ehkä se tuo sulle odottamatonta onnea, luulen että tuo. Toivon sulle onnea, mutta olen myös tukena jos niin tulee. Mennäänkö eteenpäin elämässä?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tekemällä niin tulit samalla sulkeneeksi jonkin oven. Mutta ehkä se tuo sulle odottamatonta onnea, luulen että tuo. Toivon sulle onnea, mutta olen myös tukena jos niin tulee. Mennäänkö eteenpäin elämässä?

juu

• Anonyymi00065
        Anonyymi00025 kirjoitti:

juu

Ooks sää joku huomionkipee junnu joka pätee palstaäijän kommenttien kautta jtn soopaa? Olenko ymmärtänyt roolisi oikein? Sivusta utelias ulla elämän oppilas

• Anonyymi00075

On se Lindstömin ukoillakin joku aikataulu.

• Anonyymi00083
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mutta emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!

• Anonyymi00020

Ei ole mulla uskalluksesta kiinni ei ole koskaan ollutkaan osaan ajoituksen

• Anonyymi00021

Lähesty itse, tai unohda.

• Anonyymi00064

Miks sää kirjoittelet tänne tämmösiä ultimaattumeja? Vaikutat aika hmm titityy

• Anonyymi00022

Uskallan milloin vaan. Olen myös herkkävaistoinen ja en ala lopulta itseäni tyrkyttymään naisellle jos hän ei sitä haluaan osaa ihan suoraan ilmaista. Kunnioitan täydellisesti ihmisen vapautta päättää omasta elämästään ja siinä asiassa osaan olla hyvin epäitsekäs ja toisia huomioiva. Ehkä käyttäydyn niin, koska olen niin luotettava ja "uskollinen" ja toivoisin myös naiselta täyttä sitoutumista minuun niissä hetkissä jonka hän kanssani viettää.

• Anonyymi00033

Vain ne hetket😳

• Anonyymi00047
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Vain ne hetket😳

Joo, muut hetket saa sitten vaimo ja lapset.

• Anonyymi00053

Mitä jos molemmat odottaa ja kunnioittaa samoin?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mitä jos molemmat odottaa ja kunnioittaa samoin?

Taitaa olla niin kohdallamme.

• Anonyymi00056

Herkkävaistoinen et ole mielestäni ollenkaan, koska herkkävaistoinen ymmärtää aika nopeasti sen haluaako toinen edes tutustua sinuun! Jos hän ei sanonut sinulle koskaan mitään, se tarkottaa sitä, ettei hän halunnut olla kanssasi missään tekemisissäi! Enemmänkin olit jotenkin pakkomielteinen, koska jatkoit ns. piirittämistä todella kauan! Ja kauan jatkuessaan sellainen toiminta vie elämästä ilon kokonaan! Ja se aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa!

• Anonyymi00061
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Herkkävaistoinen et ole mielestäni ollenkaan, koska herkkävaistoinen ymmärtää aika nopeasti sen haluaako toinen edes tutustua sinuun! Jos hän ei sanonut sinulle koskaan mitään, se tarkottaa sitä, ettei hän halunnut olla kanssasi missään tekemisissäi! Enemmänkin olit jotenkin pakkomielteinen, koska jatkoit ns. piirittämistä todella kauan! Ja kauan jatkuessaan sellainen toiminta vie elämästä ilon kokonaan! Ja se aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa!

” Enemmänkin olit jotenkin pakkomielteinen, koska jatkoit ns. piirittämistä todella kauan! ” No sinä olet projisoiva apäijä vaihellut markettia välillä sitten kun pirkkoja alkanut liikaa ketuttaa tai kuumottaa, vai mitä mr mustasusi, steve ostarilta? Larppaus taitaa perustua siihen, että tosiasiassa on nokkapokkaa ollut niiden kanssa

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

” Enemmänkin olit jotenkin pakkomielteinen, koska jatkoit ns. piirittämistä todella kauan! ” No sinä olet projisoiva apäijä vaihellut markettia välillä sitten kun pirkkoja alkanut liikaa ketuttaa tai kuumottaa, vai mitä mr mustasusi, steve ostarilta? Larppaus taitaa perustua siihen, että tosiasiassa on nokkapokkaa ollut niiden kanssa

Silloin kun gubbe tätä kerrontaa selvin sanoin kirjoitti ja sivusta kiirehti avaamaan tätä kerrontaa päin sanonko mitä kaikenlaista mestaria tajusin joidenkin ihmisten olevan tosi sekaisin. TT

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Silloin kun gubbe tätä kerrontaa selvin sanoin kirjoitti ja sivusta kiirehti avaamaan tätä kerrontaa päin sanonko mitä kaikenlaista mestaria tajusin joidenkin ihmisten olevan tosi sekaisin. TT

Samat kävi aikoinaan sen hallu ja pöhkö- duon kanssa, mitä sama sankari kirjoitti vai mikä soli? Muistatte kyllä

• Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Onhan se ollut selvää jo kauan, koska ei henkisesti terve ihminen kyttää yhdenkään toisen elämää jatkuvasti!!

• Anonyymi00023

Ennen tätä palstaa, jonne päädyin syksyllä -24, meillä oli luonteva keskustelu- ja muu yhteys. Palsta on muuttanut kanssakäymistä. Siitä on tullut pelokasta, varovaista, virallista. En uskalla enää kysyä mitään henkilökohtaisempaa, lähetellä kuin virallisia viestejä, yleensä nekin muiden pyynnöstä. Maantieteellinen etäisyys on hoitanut loput. Ollaan aika vieraita toisillemme nykyään.
      n>m

• Anonyymi00027

Mene irl selvittämään asiasi. Ei tämä ole mikään virallinen sivu

• Anonyymi00040
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tarkoitin "virallinen", asiallinen. Ei ole mitään selvitettävää.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Onko tämä hokema jota toistelet palstaäijän trollausten yhteydessä mielestäsi sellainen yleispätevä kaikkeen käypä puheenparsi ja sosiaalisesti sopiva kehoite? TT

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Onko tämä hokema jota toistelet palstaäijän trollausten yhteydessä mielestäsi sellainen yleispätevä kaikkeen käypä puheenparsi ja sosiaalisesti sopiva kehoite? TT

Nimittäin näin ollen kaikki ei välttämättä oo mentaalisesti okkei, ei oo okkei

• Anonyymi00029

Kyllä uskallan sopivan tilaisuuden tullen. Se nyt on selvää.

• Anonyymi00035

Lue tämä kommenttisi uudelleen, kun sen olen tehnyt joku kerta.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Lue tämä kommenttisi uudelleen, kun sen olen tehnyt joku kerta.

Sivusta: Itse olisin kirjoittanut "tuskinpa". Tuskin - tuskinpa.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sivusta: Itse olisin kirjoittanut "tuskinpa". Tuskin - tuskinpa.

Pistele miten pistelet. 😂

• Anonyymi00038

Olen 99% varma siitä, että hänellä on toinen mies. Tuli ihan selväksi, vaikka yrittivät peittää sitä.

• Anonyymi00039

Peittikö sormuskäden?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Peittikö sormuskäden?

Pientä varovaista koskettelua.

• Anonyymi00042

Minä veikkaan hänellö olleen kolmaskin.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Minä veikkaan hänellö olleen kolmaskin.

Heitä jotka eivät halua mitään vakavampaa heitä ei lasketa. 0 tai ehkä 1 laskettavissa. Tämä nyt vaan ihan sivusta.kun huomasin, että täällä sitä taas puidaan.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Heitä jotka eivät halua mitään vakavampaa heitä ei lasketa. 0 tai ehkä 1 laskettavissa. Tämä nyt vaan ihan sivusta.kun huomasin, että täällä sitä taas puidaan.

Nyt on kyllä taas hieno kommentti 😂
        Sivusta onneksi.

• Anonyymi00049

Yrittivät? Eikö voi kysyä suoraan?

• Anonyymi00050

En tiedä itsekäån kuka olet ym.

• Anonyymi00054

Se on totta, mutta kyse ei ole uskalluksesta vaan siitä, kun ei pidä tietystä paljon nuoremmasta henkilöstä! En ole koskaan voinut ymmärtää sitä, miksi minun luultiin haluavan olla tekemisissä oman lapseni ikäisen henkilön kanssa!

• Anonyymi00057

Vieläkö tämä aloittajaäijän mihinkään kiinnittymätön vakiotrollaus tenhoaa ns?

• Anonyymi00072

Näiden palstarallien vaikutus on ikuinen lähestymiskielto

• Anonyymi00082

Tää on vasta ensimmäisen pikataipaleen menoo. Kartturi on Hunni Jassi.

• Anonyymi00084

Kyllä ja se olisi pitänyt ottaa käyttöön jo paljon aikaisemmin!

• Anonyymi00085

eli olet mies niin paljon tehnyt hallaa ja naiset myös, että se estää teidän omaa menestystä. ja ne mwgahakkaukssrt tuovat teille megasti pahaa jopa kuolemaa. joku oikeus elämässä aina on. teidän tyyli ei kannata ja menetätte aina kaiken mitä ootte jotenkin hakkaamalla saanut.

• Anonyymi00086

jos on hakannut muiden unelmia, ei itsekään saa mitä haluaa. tai jos hakkaa muiden kotia ja perhe elämää, saa juuri sinne pahaa itse. aina oikeus elämässä. hyvä ei tule heti, mutta paha varmasti. eikä se ole töitä, eli et voi tehdä hyvää ja mennä ottamaan siitä palkkaa. siksi pitäisi antaa vain se mikä on kohtuullista itselle. koska ei se ole työtä. ja siksi ei pidä muista ottaa, koska ei tiedä toisen rajoja.

• Anonyymi00087

Tietysti muiden perhe-elämää tulee kunnioittaa. Mutta ei kukaan pääse oikeasti sörkkimään sellaista suhdetta tai perhettä, josta osapuolet pitävät huolta. Ensisijainen vastuu on aina siellä sisäpuolella, ei ulkopuolella.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      896
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      734
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      731
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      42
      615
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      613
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      546
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      525
    10. 26
      511
    Aihe