Ihan suoraan ja suodattamatta.
Vastaukset 111
- Anonyymi00002
Hän on unohtumaton, jostain syystä
- Anonyymi00003
Tykkään sinusta mutta on vaikea sulattaa toimintaasi.
- Anonyymi00005
No niin. Mitä väärää olen tehnyt?
- Anonyymi00009
Kerroin vain ajatuksistani ja näkemykseni, parempaa tietoa saat yhteydenotolla.
- Anonyymi00013
Tätä en yhtään ihmettele. Anteeksi, mulla keitti yli. En vain taida saada koskaan anteeksi, siinä oli meidän pelailut sitten... 😥
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tätä en yhtään ihmettele. Anteeksi, mulla keitti yli. En vain taida saada koskaan anteeksi, siinä oli meidän pelailut sitten... 😥
Ei mulla oo keittänyt yli kertaakaan.
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei mulla oo keittänyt yli kertaakaan.
En niin väittänytkään, vaan että MULLA keitti yli
- Anonyymi00032
Anonyymi00005 kirjoitti:
No niin. Mitä väärää olen tehnyt?
En tiedä sinusta, yritin joskus lähestyä naista joka ei vastannut, jatkoi toisella foorumilla p noseuran hoitelua. Varmaan mukavaa hommaa hänelle. Jokainen tavallaan.
- Anonyymi00057
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä saat anteeksi. Olen ajatellut sinusta vain positiivisesti enkä niin, että olisit jotain väärää tehnyt, vaikka olitkin " vähän tuhmeliini" viestilläsi 😆
- Anonyymi00067
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä saat anteeksi. Olen ajatellut sinusta vain positiivisesti enkä niin, että olisit jotain väärää tehnyt, vaikka olitkin " vähän tuhmeliini" viestilläsi 😆
juuri tätä juttua tarkoitin!
- Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
juuri tätä juttua tarkoitin!
No jos oikeasti tarkoitit, niin camoon. Sattuuhan noita. Ymmärrän, että on ollut paljon paineita ja jne. joita en tähän laita ja sitten vielä minä sekoittamassa pakkaa.
Mutta oikeasti, en ole ajatellut sitä pahana, koska tiesin asian oikean laidan.
Joten iso halaus, käden ojennus ja oveni ja ikkunani on vielä avoinna jos haluat tutustua? 🤗 - Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
No jos oikeasti tarkoitit, niin camoon. Sattuuhan noita. Ymmärrän, että on ollut paljon paineita ja jne. joita en tähän laita ja sitten vielä minä sekoittamassa pakkaa.
Mutta oikeasti, en ole ajatellut sitä pahana, koska tiesin asian oikean laidan.
Joten iso halaus, käden ojennus ja oveni ja ikkunani on vielä avoinna jos haluat tutustua? 🤗No paineita mulla on todellakin ollut. Olet kuin lämmin nallekarhu ja rakastava isä joka antaa anteeksi ja ymmärtää, alusta asti olet kaikesta huolimatta tuntunut kuitenkin jotenkin niin hyvältä ja tutulta ja turvalliselta. Vaikka ei pahemmin edes tunneta. Jännä juttu. Ja sitten vielä se magneettinen vetovoima siihen päälle, mikä meidän välillä on.. Haluanhan minä tutustua paremmin, nähdään sitten kun aika on :)
- Anonyymi00004
Ihanan naiselliset muodot! Sellainen pullantuoksuinen nainen.
- Anonyymi00006
Ihan mysteeri koko nainen. Minkähänlainen kanaalin arvoitus?
- Anonyymi00007
Ei ole sitä kemiaa enää
- Anonyymi00014
Onko joskus ollut? 🤥😳🥸
- Anonyymi00018
Yksi large pollo ärnari, kiitos. Ja ekstrajuustolla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Yksi large pollo ärnari, kiitos. Ja ekstrajuustolla.
Shori, luulin, että tääh on pitsajonoh.
- Anonyymi00090
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko joskus ollut? 🤥😳🥸
Ei olw
- Anonyymi00008
Sanon suoraan, enkä suodata: Olet pantava!
- Anonyymi00106
Ja tuo kuukuppikin näkyy olevan hyvin suodattava.
- Anonyymi00010
Livets kärlek
- Anonyymi00011
Tiedän sinun likaisen salaisuuden
- Anonyymi00016
Et kai sinä ole likainen?
- Anonyymi00107
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et kai sinä ole likainen?
Enhän minä,mutta nuo sukkani ovat.
- Anonyymi00019
Hölmö?! Olet hetelo minä pesun kestävä hinttttii!! :D 🤦♂️
- Anonyymi00021
Kai hintsuillakin on ajatuksia?
- Anonyymi00101
drhän on mielrnkiintoizta ri hsittss jonurud ihminrn vsikuttssvmihum ks uonne koko ppakrttomiöör kiitos
- Anonyymi00020
Rakastaisitko miestä vaikka hän olisi kaikista nynnyistä nynnyin?
- Anonyymi00023
Aivan varmasti ❤️
- Anonyymi00025
Määrittele nynnyistä nynnyin? Onko se ujoutta ja arkuutta vai sitä ettei uhoa ja pullistele vai kiltteyttä?
Ja mikä ominaisuus puuttuu mielestäsi, jos on "nynny"? - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Määrittele nynnyistä nynnyin? Onko se ujoutta ja arkuutta vai sitä ettei uhoa ja pullistele vai kiltteyttä?
Ja mikä ominaisuus puuttuu mielestäsi, jos on "nynny"?..mikä nynnyyskisa teillä on menossa?
Pitääkö aina ja kaikesta kilpailla?!? - Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja mikä ominaisuus puuttuu mielestäsi, jos on "nynny"?Nynny on varmaan noita kaikkia. Sitten vielä haluan ainakin olla aina koko ajan naisen lähellä, koska muualla ei ole kiva olla. Mieheltä.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Nynny on varmaan noita kaikkia. Sitten vielä haluan ainakin olla aina koko ajan naisen lähellä, koska muualla ei ole kiva olla. Mieheltä.
Mitä siis puuttuu?
- Anonyymi00052
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä siis puuttuu?
Puuttuu rohkeutta. Me nynnyt emme ole rohkeita. Mieheltä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Puuttuu rohkeutta. Me nynnyt emme ole rohkeita. Mieheltä.
Ei minulta nämä. Menen töihin.
- Anonyymi00024
Kuka kenelle mä kerron ainakin omalla tavallani ja vain sille/hänelle itselleen jolle se on tarkoitettu tulkitaan aina väärin sillä ei ole mitään tekoa rakkauden kanssa mulla on tunteet mä en vaan käytä niitä en mä rakasta kuin lapsiani välitän monestakin aina mieluiten sellaisesta joka itse tuntee ettei tällä ole ketään joka hänestä välittää osaa arvostaa sitä että välitän lapsenlapseni ovat minulle vähintään yhtä tärkeitä kuin omani rakkauden osalta en anna itseni tuntea toista kohtaan mitään sen enempää kuin mitä tämä itse tuntee mua kohtaan miksi minun pitäisi (tunteeni eivät määrää minua minä määrään tunteitani)
- Anonyymi00080
Kiusaaja,vainoaja on toi gubbe,pakkomielteinen skitso,pelottava ladyboy,josta naiset ei välitä!
- Anonyymi00104
Anonyymi00080 kirjoitti:
Kiusaaja,vainoaja on toi gubbe,pakkomielteinen skitso,pelottava ladyboy,josta naiset ei välitä!
No ei ollut katkeruutesi kohde.
- Anonyymi00027
Olet nolo, kun koko ajan kyselet!
- Anonyymi00031
Sääli kun et anna pientäkään vihjettä mistä voisi tunnistaa. Joten pidän sinua vähä-älyisenä.
- Anonyymi00033
Oot semmoinen kuolettava kuumetauti johon kuolee tosi mielellään ja siten oot tuota aivan söpö ja ihana.
- Anonyymi00034
Panee sinua keskellä katua!
- Anonyymi00035
Menneisyydellä ja luonteenpiirteellä ei ole Rakkaudessa mitään väliä. Sinut haluan ja otan!
- Anonyymi00036
Ota ja omista ❤️
- Anonyymi00037
Rakastan Sinua koko Sydämelläni ja on suunnaton ikävä ❤️
- Anonyymi00038
Minäkin rakastan sinua ja on ikävä ❤️
- Anonyymi00039
Varmasti arvostaa sinua paljon. (sivusta.)
- Anonyymi00040
Kyllä mä häntä rakastan, vaikka hänestä se voi olla turhan voimakas ilmaus. Kaikesta huolimatta edelleen.
- Anonyymi00041
Teit kyllä p**kan tempun, mutta ehkä sen ansaitsin. Silti ^
- Anonyymi00048
Anonyymi00041 kirjoitti:
Teit kyllä p**kan tempun, mutta ehkä sen ansaitsin. Silti ^
Ja sitä anteeksi pyydän jälleen kerran.. Olen tulinen luonne, hyvässä ja pahassa :(
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ja sitä anteeksi pyydän jälleen kerran.. Olen tulinen luonne, hyvässä ja pahassa :(
Annettu.
- Anonyymi00054
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nyt koitan pysyä oikeasti poissa täältä. Sekoittaa vain kaikkea. Ajauduin tänne kun meillä ei ollut yhteyttä. Tiedät miten minuun saa yhteyden, mikäli päätösesi ei ollut lopullinen. Olet rakas. ❤️
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Nyt koitan pysyä oikeasti poissa täältä. Sekoittaa vain kaikkea. Ajauduin tänne kun meillä ei ollut yhteyttä. Tiedät miten minuun saa yhteyden, mikäli päätösesi ei ollut lopullinen. Olet rakas. ❤️
Ja mikään ei tekisi minua onnellisemmaksi kuin sinun näkeminen...
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja mikään ei tekisi minua onnellisemmaksi kuin sinun näkeminen...
Sehän minut tänne ajoi. Haluan sinut.
- Anonyymi00042
Pohjoisesta olet?
- Anonyymi00045
Mennään baariin... Sitten paneskellaan sinun kotona tai mennään hotelliin.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mennään baariin... Sitten paneskellaan sinun kotona tai mennään hotelliin.
Any time.
- Anonyymi00043
Puistossa... me!
- Anonyymi00047
en kerro
- Anonyymi00050
Voi kuule.
- Anonyymi00051
Minun ajatustaso ei aivan yllä hänen tasolle.
- Anonyymi00055
Hänen onnensa on minulle omaani tärkeämpi. Onnea elämääsi.
- Anonyymi00084
Sinun onnesi on myös tärkeä.
- Anonyymi00059
olet sexy myönnetään mutta olet myös hitleri
- Anonyymi00064
Hui!
- Anonyymi00071
...johtuuko se näistä mun viiksistä? 🥺
- Anonyymi00060
Olet kaunis, ihana, täydellinen, sporttinen ja aikuinen M nainen.
Parasta päivässä. - Anonyymi00061
Aina ihana
- Anonyymi00062
Tumma ja tulinen pitkä komistus, joka omaa nymfomaani naiselle suuren vaikutuksen tekevän miehisyyden symbolin. On kokoa, kestoa ja näköä. Kyntää vaan väärää maata.
- Anonyymi00063
Maajussi eheytyshoitoihin, niin kelpaa kunnon vako eikä pelkkää savea tarvitse kyntää. Mutta onhan sitä tivakkaa työstää.
- Anonyymi00066
Alan viimein päästä tunteista yli ja hyväksyä sen, että hänellä on nyt toinen mies. Ihan liian kauan ajattelin häntä jatkuvasti, mutta nyt se alkaa vaihtua lämpöön siitä, että hän on onnellinen ja iloinen, vaikka ikävä kyllä jonkun muun takia. Tiedän että tämä kaipuu menee siis viimein ohi, kun sain monen päivän toivottomat itkut itkettyä, joten pääsen täältä pois purkamasta tunteitani päivittäin.
- Anonyymi00068
Et kiinnosta enää paskanvertaa.
- Anonyymi00083
Tuntuu kiinnostavan kun vastasit.
- Anonyymi00085
Ei multa.
- Anonyymi00094
Anonyymi00083 kirjoitti:
Tuntuu kiinnostavan kun vastasit.
Jos sanotaan, ettei kiinnosta paskanvertaa, se tarkoittaa juuri sitä, vaikka sinä olet kiinnostunut, kun vastasit.
- Anonyymi00072
Tuhat kertaa sanottu että ulkomaalainen ompi parempi
- Anonyymi00073
Mielipide tästä tuskin ikinä muuttuu
- Anonyymi00076
Ainakin lääkärit on olleet.
- Anonyymi00091
Makunsa kullakin. Minä suosin vain suomalaisia.
- Anonyymi00074
en tiedä mikä sinä lopulta olet jos sanoo toisille että kasvatan teeidän lapset niin mitä siihen pitäisi sanoa.
- Anonyymi00075
entiedä mikä ns ylijumala kingi kuvittelet olevasi eiköhän jokaisella ole jotakin ongelmia
- Anonyymi00078
Aja ap tuo pois täältä!
- Anonyymi00079
Rakastan ja ajattelen kokoajan. Mielikuvituskin lähtee välillä laukalle olen ajatellut miltä tuntuisi suudella ja halata sinua...
- Anonyymi00081
Pussit olisi kiva tyhjentää kauniille kasvoillesi.
- Anonyymi00086
Kattelet liikaa pjornoa.
- Anonyymi00087
Estäjästä? No kovin hyvää en ajattele.
- Anonyymi00089
Ei avioliitossa olevat hypi sängystä toiseen!
- Anonyymi00092
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ei todellakaan pitäisi hyppiä, mutta usein sitä tuntuu tapahtuvan!
- Anonyymi00111
Anonyymi00089 kirjoitti:
Kyllä ne hyppii.
Kysymys kuuluukin,että miksi hyppivät?
- Anonyymi00093
Pidän ihan todella paljon ja pitänyt jo reilu puolitoista vuotta. Nyt on edes pieni toivonkipinä, mutta pelkään romahtaako kaikki lauantaina. Mitä jos mitään ei tapahdu, hän ei tunne samoin tai ahdistuu minusta? Mitä jos hänellä on jo oikeasti toinen? Se pelottaa ja sattuu eniten. Ei ole edes mitään tekosyytä nähdä aiemmin, hän voisi ahdistua viestittelystä ja kaikki on muutenkin niin epävarmaa.
- Anonyymi00095
Kyllä sua nusauttelee mut aika rasittava ihminen oot ja jos olisit mies niin vetäisin ihan surutta turpaan
- Anonyymi00099
Mikä tekee rasittavan hänestä?
- Anonyymi00103
Anonyymi00099 kirjoitti:
Mikä tekee rasittavan hänestä?
No ihan sivusta vaan ja kaverin puolesta sanoisin, että tiedon jakaminen ei kuulu hänen vahvuuksiinsa.
- Anonyymi00110
Anonyymi00103 kirjoitti:
No ihan sivusta vaan ja kaverin puolesta sanoisin, että tiedon jakaminen ei kuulu hänen vahvuuksiinsa.
Mitä on tiedon jakaminen? Tarkoitatko puhumista?
- Anonyymi00113
Anonyymi00110 kirjoitti:
Mitä on tiedon jakaminen? Tarkoitatko puhumista?
Joo, se tietää jotain jostain muttei kerro.
- Anonyymi00096
Liikaa keskeneräisiä asioita ja ihmissuhteita. Tiedän ettei oma pää kestäisi sellaisen keskellä.
- Anonyymi00097
Toivottavasti tiedät varmaksi, ei kannata olettaa..
- Anonyymi00108
Kaunis mimmi. Naisennäkööne tyttöö.
https://m.youtube.com/watch?v=yVMQih5EdUs&list=RDyVMQih5EdUs&start_radio=1&pp=oAcB0gcJCToLAYcqIYzv - Anonyymi00112
Odotan sinua, ehkä turhaan, mutta odotan. Päivä päivältä enemmän. Ehkä edes yksi lämmin ajatus kantautuu sinne asti...
- Anonyymi00114
Oletko kauan odottanut?
- Anonyymi00116
Anonyymi00114 kirjoitti:
Oletko kauan odottanut?
En kovin pitkään, vaikka ikuisuudelta se on tuntunut.
- Anonyymi00118
Anonyymi00116 kirjoitti:
En kovin pitkään, vaikka ikuisuudelta se on tuntunut.
No sitten et ole kaivattuni, jos vain lyhyestä ajasta kyse. Toivottavasti asiasi etenee.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
No sitten et ole kaivattuni, jos vain lyhyestä ajasta kyse. Toivottavasti asiasi etenee.
Joo, tiesin sen kyllä.
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Joo, tiesin sen kyllä.
No minä en tiennyt, siksi kysyin! 😅
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
No minä en tiennyt, siksi kysyin! 😅
Heh. 😅 Oletko muuten aloittaja?
- Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
Heh. 😅 Oletko muuten aloittaja?
En ole aloittaja.
- Anonyymi00117
tuntematon ei herätä minkäänlaista mielikuvaa edes, mutta Hän naisen kanssa pitäisin keskustelusta ja läheisyydestä, mutta väkisin ei tapahdu mitään
- Anonyymi00125
Ei taida oma tai palstan suodatin sallia... ☺️
- Anonyymi00126
Olet kaunis, ihana, täydellinen, sporttinen ja aikuinen M nainen.
Parasta päivässä.
Oli ihana katsella sinua eilen.
Sinulla myös tatska nilkassa ja käsivarressa.
Uskaltaisipa sinulle tuon sanoa irl ja tietäisi mitä sinä mietut.
Halauksia ja suudelmia viikonloppuusi lentoisasti, toivottavasti vielä myös irl ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552