VAROITUS Revoli playaan aikovat!!!

fakta homma

Oltiin Puerto Ricossa hot Revoli Playassa marraskuun 2 eka viikkoa.
En vuokrannut safety boxia.(turha kenenkään sanoa jotta mikset; koska hotellilla on avaimet siihenkin).Rahaa alkoi lukitusta matkalaukusta häviämään enemmän kuin itse otin. Sama juttu toisesta matkalaukusta. Sitten varta vasten taas laskettiin rahat ja sen jälkeen lähettiin syömään klo 18 ja tultiin 20 takaisin. 100e oli taas hävinnyt. Jonkinlainen henkilökuntaliiga ilmeisesti hotellissa. VAROKAA!

62

5960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • visuvesi

Ei safety boxia? Oliko edes avain systeemi vai koodihomma? Ymmärtääkseni avainta tai aukaisuoikeutta ei ole edes hotellilla itsellään vaan homma on vartointiliikkeen hoidossa.

• Taikuutta.,,.,

Ymmärtääkseni rahat hävisivät lukitusta matkalaukusta ?
      Asialla oli taikuri Luttinen.

• don Luis

Jotkut hotellivirkailijat ilmoittavat"varkaalle"ketkä eivät ole vuokranneet lokeroa ja silleen homma käy.Olen joskus sattumalta nähnyt listan joka siis oli tarkoitettu pitkäkyntiselle.Matkalaukkujen lukitukset evät ole ylitsepääsemättömiä.

• don Luis kirjoitti:

Jotkut hotellivirkailijat ilmoittavat"varkaalle"ketkä eivät ole vuokranneet lokeroa ja silleen homma käy.Olen joskus sattumalta nähnyt listan joka siis oli tarkoitettu pitkäkyntiselle.Matkalaukkujen lukitukset evät ole ylitsepääsemättömiä.

Listasta virkailijoilla, se on asian nopeuttmista varten, siihen vaan nimi ja kuitti matkaan. Ei sitä pidetä varkaita varten.

• Väärinsäästetty

Mikä sai vielä epäilyn synnyttyä laskemaan rahat matkalaukusta ja toteamaan että ne todellakin hupenevat ?

• parimatkaaja

Minä olisin heti ensimmäisen kerran jälkeen laittanut setelit rullalle ja rintsikkaan, joissa usein on alaosassa "tasku" lisäkohotuksia varten. Jos ei sitä taskua ole, voi sen tehdä. Ainakaan minulla ei ole ollut liikaa rahaa mukana, että se vain odottaisi rosvoja.
      Miesten takataskut on myös epävarmoja paikkoja, meiltä on viety rahapussi lentokentällä, markkinoilla ja hotellin edessä odottaessamme bussista matkalaukkuja, kaksi viimeistä Mallorcalla, markkinoilla auttoi espanjalainen nainen saamaan rahapussin takaisin.

• 36 kertaa

Just näin, on itse paikalla kun rahat viedään - jos kerran viedään. Olen aina vuokrannut boksin eikä kertaakaan ole mitään hävinnyt.

• Minä jätän aina 5 tai 10 euron setelin helposti löydettävään paikkaan esimerkiksi vuodepöydän laatikkoon. Jos seteli on tallessa, ei huoneessa ole todennäköisesti varkaita. Vuokraan kyllä aina myös safetyboxin. Toistaiseksi on ollut tuuria eikä mitään ole varastettu.

• lasydays

Tyhmää. Siivoja korjaa tippinsä pois ja sinä huudat varkaita,varkaita.

Miksi muuten kirjoitat eri nimmareilla. Saman tarinan syöttö eri sivustoille on kiellettyä

• Sotavento (ei kirj.)
        lasydays kirjoitti:

Miksi muuten kirjoitat eri nimmareilla. Saman tarinan syöttö eri sivustoille on kiellettyä

Eikös "massapostittaminen" ole kiellety vain yhden keskustelualustan sisällä?
        Piruako se kuuluu S24:lle, jos henkilö kirjoittaa tarinaa myös toisaalla ja päin vastoin.

• lasydays kirjoitti:

Ei ole siivooja koskaan etsinyt tippejä vuodepöydän laatikosta. Annan yleensä siivoojalle tipin käteen parin päivän kuluttua hotelliin saapumisesta, jos hän on nuo pari päivää hoitanut hommansa ok. Olen kuullut, että ainakin yhdessä hotellissa Kreikassa hotellin johtaja kävi ensin "tarkastamassa" hotellista poistuneiden huoneet ennen kuin siivoojat saivat mennä niitä siivoamaan.

Kuten sanoin minulla on ollut toistaiseksi tuuria mitään ei ole varastettu. Tiedän myös, että todennäköisesti tuuri loppuu joskus. Siksi minulla on mukanani kaksi luottokorttia, joista toinen on aina mukanani ja toinen huoneen tallelokerossa. Kuten sanoin tuo vuodepöydän laatikkoon jättämäni seteli on mahdolliselle varkaalle jättämäni syötti. Jos seteli on tallella, tuskin mitään muutakaan on varastettu.

Muistaakseni Plazalla oli nimimerkki blues_brother varattu, joten keksin tuon nimimerkin lazydays Gran Canarialle tekemästäni meriretkestä. Sen nimi oli Lazy Days at sea. Oli muuten kiva retki. Se tehtiin pienellä puisella veneellä. Reissussa oli noin 10 asiakasta. Muut olivat mukavia saksalaisia. Ruoka- ja juomat olivat hyviä ja niitä oli riittävästi. Sain käyttää omaa oluttuoppiani veneessä tarjolla olevien pienten muovilasien sijaan.

Jos haluaisin salata näiden nimimerkkien yhteyden, en kirjoittaisi samaa tarinaa kummallakin nimimerkillä. Lisäksi voin kertoa ettei minua kannata yrittää provosoida. En ole tosikko vaan luen näitä sivuja ihan rennolla otteella. En myöskään suostu provosoitumaan. Ei siis kannata edes vaivautua yrittämään. :)

• noin meil

NO, tapansa kullakin. Meillä on aina näkyvillä paljon kertyviä kolikoita. Koskaan en ole huomannut niiden siitä vähenevän, siivoojille ne lopulta jäävät ja viimeksi mukavalle siivoojallemme annoin "jääneen" skuppa pullon, kiitokseksi.
        Poksi on aina vokrattu - ilman ongelmia, tai katoamisia.

• aikuistu
        blues_brother kirjoitti:

Ei ole siivooja koskaan etsinyt tippejä vuodepöydän laatikosta. Annan yleensä siivoojalle tipin käteen parin päivän kuluttua hotelliin saapumisesta, jos hän on nuo pari päivää hoitanut hommansa ok. Olen kuullut, että ainakin yhdessä hotellissa Kreikassa hotellin johtaja kävi ensin "tarkastamassa" hotellista poistuneiden huoneet ennen kuin siivoojat saivat mennä niitä siivoamaan.

Kuten sanoin minulla on ollut toistaiseksi tuuria mitään ei ole varastettu. Tiedän myös, että todennäköisesti tuuri loppuu joskus. Siksi minulla on mukanani kaksi luottokorttia, joista toinen on aina mukanani ja toinen huoneen tallelokerossa. Kuten sanoin tuo vuodepöydän laatikkoon jättämäni seteli on mahdolliselle varkaalle jättämäni syötti. Jos seteli on tallella, tuskin mitään muutakaan on varastettu.

Muistaakseni Plazalla oli nimimerkki blues_brother varattu, joten keksin tuon nimimerkin lazydays Gran Canarialle tekemästäni meriretkestä. Sen nimi oli Lazy Days at sea. Oli muuten kiva retki. Se tehtiin pienellä puisella veneellä. Reissussa oli noin 10 asiakasta. Muut olivat mukavia saksalaisia. Ruoka- ja juomat olivat hyviä ja niitä oli riittävästi. Sain käyttää omaa oluttuoppiani veneessä tarjolla olevien pienten muovilasien sijaan.

Jos haluaisin salata näiden nimimerkkien yhteyden, en kirjoittaisi samaa tarinaa kummallakin nimimerkillä. Lisäksi voin kertoa ettei minua kannata yrittää provosoida. En ole tosikko vaan luen näitä sivuja ihan rennolla otteella. En myöskään suostu provosoitumaan. Ei siis kannata edes vaivautua yrittämään. :)

Onhan näitä kaikenlaisia, itketään hotellin aulassa kun on rahat ja passi viety.
        MUTTA, on ensin viety huoneeseen se ihana paikallinen mies, joka on saanut nukahtamaan täyttymyksestä ja ihanasta matkarakastumisesta..........

Näin oli yhdellä reissullamme, neitokainen yritti lainailla ruokarahaa, nälkää tuo ihana yö ei vienyt.

• Ei kait
        lasydays kirjoitti:

siivoojat tippejä laatikosta saa ottaa? Eiköhän ne tipit jätetä ihan näkösälle?
        Siivoojalla ei ole mitään asiaa kaivella laatikoita.

• fakta homma

välittömästi todisteellisen varkauden jälkeen keskusteltiin silmätysten matkaoppaan (Finnmatkat) kanssa, joka ehdotti että edetään "hiljaista" tietä elikkä pallo on heillä enkä minä mene respaan asian tiimoilta. Saapas nähdä miten homma etenee. Luulen kuitenkin jotta varsinaista varasta ei edes yritetä pyydystää vaan yritetään ujuttaa hotellin tai matkayhtiön vakuutuspiikkiin.ARGHHHH!!!!

• mistä viiraaaaaaaa,,

Todisteellisen,,,, joku juoppo muija hukannut . Ymmärrän kuvitteelisen oppaan käytöksen,kohteliaasti on estänyt sinua nolaamasta Suomalaisia ja matkanjärjestäjää.

• mit äh

Mikä vakuutuspiikki? Korvaako joku vakuutus käteistä?

Miten matkaopas voi hoitaa rikosasioita puolestasi? Poliisille nämä asiat kuuluvat. Siis oikeat varkaudet, jolloin jotain oikeasti viedään.

• järki hoi.

Sopiko matkalaukku kassalokeroon.Ei todellakaan,omaa tyhmyyttä jos pitää rahoja matkalaukussa

• fakta homma

no enpä yrittänyt sovittaa matkalaukkua boxiin. mutta miksi te minua syytätte jos joku minulta VARASTAA rahaa, kerropa hyvä perustelu sille!

• Sotavento (ei kirj.)
        fakta homma kirjoitti:

no enpä yrittänyt sovittaa matkalaukkua boxiin. mutta miksi te minua syytätte jos joku minulta VARASTAA rahaa, kerropa hyvä perustelu sille!

Olen seurannut tätä keskustelua ja lähtökohtaisesti ihmetellyt sitä, miksi et ole vuokrannut tallelokeroa, jonka hinta on naurettavan pieni ja ainakin niiden osalta hotelleilla useimmiten korvausvastuu. Olen törmännyt vuosien aikana pariin tapaukseen, joissa juuri ilman tallelokeron käyttöä oleviin huoneistoihin on murtauudttu. En ota kantaa siihen, onko kysymyksessä sattuma vai suunnitelma, mutta monenlaiset ajatukset tulevat mieleen. Matkavakuutukset joka tapauksessa eivät korvaa käteistä rahaa.
        Tapaus vaikuttaa näin kiihkottomasti sivullisena katsoen vähän erikoiselta. Minkä pirun takia jemmaat käteistä noinkin suuria summia, kun rahaa voi nostaa omalta pankkitililtä vaikka päivittäin, kuitata ostoja joko suoraan omalta tililtä tai luotolla.

Toivottavasti asia selviää.

• matkaaja mauno

Voi kokeilla myös laittaa rahat likaisiin sukkiin ja jättää sukat keskelle lattiaa. Sieltä niitä ei ehkä keksi etsiä.

• Varma matkavinkki.

Minä ulostan sukkiin ja matkalaukkuihin ja jätän lojumaan. Eipä ole varkaita näkynyt tai siis mitään ei ole kadonnut.

• Perdone

Kyllä hotellin henkilökunnalla on vastuu työntekijöistään, ja hotellissa yleensä liikkuvista ihmisistä. Mutta se näyttö näistä varkauksista jää usein uskomusten ja uskotteluiden varaan. Ainoastaan paperille laitettu todistajien kuittaama "houkutusumma" pienentyessään antaa mahdollisuuden oikeudellisiin (poliisin) toimiin ja mahdollisiin korvauksiin ja rikollisen kiinni saamiseen. Lomalla olen tavannut paljon ihmisiä, jotka luulevat muiden vievän, mutta eivät muista itse ottaneensa "kassastaan" lisärahaa. Olen itse erehtynyt samaan joskus, ja kyllä nolottaa sitten muistaessaan. Mutta varkaita on, se on kiistaton tosiasia, ja matkaillessa pitää toimia sen mukaan. Vain typerä matkailija jättää pitkäkyntiselle mahdollisuuden. Juuri sehän niitä varkaita lisää kasvattaa, kun on mahdollista näppäryydellä tienata sievoisia summia! Miksette ajattele?
      Sitäpaitsi; naapurin kämppäkaveri vuosia takaperin paljastui siksi varkaaksi, ja oli vielä hänelle tuttu! Tilaisuus tekee varkaan, on yksi näitä vanhoja sanontoja jotka pitävät edelleen paikkansa. Täysin rehellisiä (idiotismiin asti) on todella harvassa! Koska yleensä tosirehellistä rangaistaan kaikin tavoin puheissa ja taloudellisesti myös. Ei kaikki ole miltä näyttää. Kokemuksesta puhun.

• tonttu-nisse

Kyllä Sotavento ja Perdone kirjoittivat suunnilleen kaiken mitä tästä on sanottavaa,aloitus tuntuu melkein provolta.Ei kai kukaan ole niin tyhmä,vai onko?

• mitä tarinoita!

Jos ei ole provo, niin ihmetyttää, miksei poliisiin otettu yhteyttä.

Myös kaikki te, jotka näette listan lokerittomista asukkaista, ilmoittakaa poliisille.

• fakta homma

ei ole provo, kuten elempänä jo mainitsin nimenomaan opas esimiehensä kanssa
        keskusteltuaan ehdotti matkatoimiston omaa selvitystä.
        Tämä info on nimenomaan varoitukseksi muille. Ei minun matka eikä maailma tuohon kaatunut. Pikkusen kuitenkin pakkaa v.tuttamaan kun aktiiviaikanani työntekijäni varastivat minulta rahaa ja asiakkaat tavaroita. Että semmosta.

• uusavuttomuutta 50 v

provo mikä provo. Näitä ylläpidon täyteketjuja tulee jatkuvasti ja aihepiiri on tyhmä. Niinkuin tässäkin tuo aloitus. Ei noin tyhmiä ole syntynytkään.

Summat on suuria. Välillä lähtee 3000 e lentokentän luona turistibussista,mikä on tyhjä.

Muoviraha on keksitty aikoja sitten,mutta ei pitäähän laukussa pari tonnia heilua.
        Halppiskohteessa,mistä nomet selviää parilla satasella viikon.

• Perdone

Saman olen kokenut kun palkkasin joutavia töihin! Ja ympäristön asukkaat samanlaisia.

• empa kerro

Hei! Jos et luota safetybokseihin, oletko kuullut matkashekeista ? Pida listaa eri paikassa, missa ovat numerot shekeista. Kaytin Kanarialla jo 1975. Ei korvaa vakuutus, jos ei ole safetyboksissa. Hahhaa minulla Thaikuissa pankin tallelokero, kiitos thailadyn

• jois vielä kuitenkin

Hah haa! Ja thailadyllä on avain tutun pankin henkilökunnan avustuksella. Laitappa tarpeeksi iso summa lokeroon ja kokeile onneasi. Jos lokero tyhjennetään, lady katoaa ja pankki osoittaa "thailadyä" avaimen anastajaksi.

• empa kerro

Huuhaa! Ollut tallelokero jo kolme vuotta, ei pelkoa, kun olen myos kayttanyt
        matkashekkeja, ei katoa lady, kun tiedan missa asuu Loppu minun osalta

• empä kerro

Hah Hah haa
        Minä voin tyhjentää thailadyn tallelokeron, se on viereinen tallelokero. Pankissa
        jokaisesta tallelokeron omistajasta valokuvat.

• Kokemusta on

Tuota noin, jos on säilytyslokero huoneessasi, niin se on ihan hupijuttu varkaille.
      Kanarialla varkaita riittää, paikallisi ja sinne muuttaneita, myös sinne muuttaneet Suomalaiset on monesti rosvoja, sen on moni karvaasti oppinut.
      Ainoa hotellin laatikko johon voi jotain laittaa on respan takana ja kahdella eri avaimella, sekä sinetyidyssä kirjekuoressa vielä, valvontakameroiden valvonnassa.
      Näin on monessa kaukoidän hotellissa,myös turistirysissä.

• humpipöksy

no jaa, tämä läppä on ihan turhaa pelottelua. Hotellin safetyt ovat turvallisia ja jos niistä jotakin katoaa, pitää matkavakuutuksen korvata. Meillä ei 15 reissulla kanarialla ole kadonnut mitään, kahdella reissulla ei otettu safetyä ollenkaan. Toivottavasti ei tulevaisuudessakaan, ovathan ajat tietenkin muuttuneet ja rosvoja ehkä enemmän kuin ennen...

• Matkaaja
        humpipöksy kirjoitti:

no jaa, tämä läppä on ihan turhaa pelottelua. Hotellin safetyt ovat turvallisia ja jos niistä jotakin katoaa, pitää matkavakuutuksen korvata. Meillä ei 15 reissulla kanarialla ole kadonnut mitään, kahdella reissulla ei otettu safetyä ollenkaan. Toivottavasti ei tulevaisuudessakaan, ovathan ajat tietenkin muuttuneet ja rosvoja ehkä enemmän kuin ennen...

varas on aina varas olipa se missä tahansa. varastaa vaikka omilta
        vanhemmiltaankin. ei kai täälläkin ole siihen taipuvasta porukkaa.

• humpipöksy kirjoitti:

Niin että hotellin safetyt ovat turvallisia ;O) Tämmöisiä ne näyttävät julkisesti,
        kokeilkaapa tätä seuraavalla reissulla!
        http://www.youtube.com/watch?v=IyGhEIbZLUU

• 10+7

Asialla voi myös olla epärehellinen siivooja. Ei varmastikkaan olisi ensimmäinen kerta...

• Varkaitten Paratiisi

Kanarialla sattuu hirvittävät määrät varkauksia, laittomasti maassa on
        tummaihoista porukkaa, joilla ei ole muuta työtä, kun varastaminen.
        Heräsin , kerran, bungalov issa yöllä, kun tyyppi penkoi housun taskuja,
        karjaisusta , kuitenkin luikki , pation ovesta pihalle. Yhtään en luottaisi
        Hotellihuoneen rahojen säilytykseen.

• Kanarian residentti
        Varkaitten Paratiisi kirjoitti:

Kanarialla sattuu hirvittävät määrät varkauksia, laittomasti maassa on
        tummaihoista porukkaa, joilla ei ole muuta työtä, kun varastaminen.
        Heräsin , kerran, bungalov issa yöllä, kun tyyppi penkoi housun taskuja,
        karjaisusta , kuitenkin luikki , pation ovesta pihalle. Yhtään en luottaisi
        Hotellihuoneen rahojen säilytykseen.

Tiedät varmaan, että Kanarialla on laittomasti? suomalaisia, ruotsalaisia ja saksalaisia bummeja, jotka ovat jääneet tänne, onhan täällä lämpimämpää kuin Pohjoisessa.

• Taas sekoillut

Tai Börjeltä on käynyt niin että kännipäissä ottettu rahat tallelokerosta josta ei mitään mielikuvaa muuta kuin varkaat ovat vieneet. Tää on tuttua oppaille.

• 4

Varkaat ovat tosi näppäriä kanarialla ja pelaavat yhteistyössä siivoojien kanssa. Meillä oli joskus parvekkeen ovi rikottu niin, että sen sai ulkopuolelta auki helposti. Mieheni korjasi sen näppärästi niin ettei auennut ulkopuolelta niin johan oli taas seuraavana päivänä ilmeisesti siivoojan toimesta rikottu uudelleen.
      Ei kannata jättää mitään huoneeseen niin että on helposti saatavilla.

• Aina laukussa

Minä en jätä mitään kosmetiikkatuotteita hotellihuoneen kylppäriin esille, sillä sieltä on joskus viety meikkejä ja olen huomannut, että purtiloihini on koskettu. Eräs kaverini kertoi, että kun hän oli ihan nuori tyttö, ja hotellissa siivojana, he olivat aina räpeltäneet kylpyhuoneissa olevia tuotteita.

Säilytän kosmetiikkani lukitussa matkalaukussa.

• empputemppu

mulla varastettiin rahat kun menin thaimaassa hotellin terv.tulotilaisuuteen keskellä yötä,älytön aika.parvekkeen ovesta oli jonkun helppo tulla ja viedä kaikki.2 ja puol viikkoa ilman rahaa,ruokaa ei mitään.talon puolesta 3 pientä vesipulloo päivässä.kun tulin kotiin takaisin,mahtui tyttären vaatteet päälle.en saanut korvauksia,kun en kehdannut tyhmä hakea.aina ennen koskaan mitään ei ole viety..siinä oli kuolema lähellä.

• tarinoita riittää

Ensimmäinen asia hotellihuoneeseen saavuttua on: tallelokeron ohjelmointi, tavarat sinne. Ei edes putkimiehelle ovea avata ennenkuin omat asiat on hoidettu.

Siks toisekseen, empputemppu, taitaa olla fakiiri, tarina lienee hetulaa.

• 54

Jos on hotellimatkalla, matkanjärjestäjällä on huolenpitovelvoite. Eihän noissa olosuhteissa elä kolmella vesipullolla kahta viikkoa. Ihan hanurista koko tarina.

• varo liigaa

Mulla on usein mennyt suomessakin enemmän rahaa mitä olen laskenut! Kapakkaillan jälkeen on usein vain kolikoita taskussa!

Luultavasti sama liiga toimii myös suomessa! Kannattaa varoa!

• pulpita

Hotellilla on korvausvastuu jos tallelokerosta haviaa jotain. Kannattaa siis siihen luottaa.. siivoojat tuskin rupeaa tyopaikkaansa riskeeraamaan 100 euron takia.

• muuttunut Suomi

minulta katosivat puvun pitkät housut Vantaan lentokentän hotellissa,
      kyseltiin vain, olinko varma. Ên ole saanut minkäänlaista selitystä.

• Millä eroon..

MInä olen yrittänyt saada selluliittia katoamaan. Onko keinoja, ei ainakaan puhumalla lähde.
      Pitäisikö matkustaa jos joku veisi?

• kellä on ja kellä ei

rahaapa sulla ei oo mitä varastaa. sekin vähä on mennyt sen selluliittisi hankintaan.

• Hutsupoliisi
        kellä on ja kellä ei kirjoitti:

rahaapa sulla ei oo mitä varastaa. sekin vähä on mennyt sen selluliittisi hankintaan.

Tallelokerot eivät välttämättä ole turvallisia! Yleensä en vuokraa sitä vaan panen sen tarralla kiinni, jotta se ainakin siivoojalle näyttää lukitulta. Tietenkin hotelli tietää, ettei sitä ole vuokrattu ja voi ilmoittaa yhteyshenkilölle. Jos niin kävisi, että joku pääsee hotellihuoneeseen tonkimaan paikkoja. Minulla on iso matkalaukku sellainen, jossa on numerolukko ja molemmissa päissä avaimella aukaistava lukko ja sisällä vielä hälytin. Eli on syytä viedä koko laukku jos aikoo jotain saada. Lisäksi riippuen majoituspaikasta asennan parvekkeen oveen vielä hälyttimen jossa on myös palovaroitin.

• matkustajanainen

Mikä estää käyttämästä pankkikorttia tai esim. visa electronia?

• deekoo

Good for you!!!

• kantapään kautta

Onko kukaan muu kuin suomalainen niin pöllö ja sinisilmäinen, että säilyttäisi rahaa, tai arvotavaraa hotellihuoneessa. Ja vieläpä "lukitussa" matkalaukussa, huoh.

• saariselkä
        kantapään kautta kirjoitti:

Onko kukaan muu kuin suomalainen niin pöllö ja sinisilmäinen, että säilyttäisi rahaa, tai arvotavaraa hotellihuoneessa. Ja vieläpä "lukitussa" matkalaukussa, huoh.

sinä et ilmeisesti säilytä kotonasikaan mitään varastamisen arvoista, tai jos mitään yleensä omistatkaan. miksi helvetissä hotellihuoneesta saa varastaa? kerropa se.
        no, jos joku kotoasi sinun ainokaisen roposi varastaa niin sinä hyväksyt sen mukisematta,VAI?

• antivaras
        kantapään kautta kirjoitti:

varastelua kannattavat, kuten "kantapään kautta" näyttää tekevän, hyväksyy varastelun myös ulkomailla. ja näkyy niitä muitakin olevan täällä.

• Nou roplem

Kaikilla on ongelmansa. Joillain ei oo rahaa ja joillakin niin paljon, että sitä on milloin missäkin matkalaukussa ja vitosia laatikoissa, tyynyjen alla ja lattoilla. Kohta joku ihmettelee, kun rahaa menee enemmän, mitä isommalla setelillä perseen pyyhkii. Minulla on luottokortti, joka on matkalla mukana. Se on aina etutaskussa. Sillä ostan mitä tarviin. Kännykällä saa Suomesta lisää jos loppuu, siis pankkitunnuksilla. Mutta tämä tyyli passaa vaan minulle, ei saa kopioida eikä kritisoida. Kiitos ja kuulemiin.

• Ryypryyp

Äijäs on tarvinnut ryyppyrahaa.

• anska

Puerto Ricossa meidätkin ryöstettiin. Omaa tyhmyyttä, ei raaskittu vuokrata tallelokeroa. Aamulla ihmeteltiin, kun herättiin, että miksi terassillamme on vieras pyyheliina. Hetken päästä huomattiin, että mieheni vyölaukku, jossa siis oli kaikki rahamme kortit, oli viety. Otettiin oppaaseen yhteyttä: tämä pyyhejuttu on kuulemma yleinen varkaiden konsti, sitä käyttämällä oven aukaisussa (en tiedä miten) päästään äänettömästi huoneeseen "vieraisille" yöaikaan. No, vyölaukku kortteineen löytyi n. 200 metrin päästä hotellistamme tien viereen heitettynä, rahat eli koko matkakassamme n. 4000 markkaa oli viety, kaikki muut oli onneks jätetty. Laukussa oli myös paluumatkan liput ym. Jäi tunne, että hotellin henkilökunta oli juonessa mukana. Niin tai näin, sen jälkeen AINA ensimmäinen hankinta on safetybox.

• Pian Kanarialle
        anska kirjoitti:

Puerto Ricossa meidätkin ryöstettiin. Omaa tyhmyyttä, ei raaskittu vuokrata tallelokeroa. Aamulla ihmeteltiin, kun herättiin, että miksi terassillamme on vieras pyyheliina. Hetken päästä huomattiin, että mieheni vyölaukku, jossa siis oli kaikki rahamme kortit, oli viety. Otettiin oppaaseen yhteyttä: tämä pyyhejuttu on kuulemma yleinen varkaiden konsti, sitä käyttämällä oven aukaisussa (en tiedä miten) päästään äänettömästi huoneeseen "vieraisille" yöaikaan. No, vyölaukku kortteineen löytyi n. 200 metrin päästä hotellistamme tien viereen heitettynä, rahat eli koko matkakassamme n. 4000 markkaa oli viety, kaikki muut oli onneks jätetty. Laukussa oli myös paluumatkan liput ym. Jäi tunne, että hotellin henkilökunta oli juonessa mukana. Niin tai näin, sen jälkeen AINA ensimmäinen hankinta on safetybox.

Jos hotellin oma väli mukana, miten tallelokero olisi turvallisempi?
        Mielestäni olisi kannattanut mainita hotellin nimi.

• uimakalle
        anska kirjoitti:

Ei tuossa oikein ryöstön tunnusmerkit täyty. Kyllä kyseessä oli paremminkin varkaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      25
      5059
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      75
      3625
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2698
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      78
      2173
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe