voisko sellanen miehen ja naisen välinen seukkaus onnistua et molemmat on bi ja molemmil on myös samaa sukupuolta oleva seksikumppani?
bi suhde
6
213
Vastaukset
- elän sellaisessa
Aivan varmasti voi kunhan ne suhteet hoidetaan tyylikkäästi
- 2+3
Hyi
- bisinkku
musta tollane olis ihannesuhde:seurustelis ja molemmil olis lisäks samaa sukupuolta oleva vakkari
ts paljon pahempaa on tää nk normaali käytäntö että mies tai nainen salailee biseksuaalisuuttaan ja salaa pettää kumppaniaan....
treffipalstat on täynnä näitä sankareita,ja musta se on iljettävää
itte biseksuaalina oon miettiny etten ikinä sellasee haluu lähtee ja mun ihannekumppis olis binainen,jolla samat intressit:ei salailua.ei salaisuuksia....
ja yks varma ja vakituinen partneri on parempi kuin yhden illan pettäminen.
lisäks heterotyttöjen kans on ollu aina se paine,kuinka kertoo biseksuaalisuudest.kuinka vastaanotetaa..... - Saapasjalka-Waari
Ikääntymisen mukana meikäläinen on aikaisempaa enemmän alkanut tuumiskella "ihanteellista elämistä" eli siis omien mieltymysteni kannalta katsottuna. Päätelmäksi on muotounut se, että minun olisi pitänyt jo nuorena aikuisena katsella ympärilleni ja yrittää löytää itselleni bi-naiskumppani. Kuitenkin minulle kävi toisin, kun osuin menemään naimisiin heteronaisen kanssa. Siinä kävi niin, että itse en huidellut vieraissa, mutta vaimo sen sijaan kyllä harrrasti syrjähyppyjä. Lopulta hän halusi eronkin, kun oli löytänyt minua paremman ja varakkaamman uuden kavaljeerin itselleen.
Kokemuksen kautta oppia saaneena olenkin muotoillut itselleni bi-elämisen filosofian. Tämä siis koskee pelkästään minua itseäni, mutta luulenpa, että moni muukin arvioi asioita samanlaisella mielellä. Kun pariskunnan muodostavat bi-myönteinen nainen ja bi-henkinen mies, niin se asetelma tarjoaa hyvät mahdollisuudet yhteisiin bi-ystäviin. Pidän siis parhaana tilanteena sitä, kun vaimon bi-suhteet ja omat bi-suhteeni ovat yhteisiä eli minun bi-mieskaverini on myös vaimoni intiimikumppani ja vaimoni bi-naisystävätär tykkää sekstailla myös minun kanssani. Toiveena olisi lisäksi löytää myös toinen bi-pariskunta, mutta se haave on vielä toteutumatta. Arvelen, että kerkiäähän tässä vielä, vaikka tuota ikääkin on jo alkanut kertyä. - Inkivääri
"Kun pariskunnan muodostavat bi-myönteinen nainen ja bi-henkinen mies, niin se asetelma tarjoaa hyvät mahdollisuudet yhteisiin bi-ystäviin. Pidän siis parhaana tilanteena sitä, kun vaimon bi-suhteet ja omat bi-suhteeni ovat yhteisiä eli minun bi-mieskaverini on myös vaimoni intiimikumppani ja vaimoni bi-naisystävätär tykkää sekstailla myös minun kanssani. "
Olen samaa mieltä kanssasi Saapasjalka-Waari, vaikka olenkin nainen ja eronnut heteromiehestä. Itsekin "ikääntyvänä" ihmisenä, itsetuntemusta tehneenä, tiedostan yhä enenemässä määrin mikä olisi oikea tapa elää omalla kohdallani, mutta kuinka käytännössä vielä onnistuu, onkin jo toinen juttu. Tyytyä puolinaiseen en kuitenkaan enää aio.- Saapasjalka-Waari
Hyvillä mielin luen Sinun kirjoituksesi "Inkivääri". Ehkä vielä hiukan täsmennän tuota omaa tekstiäni. Kun näen oivallisena asetelmana sen, että esim. minun vaimoni bi-naisystävätär tykkää myös minun kanssani touhuamisesta, niin minulle riittää varsin vähäinenkin "osuus" asiassa. Minulle riittää tämän naisystävättären osalta hyväksytyksi tuleminen jo varsin vähäistenkin sekstailujen puitteissa ja samalla minä hyväksyn hänen ja vaimoni keskeiset hyvänäpitämiset ilman mustasukkaisuuden tuntemuksia.
Ja sama juttu pätee tietysti myös toisin päin eli minun bi-mieskaverini ja minun vaimoni väliset aistiherkuttelut eivät herätä mustasukkaisuutta meissä (vaimoni ja minun mielissä), kun tiedämme hänen olevan meidän yhteisen miesystävämme. Tuo nimimerkkini "Saapasjalka-Waari" on sitten toinen juttu eli minä lukeudun saapasihmisiin ja erotiikka-askareitten ryytinä tykkään sonnustautua saappaisiin ja muihinkin asusteisiin, mitkä voivat olla niin miesten kuin naistenkin tyylilajien mukasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama245037Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634046Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743612Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602348Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272117- 1351654
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515