Lukion kuvataidediplomista

tyttö

Onkohan täällä ketään mun lisäkseni kuka aikoo ensi vuonna suorittaa tuon kyseisen diplomin? Oon alkanu jo ideoimaan sitä mutta ideat on aika vähissä...voisitte vaikka neuvoa? :)

4

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukionalottava

En suorita ensi vuonna lukiodiplomia koska vasta aloitan lukion mutta lukiodiplomista on kokemusta sen verta että isoveljeni suoritti sen ja olen tutustunut myös tän vuoden diplomiaiheisiin. Oletko jo saanut aiheen selville? Yleensähän niihin valitaan joku tietty aihe ja pitää sitten toteuttaa se itsenäisesti... Sanon vaan että yritä jotain persoonallista ja selkeää ja lämmöllä tehtyä! Isoveljeni teki pienoismalleja lapsuutensa majoista ja sai täydet, aiheena oli lapsuus. Eli jotai omperäistä ja sellaista joka on sinulle ominaista ja jonka tunnet hyvin. Tekniikka kandee olla mietitty hyvin ja tosi kiva kun olet alkanut jo ideoimaan :) Mutta enempää en osaa neuvoa...
      Onnea vaan diplomin tekoo! :)

• Quest

Ongelma on vaan se,että en osaa valita niistä aiheista sopivaa.Ne on aika hankalia...
      Ainoa,mitä mä tässä keksin ehdottaa,on että unohda itsekritiikki tässä vaiheessa. Laita kaikki,typerimmätkin,ajatukset paperille. Myöhemmin sitten katso että onko niissä mitään käyttökelpoista. Mutta ei varmaan liikaa kannata miettiä vielä,mulla ainakin idea tuntuu tylsistyvän jos pyörittelen sitä mielessä liian pitkään.

• iDusty

Itse tein kyseisen diplomin tässä viime keväänä. Tosiaan mitä huomasin siitä oli että... turhaan sitä saa stressata sen asian suhteen .... meinaan että aika helposti saa hyvän arvosanan. Meinaan vaikka mielestäni ite epäonnistuin työssäni pahastikkin... niin silti sain täyden. Voit käydä katteleen diplomi töitäni sivustollani http://nylund.dk3.com
      Jokatapauksessa neuvoni tosiaan on että relaa ja älä turhaan stressaa asiaa. Ite stressasin aivan liikaa... pelkäsin vielä kun mokoma ei tullut ulos kunnolla ja maksoin printtaamisesta mielettömät summat.

• Tarante

..ainakin olen harkinnut tekeväni.
      aiheista mikään ei vain tunnu kovin itselleni sopivalta, vaikeita. mutta enpä ole edes ideoinut mitään sen kummemmin, joten vielä ei kannattaisi heittää kirvestä kehään. huokaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      128
      4531
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      74
      3279
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1550
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1395
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      927
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      80
      816
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      19
      798
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      720
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      112
      699
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      44
      652
    Aihe