M28605 on rekisteritunnus, iso puuvene mastolla, ja katsastustarra on sivuikkunassa.
ARIEL:ista vielä. Unohdin
13
492
Vastaukset
- minä itse
Soita Maistraattiin aamusella, sieltä selviää omistaja. Jos eivät suostu antamaan yhteystietoja niin käske heidän ilmoittaa omistajalle.
- minor700
Kävin Maistraatilla, ne antoivat omistajan nimen, muuta eivät saa antaa. Minä aloin soittaa kaikille sen nimisille Suomessa, ei löydy. Harmittaa.
- minä itse
Antoivatko ne numeroa? Niillä kun on parempi rekisteri kuin millään eniroilla, koska pystyvät identifioimaan hetun perusteella. Ja todennäköisesti omistajakin on ilmoittanut venerekisteriin numeronsa.
Mutta eipä siinä juuri muuta ole tehtävissä, voit olla hyvällä omallatunnolla. Ei pelastuslaitoskaan varmaan veneitä lähde peittelemään, uppoamassa olevat käyvät tyhjentämässä. - 24
Sinällään huvittavaa että rekisiterinumero on kyllä tiedosssa ja omistaja. Mutta ei saada yhteyttä. Poliisiviranomainen ei varmaankaan voi auttaa koska kyseessä ei ole rikos.
- minor700
Joo, jospa vielä yritän veneilyliitosta jos ne antaisi nimen, tarran mukaan on katsastettu joten löytyy. Mutta varmasti vastaavat myös ettei saa antaa tietoja.
- Hienoa toimintaa!
minor700 kirjoitti:
Joo, jospa vielä yritän veneilyliitosta jos ne antaisi nimen, tarran mukaan on katsastettu joten löytyy. Mutta varmasti vastaavat myös ettei saa antaa tietoja.
Mutta eiköhän ainakin veneilijöiden asialla oleva liitto välittäisi tiedon omistajalle?
- miksi rekisteröitiin
minor700 kirjoitti:
Kerrankin kun purjeveneen rekisterinumerosta olisi jotain hyötyä niin sitä ei sitten hyödynnetä. Hölmölä mikä hölmölä. Maksetaan vaan.
- minor700
miksi rekisteröitiin kirjoitti:
Kerrankin kun purjeveneen rekisterinumerosta olisi jotain hyötyä niin sitä ei sitten hyödynnetä. Hölmölä mikä hölmölä. Maksetaan vaan.
Asia selvisi, omistaja löytyi. Soitin Purjehdus & veneilyliitolle, sieltä sain apua. He löysivät omistajan. Vaikeus oli siinä että nykyinen omistaja ei ollut ilmoittanut veneensä Maistraattiin. No veneen saa pelastettua ennenkuin pakkanen tulee ja se on pääasia. Että semmonen homma.
- Well done!
minor700 kirjoitti:
Asia selvisi, omistaja löytyi. Soitin Purjehdus & veneilyliitolle, sieltä sain apua. He löysivät omistajan. Vaikeus oli siinä että nykyinen omistaja ei ollut ilmoittanut veneensä Maistraattiin. No veneen saa pelastettua ennenkuin pakkanen tulee ja se on pääasia. Että semmonen homma.
Todella hienosti toimittu! Upeaa, että jakoist välittää kanssaveneilijän pulmasta ja ratkaista sen. Toivottavasti hän ymmärtää kiittä asianmukaisella tavalla.
- slgy
Yep, hyvin toimittu!
- LH
Ihailtavaa kansalaisaktiivisuutta!
Kiitos aktiivisuudestasi, toivottavasti kaltaisiasi on enemmänkin!- minor700
Kiitos kehuista, minä uskon ja toivon että me veneilijät ehkä jollain tavalla välitämme enemmän kuin "tavalliset" ihmiset. Kun olet laiturilla katsomassa venettäsi niin automaattisesti tarkistetaan ne muut veneet kun kävelet ohi.
- 22
minor700 kirjoitti:
Kiitos kehuista, minä uskon ja toivon että me veneilijät ehkä jollain tavalla välitämme enemmän kuin "tavalliset" ihmiset. Kun olet laiturilla katsomassa venettäsi niin automaattisesti tarkistetaan ne muut veneet kun kävelet ohi.
Joka vuosi muistutetaan seuran lehdessä ja ilmoitustauluilla että talvitelakoinnin yhteydessä tulee lattaa selvä kylttii jossa on vähintään puhelinnumero yhteydenottoa varten. Mikä häveliäisyys estää moisen, laiskuutta se ei liene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl772167Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525