Messenger-hymiöt

:-(

Minulla on MSN Messenger 6.2, ja aina avatessani sen uudelleen, kaikki tseasentamani hymiöt ovat kadonneet. On todella ärsyttävää asentaa ne joka kerta uudestaan. Joten, mikä neuvoksi? Kiitos vastaajille! :)

15

12015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymiö

      tallentaa ne sinne sillon asennusvaiheessa

      • mä vaa

        toi on aika tärkee että tallennat ne sinne koneelles. saako mistään ladattua ilmaisia hymiöitä meseen??


      • minttu
        mä vaa kirjoitti:

        toi on aika tärkee että tallennat ne sinne koneelles. saako mistään ladattua ilmaisia hymiöitä meseen??

        http://www.meseweb.tk


      • :-(

        siis pitääkö ne asentaa sinne sillon kun mese on juuri asennettu?? vai hä??


      • mies
        mä vaa kirjoitti:

        toi on aika tärkee että tallennat ne sinne koneelles. saako mistään ladattua ilmaisia hymiöitä meseen??

        mikä mese sulla on?

        Itsellä 203-koppainen c200 kompressor vuosimallia 2001.

        Kelpaanko?


      • hymiö
        :-( kirjoitti:

        siis pitääkö ne asentaa sinne sillon kun mese on juuri asennettu?? vai hä??

        Eiku niitähän voi hakee sinne netist msn:n sivuilta ja sit ku lataat ne koneelles ja sit sinne messengeriin nii tallennat sinne omiin mukautettuihin hymiöihin ne jne.


      • Ansku
        hymiö kirjoitti:

        Eiku niitähän voi hakee sinne netist msn:n sivuilta ja sit ku lataat ne koneelles ja sit sinne messengeriin nii tallennat sinne omiin mukautettuihin hymiöihin ne jne.

        tallentaa kuin kymmenen uutta omiin tallennettuihin hymiöihin. Mulla on yläpalkissa Smiley Central josta voin napata ihan minkälaisen hymiön haluan, mutta vastaanottajalla pitää olla samanlainen, muuten hän saa pelkkiä koodeja, tämä oli netistä vapaasti imuroitavissa ja tuli bannerina jonkin postikortti sivun mukana. Tässä on tosi makeita hymiöitä.


      • Kokenut
        Ansku kirjoitti:

        tallentaa kuin kymmenen uutta omiin tallennettuihin hymiöihin. Mulla on yläpalkissa Smiley Central josta voin napata ihan minkälaisen hymiön haluan, mutta vastaanottajalla pitää olla samanlainen, muuten hän saa pelkkiä koodeja, tämä oli netistä vapaasti imuroitavissa ja tuli bannerina jonkin postikortti sivun mukana. Tässä on tosi makeita hymiöitä.

        Smiley Centerin kautta koneeseen tulee 100 % varmuudella viruksia, joten ei kannata ladata ja asentaa sitä koneelle. Vaikka kuinka kivalta näyttäisi, niin en suosittele asennusta.


      • tyttö

      • Iitumanu
        Ansku kirjoitti:

        tallentaa kuin kymmenen uutta omiin tallennettuihin hymiöihin. Mulla on yläpalkissa Smiley Central josta voin napata ihan minkälaisen hymiön haluan, mutta vastaanottajalla pitää olla samanlainen, muuten hän saa pelkkiä koodeja, tämä oli netistä vapaasti imuroitavissa ja tuli bannerina jonkin postikortti sivun mukana. Tässä on tosi makeita hymiöitä.

        ...mut kyllä niitä voi olla enemmänki. Ite äske just laskin omani ja niitä oli 47 kpl


      • ...
        Ansku kirjoitti:

        tallentaa kuin kymmenen uutta omiin tallennettuihin hymiöihin. Mulla on yläpalkissa Smiley Central josta voin napata ihan minkälaisen hymiön haluan, mutta vastaanottajalla pitää olla samanlainen, muuten hän saa pelkkiä koodeja, tämä oli netistä vapaasti imuroitavissa ja tuli bannerina jonkin postikortti sivun mukana. Tässä on tosi makeita hymiöitä.

        Voihan mutta ne ei näy siin ikkunas vaa sun pitää muistaa ne pikanäppäimet itselläni on vähän yli 70 vaan et en muista kaikkii kylläkää :D


      • Newyork
        Ansku kirjoitti:

        tallentaa kuin kymmenen uutta omiin tallennettuihin hymiöihin. Mulla on yläpalkissa Smiley Central josta voin napata ihan minkälaisen hymiön haluan, mutta vastaanottajalla pitää olla samanlainen, muuten hän saa pelkkiä koodeja, tämä oli netistä vapaasti imuroitavissa ja tuli bannerina jonkin postikortti sivun mukana. Tässä on tosi makeita hymiöitä.

        Niitä voi olla paljo ja siis ei niitä oo pakko muistaa, ku voi käyttää sitä sift pohjaa ja sitte niinku tekee sulkeen, mutta pitää sitä siftii pohjassa nii kauan, ett se toimii... sillon ne näkyy kaikki.. :D mulla ainaki


      • höpsö.!
        Kokenut kirjoitti:

        Smiley Centerin kautta koneeseen tulee 100 % varmuudella viruksia, joten ei kannata ladata ja asentaa sitä koneelle. Vaikka kuinka kivalta näyttäisi, niin en suosittele asennusta.

        auta.. tiedätkö miten sen smiley centterin voi poistaa..??


    • nimetön

      kannattaa ladata 7.0..

      • fishatak

        polkuun hymiöt tallentuvat ...jos buuttaa koneen..sinne meni ladatut hymärit!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe