"Sukulaissielu, luonnoltaan veli tai sisar tulee luoksemme pehmeästi, helposti, tutunomaisesti. Olemme läpikotaisin virkistyneitä ja helpottuneita." -Emerson
Sinä tulit elämääni tutunoloisena, kiehtovana, virkistyttävänä, jännittävänä, huojentavana, lämpimänä, turvallisena, läheisenä, selittämättömänä, erityisenä... Kosketit sieluani ja tuntui kuin olisin katsonut kaikkeutta silmästä silmään. Tavoitin sen sinussa, katseessasi, olemuksessasi, tavassasi olla läsnä hetkessä ja minulle.
Ei ole mitään tarvetta määritelmille. Määritelmät sotkevat asioita. Niin kauan kun mitään ei ollut käsitteellistetty, kaikki oli totta ja rauhoittavaa. Tuntui hyvältä vain olla ja antaa tunteen virrata... Olin niin onnellinen ja halusin jakaa sen tiedon, tunteen ja kokemuksen kanssasi. En osannut. Yliarvioin kykyni pukea sanoiksi jotain niin suurta, mitä tunsin, tunnen. Ei sellaisesta voi puhua. En tarkoittanut pahaa. Yritin vain liikaa.
Pullopstia Hänelle
36
984
Vastaukset
- avoin mutta suljettu
Voisin sanoa samat sanat omalle ihastukselleni, joka varasti ajatukseni puolen vuoden ajan. Tavallaan huvittavaakin että tunteet olivat yhteiset, mutta koskaan asiat eivät edenneet. Jollain tasolla uskon kohtaloon ja hyväksyn että näin oli tarkoitettu. On tietenkin surullista että hän hävisi elämästäni kokonaan luultavasti ikuisiksi ajoiksi. Tiedän että olen hankala ihminen ja että minuun tutustuminen vaatii todella paljon. Mielelläni olisin halunnut olla edes ystävä, mutta joskus on vain päästettävä irti. Haluan hänelle pelkkää hyvää.
- sam sä
En ole koskaan lukenut yhtä paljon p.a.skaa kertalukemisella!
- 15+10
sam sä kirjoitti:
En ole koskaan lukenut yhtä paljon p.a.skaa kertalukemisella!
Ei tää mitään muuta P***KAA ole kuin tuo vastauksesi. Ap kirjoittaa kauniisti (tarkennus vielä en ole ap).
- [[[woman]]]
Aloittaja kirjoittaa kauniisti. Erittäin kauniisti, etenkin kun se sopii hyvin omaan ajatusmaailmaani tänään. Tänään sydämeeni on pistänyt, sillä tiedän, että meistä ei tullutkaan yhtään mitään. Ei edes ystäviä. Mutta ehkä oli hyvä niin.
- Black Swan
Mistä tulee moinen ajatus? Että tiedät,ettei meistä mitään tulisi? Haluaisin olla enemmän kuin ystävä.Etkö sitä muka huomaa?
- aavistelen
Uskotko, että tunteittesi kohde tunnistaa tekstistä sut tai itsensä?
- haaksirikon tehnyt
Hyvä on, jos tunnistaa. Sitä toivon.
- Määrittelemätön
En ehkä ole aivan kuvailemasi kaltainen. Mutta jos minulla voisi olla jokin paikka sinun elämässäsi, pienikin, en tarvitse määritelmää. Ja jos sinäkään et tarvitse, kaikki on hyvin.
- <3jäät sulaa...
Yliyrittämiseen kaatuu niin moni asia, mutta aika hellyyttävä ajatus, että joku kompuroi rakkausasioissa yliyrittämisen takia :)
- Oikkee"kaunista"..
Tulee nyt lähinnä mieleen, kuka mahtaa olla tuollaisen "lähisukulaispikkusielu", tosin Parvaisella heihin nähden pienemmät jutut ja teot.
huhhuh!!!11.12.2011 06:310
Jussi Parviaisen uusimmat päivitykset :
http://jussiparviainen.blogspot.com/2011/12/juorut-14.html
Kuinka moni teistä uskoo noihin Jussin sepostuksiin ? Jokseenkin sekaisin taitaa tyyppi olla noista jutuista päätellen.
aikuisviihdettä sshh17.12.2011 14:260
"suuria paljastuksia"? lähinnä opportunistien epätoivoisia yrityksiä selvitä jotenkin epäluotettavassa ilmapiirissä puolin ja toisin.
Tuo "lukija"määrä voi olla isompikin, linkkiviittaus tullut niin useasti vastaan facebookin eri henkilöiden tai ryhmien kautta.
Tempauksena jotenkin hupaisa, ajatellen sekä tekijän "intoa" rääpiä muutamien entisten tuttujen motiiveja varsinkin seksielämän kautta linkitettynä ja ihmisten omituista kyvyttömyyttä reagoida asioihin mitenkään muuten kuin mustan huumorin tapaista ilahtuneisuutta, että kuinka ihanaa kun heille tarjoillaan tälläistä ja voi "salaa" nauttia alhaisuudesta johon heidät vedetään mukaan, jos ja kun luulevat linkkiä lukemalla ja levittämällä olevansa asian yläpuolella ihan "sivistyneesti" kun muistavat ironisesti ööh lausahduksen oikeassa paikassa, jonka jälkeen voivat jatkaa kiihottumistaan.
Ilmeisesti tämän tapaisen tempauksen katsotaan jäävän katvealueeseen sekä virallisen todellisuuden että rikospykälien valossa, ihmiset ovat edesvastuuttomasti levittämässä linkkiä toivossa että kaikki puhuisivat "niistä" mutta eivät edes ymmärrä asiakokonaisuuksia ja mikä on paljastusten ja törkeyden ero. Samaan aikaan yrittävät välttää asian käsittelyä virallisessa todellisuudessa.
Ja jos niin joskus käy, joutuvat ihmiset kasvokkain sen todellisuuden kanssa että ovat halukkaita uppoutumaan roskajuorujen pariin enemmän kuin haluavat myöntää ja kyvyttömiä näkemään tai tekemään rajavetoa sille mitem kicksinsä ovat saaneet vaikka hyödyntämällä tilaisuutta missä toinen sortuu törkeisiin asiattomuuksiin, ajanvietettä heille ilman kykyä irtaantua siitä halpamaisuudesta, saavathan taas kerran kokea olevansa "parempia" kuin tuollaiset.
Tuhansien pikku "salainen" pahe, valheellisuutta sitäpä hyvinkin. Virallinen todellisuus ja media haluaa estää tälle merkityksen antamista, yrittäen välttää asian esille ottamista, sillä silloin tuollaisesta elämästä, todellisuudesta tulisi totta, sehän pitää välttää, jotta jaksaisivat opportunistien tavoin esittää ulkokohtaisesti siveää todellisuuttansa. Tulisiko median käsittelyn myötä: siellä se parviainen yrittää matkia juorulehtiä ja tehtailee skandaali yrityksiä, toisten ihmisten elämän liepeiltä, esittämällä asioiden käyvän aina alapään kautta yläkermoja myöten tms.-
Mitä tuollainen median käsittely sitten voisi tuoda mukanaansa? rynnäkön blogisivuille, jotta ihmiset itse todentaisivat asian, asianomaiset voisivat vihdoin itse tajuta olleensa jo tuhansien juoruajien tiedossa, toisiko se jotain tajua siitä ettei voi pitää voimassa kahta todellisuustasoa, jossa leikitään puolin ja toisin ettei toista ole olemassa kuin salaa? palauttaisi tolkkua ja asiallisuutta aiheen ympärille? - Homojen "tuttuja"!
Voima-lehden facebook palstalainen:
Susan Virkkala
Voimallista kerrontaa. :)
Jussi Parviainen
jussiparviainen.blogspot.com
Tykkää · · Jaa · 9. joulukuuta kello 19:17 ·
Suomi24 -kotimaiset julkkisjuorut-
valelääkäri11.12.2011 17:530
jJussi kertoo osiosaan 12 Jorman repineen Helenan anuksen parsimiskuntoon. Ei muuuta, mutta terveydenalan ammattilaisena saatun tietämään että pidätys ei onnistu sen jälkeen. Siis LenaLadykö tyyliin Katri Helena vai mitä?
Ei pymppyihin11.12.2011 21:140
peräaukkoa ei ole tarkoitettu yhdyntään. ja yhdyntäkin vain lisääntymiseen. Anaaliseksistä voi todella vaurioittaa sulkijalihasta ja silloin on elämä lopullisesti päin persettä. Homoseksuaalisuus on poikkema ei sairaus ja tautiluokituksessa kuuluisikin olla sairauksien lisäksi poikkema( myönteisssä mielessä siis) geneettinen jne. hnekilöhän ei voi asialle mitään miksi syntyy. Mutta jättäkää persiis rauhaan!
kamelikuski14.12.2011 17:01-1
joo on siis ainakin väliaikaisesti porttari, kun hemputteli vähän liiax hetskujen ja niiden kersojen nähden. Joku järkkäri sitten päätti et porttari...mut Sturenkadun Voguesta löytyy
herra.se5713.12.2011 13:590 SULJE
Tarvitaan kaksi tangoon, eli eiköhän Helenakin ole tuota halunnut. Eihän Jorma nyt raiskaamaankaan ala.
gjlglggssggjjgljgllj12.12.2011 09:090
Ei tarvi ihmetellä miksi se Hellu puhuu niin suhkavalla äänellä. Taitaa tulla ylläri pöksyyn jos tulee yskän puuska. Ennen laulukeikkaa kuluu varmaan Imodiumia jonnii verran : ) Voi Hellu parka, näin empaattisena ihmisenä omaankin pyllyyn sattuu auts. Kielto Jormalle vaarallisen jorman käytöstä. Sillähän on notkeella miehellä iso suu, käyttäköön sitä mokoma rectumin repijä. Ush.
Kari Kantola27.11.2011 02:22 14
Takapillu-Jippu tykkää ottaa meisseliä takaa ja lujaa..
Ja lopuksi roiskeet naamalle. - strom ...
Joo joo. Kaunista, Mut ap hei, miks sun pitää nää kirjoittaa tänne? Miks sä et voi sanoo näitä hänelle?
Mitä sä yritit loppujenlopuksi?Liikaa mitä?????????????????????????????????????????? - s
Onko tän viestin tarkoitus olla anteeksi pyyntö vai jotakin muuta?
Olis hyvä tietää että mitä?
Jos tää oli mulle niin mä olen jo unohtanut ja katsonut eteenpäin elämään johon sinä et enää kuulu. SInä kuulut miehelles ja lapsillesi, Olen vain hyvin pahoillani kaikesta ja kylä mä varmaan tunnen piston rinnassain jos näen sut kun olen jo perustanuyt elämän jossa sinä et ole. - Luulin meistä liikaa
^^Tuo voisi olla exäni kirjoittama..huoh..
- Luulin meistä liikaa
Siis tuo aloitus kirjoitus
- 13
Hei, ei rohkeuttaan pidä pyydellä anteeksi!
- xxxxxxxyyymhh
? purot virtaa, tunteet virtaa, ei pidä majavien tavoin patoja rakennella (kenenkään). Tuo mainittu Parviaisen blogi on näköjään suljettu tältä erää, ehkä joulurauha tauko. Ilmeisesti nuo viitteet siitä sen takia esillä, että todellakin muistuttavat kovasti eräiden tapoja tunkeutua toisten ihmisten elämiin epäsuotuisalla tavalla (jolloin jälkipuheet/juorut alkavat elää omaa elämäänsä ja ihmiset keksivät omassa päässään mielikuvia tapahtumista kun vauhtiin ovat päässeet/päästetty). Harmi vain, että tuntuu puuttuvan totaalisesti se taju ja vastuunkanto edes siitä mitä ovat tekemässä, tehneet.
- 8+15
Ap: onko tämä kuvailemasi suhde päättynyt? Tarkoitatko kirjoituksellasi, että kun kahden ihmisen erityinen suhde määriteltiin tai käsitteellistettiin, se kuoli siihen? Kysyn, koska mietin itse kuumeisesti haluanko määritelmän eräälle aivan erityiselle suhteelle, vai antaisinko sen vain olla ja hengittää omalla omituisella painollaan.
- ap
Todellakin vaikea neuvoa. Ei pitäisi jäädä vellomaan tuttuun ja turvalliseen, sillä silloinhan suhde ei hengitä... Askel eteenpäin muuttaa tilanteen väistämättä, mutta parempaan vai huonompaan, eipä sitä tiedä. Mieti mitä haluat ja toimi sen mukaan :) elämä on sitä että haluaa ja uskaltaa ja uskaltaa haluta...kaikki vie eteenpäin, turha sitä vastaan on rimpuilla.
- hyhw2
Voi vit_*u ao on sunkin rakkaus niin saa*anan ainutlaatuista!
Sun ansiosta mä voin pahoin kun ajattelen erästä typerää ihmistä! - -w-w-
Sä olet varmaan tuo joka tuolla lesbosivulla kertoo et sulla on kaksi akkaa joista et osaa päättää mitä niitten kans oikee teksi? Pulassa?
Ja tuo yks joka käyttää näitä^^ merkkejä "tunnisteena" niin nyt ihan varmuuden vuoksi: Se eräs teksti ei ollut sinulle. Voit olla siitä ihan varma. T. se alkuperänen! - Luulin meistä liikaa
Nämä merkit ^^ oli sitä varten, että viittasin ylläolevaan ja tuon kirjoituksen oli tarkoitus mennä tuohon aloittajan alle, mutta ei sitten mennytkään! Enkä todellakaan ajatellut että aloittajan teksti olisi ollut minulle!
- Tuulen viemää
Pullopostia?? Vähän kuin lähetin laivan merille, ompelin purjeet...mutta tuulille en voinut mitään..
Yhtä kanssa tekstisi.
Se voisi olla myös minulle, mutta koska se on täällä, olen päättänyt vain muistella jotakin muuta ja kaikkea muuta ja todeta kuinka onnellinen on ihminen, joka voi kirjoittaa pettymykset suoraan 24:n kautta ilman pelkoa siitä mistä päin tuuli puhaltaa... menee nimittäin viesti jokatapauksessa perille aina. Ja oikeaan osoitteeseen :-), kaikki tämänkään palstan lukijat eivät ole näin onnellisessa asemassa..
Arvuutelkaa, arvuutelkaa
http://www.youtube.com/watch?v=FhR_GeJ_scs- haaksirikon tehnyt
Ok, tunnistan.
- tv
haaksirikon tehnyt kirjoitti:
Ok, tunnistan.
Yritä jotakin uutta!
- ht
tv kirjoitti:
Yritä jotakin uutta!
M.S.?
- tv
ht kirjoitti:
M.S.?
Siis mitä? Olen pahoillani, vaikka sattuisikin olemaan oikeat kirjaimet, niin en luota tässä kyseisessä tapauksessa siihen ihmiseen ja hän tod. näk ainakin tässä vaiheessa tietää että miksi.
Mitä sä haluat tuolla tekstillä saavuttaa?
- hämmentää
Mee Helin tai Petrin luo itkemään.
- ed
Tosi hauskaa kun mä en saanut kaveerata Helin kanssa kun sinä olit koko ajan kärkkymässä siinä. En mä väkisin, ei mulla ole niin suurta tarvetta saada ystäviä, että mun täytyy tapella heistä. No sä ainakin onnistuit hänessä, liehakointisi oli jokseenkin ahdistavaa jopa katsella. Ahdistavaa siksi, että sä et paljon näyttänyt kyselevän lupia hipelöimiselle :-), ihan totta tämä hymyilyttää.
Noh, entäs tuo ukkeli sitten?? Mä en vaan voi uskoa, että sinä tuolla statuksella perheesi silmien edessä olet niin avoin vieraalle lihalle. - ed
ed kirjoitti:
Tosi hauskaa kun mä en saanut kaveerata Helin kanssa kun sinä olit koko ajan kärkkymässä siinä. En mä väkisin, ei mulla ole niin suurta tarvetta saada ystäviä, että mun täytyy tapella heistä. No sä ainakin onnistuit hänessä, liehakointisi oli jokseenkin ahdistavaa jopa katsella. Ahdistavaa siksi, että sä et paljon näyttänyt kyselevän lupia hipelöimiselle :-), ihan totta tämä hymyilyttää.
Noh, entäs tuo ukkeli sitten?? Mä en vaan voi uskoa, että sinä tuolla statuksella perheesi silmien edessä olet niin avoin vieraalle lihalle.*nimet muutettu* ,
niin mitä mun olisi pitänyt tehdä? ? ? ? - ed
ed kirjoitti:
*nimet muutettu* ,
niin mitä mun olisi pitänyt tehdä? ? ? ?Kysymys ei ollut suinkaan teinistä eikä elämänkokemusta vailla olevasta ihmisestä? ? ?
Mä ajattelin olla aikuisempi ja jättäytyä suosiolla taka-alalle... siis mulla ei ollut romanttisia tunteita tätä "heliä" kohtaan, mutta tuo ihminen josta kirjoitan johon minä olin siis ihastunut ei antanut mun mennä lähellekään "heliä" ja sitten se liehakoi sen edessä... et mä en tiedä että oliko se rakastunut siihen ja siksi pelkäsi että mä yritän heliä mutta miksi se vihasi minua niin paljon?
- ed
""Hylätty häpeää itseään ja pyrkii nuolemaan haavat yksinäisyydessä toivoen, ettei kukaan muu ole huomannut mitään. Joku on kuitenkin saattanut nähdä kuvion alusta asti ja yrittänyt hieman varoitellakin. Ani harva halveksii simpautettua, mutta ei ole hauskaa joutua säälityksi ja hyväntahtoisen hölmön maineeseen.
Tilanne selkiytyy, jos ex-apurit vertaavat kokemuksiaan keskenään: Liisa menee Pekan luo tarkistamaan kuulopuheet. Faktoja aletaan tarkistaa ja etsiä. Valheiden paljastuminen tekee kipeää mutta helpottaa.
Vain se, joka ei ole vielä joutunut lieron simpauttamaksi, voi pitää tätä hauskana tai mielenkiintoisena tuttavuutena. Omasta psykologisesta silmästään ei kannata olla varma, koska jopa sellainen vanha kettu kuin Hare kertoo menneensä monesti lankaan.
Jos haluaa etsiä kurjasta kokemuksestaan valoisan puolen, voi ajatella, että liero on tullut paljastaneeksi itsessäsi piilevän turva-aukon, jonka kautta "virukset" pääsivät sisään. Lieron kohdannut ja opikseen ottanut saa eräänlaisen rokotuksen - ainakin yhtä lierolajia kohtaan."" - opettele lukemaan
Se kirjoitetaan pullopOstia eikä pullopstia, onks kaikki aloittajalla ihan okei,,,kirjoittaa tällästä viestiä eikä edes tarkista et kirjamet on kohillaan :((
'
niin turn off, niin totally!- 7+13
Kiipeä alas sen pilkun päältä ja hanki itsellesi esim. elämä.
- ed
7+13 kirjoitti:
Kiipeä alas sen pilkun päältä ja hanki itsellesi esim. elämä.
En voi sille mitään että pakko kommentoida, jos joku kirjoittaa rakkauskirjeitä nettiin eikä edes tarkista ja kunnioita vastaanottajia sen vertaa että viittis oikolukea tekstin ennen lähetystä.
Jotain rajaa, ja ylipäätään niin enpä tuon suurempaa kunnioitusta oo ennen nähnytkään, että joku kirjoittaa moista shittiä ihanalle rakkaalleen..
Vois sopia ja vois sopia, mikä tukka ja oliko housuissa kukka? Camoon naiset ja ap etenkin. Siinä sulle virkitystä ja helpotusta. - really?
ed kirjoitti:
En voi sille mitään että pakko kommentoida, jos joku kirjoittaa rakkauskirjeitä nettiin eikä edes tarkista ja kunnioita vastaanottajia sen vertaa että viittis oikolukea tekstin ennen lähetystä.
Jotain rajaa, ja ylipäätään niin enpä tuon suurempaa kunnioitusta oo ennen nähnytkään, että joku kirjoittaa moista shittiä ihanalle rakkaalleen..
Vois sopia ja vois sopia, mikä tukka ja oliko housuissa kukka? Camoon naiset ja ap etenkin. Siinä sulle virkitystä ja helpotusta.---——-/´¯/)——--(\¯`\just fuck off!
———/—//———--\\—\seriously
——--/—//————-\\—\
—-/´¯/—/´¯\———/¯`\—\¯`\
-/-/--/—/—/-|_—-_|-\---\—\—\-\ -
(-(—(—(—/-)--)--(--(-\—)—)—)-)
-\————\/--/—\—\/————/
--\———— /——\-————/
—\-———-(———)———-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama836831Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136052Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364165Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2192889Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782836Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?352778Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta842550Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902288- 1832139
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431676