Raamattu kieltää tuomitsemisen:

kirsinkukka

Kolossalaiskirje:

2:16 "Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta"

Olkaamme vapaat Kristuksessa, välittämättä ihmisten tuomioista.

21

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamen.

Näin adventistit, saatte olla vapaat, koska raamatullisten juhlien suhteen, Kristuksessa juhlien, saatte syödä ja juoda terveellisesti rakentaen ruumistanne, kuin Pyhän Hengen temppeliä.

Tätä ei kristillisyydessä kaikki hoksaa, mutta me kirsinkukan kanssa ymmärrämme, että näin se pitää olla.

Me emme tuomitse. Halleluja.

• JUMALAN TUOMIOT !

Kirsinkukka miksi te sitten tuomitsette????

Laodikean kirkolliskokouksessa v.364 jKr. Jumalan oikean sapatin viettäjät julistettiin pannaan.
      Canon XXIXX alkaa: Kristittyjen ei tule seurata juutalaisuutta lepäämällä sapattina, vaan heidän on työskenneltävä tuona päivänä, mieluummin kunnioittaen Herran päivää, ja jos voivat, levättävä silloin kristittyinä.
      Mutta jos joku havaitaan olevan juutalaisuuden kannattaja HÄNET JULISTETTAKOON PANNAAN, EROON KRISTUKSESTA. - Index Canonum.

Miksi tuomitsitte vuosisatojen ajan sapatinpyhittäjiä, niin, että vuosisatoihin eivät saaneet pitää kauppojaan sunnuntaisin auki.

Syömisistä tuomitsee Jumala sanassaan, ei adventistit. Jumalan sanasta luettua Jes.66:17 Jotka syövät sianlihaa ja muuta inhoittavaa, sekä hiiriä, niistä kaikista tulee loppu sanoo HEERRA.
      TÄMÄ ON JUMALAN SANAA.
      JUMALA SANOO: EN MINÄ MUUTA SITÄ MIKÄ ON MINUN HUULILTANI LÄHTENYT.

• Fniss!

Kirsinkukkaa on kovasti jäänyt kiusaamaan tuo syömishomma. Minkähän takia? Vaikuttaa siltä, niinkuin olisit vähän epävarmalla pohjalla ja haluat saada päivä päivältä vahvistusta siansyönnin oikeellisuuteesi.

En usko kenenkään adventistin välittävän ihmisten tuomioista. Minua ainakin saat tuomita siitä, etten syö sikoja, who cares. "Kun Herra on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan".

• 123456789098

Miksi sinä haluat kivittää lähimäisiäsi yhdellä mooseksenlain pykälällä, kun et itsekkään pidä kokolakia?

ja hylkäät tämän uudentestamentin ohjeen, joka on meille pakanakristityille tarkoitettu---

Kolossalaiskirje:

2:16 "Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta"

• vai lisääntyykö?
        123456789098 kirjoitti:

Miksi sinä haluat kivittää lähimäisiäsi yhdellä mooseksenlain pykälällä, kun et itsekkään pidä kokolakia?

ja hylkäät tämän uudentestamentin ohjeen, joka on meille pakanakristityille tarkoitettu---

Kolossalaiskirje:

Etkö löydä syömisesi puolustukseksi parempaa kuin tuon Kol.2:16 siinähän vain puhutaan uhrieläinten syömisistä jotka Jeesus naulitsi ristiin, koska ne olivat meitä vastaan.
        Tutki paremmin kirjoitukset että ymmärräryksesi lisääntyisi, jos lisääntyisi.

• Uusiliitto ei kumoa
        123456789098 kirjoitti:

Kolossalaiskirje:

123456789098 ... Paavali sanoikin itseänsä syntisistä SUURIMMAKSI. PAAVALI TOKAISI NIINKIN, ETTÄ OLISITTE NIINKUIN HÄNKIN, ETTEKÄ MENISI ENÄÄN NAIMISIIN.
        Jeesustakin he odottivat tulevaksi takaisin omana aikanaan.

Sapatin pyhänäpäivänään pitävät eivät ihmiskäskyistä piittaa. Korkeimman Herran Jumalan antamat kymmenen käskyä ovat kaikkein luotettavimmat, ja ovat kasvattaja Kristukseen, sapatti mukaan lukien.

Uudessatestamentissa sanotaankin: Joka ei pidä Hänen käskyjänsä, ei ole Hänen omansa.
        Ilm. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
        Missään kohtaa Raamatussa Uudessatestamentissa ei sanota: Tässä on niiden kärsivällisyys, jotka pitävät Paavalin käskyt ja Paavalin uskon.

• Fniss!
        123456789098 kirjoitti:

Kolossalaiskirje:

Tiedänhän, ettei minussa, nimittäin minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.

Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen. En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.

Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki; haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta.

Sisimmässäni minä iloiten hyväksyn Jumalan lain.

• ?????.
        123456789098 kirjoitti:

Kolossalaiskirje:

123456789098
        Joko olet saanut voiton pedosta 666 ? Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä.
        On monta pykälää.

• pyh!
        123456789098 kirjoitti:

Kolossalaiskirje:

Tehän täällä kivitätte lähimmäisiänne koko ajan.

• helluntalainen*12

Hienoa ja sovinnolista tekstiä toit kirsinkukka!

Eihän tuossa ollut mitään väärää että, miksi sinulle pitäisi antaa miinuksia? Näin ulkopuolisena voin todeta että sinua täällä yritetään painostaa mooseksen laki pykäliin, vaikka eivät tee itsekkään niiden mukaan.

Yhden pykälän ovat sieltä poimineet korvasyyhyynsä ja sillä nyt kivittävät lähimäisiään. Farisealaisuus ja lakihenkisyys kukoistaa adventismissa.

Mutta meidän tulee pitää se rauha Kristuksessa, joka meille on annettu:

"Koska me olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa." Room. 5:1

• halleluulia!

Eiks ookin kiva kun saadan rauhassa tehdä IHAN MITÄ VAAN nyt kun ollaan vanhurskaita. Psst, hei, mennääks ens yönä...?

• voittajat palkitaan

helluntailainen*12
        Syndi oi' syndi syndi ystäväin. Onko synti sinun ystäväsi ?
        Joko olet saanut voiton pedosta 666 ? Voitto täytyy saada, että pääsee lasimerelle veisaaman MOOSEKSEN, JUMALAN PALVELIJAN VIRTTÄ JA KARITSAN VIRTTÄ.

Älä nyt Mooseksen, Jumalan palvelijan kimppuun käy.

• vai mitä?
        halleluulia! kirjoitti:

Eiks ookin kiva kun saadan rauhassa tehdä IHAN MITÄ VAAN nyt kun ollaan vanhurskaita. Psst, hei, mennääks ens yönä...?

Miksi Kirsinkukka ja helluntalainen eivät pysy omalla palstallaan, omalla puolellahan se mukavampi olisi kirjoitella, vaan oletteko täällä tuomitsemassa lähimäisiänne, sillä mistä toista tuomitset siitä sinut itsesi syypääksi havaitaan.

• oletko sinä "hyvä" ?
        halleluulia! kirjoitti:

Juuri noinhan sinä teetkin"halleluulia!"

Kaukana olet itsekkin täydellisyydestä, mitä mooseksenlain täyttämiseen tulee.

Täyttelet vain ne pykälät jotka itsellesi parhaiten sopii ja kivität niitä, jotka ovat ymmärtäneet Raamatunsanan eritavalla kanssasi.

Tuo jos mikä on rakkaudettomuutta ja farisealaisuutta.

• helluntalainen*12
        voittajat palkitaan kirjoitti:

helluntailainen*12
        Syndi oi' syndi syndi ystäväin. Onko synti sinun ystäväsi ?
        Joko olet saanut voiton pedosta 666 ? Voitto täytyy saada, että pääsee lasimerelle veisaaman MOOSEKSEN, JUMALAN PALVELIJAN VIRTTÄ JA KARITSAN VIRTTÄ.

Älä nyt Mooseksen, Jumalan palvelijan kimppuun käy.

Jo olen saanut! Olen Kristuksessa ja hän on VOITTAJA. Aamen

Yrittäkää te vain kipuilla omilla ansioillanne ja teoillanne, minulla on lepo Herrassa.

• näinkö?
        helluntalainen*12 kirjoitti:

Yrittäkää te vain kipuilla omilla ansioillanne ja teoillanne, minulla on lepo Herrassa.

Onkohan vain omatekoinen lepo, kipuilet mutta et löydä rauhaa.

• ?????.

No käyks' helluntailaiselle*12 Mooseksen virsi kuitenkin ?

• halleluulia!
        oletko sinä "hyvä" ? kirjoitti:

Juuri noinhan sinä teetkin"halleluulia!"

Kaukana olet itsekkin täydellisyydestä, mitä mooseksenlain täyttämiseen tulee.

Täyttelet vain ne pykälät jotka itsellesi parhaiten sopii ja kivität niitä, jotka ovat ymmärtäneet Raamatunsanan eritavalla kanssasi.

Tuo jos mikä on rakkaudettomuutta ja farisealaisuutta.

Ei tarvitse täyttää mitään pykäliä. OLEN VANHURSKAS!!! Nyt saan elää laidasta laitaan. Jippiiiiiii!!!!! Psst! Tiedän yhden paikan... hei, mennääks?

• Jeesus sapatin Herra

helluntailainen*12
        Ei kuule me omilla teoilla yritetäkään pelastua. . . .Armosta me pelastumme uskon kautta emme omien tekojen kautta. Sapattisin panemme omat teot syrjään Jeesuksen esimerkin mukaan. Jeesuskin laittoi puusepän verstaan ovet kiinni sapatiksi.

• pyH!

Ei se anna sinulle oikeutta jatkaa synnissä rypemistä.

• valitsetie elämään

kirsinkukalle avautuu ahdas portti ja kaita tie.

Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      26
      5069
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      64
      4061
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      76
      3632
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2708
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2483
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2358
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      78
      2173
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2127
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      135
      1664
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1525
    Aihe