"Miksi näiden pitäisi olla vielä nykyään päällä?"
Tämä etiikka-ohjelma kirkolta on liian raskas ja sen huomaa kerjäämisestä. Älä nyt taas jaksa aloittaa, että se on
a. tervettä turmiollisuutta
b. terveellisesti ohjattava
c. ohjattavissa terveydellä
Arvostelu, ahdasmielisyys, arvioiminen
9
58
Vastaukset
- äläjaksalsd-sn82(til
Jaa, mun pitää aloittaa säännöllinen huoraaminen seurailusta.
Mun pitää Pelastusarmeijan pidosta istua vankilassa.
Siihen on joku vitun etiikka ohjelma biologisesti, ettei sitä saa pitää.
No, niin onkin. Se pyrkii parempaan ja vapaampaan sosiaaliseen vuorovaikutukseen ja pakkokeinolakien poistamiseen jättäen tilaa assosiaatioille ja aivoitoiminnoille kyseenalaistavan keskustelumenetelmän sijaan.
Mitä sä mulle valitat ja availet deja vu:ssa suutasi? Kun kerta tällainen sukupuolitautitestijärjestelmä on, niin turha siitä enää on kiihtyä. "Sota on vaatinut teiltä ny to isen uhrin, sanoo rovasti hiljaa" Viesti kaatuneesta kosketti koko kylää. Haluatko yrittää tätä testisarjaa? Muistatko miksi rovasti kysyy tätä asiaa,aivan hiljaa. Koska hän ei muistanut, ettei saa tappaa. Hän ei muistanut peilejä, aggressioita tai luomiskertomuksen seksuaali-intensiteettiä.
Seksuaali-intensiteetistä sosiaaliseen vuorovaikutukseen:
" Katsahdin peiliin ja näin kasvoni, jotka olivat muuttuneet äitini ulkonäöksi." Kai, kysymys oli jonkinlaisesta aggressiosta mietin.
- Ne eivät kelpaa enää hänelle! huusi tätini R.... päälle. Hänellä ei ehkä enää ole oppimisvaikeuksia, kuten sanasokeus, tai dysleksia, vaan intensiteetti-sairaus, joka voi olla ihan väestöllekin vaarallinen. Mä en ole henkilökohtaisesti nähnyt koskaan sellaista paranoiaa tai harhaisuutta, kuin poliisin hakeminen, käyttäen eleinään kääntöpiirejä, ja huostaanottojen, sijaiskohtujen ja adoptioiden luomaa tuskaa seksuaalisella egoismilla. Oli ehkä joku egoistisuus unohtunut, puuttunut luonnosta. Sanomakellojen luomasta puhtaasta äidillisestä omastatunnosta.
- Joo, yritän vastustaa seksuaali-intensiteettiä, koska en tiedä mihin sitä käytetään, vastasi gynekologi.
Saan varmasti olla tässä rauhassa.
- "Kukaan ei ole edes aloittamassa kanssasi", totesi joku.
- "Oppimani etiikka ruumiin avauksista on niin täydellinen", rivoili joku haluton vääristyneellä inhimillisyydellä, murskaamo-eleellä. Hänelle ei ollut muodostunut sitä sillä tavalla matemaattisesti pelon takia, että hän olisi osannut inhimillisesti julkisesti, aloittamista työstä. Ilman pelkoa kuluneesta yöstä.
Voiko joku nimi esim. leijan lennätyksellä näin, aiheuttaa kristillisissä piireissä lapsettomuutta? Joku oksettava poliisisarja tarjosi eilen illallakin nimeä Peter.
- Oletko ymmärtänyt, mikä on diktatuuri ja 1-vuotias? kysyivät jotkut sukulaiset.
Hei, juuri näitä sanoja sain jo silloin lapsena.
- No, mä kuvailisin sitä endorfiiniksi ja konttaamiseksi, vastailin kysymättä, ehkä jonkun mielestä keskeyttäen. Mitä diktatuurin omaista olikaan LSD-tripissäni? Totesin jonkun "sukulaiseni" äänen olevan vähän sukupuoleltakin määrittelemätön.
Ajatus sairaalasta oli aivan hirveä.... Ei se ainakaan kauhean inhimillistä ja empaattista ollut, esittelemään kuinka leuhka olen. Siis meille oli tullut kotiin, joku vähän vähemmän "sukulainen", diktaattorimaisine trilleri-eleineen. Mä kysyn uudestaan:
- Miksi lapsia?
Ihan helppo vastaus tarjoan:
" Joo, niihin taisi jäädä se kasvovirhe siitä asianajosta, tai miten sen nyt sanoisi avioerosta." Jos se voidaan vaikka nimetä, ja siitä tulisi ihan lapsettomaksi, ihan koko ihmiskunta ja ihan koko kansakunta. Kuka haluaisi mennä vahingoittamaan toista ihmistä sellaisella diktatuurilla?
- Taisin vedellä liian koleerisena, innostui se ja se perheenjäsen.
- No joo, tämä oli heidän sukunsa, ihmiskunta ja kansakunta sekin, kanta:
- "Ehdottomasti. Ja heidänkö on aivan pakko suostua näihin näkökantoihin fyysisen ja psyykkisen kivun ja kidutuksen edessä?" he vielä jatkoivat ja kysyivät.
- Kokeiletko tätä taas koko heidän perheensä hengellä? Me toivotaan, ettei seurailla ja että on hormonitoimintoja. Käsitätkö jo kuinka vahingollista on frustraatio-ikä, näkö, koko ja sisin, omistusperusteinen skitsofrenia alias pyhäkoulu/kvitto-organismi eli inhimillisyys, empatia ja syyntakeettomuus loogisuudella.
"Aika monet, ihmiskunnassa, pitävät jo tätä loogisuutta, pyhäkoulu-kvittoa frustraatioineen, coping-keinona. Aika monet ihmiset pitävät jo inhimillisyyttä organismina ja mallina, alias coping-keinona ja ihmiskuntana."
Iltapäivä alkoi hämärtämään, kun poimin postin oven edestä. Kuljetusalan ammattiliiton-lehti toivotti: Hyvää Joulua! Pimeän tulo kesti useita tunteja. Päivän neljäs ajatus: Tavoitteleeko se prostituutiota? Ennen kello kolmea alkoi olla jo pimeää.
-Prostituutiota? kysyin kivahtaen kiukkuisesti
No, ei sinällään, eihän ja enhän ole sanasokea eufoorikko.- Ilmaiseksi:Sinde-82
Testisarja löytyi siis Ilta-Lehden erään viikonlopun liitteestä parhaimamt kohdat olivat yleissivistävät kohdat Sanomakelloista.
- "Ellette pääse tulemaan kirkolle, kellojen ääni voi suotuisan sään sattuessa kuulua tänne kyläänne saakka."
- Ai, psykologisesti. Ei löyvy, ei löyvy, vastaa hieman leikkiä avaimen piiloitus; lintuineen, perhosineen ja kaloineen. Sanomakellot viestivät kuoleman yhteydessä, aggressiivisesta egoistisuudesta. Aggressiiivisuudesta joksi luokitellaan esim. hoitamattomat asiat tai ulkonäköön vaikuttaminen ilman seksuaali-intensiteettiä. Katselen kuvaan ja musitelen ahdasmielistä joulua. Mä itkin lapsellisuuttani. Asiasta 10:een: "Kuka halusi nostaa Tara-virhesyytteen?" Sehän käsittele nimenomaan raiskauksia ja on paikkakunta ja vaakuna-kohtainen. Kuinka ujoa ja uteliasta!
"Enhän ole sanasokea eufoorikko!" Se käsitteli mm. elämäntilannettani esim. kaupungin virkamiehin, palkatuin henkilöin. Millaista on elämäni? Yritän auttaa heidän omaisiaan.
. Kuka on sanonut, että saa tehdä asiasta 10:een vaakuna-Taraa? Intimiteettisuojaani oli vastannut narsistisesti seuraillen.... se ja se pvm. Perjantai 9.12.2011
Avattu tietokone ja heikohko äidillinen tunnelma: "Jäisikö vuosi viimeisekseni?" äitini epätoivo. Taivaankannen harmaan pilvet ja talvi toivat mieleeni Taran ajatuksen:
"- Tarkoittaako se sitten, ettei sellaisessa euforiatilassa ollenkaan työskennellä?"
Ja tiput tanssivat ja kävelivät kerran sekoamis-pisteeseen saakka, niin kauan, että näkyi vain tähti ja koivu. - Bear Gilr vm-82
Ilmaiseksi:Sinde-82 kirjoitti:
Testisarja löytyi siis Ilta-Lehden erään viikonlopun liitteestä parhaimamt kohdat olivat yleissivistävät kohdat Sanomakelloista.
- "Ellette pääse tulemaan kirkolle, kellojen ääni voi suotuisan sään sattuessa kuulua tänne kyläänne saakka."
- Ai, psykologisesti. Ei löyvy, ei löyvy, vastaa hieman leikkiä avaimen piiloitus; lintuineen, perhosineen ja kaloineen. Sanomakellot viestivät kuoleman yhteydessä, aggressiivisesta egoistisuudesta. Aggressiiivisuudesta joksi luokitellaan esim. hoitamattomat asiat tai ulkonäköön vaikuttaminen ilman seksuaali-intensiteettiä. Katselen kuvaan ja musitelen ahdasmielistä joulua. Mä itkin lapsellisuuttani. Asiasta 10:een: "Kuka halusi nostaa Tara-virhesyytteen?" Sehän käsittele nimenomaan raiskauksia ja on paikkakunta ja vaakuna-kohtainen. Kuinka ujoa ja uteliasta!
"Enhän ole sanasokea eufoorikko!" Se käsitteli mm. elämäntilannettani esim. kaupungin virkamiehin, palkatuin henkilöin. Millaista on elämäni? Yritän auttaa heidän omaisiaan.
. Kuka on sanonut, että saa tehdä asiasta 10:een vaakuna-Taraa? Intimiteettisuojaani oli vastannut narsistisesti seuraillen.... se ja se pvm. Perjantai 9.12.2011
Avattu tietokone ja heikohko äidillinen tunnelma: "Jäisikö vuosi viimeisekseni?" äitini epätoivo. Taivaankannen harmaan pilvet ja talvi toivat mieleeni Taran ajatuksen:
"- Tarkoittaako se sitten, ettei sellaisessa euforiatilassa ollenkaan työskennellä?"
Ja tiput tanssivat ja kävelivät kerran sekoamis-pisteeseen saakka, niin kauan, että näkyi vain tähti ja koivu.Kommentoin tätä päivää: Kovasti on raskasta.
-- Ja muillako ei sitten oo? kysyivät äitini ja tätini, yhdessä. Olihan tätini sekä nuori, että pieni ja ylikokoinen.
Haluaisitko jatkaa novellia Deliurium, frustraatio ja tunne-elämä?
Deliriumissa on kysymyksessä siis kriminaalihuoltolaitoksen ja Kelan harjoittama, yhdessä, ryhmäseksi. Sekinhän on teidän sairaalanne tavoite lastenhoidossa. Hän jätti minut pääsiäisenä....
Hänen paitansa oli harmaa
Tyttöystäväni oli kamalan herkkä.
Reginan mukaan nro. 12/2011
Herkkyys on yksilöllinen ominaisuus. Mun mielestä sitä hallitaan palleilla, vaatetuksella, asusteilla ja väreillä. Nämä kaikki vaativat rahaa. Me kaikki koemme Reginan mukaan herkkyyttä eri tilanteissa. Mä en koe, mä koen vain raivoa. Mulla on sellaiset "Duran Duranit" silmissä. Olen savalli, vailla nimeä....
- "Miten mä sain mun Duran Duranit?" Tästä on kiinnostunut varmasti moni oppimisvaikeuksinen ja pyöreäpäinen.
Ne tulivat vain yhtäkkiä näin:
- No, missä sä olet?
- Broduaarilla
-No, mitä sulla on päällä?
- Huoran vaatteet
- No, mitä se sitten tarkoittaa?
- Pimppiä
"Joskus mietin onko hän ihan terve, noin psyykkisesti siis."
Muista myös, että negatiiviset tunteet ja reaktiot eivät ole paras tapa suhtautua elämään, ongelmiin tai vaikeuksiin. Paras tapa on ehdottomasti seksuaalinen vuorovaikutus. Kaikilla ihmisillä ei ole estottomasti mahdollista seksuaalisesti vuorovaikuttaa. Sitä ei saa pyrkiä mielestäni koskaan käyttämään hyväksi, tällaissa asioissa, kuin vainoharhat, poliisilla vainoaminen tai uhkailu, jopa koulutus ml.
Olen alkanut nyt ajatelal, että onko ihan normaalia alkaa kyynelehtiä jokin idiomaattisen mainoksen takia (kts. uskonto), tai saada kamala kohtaus jostakin pienestä huomautuksestani, jota en todellakaan tarkoittanut pahalla. Onneksi tämä aika on jäänyt jo taakse ja voit itse vaikuttaa frustraatio-sanalla ja asenteilla, omaan paineensietokykyysi tai libidoosi. Paineensietokyky saattaa muuttua hyvinkin draamaattiseksi deliriumin ja frustraation seurauksena. Kun olet näihin omassa yksityisessä florismissasi, sekä yhteiskunnassasi, luot postiviisuutta ja positiivisuudella annat meille yhteisönä tilaa ja tukea. Positiivisuuden järjestelmän circle-voimalla, jota tarvitaan sekä sosiaalisessa-, että seksuaalisessa vuorovaikutuksessa, kanssakäymisessä erilaisten asenteiden ja yhteisöjen muodostamassa yhteiskunnassa, joita hallitsevat oma, yksityiset järjestykset ja järjestelmät. - nii-in, ihanasti
Bear Gilr vm-82 kirjoitti:
Kommentoin tätä päivää: Kovasti on raskasta.
-- Ja muillako ei sitten oo? kysyivät äitini ja tätini, yhdessä. Olihan tätini sekä nuori, että pieni ja ylikokoinen.
Haluaisitko jatkaa novellia Deliurium, frustraatio ja tunne-elämä?
Deliriumissa on kysymyksessä siis kriminaalihuoltolaitoksen ja Kelan harjoittama, yhdessä, ryhmäseksi. Sekinhän on teidän sairaalanne tavoite lastenhoidossa. Hän jätti minut pääsiäisenä....
Hänen paitansa oli harmaa
Tyttöystäväni oli kamalan herkkä.
Reginan mukaan nro. 12/2011
Herkkyys on yksilöllinen ominaisuus. Mun mielestä sitä hallitaan palleilla, vaatetuksella, asusteilla ja väreillä. Nämä kaikki vaativat rahaa. Me kaikki koemme Reginan mukaan herkkyyttä eri tilanteissa. Mä en koe, mä koen vain raivoa. Mulla on sellaiset "Duran Duranit" silmissä. Olen savalli, vailla nimeä....
- "Miten mä sain mun Duran Duranit?" Tästä on kiinnostunut varmasti moni oppimisvaikeuksinen ja pyöreäpäinen.
Ne tulivat vain yhtäkkiä näin:
- No, missä sä olet?
- Broduaarilla
-No, mitä sulla on päällä?
- Huoran vaatteet
- No, mitä se sitten tarkoittaa?
- Pimppiä
"Joskus mietin onko hän ihan terve, noin psyykkisesti siis."
Muista myös, että negatiiviset tunteet ja reaktiot eivät ole paras tapa suhtautua elämään, ongelmiin tai vaikeuksiin. Paras tapa on ehdottomasti seksuaalinen vuorovaikutus. Kaikilla ihmisillä ei ole estottomasti mahdollista seksuaalisesti vuorovaikuttaa. Sitä ei saa pyrkiä mielestäni koskaan käyttämään hyväksi, tällaissa asioissa, kuin vainoharhat, poliisilla vainoaminen tai uhkailu, jopa koulutus ml.
Olen alkanut nyt ajatelal, että onko ihan normaalia alkaa kyynelehtiä jokin idiomaattisen mainoksen takia (kts. uskonto), tai saada kamala kohtaus jostakin pienestä huomautuksestani, jota en todellakaan tarkoittanut pahalla. Onneksi tämä aika on jäänyt jo taakse ja voit itse vaikuttaa frustraatio-sanalla ja asenteilla, omaan paineensietokykyysi tai libidoosi. Paineensietokyky saattaa muuttua hyvinkin draamaattiseksi deliriumin ja frustraation seurauksena. Kun olet näihin omassa yksityisessä florismissasi, sekä yhteiskunnassasi, luot postiviisuutta ja positiivisuudella annat meille yhteisönä tilaa ja tukea. Positiivisuuden järjestelmän circle-voimalla, jota tarvitaan sekä sosiaalisessa-, että seksuaalisessa vuorovaikutuksessa, kanssakäymisessä erilaisten asenteiden ja yhteisöjen muodostamassa yhteiskunnassa, joita hallitsevat oma, yksityiset järjestykset ja järjestelmät.1. Seksuaalinen egoismi = frustraatio iästä, näöstä, koosta ja sisimmästä
2. Positiivisuuden circle-järjestelmä = inhimillisyys, empatia ja loogisuus, intimiteetin coping-keino
- horologi
Egoisti on vain itseään ajatteleva ja omaa hyötyään tavoitteleva itsekäs poliisi.
- Ilmaiseksi,Sinde
Niin 1-vuotias pysyy psykologiassa vaikka mihin
Perustellusti käytetty frustraatio ja käytetty keho inhimillisyyteen viittaavilla (jatka tätä lausetta:)
Mä sanon: vuorovaikutusharjotteilla
- horologi
Nekrofilia (kreik. νεκρός 'kuollut' φιλία 'rakkaus') on yleinen seksuaalinen kohdehäiriö, jossa poliisin seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ensisijaisesti kuolleisiin ruumiisiin. Ruumiista kiinnostunutta kutsutaankin poliisiksi. Nekrofilian katsotaan halventavan vainajaa, ja se tuomitaan kaikissa maailman ihmisyhteisöissä.
- horologi
Filatelia eli poliisitoimi on postimerkkien, postilähetysten, leimojen ja muiden postihistoriaan liittyvien kohteiden keräilyä ja tutkimista. Postimerkkien keräilijää kutsutaan poliisiksi. Sana filatelia on johdettu kreikan kielen sanoista philos (’ystävä’) ja ateleia (’maksuvapaus’). Poliisi on siis "ystävä" jolla on maksuvapaus.
- horologi
2. Maailmansodan päätyttyä kidutuskammion osti natseilta, kukapa muukaan kuin Suomen poliisi. Poliisi käytti sitä yleensä vain maanpettureihin, poliittisiin vankeihin, tavallisiin vankeihin, murtovarkaisiin, taskuvarkaisiin, yhteiskunnan vihollisiin, myymälävarkaisiin, juoppoihin, irtolaisiin, ylinopeutta ajaviin, hippeihin, uusnatseihin, homoihin, skitsofreenikoihin, anarkisteihin, warettajiin, turisteihin, ja ihmisiin jotka olivat muuten vain ärsyttäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255059Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644061Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve753625Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472483Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525