Voi helvetti ! Onkohan vaimo käynyt lukemassa täällä näitä sukkahousujuttuja !
Pukki toi miesten sukkahousut
21
1034
Vastaukset
- Vesikelit
Nehän on näillä keleillä just sopivat
- joonasgg
En tosin tiedä pukkia paketit taisi mennä sekaisin sain mahtavan silkki topin japitsi alkkareitt ,ja kahdert punaiset rintsikat .tyttö ystävä vain vaati niita päälleni .onhan nekin joululahjat
- jussi104
joonasgg kirjoitti:
En tosin tiedä pukkia paketit taisi mennä sekaisin sain mahtavan silkki topin japitsi alkkareitt ,ja kahdert punaiset rintsikat .tyttö ystävä vain vaati niita päälleni .onhan nekin joululahjat
No, kai panit päälles. Niin minä ainakin olisin tehnyt. Mitäs pahaa siinä nyt sitte olis?!
Olishan se joka tapauksessa yks tapa osoittaa että pidät hänestä ja hänen huumoristaan. Elämässä tarvitaan usein leikkimieltä värittämään tavallista arkipäivää. - teija -73
jussi104 kirjoitti:
No, kai panit päälles. Niin minä ainakin olisin tehnyt. Mitäs pahaa siinä nyt sitte olis?!
Olishan se joka tapauksessa yks tapa osoittaa että pidät hänestä ja hänen huumoristaan. Elämässä tarvitaan usein leikkimieltä värittämään tavallista arkipäivää.meillä ainakin pukeudutaan välillä asusteisiin tuo kummasti uutta virettä seksiin. esim ukolleni ohuet ihon väriset sukkahousut ja itselleni esim. musta sukkahousuasu joka peittää koko kroppani.
- Kotiukko
Minäkin siivoilen tänään 40 denin ihonvärisissä Norlynin tukisukkahousuissa.
- kakspuolinen
Minä sain vaimolta lahjaksi 50 den mustat Norlynin semi-opaque sukkikset,
ja halusin totta kai kokeilla ne heti kun näin paksuja sukkahousuja ei minulla ole aiemmin ollut, toki nyt vaihdoin takaisin 15 denieriin, toistaiseksi, säästä johtuen :-) - Kotiukko
Kyllä sukkikset ovat poikaa näillä keleillä. Minäkin paljon siivoilen kotona niin jalat tykkää olla tukisukkahousuissa. Ja samalla oon vaimolle vähän silmänilona ;)
- Onnekas Pekka
Onneks olkoon Reiska. Ei muuta ku sukkahousut jalkaan ja menoks !
- Teemu33
Minäkin sain kahdet mustat sukkahousut lahjaksi. Toiset 20den ja toiset 40den.
Ei siinä ole mitään hävettävää, jos miehelläkin on sukkahousut ja lisäksi paljon paremmatkin vielä pitkiin kalsareihin verrattuna.
Joskus tullut pidettyä shortsienkin kanssa kesällä ja talvella ihan ulkona ollessa,
jos vaan sää sallinut.
Nytkin sisällä ollessa jalassa on mustat ohuet sukkahousut
ja siniset farkkushortsit.
Vaimo vastaavasti pitää sukkahousuja aina hameen kanssa.- HenriPV36v
Moikka,
Sama homma täällä, pidän sukkiksia paljonkin ja melkein joka päivä. 15...60 deniin ja niitä alkaa olla vaatekomerossa jo jonkin verran. Samaa mieltä, että paremmat ovat kuin kalsarit, tuntuu iholla paremmalta.
Kotona pidän ihan normaalisti ja mikä sen kivempaa kuin vaimon kanssa sohvalla vierivieressä satiinisukkikset lämmittäen :)
- Kotiukko
Mullakin on välillä hame kun noi farkut on liian kuumat sukkisten kanssa. useimmiten oon ihan t-paidassa ja sukkiksissa kotosalla.
- Kotiukko
Jalkavaivainen kun oon niin tukisukkikset on kova sana.
- m47m
kyllä sukkahousut sopii miehellekkin,mulla vaimo hyväksyy kun välillä käytän sukkahousuja,ei se mitään vaikka ne kiihottaa kun ne on jalassa se vaan tuntuu niin hyvälle kun on ihana puristus etumuksella, ja näyttävät hyvälle mulla vaimo sanoo et kivasti näkyy pullotus ja sopii hyvin mulle jalkaan eli näyttävät hyvälle,minusta on kiihottavaa olla ne jalassa ja kun peilistä katselen itsee niin kyllä ne kivalle näyttää saa mut kovaksi kun katson,ja kun vaimo viellä kehuu niin tunnen miten kovenen ja kiihotun hirveesti,mut sit on ihanaa runkata kovaa kuumaa kalua,toisinaan vaimo tekee mulle sen sanoo et nautin hirveesti kun mulla sukkahousut jalassa ja kulli kovana,,saan aika äkkiä orkut kun tekee niin toisinaan runkkaa mua sukkahousujen päältä ja laukeen housujen sisään,,,mut se on ihanaaa,,,,
- ???
Mikä kumma saa miehen kiihottumaan siitä että pitkissä kalsareissa on yhteenkudottuna jalkaterätkin. Nykyisillä miesten kalsareilla puristus on samanlainen kuin sukkahousuissa, siitä se ei ainakaan voi johtua.
- m47m
otin äsken lääkkeeni ja nyt rauhotun ja luen luontokirjaa ja sitten nallepuh on hyväkirja, mut paras kirja on hoitajan tuoma respti jotaluen usien illalla..ihanaa..
- Amar-mies
Mutta... millaiset kengät kesällä shortsien ja sukkisten kanssa...?
- .
Kumisaappaat.
- saapajalkakatti
Sa-Int-maiharit. Toimii.
- Amar-mies
Kun kysyy ja itse vastaa... http://nelly.com/fi/kengät-naiset/kengät/arkikengät/nelly-white-label-100306/tinna-lif-203280-14/
- .
Pitää olla aika pienijalkainen mies koska koot loppuu numeroon 41.
- Amar-mies
Onhan näitä... http://www.kenkaliike.fi/tuote/nilkkurit-remonte-adora-ruskea/0003859/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama857426Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1156143Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1584274Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?372933Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2252926Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782856Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta862571Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902308- 1862229
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431696