http://www.youtube.com/watch?v=h7PXFVadYzs
Kaikki yhtyköön koko sydämestään ja kaikesta sielusta ja mielestä tähän iloon ja kiitokseen ja ylistykseen, sillä Herra on hyvä, totisesti amen.
Uudenvuoden 2012 vaihteeksi on hyvä ylistää Israelin Herraa
8
<50
Vastaukset
- g-a
Vaikka muutoin voisi olla yhtä mieltä laulun sanoista, niin tätä en ymmärrä, että väkisellä tyrkytetään asiaa juutalaisille, jotka eivät itse halua uskoa ja jolloin hyväkin asia menee pilalle.
Ymmärrätkö sinä Jeesuksen omia vertauksia uudesta viinistä, jota Hän itse KIELTÄÄ kaatamasta vanhoihin nahkaleileihin, "etteivät leilit pakahtuisi ja viini valuisi ulos ja turmeltuisi"? Samoin Hän esitti vertauksen uudesta kankaasta olevasta paikasta, jota EI SAA laittaa vanhaan vaippaan.
Te messuatte täällä Yeshuasta, vastoin Hänen omia käskyjään! Ette kunnioita juutalaisten uskoa. Näin ei Jeesus itse opettanut tekemään, mutta juutalaiset näkevät vain teidän käytöksenne kun sanotte olevanne Yeshuan asialla! Näin hyvä asia menee piloille. Ja kuitenkin ON kysymys juutalaisten Messiaasta! Älkää käyttäytykö kuin hän olisi mikä tahansa mellastaja. Kristityt eivät ole koskaan tätä tajunneet.- Ymmärrän kyllä
kaltaistasi näkökulmaa joka itsensä korottaa ilman Herran Hengen valtuutusta.
- Jos sinun
opetuksiasi olisi Jumala noudattanut, niin helluntain jälkeen ei Jeesuksesta olisi enää todistettu juutalaisille Jerusalemissa eikä muuallakaan ja tuhannet juutalaiset olisivat jääneet eksyksiin ja kun esillä pidettiin vaikka juutalaiset hallitusmiehet kielsivät todistamasta Jeesuksesta, niin Jeesuksen opetuslapset totesivat että enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä. Sinä käyttäydyt kuin ylipapit vastustaessaan Jeesusta, kun pyrit kontrolloimaan oman mielesi mukaan näissä asioissa, toki erojakin on paljon.
- Ei lainkaan väkisin
vaan yleisellä keskustelupalstalla jokainen voi valita mitä kuuntelee ja ihan turhaan olet huolissasi siitä että Juutalaisten Kuningasta ylistetään "Juutalaisuus" palstalla. Tietysti saat ajatella asiasta niinkuin hyväksi näet ja syyttääkin voit, mutta osoittaa vain oman mielenlaatusi. Paavalikin toi esille ja tietysti täälläkin voidaan tuoda ihan sitä PARASTA juutalaisuutta ja Israelin Herran totuudellista todistusta ja ylistystä, eikä tietenkään ole kenenkään mitenkään pakko sitä vastaanottaa. Onko vaikea ymmärtää? Sinun näkemyksesi on yksi näkökanta asiaan. Ei mitään meskuamista vaan ihan mahdollista on jokaisen itse pitää esillä ketä tahtoo. Minä tuon Nasaretialista Yeshuaa ja myös Paavalia, sillä on täysin juutalainen. Sinä saat tuoda esille mitä tahdot ja mielellään juutalaista. Ihan turha on toisia syytellä että pilataan toisten asioita, mutta tapansa kullakin toimia näissä.
- Joidenkin on ihan
MAHDOTON ymmärtää yleisen keskustelupalstan luonnetta, kun väärin todistavat tyrkyttämisestä ja mellastamisesta, mutta aika on vaikea ja joillakin on vain niin vaikea antaa toisille vapauksia, jotka Jumala on antanut omille todistajilleen Pojastaan Yeshuasta (Jeesuksesta). Näin toimien osoittavat vain omaa ymmärtämättömyyttään, mutta Isä siunatkoon Jeesuksen nimessä kaikkia ihmisiä, niin uudestisyntyneitä ja vielä uudestisyntymättömiä, että syntyisi uskon kuuliaisuus jokaisessa. Kunnia ja kiitos Isälle Jeesuksen nimessä.
- Alkeisvoimaihmiset
ne jaksaa omaansa esilläpitää: "Älä sitä, älä tätä!", mutta Paavali opettaa ja Jumala näkee sydämiin: ´Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.´ (Filippiläiskirje 1:18)
Jätetään Jumalalle nämä asiat, niin osoittaa ymmärrystä. Tietysti omissa juhlissa järjestäjät valitsevat mielensä mukaan ja näin Jumalakin toimii ja jokainen voi olla aivan varma, eikä tarvitse alkaa ihmisinä toisia opettamaan, varsikaan kun ei ole Herran Hengen valtuutusta ja elävää sanaa Yeshuassa. - Juutalaisen Paavalin
tervettä opetusta: ´Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä huoneenhaltijoilta ennen muuta vaaditaan, että heidät havaitaan uskollisiksi. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni, sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra. Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta. Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan. Sillä kuka antaa sinulle etusijan? Ja mitä sinulla on, jota et ole lahjaksi saanut?´ (1. Kor. 4:1-7)
- Jeesus on Mestari!
http://www.youtube.com/watch?v=KUzR4HKbi9w
Hallelujah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama325145Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634128Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783706Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732738Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582554Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?282245Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199- 1381725
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401558