Uudenvuoden 2012 vaihteeksi on hyvä ylistää Israelin Herraa

Totisesti amen!

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • g-a

Vaikka muutoin voisi olla yhtä mieltä laulun sanoista, niin tätä en ymmärrä, että väkisellä tyrkytetään asiaa juutalaisille, jotka eivät itse halua uskoa ja jolloin hyväkin asia menee pilalle.

Ymmärrätkö sinä Jeesuksen omia vertauksia uudesta viinistä, jota Hän itse KIELTÄÄ kaatamasta vanhoihin nahkaleileihin, "etteivät leilit pakahtuisi ja viini valuisi ulos ja turmeltuisi"? Samoin Hän esitti vertauksen uudesta kankaasta olevasta paikasta, jota EI SAA laittaa vanhaan vaippaan.

Te messuatte täällä Yeshuasta, vastoin Hänen omia käskyjään! Ette kunnioita juutalaisten uskoa. Näin ei Jeesus itse opettanut tekemään, mutta juutalaiset näkevät vain teidän käytöksenne kun sanotte olevanne Yeshuan asialla! Näin hyvä asia menee piloille. Ja kuitenkin ON kysymys juutalaisten Messiaasta! Älkää käyttäytykö kuin hän olisi mikä tahansa mellastaja. Kristityt eivät ole koskaan tätä tajunneet.

• Ymmärrän kyllä

kaltaistasi näkökulmaa joka itsensä korottaa ilman Herran Hengen valtuutusta.

• Jos sinun

opetuksiasi olisi Jumala noudattanut, niin helluntain jälkeen ei Jeesuksesta olisi enää todistettu juutalaisille Jerusalemissa eikä muuallakaan ja tuhannet juutalaiset olisivat jääneet eksyksiin ja kun esillä pidettiin vaikka juutalaiset hallitusmiehet kielsivät todistamasta Jeesuksesta, niin Jeesuksen opetuslapset totesivat että enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä. Sinä käyttäydyt kuin ylipapit vastustaessaan Jeesusta, kun pyrit kontrolloimaan oman mielesi mukaan näissä asioissa, toki erojakin on paljon.

• Ei lainkaan väkisin

vaan yleisellä keskustelupalstalla jokainen voi valita mitä kuuntelee ja ihan turhaan olet huolissasi siitä että Juutalaisten Kuningasta ylistetään "Juutalaisuus" palstalla. Tietysti saat ajatella asiasta niinkuin hyväksi näet ja syyttääkin voit, mutta osoittaa vain oman mielenlaatusi. Paavalikin toi esille ja tietysti täälläkin voidaan tuoda ihan sitä PARASTA juutalaisuutta ja Israelin Herran totuudellista todistusta ja ylistystä, eikä tietenkään ole kenenkään mitenkään pakko sitä vastaanottaa. Onko vaikea ymmärtää? Sinun näkemyksesi on yksi näkökanta asiaan. Ei mitään meskuamista vaan ihan mahdollista on jokaisen itse pitää esillä ketä tahtoo. Minä tuon Nasaretialista Yeshuaa ja myös Paavalia, sillä on täysin juutalainen. Sinä saat tuoda esille mitä tahdot ja mielellään juutalaista. Ihan turha on toisia syytellä että pilataan toisten asioita, mutta tapansa kullakin toimia näissä.

• Joidenkin on ihan

MAHDOTON ymmärtää yleisen keskustelupalstan luonnetta, kun väärin todistavat tyrkyttämisestä ja mellastamisesta, mutta aika on vaikea ja joillakin on vain niin vaikea antaa toisille vapauksia, jotka Jumala on antanut omille todistajilleen Pojastaan Yeshuasta (Jeesuksesta). Näin toimien osoittavat vain omaa ymmärtämättömyyttään, mutta Isä siunatkoon Jeesuksen nimessä kaikkia ihmisiä, niin uudestisyntyneitä ja vielä uudestisyntymättömiä, että syntyisi uskon kuuliaisuus jokaisessa. Kunnia ja kiitos Isälle Jeesuksen nimessä.

• Alkeisvoimaihmiset

ne jaksaa omaansa esilläpitää: "Älä sitä, älä tätä!", mutta Paavali opettaa ja Jumala näkee sydämiin: ´Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.´ (Filippiläiskirje 1:18)

Jätetään Jumalalle nämä asiat, niin osoittaa ymmärrystä. Tietysti omissa juhlissa järjestäjät valitsevat mielensä mukaan ja näin Jumalakin toimii ja jokainen voi olla aivan varma, eikä tarvitse alkaa ihmisinä toisia opettamaan, varsikaan kun ei ole Herran Hengen valtuutusta ja elävää sanaa Yeshuassa.

• Juutalaisen Paavalin

tervettä opetusta: ´Niin pitäköön jokainen meitä Kristuksen käskyläisinä ja Jumalan salaisuuksien huoneenhaltijoina. Sitä tässä huoneenhaltijoilta ennen muuta vaaditaan, että heidät havaitaan uskollisiksi. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni, sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra. Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta. Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan. Sillä kuka antaa sinulle etusijan? Ja mitä sinulla on, jota et ole lahjaksi saanut?´ (1. Kor. 4:1-7)

• Jeesus on Mestari!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      32
      5145
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4128
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      78
      3706
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2738
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      158
      2554
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2388
    7. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      28
      2245
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      79
      2199
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      138
      1725
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1558
    Aihe