Ostin muutama viikko sitten Citydealin kautta tämän tuotteen ja kysyisinkin muilta ostajilta, onko toiminut?
Itse olen kynää käyttänyt nyt viikon verran, ja mietinkin, että onko vika vain päässä vai ovatko hampaani todella valkoisemmat :D
Swiss Clinic -valkaisukynä
13
597
Vastaukset
- JeeJooJÖÖ
Ohjeissa lukee että kannattaa valkaista esin ylempi tai alempi hammasrivistö jotta eron näkisi selvemmin...
Itse olen käyttänyt vasta pari päivää niin en osaa sanoa :)
Toivottavasti toimii! - kalstaani
onko toiminut? itse mietin citydealin kautta hankkimista mutta en ole varma laadusta..
- Deali
Hyvin ajateltu. Citydeal ei ole vastuussa tuotteesta vaan Swiss Clinic jota ei suomen lait kosketa. Vähät välittää jos poltat ikenesi.
- hhhhhhhhh3
onko valkeeta tillut
- jinglebell
onko vaikutusta
- some who knows
Kyseinen tuote sisältää todellisia myrkkyjä, jotka tuhoavat ikenet ja emalin. Kannattaa pysyä kaukana!
Muutenkin firman tarina on naurettava, sillä yrityksellä ei ole mitään toimintaa Sveitsissä. Tuotteet tulevat täysin Kiinasta. - jydtudy6
Turvallinen ja hyvä tuote
- joululahjaksi vaan
Vieläkö niitä saa, ajattelin joululahjaksi tyttöystävälle.
- Ihan oikein
Osta vaan niin tyttöystävä pistää välit poikki kun osoitat että hänellä on mielestäsi likaiset hampaat.
- erwtg34qwt
Onko se Sveitsistä.
- ibuvuvuv
Miksi olisi.
- fdghsrh
vieläkö näitä saa
- fwearwq
paljonko maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama635339Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä844319Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1043872Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732771Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1652646Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta742470Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?292457Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl812228- 1741970
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431626