Jos olisi olemassa "hetero"-pilleri, ottaisitko sen?

itse napsisin.

Pilleri tuhoaisi kaikki homoseksuaaliset ajatukset ja halut jonka seurauksena muuttuisi täysin heteroksi. Ottaisitko itse tällaisen pillerin? Miksi tai miksi et?

15

357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseensuti

En. Vaikka homoseksuaalisista ajatuksista ja tunteista koituukin "ongelmia" tässä paskayhteiskunnassa, olen mitä olen.

• avaaja

Tiedostan itsekin heteron olevan huomattavasti hyväksytympi vaihtoehto noin yleisellä tasolla. Saanko vielä kuitenkin kysyä mikä on se, joka saa sinut mieluummin pitämään omasta "itsestäsi" kiinni kuin valitsemaan niinkin yksinkertaisen vaihtoehdon kuin tuo esittämäni hetero-pilleri?

• Perseensuti
        avaaja kirjoitti:

Tiedostan itsekin heteron olevan huomattavasti hyväksytympi vaihtoehto noin yleisellä tasolla. Saanko vielä kuitenkin kysyä mikä on se, joka saa sinut mieluummin pitämään omasta "itsestäsi" kiinni kuin valitsemaan niinkin yksinkertaisen vaihtoehdon kuin tuo esittämäni hetero-pilleri?

Jos voisit vaihtaa silmiesi väriä, tekisitkö sen? Jos voisit vaihtaa synnyinmaatasi, tekisitkö sen? Minä en. Olen oppinut ymmärtämään seksuaalisen suuntautumiseni ominaisuutena jota en haluaisi vaihtaa. Ainahan kaikki voisi olla vielä paremmin, mutta pitää tyytyä siihen mitä saa. Tämä kuuluu ideologiaani. Onhan sitä varmasti kaikki vähemmistöryhmiin kuuluvat joskus ajatelleet kuinka helppoa olisi olla "normaali". Minäkin olen sitä tehnyt. Valitellut monesta muustakin asiasta. Mutta kuten monen muunkin "ongelman" kohdalla jos ratkaisu siihen löytyisi noin vain, vaikkapa hetskupillerin muodossa, en usko että haluaisin kuitenkaan muuttaa itseäni.

Eikai tämä asia nyt näin 15 vuotiaan selittämänä paremmin enää aukene:(

• Jo vain

Ehdottomasti ottaisin, niin ei tarvitsisi kärsiä yksinäisyydestä ja vääristä ihastuksista heteroihin.

• Homppeli1

En. Vaikka homoseksuaalisista ajatuksista ja tunteista koituukin "ongelmia" tässä paskayhteiskunnassa, olen mitä olen.

• Drag me

Ottaisin.Uskoisin näin olevan helpompaa kohdata oikeanlainen ihminen elämässä.Turhat ihastumiset ja toiveajattelut jäisivät väliin.Toisaalta...en usko miehistä löytyvän ajatusmaailmaltaan samankaltaista.Eli siltikin olisin yksin,vaikka kaksin kulkisimme.

• sateenkaari

En ottaisi.

Vaikka bi-seksuaalisuuden myötä kohtaankin paljon ennakkoluuloja ja jopa vihamielisyyttä, on se tuonut elämääni niin paljon, etten siitä suostuisi luopumaan.
      Enkä nyt puhu parisuhteesta tai seksistä.

Bi-seksualisuuden löytäminen, myöntäminen ja hyväksyminen on antanut minulle sisäisen eheyden, tasapainon tunteen jota minulla ei "heterona" ollut.
      Tämä tunne ei tietenkään ole mitenkään "homosidonnainen" vaan seurausta oman itseni hyväksymisestä tällaisenaan.

Mutta silti. En ottaisi. Ja toivon ettei sellaista pilleriä koskaan keksitä, sillä maailma on paljon rikkaampi näin.

• elämäonparastahuumetta

en ottais. mulla on mennyt monta elämää, että olen lopulta rohkaistunut olemaan se mitä olen ja mä luulen, että maailma on menossa bi-mpään suuntaan. kohti kypsempää käsitystä seksuaalisuudesta. heteropilsu olis kuin jättiaskel taaksepäin.

• km.,m

En, olen onnellinen omana itsenäni.

• Ollaan mitä ollaan..

En myöskään ottaisi! Sehän olisi sama kuin ottaisi pillerin sauvakävelyyn,kun suuri osa kuitenkin kävelee ilman sauvoja:))))

• PT2

Jotenkin komppaan teitä mimmit.. kun tulin kaapista 2004 niin luulin oikeasti tarvitsevani miestä tai miehen.kunnes tajustin että lasten kanssahan tässä on eletty ilman miest' ja isän osallistumista jo vuosikaudet.Repäsin itseni tasan tarkkaan omaan itsenäisyyteen ja sain kiksejä kun käväsin nettipalstalla. Sainkin het naisilta yhteydenottoja...sen jälkeen kun naiseen rakastuu! You are so gone.Heteroelämään ei ole paluuta. Ei edes biinä vaikka kuvittelet!
      Nainen on naiselle nainen.Mies ei voi koskaan olla naiselle ...muutakuin elätti.t. FeministiSpaska

• 13+5

Näin se menee. Ei ole olemassa "elämäni miestä", mutta jos saisin elämäni naisen, en haikailisi enää mihinkään vaan mulla olisi kaikki. Miehen kanssa voi elää, mutta nainen on taivaallinen kumppani.

• tttr8

En, sillä saattaisin särkeä rakkauteni kohteen sydämmen . . .

• vanillacider

En. Bisset rulettaa... :-)

• kri-

Monesti olen miettinyt että elämä olisi helpompaa jos olisi ääripää.. Lesbo tai hetero.. Tälläsenä on vähän mitäänsanomaton ja saa kaikennäköstä epäluuloa osakseen. Pitkään vei että oppi itsensä hyväksymään ja nyt osaan olla onnellinen tälläisenä :)

ps. tuo pilleri ei menneisyyttä muuttaisi joten vaikka sellaisen nappaisi niin Bi olisi silti :)

sitten joskus kun löytyy se oma nainen tai mies niin siinä vaiheessa asialla ei enää olisi väliäkään - itse olen ainakin yhden ihmisen nainen eikä suhteessa ollessa toisen sukupuolella tai sillä että on bi ole enää merkitystä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      85
      7426
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      115
      6143
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      158
      4274
    4. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      37
      2933
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      225
      2926
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      78
      2856
    7. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      86
      2571
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      90
      2308
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      186
      2229
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1696
    Aihe