Onko joku saanut Ghosteryn toimimaan 11.60:ssä?
Tai kuka ei ole saanut toimimaan?
Ghostery Operaan
7
99
Vastaukset
- 2+11
On, monikin.
- avarakatseinen...
Ai että mua huojensi tuo tieto.
Mukava todeta palstalla olevan solidaarisia ihmisisä.
Kiitos. - 15+19
avarakatseinen... kirjoitti:
Ai että mua huojensi tuo tieto.
Mukava todeta palstalla olevan solidaarisia ihmisisä.
Kiitos.Ole hyvä. On aina yhtä ilo vastata hyvin laadittuihin kysymyksiin.
- nytneuvoa-antavaheti
15+19 kirjoitti:
Ole hyvä. On aina yhtä ilo vastata hyvin laadittuihin kysymyksiin.
Useasti vastaaviin kymysyksiin tulee vielä loputon tulva vastauksia 'mulla toimii' ja 'mulla ei'. Saattaahan se olla suuntaa-antavaa?
- avarakatseinen...
No niin, nyt on kartoitettu G:n toiminta 11.60:ssä.
Sitten voidaankin mennä jatkokysymykseen, että kuinka tuo mahtaa onnistua, kun minulla ei toimi.
Olen yrittänyt myös järjestelmänvalvojana ja javascript päällä.
Firefoxin rakenteisiin ohjelma upposi vaivatta.- avarakatseinen...
Nyt toisella yrityskerralla sitten onnistui.
Vaati sekä järjestelmänvalvojan ja rajoitetun tilin puolella 2 yritystä.
Syy ei selvinnyt.
Suurkiitokset kaikille vastanneille ja valtavia ponnistuksia kärsineille.
- 3333
Näitä palstoja lukiessa on mukava huomata, että on ihmisiä joilla on vielä vähemmän elämää kuin itsellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html174801- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531