Käsittämätön veto hommata "3 moke " tohon paikkaaan ku molemmat on voittanu pelejä.Ois kiva tietää mitä vit...... kärppien johdon päässä pyörii...paskaa sanon minä!!Vaikka se hurri ois ilmanen...koko paletti on nyt TÄÄÄYSIN sekasin!Hyvä JUNNO!!!!! TERVE MENOA SÄÄLIPLEIJAREIHIN!!!!JUNNO::::OPETTELE JOUKKEEEN JOHTAMISTA ENSIN VAIKKA HIEKKALAATIKOLTA!!!EI HYVÄÄÄ KAKKUA SÄRETÄ KESKEN LEIKKIEN!!!!!!!!
Lisää maalivahteja!!!!!
3
156
Vastaukset
- Maalinvahti
Siellähän hiekkalaatikolla tapaatte, kurppien lisää maalinvahteja hanke on aran puolustuksen kautta lähtevän pelaamisen oppikirjasta, 3 maalinvahtia yhtäaikaa ja piku pakkaseen,,,
- joihkuu
Hyvinhän tuo ruotsin vahvistus on pelannu. Eikä Hostikka ole tällä kaudella välttämättä ollut terävimmässä iskussa.
- GärbbäFan
No huhhuh..ei mikään turha hankinta tuo Backlund!!
Hänhän on pelannut aivan mahtavasti,ensimmäisten pelien "huonous" perustuukin siihen,että Backlund oli pelannut ennen kärppiin tuloaan ainoastaan pari peliä tällä kaudella..
Tämänkin illan pelissä Lukkoa vastaan Backlund oli kyllä mies paikallaan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3401244- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244535702- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620