J-mies, miten voit olla niin varma siitä

Anonyymi-ap

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimpiä tunteitasi täällä jne? Entä jos olenkin oikeasti vain joku Pirkko 65v (en ole!!)..? 🤔 Et uskalla täällä kertoa minun kirjainta 🤗

84

883

Vastaukset 84

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No sehän on palstagubbe, joka kirjoittaa kaikille naisille, jos joku tarttuisi syöttiin. Älä vain hotkaise hänen täkyä.

• Anonyymi00019

Eihän tuossa aloituksessa ole edes mitään logiikkaa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eihän tuossa aloituksessa ole edes mitään logiikkaa.

Kuka nainen tollaista kirjoittais oikeesti tänne

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sellainen paras. 😊

• Anonyymi00026

housuissas on vainoharhainen minitäky! En ole palstagubbe, inhoan tuota sanaakin jo, vaan ihan ehta oikea nainen ja teksti ihan omista ajatuksista. -Ap-

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minä. Minähän olen vähän erilainen ja omalaatuinen nainen., hyvässä ja pahassa.. Kuten tuonne jälkeen päin jo kirjoitinkin, että kukaan muu ei tällaisia viestejä edes kirjoittaisi kuin minä. Mulle on aivan sama mitä täällä ulkopuoliset minusta ajattelee. -ap-

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sellainen paras. 😊

Kiitos 😊

• Anonyymi00035
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Minä. Minähän olen vähän erilainen ja omalaatuinen nainen., hyvässä ja pahassa.. Kuten tuonne jälkeen päin jo kirjoitinkin, että kukaan muu ei tällaisia viestejä edes kirjoittaisi kuin minä. Mulle on aivan sama mitä täällä ulkopuoliset minusta ajattelee. -ap-

Älä muista huoli. Ymmärrän kyllä, miksi monet on skeptisiä, että täältä voisi toisen löytää. Olisihan se kyllä aikamoinen sattuma. Taas. 😊

• Anonyymi00042
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Älä muista huoli. Ymmärrän kyllä, miksi monet on skeptisiä, että täältä voisi toisen löytää. Olisihan se kyllä aikamoinen sattuma. Taas. 😊

Nimenomaan TAAS.. aina menee jutut niin hyvin yksiin 😄.. oot kyllä hyvä lypsämään minusta asioita tänne palstalle, tiedä onko se sitten hyvä vai huono juttu 🤔

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Nimenomaan TAAS.. aina menee jutut niin hyvin yksiin 😄.. oot kyllä hyvä lypsämään minusta asioita tänne palstalle, tiedä onko se sitten hyvä vai huono juttu 🤔

Pelkästään hyvä! 😅

• Anonyymi00058
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sellainen paras. 😊

Näihin tän tyypin juttuihin ei kannata vastaa mitään. Kiusaajia, utelevat ja vääntää sitten omiaan.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kaikki me tiedetään että palstaäijä kirjoittelee näitä surullisia aloituksia koska kokemus on osoittanut etä jos millään muulla potaskalla ei saa elämänkoululaisten huomiota, niin tällä saa

• Anonyymi00068
        Anonyymi00026 kirjoitti:

housuissas on vainoharhainen minitäky! En ole palstagubbe, inhoan tuota sanaakin jo, vaan ihan ehta oikea nainen ja teksti ihan omista ajatuksista. -Ap-

Vai että olet sinä aloittajaäijä ihan ehta oikea nainen kun kirjoitat sen tällä tavalla hienosti auki rassukoiden iloksi. Ja minä olen Yhdysvaltain varapresidentin assistentin assistentti. T naiselta

• Anonyymi00002

Jatkan vielä. Lataat kaikki tunteesi peliin ja luotat meihin kun seuraavan kerran näemme, entä jos olenkin sitten kylmä kuin jää enkä yhtään sellainen kuin nyt oletat viestittelymme perusteella minun olevan... 🙄 uskoisitko sitten erehtyneesi palstalla henkilöstä?

• Anonyymi00003

Miksi käyttäytyisit kaivattuasi kohtaan kylmästi? Mikä logiikka?

• Anonyymi00004

Jatkan vielä. Kukaan muu kuin minä ei voisi kirjoittaa näin outoja viestejä... 🙄

• Anonyymi00008

En tiedä. Ajattelisin siihen olevan jokin muu syy, tai ennemmin täällä tapahtuneeseen viestien vaihtoon. Se jää nähtäväksi?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miksi käyttäytyisit kaivattuasi kohtaan kylmästi? Mikä logiikka?

Ympärillä olevien ihmisten vuoksi pitää esittää että toinen on ihan mitäänsanomaton puolituttu. Ja siksikin menen jotenkin kipsiin, vaikka haluaisin vain katsoa häntä lämpimästi ja suoda ihanimman hymyni hänelle. En oikein tiedä miten päin olisin. Välillä pelkään jopa itseänikin ja tunteitani ja näyttäydyn kylmänä tms.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jatkan vielä. Kukaan muu kuin minä ei voisi kirjoittaa näin outoja viestejä... 🙄

Sinä vain tiedät, että minulla on iso..😏

• Anonyymi00005

Tota sä et oo vielä(kään) oppinut sisäistämään. Se että luulet tunnistavasi toisen. Sillä toisella ei ole harmainta aavistusta(kaan)kuka sä olet.

• Anonyymi00074

Eiköhän elämänkouluproosailija tämä apaattinen tarinallisuutesi mene niin että sinä kuvittelet synkkyytesi keskellä tunnistavasi tämän aloittajan joka on yhä edelleen naista esittävä äijä eikä se fakta muuksi muutu jankuttamalla. -TT

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Eiköhän elämänkouluproosailija tämä apaattinen tarinallisuutesi mene niin että sinä kuvittelet synkkyytesi keskellä tunnistavasi tämän aloittajan joka on yhä edelleen naista esittävä äijä eikä se fakta muuksi muutu jankuttamalla. -TT

Niin kerta seittemän leivän uuni😏

• Anonyymi00006

R.

• Anonyymi00031

Oikein meni ☺️👍

• Anonyymi00007

Kyllä hänet täältä tunnistan. Intuitio kai ja jotain muutakin siinä on.

• Anonyymi00010

Ja vaikket olisikaan, niin ei kukaan muu niistä mitään irti saa. Ajattelee, että yksi pimahtanut muiden joukossa.

• Anonyymi00012

Vaikka tunnistaisit, oletko ajatellut että hän ei ehkä tunnista sinua. Eikö se ole silloin tavallaan sama kuin kumpikaan ei tunnistaisi? Oletko ajatellut sitä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vaikka tunnistaisit, oletko ajatellut että hän ei ehkä tunnista sinua. Eikö se ole silloin tavallaan sama kuin kumpikaan ei tunnistaisi? Oletko ajatellut sitä.

Tämä on se paha harha johon toista "seuraava" usein haksahtaa. Kuvittelee että kyllä se toinen jotenkin vaan aistii ja kokee samoin. Lopulta seuraava on vain maalannut oman sisäisen maailmansa joka ei korreloi mitenkään totuuden kanssa. Se voi olla vaikea myöntää itselle ja mitä pidempään tuota jatkaa sitä vaikeammaksi se tulee. 😕

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olen kyllä. Ajattelin, että hän saattaisi saada sen saman tuttuuden tunteen, jonka saan hänen viesteistä. Aina en ihan varma edes ole haluaisinko saavan 100 %:n varmuutta, koska nolottaa hieman, että tänne päädyin ikävöimään.
        Ehkä sekin riittää, että epäilee minua oikeaksi? Ehkä se jo saa asioita liikkeelle tuolla oikeassa elämässä? Se on kuitenkin pääasiallinen syy, miksi täällä olen.

• Anonyymi00024

Telepatiaa....

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olen kyllä. Ajattelin, että hän saattaisi saada sen saman tuttuuden tunteen, jonka saan hänen viesteistä. Aina en ihan varma edes ole haluaisinko saavan 100 %:n varmuutta, koska nolottaa hieman, että tänne päädyin ikävöimään.
        Ehkä sekin riittää, että epäilee minua oikeaksi? Ehkä se jo saa asioita liikkeelle tuolla oikeassa elämässä? Se on kuitenkin pääasiallinen syy, miksi täällä olen.

Lisäyksenä, että tuo "R" oli minulta. En tiedä, miksi laitoin sen omana viestinä. Arkuutta kai...

• Anonyymi00034
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja vaikket olisikaan, niin ei kukaan muu niistä mitään irti saa. Ajattelee, että yksi pimahtanut muiden joukossa.

Toivottavasti juuri noin, onhan täällä aika pitkät keskustelut kyllä käyty 😁

• Anonyymi00036

Tää on aika pelottavaa toisaalta, mitähän tästä kaikesta vielä seuraa.. Rajoilla mennään. Aina voi vedota siihen että täällä vain tuntemattomien kans keskustelee niitä näitä. Eipä ole ainakaan mitään wa-viestejä nämä, jotka vois luurista hypätä väärän henkilön silmillekin joskus..

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tää on aika pelottavaa toisaalta, mitähän tästä kaikesta vielä seuraa.. Rajoilla mennään. Aina voi vedota siihen että täällä vain tuntemattomien kans keskustelee niitä näitä. Eipä ole ainakaan mitään wa-viestejä nämä, jotka vois luurista hypätä väärän henkilön silmillekin joskus..

Eipä ole mitään henkilöä, jonka silmille voisi wa-viestit hypätä... Muutenkin hiljaista ollut.

Nähdään taas huomenna töissä?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tuttuuden tunteen minäkin saan sinun viesteistä. Ja samoin minäkin ajattelen, että toisaalta en tiedä haluaisinko edes täyttä varmuutta asiasta, oletko kirjoittaja sinä..

Kauanko olet J palstalla ollut ja miksi olet tänne tullut?Oletko ikävöinyt täällä jo muitakin ennen mua?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tuttuuden tunteen minäkin saan sinun viesteistä. Ja samoin minäkin ajattelen, että toisaalta en tiedä haluaisinko edes täyttä varmuutta asiasta, oletko kirjoittaja sinä..

Kauanko olet J palstalla ollut ja miksi olet tänne tullut?Oletko ikävöinyt täällä jo muitakin ennen mua?

Googlettelin erästä aihetta, josta minulle kerroit. Täällä oli jonkin verran keskustelua siitä. Suomi24 on toki tuttu jo vuosien takaa, vaikka en kirjoitellutkaan. Ikävä-palsta tuli tutuksi vasta sinun kohdattua.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Eipä ole mitään henkilöä, jonka silmille voisi wa-viestit hypätä... Muutenkin hiljaista ollut.

Nähdään taas huomenna töissä?

Ohi!

• Anonyymi00049
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ohi!

Töissä juttu ei ap:lle minulta.

• Anonyymi00052

Tuo väärien henkilöiden silmiin ei oikein osu. Vai onko sinulla jo joku?

• Anonyymi00009

Luuletko oikeasti, että joku J _ kertoisi anonyymipalstalla tunteistaan?

• Anonyymi00073

Luuletko oikeasti että on kannattavaa vinkua naista esittävän keken aloituksissa jostsin jiijantterista kuin joku nimikirjain olisi yhtä kuin eaim sinun tai nk kaikkien tuntema hlö? Osaan helposti oikolukea, että olet niitä surullisia tapauksia joka on jäänyt nutaamaan tämän kerronnan takia tänne? Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää ettei trollipalstan nimikirjaimet muutu teille tutuiksi henkilöiksi vaikka joku psy koottinen alustaja kuinka olisi inttänyt tällaista kun ”vähän” fiiraa

• Anonyymi00011

Ässö

• Anonyymi00022

Aloitus on kyllä minunkin mielestäni osuva vaikkakaan en ehkä aivan noin varmana pitäisi omia tulkintojani ajatusmaailmastasi sillä vaikka olisinkin aika varma, tiedostan aina sen, että toisen ihmisen sisäisen maailman tulkinnassa on hyvä olla nöyrä sillä loppujen lopuksi vain sinä Jii tiedät sisäisen maailmasi paremmin kuin kukaan muu vaikka kuka itse mitä luulisikin sinun tuntevan, tunnistavan, kokevan, motiiveista toimivan.
        Voin vain sanoa, että meitä yhdistää moni sellainen erikoinen asia jota harva arvaisi tai edes ymmärtäisi. Se on kiehtovaa ja hauskaa. Sellaista mystistä myhäilyä sanattomassa kaikkeudessa jossa mahdoton ja mahdollinen on samaan aikaan meille läsnä.
        Sn

• Anonyymi00080
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aloitus on kyllä minunkin mielestäni osuva vaikkakaan en ehkä aivan noin varmana pitäisi omia tulkintojani ajatusmaailmastasi sillä vaikka olisinkin aika varma, tiedostan aina sen, että toisen ihmisen sisäisen maailman tulkinnassa on hyvä olla nöyrä sillä loppujen lopuksi vain sinä Jii tiedät sisäisen maailmasi paremmin kuin kukaan muu vaikka kuka itse mitä luulisikin sinun tuntevan, tunnistavan, kokevan, motiiveista toimivan.
        Voin vain sanoa, että meitä yhdistää moni sellainen erikoinen asia jota harva arvaisi tai edes ymmärtäisi. Se on kiehtovaa ja hauskaa. Sellaista mystistä myhäilyä sanattomassa kaikkeudessa jossa mahdoton ja mahdollinen on samaan aikaan meille läsnä.
        Sn

Ei ole sn,vaan esko.t mieheke,joka leikkii naisena,teen susta rikosilmoituksen,toisena esiinnyt!

• Anonyymi00089
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Ei ole sn,vaan esko.t mieheke,joka leikkii naisena,teen susta rikosilmoituksen,toisena esiinnyt!

Olen Sn vaalea ja syntynyt -81 joten tee vaan ihan itsestäs ilmoitus ja mieluiten vaikkapa huoli-ilmoitus!

• Anonyymi00014
      • Anonyymi00015

En availe linkkejä. Turvajuttu.

• Anonyymi00021

En jaksa kuunnella nyt tuota, mutta en ole Päivi

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

siis Ap ei ole Päivi

• Anonyymi00071
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jorma ja Päivi muistanko aloittajaäijä oikein sen olleen yksi versio näistä lukuisista duoista mitä olet elämänkoululaisille satuillut? Se nääs kiinnittyisi tämän jiijollottelun kanssa yhteen. Muistaako kukaan vielä guben provoa pöhköstä ja hallusta, eiku mikä se oli? Nehku ja Halle? Lämpenee mestarit lämpenee. T naiselta

• Anonyymi00072
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En availe linkkejä. Turvajuttu.

Entä jos aloittajaäijä lupais että linkin takana on hotteja gimmoja, kuten sillä oli tapana spämmätä ja sitäkin ”saavutusta” kehui palvelunestohyökkäykseksi oikein nääs ulkomailta. T

• Anonyymi00077

Päivi on kyllä aivan väärä vastaus tähän 🙄

🐻🐼

• Anonyymi00081
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Päivi on kyllä aivan väärä vastaus tähän 🙄

🐻🐼

Eräältä naiselta varastetut nallet on näköjään kuvattu

• Anonyymi00016

Miksihän tuo R on vetäisty keskusteluun?
      Itsekin olen ärrällä alkava, mutta en itse liity mitenkään jiille osoitettuihin kommentteihin. Olen kyllä pelännyt joidenkin luulevan, siksi kirjoitan nyt ajatukseni. 🤨
      Sivusta Rnainen.

• Anonyymi00018

Vastasin vain aloittajalle. Älä siitä huoli.

• Anonyymi00083

Toivoisin kyllä että eräs R ajattelisi

• Anonyymi00032

Silloin kun tulin, olisko ollut lähes kolme vuotta sitten syksyllä ( en osaa enää laskea), silloin oli R, I, J, A, M, T. En tarkoita että olisin ollut heidän kanssaan suhteessa, mutta kutina, että he olisivat voineet olla täällä. E ja S lisää myöhemmin. En siis ajattele ketään erityistä ellen tunnista melko varmasti. Joku voi sanoa, noin monta naista, mutta on eri asia esim. tuntea ja tunnistaa kun olla oikeassa elämässä tekemisissä. Varmaa kuitenkin on, että olen vain naisista kiinnostunut ja varmaa on myös se et vain irl on järkeä tunteensa ilmaista 😁

• Anonyymi00039

Olisi kiinnostavaa tietää olenko heistä yks vaan?

-Partner in The true crime

• Anonyymi00062

Mitä se sano?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Mitä se sano?

Vedäppä guben ketjujen nippelitiedon kerääjä vähemmän roipetta ja katso tätä teatteria uusin silmin

• Anonyymi00046

Olet ihana...

• Anonyymi00047

Toivottavasti saadaan oikea yhteys vielä rakennettua. ❤️

• Anonyymi00051

On jo aika ❤️

• Anonyymi00053

Ehkäpä, mutta edelleen ajattelen kuten aiemminkin, että aika moni asia on silti mulle liikaa. Vähän meinaa olla jo tämäkin taas (joo joo, itsehän minä tämänkin aloitin), täytynee siis mennä nyt nukkumaan. Hyvää yötä :)

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ehkäpä, mutta edelleen ajattelen kuten aiemminkin, että aika moni asia on silti mulle liikaa. Vähän meinaa olla jo tämäkin taas (joo joo, itsehän minä tämänkin aloitin), täytynee siis mennä nyt nukkumaan. Hyvää yötä :)

tämäkin siis Ap:lta

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Hyvää yötä❣️

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Oman pään vuoksi olen nyt poissa täältä. Sain sen yhteyden, jota hain täältä. Hyvä vai huono asia, en tiedä. Ainakin nyt tiedät mitä tunnen.
        Pelottavinta on, että saatat ajatella jonkun roskapostin täällä olevan minulta. Ei ikinä ole. Muistahan sen? Odotan sinua.

Hyvää yötä.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Oman pään vuoksi olen nyt poissa täältä. Sain sen yhteyden, jota hain täältä. Hyvä vai huono asia, en tiedä. Ainakin nyt tiedät mitä tunnen.
        Pelottavinta on, että saatat ajatella jonkun roskapostin täällä olevan minulta. Ei ikinä ole. Muistahan sen? Odotan sinua.

Hyvää yötä.

Tulin vielä tänne, pitäis kyllä olla jo nukkumassa. Kaikki viestit ei enää ihan osu, niin jos joku on jotain sivusta, en tiedä. Jos olet hän niin tiedät kyllä että varattu olen. Muuten menee kaikki ohi. :)

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tulin vielä tänne, pitäis kyllä olla jo nukkumassa. Kaikki viestit ei enää ihan osu, niin jos joku on jotain sivusta, en tiedä. Jos olet hän niin tiedät kyllä että varattu olen. Muuten menee kaikki ohi. :)

Ohi sitten. Kiitos kun olit hetken hän... Hyvää yötä.

• Anonyymi00061

Miksi pitäisi kertoa sinun kirjain? Kyllä sinä itse tiedät. Oletko mustasukkainen?

• Anonyymi00063

Tämä ketju meni niin sivuraiteille kuin olla ja voi. Nyt ymmärrän että oikea J ei ole varmasti koskaan palstalla ollutkaan ja on ehkä aika minunkin hellittää täällä. Kuitenkin olen saanut purkaa ajatuksiani ja tunteitani jonnekin ja se on hyvä se, kun en niistä voi missään muuallakaan huudella. Irl hän on tuolla olemassa ja ajattelee minua lämpimästi edelleen, vaikka yhteyttä meillä ei nyt olekaan. Se on se fakta minkä TIEDÄN :) . -ap-

• Anonyymi00064

"case closed" lisään vielä tähän.

• Anonyymi00066

❤️🥹

• Anonyymi00069

Aloittajaäijä on niin haltioissaan kun sai parilta uuvatilla huomiota, mutta äkkiä se ilo raivoamiseksi muuttuu ha mielellään rahvaanomaisille puupäille naista esittäen tietenkin

• Anonyymi00076

Minä en tykkää J :stä vaan P :stä.J on mustis.

• Anonyymi00088

Kenestä P tykkää?

• Anonyymi00090

Sinäkö se olet joka niihin mun S❤️J vastauksiin olet käynyt sitkenassa S❤️P? En todellakaan tykkää. Tee ihan omilla tunnisteillasi.

• Anonyymi00079

Esko olet ja esiinnyt pirkkona!

• Anonyymi00082

Eipä kiinnosta kuka olet ole naisiin tuhlannu ajatuksia seksiä enempää vuosiin

• Anonyymi00085

Arvelen että olet T. -J

• Anonyymi00087

Joku viesti poistui

• Anonyymi00091

Katjuša

• Anonyymi00092

Ok. Nyt tiedän... -J

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1821
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      487
      1380
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1170
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1160
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      193
      1130
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      864
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      715
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      711
    Aihe