Omat ystävät avioliitossa

enhaluamennäsekaisin

Minusta ei ole sopivaa, että hankitaan ystävä treffipalstan kautta, onko sinusta? Siis ollaan avioliitossa ja toinen osapuoli on tavannut treffipalstalta toista sukupuolta olevan "ystävän". Kuulema ei ole mitään pelättävää tms. Mutta minä olen ihan sekaisin asiasta. Koen, että minua petetään. Olen tämän kertonutkin, mutta kaikki ok. Olen aivan sekaisin päästäni, kun en hyväksy sitä? Auta minua!

5

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vesi ja öljy

Rippuu tietenkin siitä millaisesta treffipalstasta on kyse. Siis onko oikeasti seuranhakufoorumi vaiko vertsistuki/ystävä foorumi. Jos kyse on seuranahakupalstasta, niin aika kummallista tuo on.

Aikanaan piipahdin yhdellä seuranhakupalstalla. Tutustuin mieheen, joka oli samassa elämän tilanteessa kuin minä. Puhuimme ja viestittelimme paljon, koska pystyimme myötäelämään toistemme tilanteita erittäin hyvin. Mitään kipinää välillämme ei ollut, vietimme yhdessä viikonloppuja eripuolilla Suomea etsien yhdessä itsellemme kumpaneita. Ja löysihän kumpikin sen oman. Tästä on jo vuosia, mutta ystävyytemme on kantanut ja vierailemme puolin ja toisin puolisoidemme kanssa. Eli ystävyyskin on mahdollista, mutta omaa tilannettani pidän enemmänkin poikkeuksena kuin sääntönä.

• tigitsigi

Juu mutta te olitte sinkkuja. Aloittajan mies on avioliitossa! Hitto näitä miehiä ja nettiä murrrr ärrrr

• sjdfkshdfks

No ei se nyt oikein sopivaa ole. Treffipalstat ovat treffailua varten ja miehesi koska on avioliitossa, ei pitäisi tuollaisessa paikassa aikaansa viettää. Ihan oikeassa olet, pelättävää on. Ei sinun tarvitsekaan hyväksyä. Mitä miehesi sanoo siihen kun sanot ettet hyväksy asiaa ja että susta se tuntuu pahalta. Mitäs jos sä olisit hankkinut ystävän treffipalstan kautta ja vielä miehen??

• ak

lman kemikaalista apua, en saisi sitäkään vähää nukuttua..ja nytkin itkettää. Mies sanoi, ettei voi taata, ettei joskus taas tapaisi jotakuta. Mies kun kuulema kyllästynyt ja tympääntynyt omaan ja meidän elämään. Ja mitä hän siihen sanoi, kun kysyin, entäs jos ois toisin päin, että minä haen seuraa..niin se on kuulema ihan ok. Mun psyykelle tämä ei luonnista. Olen kait niin vanhanaikainen..

• eksfrau

Nyt kyynelehtimisen jälkeen joko menette parisuhteinenne terapeutille, jossa yhdessä arvioidaan, onko parisuhteellanne tulevaisuutta. Tai sitten itse alat valmistella hitaasti mutta varmasti itseäsi eroon.
      Pää ja häntä pystyyn, miehen ongelmat ovat hänen omia ongelmiaan, ja hänellä ei ole oikeutta pilata sinun elämääsi toilauksillaan.
      Esimerkiksi puolen vuoden asumusero voisi selkiyttää hänenkin päätään, onko tosiaan muualla kivempaa kuin oman vaimon rinnalla. Ts. nyt vaaditaamn häneltäkin tietynlaista ponnistelua, nöyrtymistä ja kompromisseja, jos hän haluyaa liittoa rakentavasti jatkaa. Pelkkä ikävystymisen kiukuttelu ei riitä aikuiselta mieheltä. Kestämisiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      22
      5010
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      63
      4026
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      73
      3593
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2688
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      147
      2453
    6. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      60
      2338
    7. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      68
      2133
    8. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      27
      2097
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi tänään?

Mitä ajatuksia hänestä ja tilanteesta ylipäätään 💖
      Ikävä
      134
      1633
    10. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1505
    Aihe