Pressanvaalit;
Ikävä kyllä emme pysty herättämään Urho Kekkosta henkiin ja uusille kausille.
Olin aikeissa kirjoittaa äänestyslappuuni. "Kekkonen."
Minusta salaseurat (vapaamuurarit) jäsenydet ovat kyseenalaisia Presidentin virassa.
Virkaan ei sovi salaseurat, vaan avoimet foorumit.
Arvojohtajalle sopivia arvoja voi miettiä myös mitenkä on jos Presidentinlinnassa pitää kätellä miespresidentin puolisoa, jonka nimi on Antonio. Nappisilmä etelänmaalainen.
Miten vierailut ulkomaille joka paikkaan onnistuisivat, kaikki lähi-idän maat ym.
Presidentti voisi saada käännytyksen rajalta takaisin kotimaahan.
Makuuhuoneita on yksityisiä olemassa, tarkoitan arvojohtajille sopivia arvoja.
yst. jari
Arvojohtajien arvot ja toinen kierros
7
59
Vastaukset
- Missähän ovat?!
Mistä, kun ei ole edes sellasita oikeasti ARVO johtajaa tarjolla äänestämällä valittavaksikaan.
Kristuksen omat ovat kutsuttu ARVO johtajiksi hänessä yhtä olevina ja YHTÄ pitävinä. - äänestämääääännn..
Onneksi Sauli ei ole salaseuroissa, eli ei kuulu vapaamuurareihin.
Häntä saa vapaana äänestää ja avioliittoasiatkin on miehen ja naisen väliset hänen suunsa tunnustuksella.
Eli juuri se perusta, mihin maailma on rakentunut ja ihminen siinnyt.
Miehen ja naisen yhteiselosta.
ts. isien kunniaksi pidettäköön sana avioliitto miehen ja naisen välisenä liitto-arvosanana, ettei siihen sotketa muita mausteita.Jokainen valitsee seuransa itse, mutta on niin ettei pressan homma saa olla salaseurojen ohjailtavissa.
Informaatio kaikki tyynni kuuluu sellaisessa tehtävässä vapaille foorumeille.
Pieraista saa salaa. Ei muuta.
Itte piru on asialla jos presedentin toisella kierroksella on vain julkihomo ja vapaamuurari vahtoehtoina.
Minä en halua ketään loukata asiassa, ihmisten erehdykset tiedän ja tunnen omanikin, mutta kun puhutaan arvojohtajuudesta, niin he vad bara så där.
Jämpisti näin minun mielestäni. En tarkoita tällä Haavistoa enkä Niinistöä ihmisinä vaan arvojohtajuudesta. Siis arvojohtajuudesta armaassa Suomen maassa miss hongat huminoi ja laineet liplattaa.
jari- Valkeudeksi...
Mutta ei myöskään elä eikä toimi / vaikuta kaikille Oikeasti hyväksi kristillisesti, kaikkia kohtaan Totuuteen perustuvan Oikeuden muaiksuuden mukaisesti / vasta ja ainoastaan Laillisesti, niin kuin kristillisyyttä tunnustavan kuuluisi. Vaa elää ja toimii saatanaa palvelvasti.
Niikuin lähes kaikki muutkin Suomenkin kansalaiset tekevät ja toimivat, mutta onnettomuuksikseen ja tuhokseen tuomiokseen. Siihen hirmuiseksi maailman lopuksi tuomion kohtaloon vievästi ja vetävästi, tai siihen mukana kulkeutuvasti. Nihin synteihin (kaikki vääryys) = Jumalan sanan vastaisuudet, pahaksi / kärsmyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi seuraamusten syihin / laittomuuksiin mukautuneesti / osalllisuudessa elessään.
Hei kiitos
Minä en tiedä mistä minulle on informoitu että Niinistö olisi vapaamuurariseuran jäsen.
Meni minulle perille sellainen info kun jostakin tarpeeksi asiasta niin infottiin.
Minä en tiedä sitten mikä olisi hyvin perusteltua tietoa, eli luotettava tosi asiassa ?
Voihan Sinunkin tieto perustua olettamukseen ?
Oppia ikä kaikkim, pitää olla hyvin tarkkana kaiken ko "tiedon" kanssa.
yst. t, jari- ei muuraa vapaana.
Tämä Sauli aamutelkussa viesti, ettei hän kuulu vapaamuurareihin.
Näin hän halusi oikaista netissä olleen väärän informaation asiasta.
Eli uskon miehen omaan puheeseensa, eli Sauli Niinistön sanomaan. ei muuraa vapaana. kirjoitti:
Tämä Sauli aamutelkussa viesti, ettei hän kuulu vapaamuurareihin.
Näin hän halusi oikaista netissä olleen väärän informaation asiasta.
Eli uskon miehen omaan puheeseensa, eli Sauli Niinistön sanomaan.No hyvä.
Kiitos tiedosta. Olen saanut väärää informaatiota aikaisemmin.
jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295099Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644081Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773657Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1502516Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272157- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538