Pikku vika, jos EPG puuttuu Welhon kaapeliverkon kaikilta kanavilta. Jonotinko vikailmoitukseen turhaan tunnin vain kuullakseni, että vika on tiedossa ja ja sitä korjataan. Kunhan lupaavat...
Kannattaa laittaa kännykkään laturi kiinni, kun soittaa DNA:n palvelunumeroihin. Edellisellä kerralla meni maksukortin kuvioita selvitellessä aikaa ihan mukavasti: kahteen puheluun jonotusta yhteensä puolitoista tuntia ja itse ongelman selvitykseen pari minuuttia. Vanhan Welhon aikaan puhelinpalvelu sentään toimi...
Pääkaupunkiseutu Welho DNA EPG puuttuu
17
548
Vastaukset
- Niinp
Totta.
Eesti Televisioon (etv) kanavalla on puutteelliset epg tiedot vaikka ovat luvanneet korjata asiaa. Hetken aikaa oli ongelma, että näytti vääriä ohjelmatietoja edellisen päivän ilmeisesti. Mieti hieman, jos tulee kaikkia 200 tuhatta asiakasta koskeva vika ja se saa ihmiset toimimaan niin kuin sinä toimit, niin luuletko, että mikään asiakaspalvelu pystyy sitä käsittelemään?
Jos tulee tällainen vika, joka luultavasti on yleinen ja jos asiakaspalvelussa on jonoa, niin mitä mieltä on jäädä jonottamaan? Luuletko, että sinä jonottamisella jotenkin edistät asian ratkaisemista?- Mitäs EPG:stä?
Miksi asiasta ei voi laittaa infoa nettisivulle? Olisin lopettanut soitteluni siihen, kun olisin nähnyt ongelman olevan tiedossa. Joillakin firmoilla on palvelu, joka kertoo oletetun jonotusajan. Olisiko liikaa pyydetty DNA:ta kehittämään palvelujaan siihen suuntaan?
Ongelmista voisi laittaa sähkölaitosten tyyliin tiedotepuhelimeen tiedotteen, että järjestelmässä on vikaa ja sitä korjataan. Helppoa puheluruuhkan hoitoa? Nyt puhelimessa pyörii tiedote, jossa kerrotaan "Palvelussa on ruuhkaa, mutta teitä palvellaan pian", joka ei todellakaan ole totta.
Verrattuna vanhaan Welhoon valtakunnallinen palvelu on heikkoa, sillä ihan tavallisena arkipäivänäkin asiakaspalvelun jonotusajat ovat pitkiä. Koetan olla soittamatta sinne, mutta nyt sattui moka;)
Infosta vielä:
1.2.2012 19:38
AVA siirtyi DNAn kaapelissa kanavapaikalle 13
Olis tästäkin varmaan voinut infota aikaisemmin, vai liittyikö DNA:n EPG -ongelmat tähän AVA -muutokseen?
- pötypuhetta sulta
Höpö höpö, ei mulla ole mennyt kuin kerran kaikkiaan yli 10 vuoden aikana että joutunut jonottamaan Dnan aspaan pidempään kuin about 1-2 minuuttia, muuten on vastattu hyvinkin nopeasti. Joten toi on kyllä sulta melkoista liioittelua. Paljon pidempään saa jonotella Elisaan ja silloin aikoinaan siihen Welhon aspaan.
- Mitäs EPG:stä?
Sorry, minulla ei ole kokemusta DNA:n aspasta kuin viimeisen vuoden ajalta. Nyt olen väkisin joutunut muutaman kerran soittamaan pääkaupunkiseudun TV-palvelujen numeroon, joka lopettaa iltaisin jo klo 18. Jos kyseessä on vika, niin usean numerovalinnan kautta päästään jonottamaan oikein kunnolla.
Olen ollut HTV:n, Welhon ja DNA Welhon asiakas yli 30 vuoden ajan, joten kokemusta sen asiakaspalvelusta on kertynyt huomattavasti ja varsinkin hyviä kokemuksia. Sen jälkeen, kun palvelut yhdistettiin DNA:n aspaan, on ollut todella vaikeaa saada palvelua. Mutta turha tässä siitä on kiistellä, jos se on pötyä, vai olenko soittanut sinne ihan väärään aikaan;) - pötypuhetta ..
Mitäs EPG:stä? kirjoitti:
Sorry, minulla ei ole kokemusta DNA:n aspasta kuin viimeisen vuoden ajalta. Nyt olen väkisin joutunut muutaman kerran soittamaan pääkaupunkiseudun TV-palvelujen numeroon, joka lopettaa iltaisin jo klo 18. Jos kyseessä on vika, niin usean numerovalinnan kautta päästään jonottamaan oikein kunnolla.
Olen ollut HTV:n, Welhon ja DNA Welhon asiakas yli 30 vuoden ajan, joten kokemusta sen asiakaspalvelusta on kertynyt huomattavasti ja varsinkin hyviä kokemuksia. Sen jälkeen, kun palvelut yhdistettiin DNA:n aspaan, on ollut todella vaikeaa saada palvelua. Mutta turha tässä siitä on kiistellä, jos se on pötyä, vai olenko soittanut sinne ihan väärään aikaan;)No mulla on kokemuksia Dnasta tosiaan yli 10 vuoden aikana ja HTV/Welhostakin muutaman vuoden ajalta joten kyllä voin sanoa että Welhon aspaan on ollut vaikeampi päästä kuin Dnalle.
- soittelija.
riippuu vähän milloin soittaa, itse olen päässyt läpi ne pari kertaa ku oon soittanu n. minuutissa.
- piez
Outoa, että näin vähän keskustelua, kun nuo ohjelmatiedot katoaa vähintään pari kertaa kuussa useiksi tunneiksi. Asiakaspalvelua ei voi kutsua asiakaspalveluksi. Kokemusta on 15 vuoden ajalta DNA/Welhosta, enkä voi kehua.
- EPG tulee takaisin?
Jos EPG taas kerran katosi tänään nyt illalla, niin se saadaan takaisin ehkä huomenna? Asiakaspalveluun tuskin aamulla kannattaa soittaa...
- Huoltoa heti
Epg ei toimi enään ollenkaan. Loma alkaa eikä voi nauhoittaa ohjelmia. Eikä kotona ollessa tiedä mitä telkusta tulee. Asiakaspalvelu ei muka ole kuullutkaan moisesta viasta. Dna hoitaa huonosti huollot.
- huono boksi
Etkö muka voi ajastaa ohjelmia boksin valikon kautta? On ihmeellinen boksi jos ainoa tapa ajastaa on EPG:n kautta!
- Hyvin toimii!
"Epg ei toimi enään ollenkaan."
DNA/Welhon EPG toimii loistavasti ainakin Helsingissä firman kaapeliverkossa. - Kaapeliverkon EPG
Kovasti on muisti lyhytaikaista DNA:lla. Tutustu vaikka seuraavaan viestiketjuun, jossa DNA kertoo siitä, kuinka EPG -palvelua parannettiin ja takaisin vanhaan ei enää palata. Se on vaan voi voi jos boksit sekoilee... Asiakas ei aina ole oikeassa?
http://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/ohjelmatiedot-katosivat/
Kaapeli-tv:n EPG:tä ei lähetetä yhtenä isona pakettina, vaan kunkin kanavanipun omana pakettinaan? Jos haluat ajastaa jonkun kanavan, niin mene ko. kanavalle. Vastaanotin hakee sen jälkeen kyseisen kanavanipun ohjelmatiedot ja vastaa sen jälkeen voit ajastaa digiboksisi EPG:stä. - Kaapeliverkon EPG
Kaapeliverkon EPG kirjoitti:
Kovasti on muisti lyhytaikaista DNA:lla. Tutustu vaikka seuraavaan viestiketjuun, jossa DNA kertoo siitä, kuinka EPG -palvelua parannettiin ja takaisin vanhaan ei enää palata. Se on vaan voi voi jos boksit sekoilee... Asiakas ei aina ole oikeassa?
Kaapeli-tv:n EPG:tä ei lähetetä yhtenä isona pakettina, vaan kunkin kanavanipun omana pakettinaan? Jos haluat ajastaa jonkun kanavan, niin mene ko. kanavalle. Vastaanotin hakee sen jälkeen kyseisen kanavanipun ohjelmatiedot ja vastaa sen jälkeen voit ajastaa digiboksisi EPG:stä.Viimeisimmät DNA:n kootut selitykset löytyvät täältä, vaikka asiakaspalvelu ei näistä ole tietoinen:
http://tuki.dna.fi/org/dna-fi/d/dnan-verkossa-esiintyvat-joidenkin-laitteiden-hair/ - myös antenniverkossa
Kaapeliverkon EPG kirjoitti:
Kaapeli-tv:n EPG:tä ei lähetetä yhtenä isona pakettina, vaan kunkin kanavanipun omana pakettinaan? Jos haluat ajastaa jonkun kanavan, niin mene ko. kanavalle. Vastaanotin hakee sen jälkeen kyseisen kanavanipun ohjelmatiedot ja vastaa sen jälkeen voit ajastaa digiboksisi EPG:stä."Kaapeli-tv:n EPG:tä ei lähetetä yhtenä isona pakettina, vaan kunkin kanavanipun omana pakettinaan?"
Näin se toimii myös antenniverkossa. - nvnbf
DNA/Welho Hki kaapeli toimii EPG virheettä
Voi roikkua laitteestakin
"Huom! DNA:n verkossa on tällä hetkellä ongelmia ohjelmaoppaan kanssa. Joitain ohjelmia saattaa puuttua. Ongelmaa selvitetään ja uusia ohjelmistoja on tulossa. TF520PVRc malliin uusi ohjelmistoversio on jo saatavilla. Tiedotamme päivityksistä tällä sivustolla, pahoittelemme aiheutunutta haittaa!"
http://www.topfield.fi/
- Bastard Carponaatto
Juhannuksena olin kylässä eräässä paikassa Helsingissä jossa on Welho DNA (entinen HTV, PTV) kaapeli-tv-verkko. Siellä EPG tiedot puuttui välillä ihan ns. pääkanaviltakin. Tai oli välejä joista puuttui ohjelmatiedot. ETV ja ETV2 kanavilta puuttui ohjelmatiedot vain ohjelman nimi näkyi. Mitähän kautta Welho vastaanottaa kaapeliin välitettäväksi Viron ETV kanavan? Satelliitti vai viron maanpäällisen digi-tv signaalinko välittävät? Löytyykö muuten mosaiikkikanavista HD versio? Ruotsin COMHEM verkon kaapelissa on myös vastaavanlainen mosaiikkikanava siellä yhdellä kanava paikalla vaihtelee ohjelmat pikku niissä ruuduissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama255049Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634056Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve743622Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732698Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472473Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl762159Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351664
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371515