Hyvä muisti on vain rasitus. Vuosikymmenien takainen julkisesti kuultu viesti vain tuli taas mielen pohjalle. Harmiharmi. Mutku se tuli, niin tuli.
Siihen maailmanaikaan, kun vielä hra B.G. oli julkisuudessa, ja esiintyi maailmalle hän sanoi sellaista, noin VAPAASTI suomennettuna:
'Rahaa mulla on jo tarpeeksi. Ei mua kiinnosta enää joku että tuoattaa ihmisille joku hyvä apu joku vaikka käyttöjärjestelmä. Nyt mua vain kiinnostaa taistella! Kenttä on tämä liike-elämä. Kilpailijat! Ne mä tahdon tappaa! Siis noin ninku rahamaailmassa. Siis ei ninku pyssyllä tai silleen. Joka kerta ku mä saan jonku kilpailijan polvillee, niin melkeen kiksi tulee. Eihän mulla tässä maailmassa enää muutakaa. Kaikki tuli jo!
Tältä pohjalta nykyinen MS on ponnistanut. Vielä kuitenkin opetuslapset seuraa. No, mikäpä siinä. Mutta vieläkö sama missio on niillä päällimmäisenä..
Ja jos ette minua usko, niin kysykää kuukkelilta. Sekin toimii jonku linuksin päällä, joten se ei valehtele.
MS/Bill Gates/missio
7
61
Vastaukset
- 3412
Ei oikein toimi tuo Google-kääntäjä...näköjään
- satusetä mällille
Kyllä oli suomennettu "todella VAPAASTI" ! Olisi kiva, jos olisit laittanut linkin tuohon BS.ään liitteeksi, niin saisi Englantia osaavat sen lukea totuudenmukaisesti, mutta "mälli" taisi satuilla ?
- voihan vittu!
Hieno mies tuo bg. Sais niinku heti turpaan niinku rahamaailman ulkopuolella.
- dälli
En voinut linkkiä panna, kun asia on nyt jo aika vanha. Tältä osin kuitenkin luotan muistiini. Ehkä pitäisi etsiä jotakin maailmanlaajuisen kokoontumisen selostusta aiheesta.
Kuten sanoin, hra B. G.:n missio oli juuri tuo. Jos nykyjohtajat ovat vaihtaneet politiikan, en sitä tunne, enkä muista nähneeni irtisanoutumisesta tuosta. Enkä myöskään tiedä, minkä verran nykyinen hra B. G. vielä käytännössä vaikuttaa perustamansa firman asioihin.- dälli
Aivan pikaisella etsinnällä en löytänyt sitä lähdettä, mihin muisteloni perustin. Se oli referaatti hra B. G:lta itseltään. Tuossa on nyt joidenkin sivullisten vttuilua asiasta. Näille minä en kuitenkaan painoarvoa anna. Toisenkäden tietoa kun ovat:
http://www.msboycott.com/quotes/ - MSN kätyri
))))minkä verran nykyinen hra B. G. vielä käytännössä vaikuttaa perustamansa firman asioihin. ((((
Uutisten mukaan , ei ole enää MS.än toiminnassa mukana, vaan jakelee sitä "omaisuuttaan" Afrikan köyhille ja sairaille ihmisille ja on "pojalla" rahaa jakaakin ! - MSN agentti
dälli kirjoitti:
Aivan pikaisella etsinnällä en löytänyt sitä lähdettä, mihin muisteloni perustin. Se oli referaatti hra B. G:lta itseltään. Tuossa on nyt joidenkin sivullisten vttuilua asiasta. Näille minä en kuitenkaan painoarvoa anna. Toisenkäden tietoa kun ovat:
http://www.msboycott.com/quotes/Että myös, oli hänellä alussa "intohimoa" kerätä sitä rahaa ja mainetta, mutta todennäköisesti toimi viimeisen kymmenen vuotta osakeomistajien "renkinä" ja piti puljun toimivana, mutta samalla tyylillä toimii lähes kaikki yhtiöt ja johtajat, sillä "rahankeräämisestä" tulee sairaus, mutta sille viimeiselle matkalle ei saa penniäkään mukaan, joten..................?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1284531Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k723268- 1021550
- 881395
- 96917
- 80816
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka19788- 42720
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?112699- 44642