taidan jättää sut rauhaan.
Olet liian vahva
35
1209
Vastaukset
- myös vahva
toi on hirveän hyvä havainto jos oot huomannu et toinen on liian vahva voi esim. tuntua päällekäymisenä tai ahdistuksena, mut jos kestät ja tykkäät niin :))
- Oho !
Ai, ja mää kun luulin, että on kyse sellaisesta henkisen puolen vahvuudesta.
- Tiedoksi
En käy kuntosalilla!!!!!
- joku.
kirjoituksista päätellenkö?
- rauhaan jo jättänyt
Ja hän liian tahdoton mulle.
- hah :D
syyhän se on toikin :D Totta,olen aika sisukas ja omillani pinnistelen eteenpäin. Tarvitsen hiton hyvän itsetunnon omaavan, rohkean ja naista kunnioittavan miehen. Mutta mistäpä sellainen löytyy, onko sellaista miestä edes olemassa? Mieluimmin sitten yksin taaplaan, mielein mukkaan tätä elämääni....menee tää näinkin.
- Alas pilvistä
tule. Siinä sen taas näkee, miten suomalainen nainen näkee itsensä niin muiden yläpuolella, että ei edes tunnista kuka sen edessä seisoo. Sekö on sitä itsensätuntemista? Nämä maamme miehet, vaikka arkoja ovatkin, mitä vain eteenne tekisivät, mutta ei sitä arvon neidit halua nähdä. Mielummin sitä yksin elellään "mielensä mukkaan", kuin annettaisi periksi ajatukselle, että on ihan samaa kuin muutkin. Ajattelusi syö tasa-arvoa entisestään. Koko valtio on rakennettu femiinistä puolta tukevaksi, eikä sinunlaisesi enää näe toista puoltaan ollenkaan.
- havaintoja
Alas pilvistä kirjoitti:
tule. Siinä sen taas näkee, miten suomalainen nainen näkee itsensä niin muiden yläpuolella, että ei edes tunnista kuka sen edessä seisoo. Sekö on sitä itsensätuntemista? Nämä maamme miehet, vaikka arkoja ovatkin, mitä vain eteenne tekisivät, mutta ei sitä arvon neidit halua nähdä. Mielummin sitä yksin elellään "mielensä mukkaan", kuin annettaisi periksi ajatukselle, että on ihan samaa kuin muutkin. Ajattelusi syö tasa-arvoa entisestään. Koko valtio on rakennettu femiinistä puolta tukevaksi, eikä sinunlaisesi enää näe toista puoltaan ollenkaan.
Vahva nainen ei halua tasa-arvoiseen suhteeseen miehen kanssa, joka raataa niska limassa antaakseen naiselle kaiken ja kantaakseen kaiken valmiina naisen eteen, ei, vaikka mies olisi kuinka ujo ja hiljainen tahansa. On se muuta se tasa-arvo nykyään.. sellaista henkistä ja rinnakkain ja yhdessä kasvua omina itseinään yhdessä tehden ja sopien..
- Siltäkö
havaintoja kirjoitti:
Vahva nainen ei halua tasa-arvoiseen suhteeseen miehen kanssa, joka raataa niska limassa antaakseen naiselle kaiken ja kantaakseen kaiken valmiina naisen eteen, ei, vaikka mies olisi kuinka ujo ja hiljainen tahansa. On se muuta se tasa-arvo nykyään.. sellaista henkistä ja rinnakkain ja yhdessä kasvua omina itseinään yhdessä tehden ja sopien..
täällä toiminta näyttää? Nainen on itse niin epävarma, eikä tiedä mitä haluaa, niin tottakai se heijastuu myös vastakkaiseen sukupuoleen. Mies yrittää parhaansa mukaan sopeutua naisten oikotteluihin ja saada selville mitä nainen todella haluaa. Ei se tarkoita, että pitää kaikki olla priimaa. Ehkä tämä elämä ei kuitenkaan niin ihmeellistä ole, että pitää kuvitella olevansa jotenkin erityisen vahva tai vähemmän sopiva, muista erillään oleva. Kuitenkin kaikki yhdessä ollaan vain yksi planeetta.
- yx nainen
voin myöntää et olen aika vahvatahtonen mut kyllä mä kuuntelen toista enkä jyrää....tarviin jämäkän ja vahvatahtosen miehen;) sellasen kun löytäs;)
- ja komentelusta
Olen se heikoin lenkki,usko pois,mutta en kyllä pidä määräilystä.
- ..
En ole, en vaan näytä helposti tunteitani tuntemattomille.
- PikkuNainen
Millä tavoin se haittaa?
- niinpä niin
nii olenki ja parempi jättää rauhaan. sä et naisia paljon kunnioita.
- elämä opettanut
Et sä ole musta piitannut muutenkaan millään tavalla :D . Pakko se on yksinäisen olla vahva, ei ole tukijoita ympärillä niin kuin eräillä ;D
- on opettanut
Toi on totta. Harva suhteessa koko ikänsä elänyt ymmärtää mitä on elää yksin ilman tukea.
- on opettanut
on opettanut kirjoitti:
Toi on totta. Harva suhteessa koko ikänsä elänyt ymmärtää mitä on elää yksin ilman tukea.
Toisaalta, suhteessakin voi joutua elämään ilman tukea kun suhde ei toimi.
- Liian vahva perhoksi
Vahvuuskin voi olla vika. Tai ns. vahvuutta. Ja vahvallakin ihmisellä voi olla sisällään heikkoja kohtia, joihin on sohaistu niin, että ... Niiin, kuori kovenee entisestään.
- Olipa epävarma ämmä
Et ole niin vahva mies kuin mitä esität, hirvee rooli koko ajan. Kaiken takana on huomionkipeytesi, että kaikki viimekädessä pokkurois sua. Nyt kun tiedän millaista haaremia vedät, ei kuule vois vähempää kiinnostaa.
- 19+9
No ehkä niin, jos sellaiseen käsityksen olet saanut.
- Tai sitten
olen liian heikko kestämään kaiken.
- Hauskako ?
Mutta etkös sinä jo ole jättänyt hänet rauhaan ? Meinaan jos kanssakäyminen on nimettömien viestien kirjoittamista niin kyllä mä ainakin ymmärrän sen niin että
rauhaan on jätetty.
Mistäs meistä naisista kukaan voi tietää kenelle meistä tää oli ?
Taidat itse olla hiiri ?- Justså !!
Ei kannata olettaa et ollaan yhteyksissä jos se yhteys on anonyymi viesti.
- loehringen
Ei hiiret ossoo kirjoittaa. Eikä lukea. Työvuorotkaan ei mee sekaisin niilä kuten meillä ihmisillä niin monasti elämässä.
- erinparinmonot
Liian sitä ja liian tätä, eikä koskaan sopiva. Ei ihmiset ole mitään kenkiä joiden kuuluu istua toisen elämään ja toiveisiin moitteettomasti. Kaipa kaikissa on vahvuutta ja heikkoutta.
- Pojot tästä
Tosi hyvä kommentti.Mutta kaikille mikään ei ole kohden koskaan, aina riittää valittamista.
- peppi pitkätossu
Mitenkäs se liiallinen vahvuus määritellään? Nainen nostelee sua seinille?
- rakaspikkukulta
Jos vahvuutta on se, että mulla on mielipiteitä, niin kai mä oon liian vahva. Sä sanot, et on turhaa keskustella, jos näkökulmat eroaa. Aika outoo, eiks sillon just synny keskustelua. Jos ollaan aina samaa mieltä niin mikä idea siinä on? Hymistellään, et juu kyllä se on niin, et juu kyllä se ei oo niin. Eikä sen keskustelun tarvitse mun mielestä tähdätä johonkin ratkaisuun, kompromissiin tai lopulliseen tuomioon, et kuka on oikeassa tai väärässä. Eiks se enemmän mene niin, että se avartaa, et noinkin voi ajatella. Et eikö voi nauttia ja ihastella toisen mielen avaruutta. Niin mä sut nään, sitä mä sussa rakastan, sun toiseutta, sun vierautta, sitä, että sä et ole mä. Mä arvostan sua, sitä miten sä oot olemassa, sun tekoja ja sun ajatuksia. Sä sanot, että mä olen liian vahva, mutta sun sylissä mä oon ihan pieni, hentoinen narttu. Mä painan pääni vasten sun rintaa ja multa ei puutu mitään.
- elämän pituinen
Vaikutat vahvalta ja varmaan oletkin. Minä kaipaan erästä vahvaa naista, joka tosin luulee olevansa vahvempi kuin onkaan. Hän on kaunis, mutta miksi rakastuin häneen, se oli juuri hänen avara mielensä.
- minä vain
SAma täällä. Heikosta naisesta on kokemuksin kautta kehittynyt tosi vahva ihminen. Minua ei tallata. Puhun suoraan. Kävelen suoraan. En väistele enkä nuoleskele. Olen oma itseni ja jos se ei kelpaa niin voin ihanhyvin elää loppuelämäni yksin.
- ?..?
Ihan uteliaisuuttani, pakko kysyä APltä... Millainen on liian vahva nainen?
- kunhan kysyin*
Onko vahvuus sitä että ei toimi massan nukana, käyttää päätään ja vastaa päätöksistään itse?
- sulaa suklaata
Joskus sitä täytyy uskotella olevansa vahva, ettei pahansuovat ihmiset huomaa, kuinka heikoilla oikeasti onkaan. Hellyydellä ja rakkaudella pääsee kovemmankin kuoren alle...
- vai
Kävisikö puolirauha?
- ?
Liian heikko mies mulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama275080Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792179Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272137- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525