Katselin hotellisviittien hintoja

tuula-neiti

En ole koskaan yöpynyt hotelleissa muuten kuin niissä standardihuoneissa ja niissäkin vain pari kertaa työmatkan puitteissa. Jostakin tuli palava halu saada kokea sellainen ylellinen hotelliviikonloppu sviitissä, oikein huonepalvelusta tilatut ruuat ym. mukavaa. Sitten aloin ajatella miten yksinäisyys löisi vasten kasvoja siellä isossa ylellisessä sviitissä ollessani. Yksin söisin herkkuateriani, yksin menisin sviitin poreammeeseen tai saunaan, yksin menisin nukkumaan syötyäni sen minttukonvehdin sieltä satiinityynyliinalta. Ehkä on vaan parasta tyytyä omaan pikkuiseen kaksioon ja lämmitellä papusoppaa säilyketölkistä. Kenties lievitän ylellisen sviittikokemuksen puutetta varaamalla itselleni uimahallin tilaussaunan.

6

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+12

Tuo kuulostaa hienolta ajatukselta, sviitti-luksus.
      Ja ei niin hienolta miltä siellä yksin tosiaan tuntuisi.
      Samaa olen aina välillä miettinyt, ja ehkä vielä joku päivä. Ehkä suurkaupungissa korkealla, omalla kattoterassilla, katsoen auringon painuvan ja illan valojen syttyvän kilvan tähtien loisteessa... sen oikean ihmisen kanssa.
      Mutta pitää mennä katselemaan ihmisiä taas kahvilan pöytään. Kyllä sieltäkin näkee välillä kanssaihmisiä jotka saavat mieleni hymyilemään.

Lämmintä saunarauhaa!

• Tähän olen tullut...

Jeps. Ideaahan tuossa on... Itse olen ollut ihan normi hotellissa... Yksin... Paikassa jossa on normaalisti tähän vuodenaikaan kamala turistiryntäys mut ite olin siellä kesällä kun ei ollut juuri ketään... Rauhallista käydä liikkeissä, ihailla maisemista, rauhallisuudesta... Yksinäisyydestä. Kotona itsensä tuntee tosi yksinäiseksi mut sit kun menee jonnekkin niin yksinäisyys tuo omia postiivisia puolia, ei ole kiire minnekkään, omassa rauhassa saa nähdä kaikkea uuttaa... Siin tuli sit huonot puolet samalla, eli ei ole sitä kenen kanssa jakaa niitä...

Ainoa oma elämäni ilo on se et saa ajaa autolla. Ja mä ajan lujaa. Mua ei häiritse sakot tai kortin menetys sillä voin sit ajaa tovin kortitta ja sit käydä autokoulunkin uudestaan, mut se on ainoa ilo mun elämässä ja mä en siitä luovu. Ihan sama vaik ajaisin mettään 200 km/h lasissa kun ei kukaan jää suremaan, ja se on aivan sama mihin mun rahat menee, meneekö ne valtiolle sakkoina tai ajo-opettajalle, mä ajan niin kuin ajan...

• tuula-neiti

Mistä tietää että on ollut aivan liian kauan aikaa ilman miehen kosketusta? Tänään kävin siellä varaamallani tilaussaunavuorolla ja nettivarauslistan mukaan viereisessä tilaussaunassa oli sokea mies. Jotenkin sairaalla tavalla alkoi kiihottaa aivan mielettömästi ajatus siitä alastomasta sokeasta miehestä siinä aivan lähellä, oven toisella puolella. Huh-huh, pahaksi päässyttä puutostilaa....

• yksin kylpylään

Ennemmin sillä hinnalla kylpyläreissulle ja siellä hemmotteluhoitoja, parempi vaihtoehto kuin nököttää yksin jossain hotellissa

• tuula-neiti

No huomenna on jo tiedossa vähän hemmotteluhoitoa kun menen täydelliseen jalkahoitoon. Samassa hoitolassa aion myös ottaa intialaisen päähieronnan vähän myöhemmin. Kaipaan kuitenkin sitä passailua jota saa hotellissa, voi tilata juuri sellaista ruokaa kuin itse haluaa. Tekevät vaikka täysin vegaanisen illallisen jos asiakas niin haluaa. Eihän mikään estä menemästä ravintolan puolelle illastamaan mutta siellä yksinäinen aterioija pistää silmään ikävällä tavalla. Huonepalvelusta kun tilaa sapuskaa niin voi mässätä omassa hotellihuoneessaan.

• yksin kylpylään

Ei minua ainakaan ole pitkään katsottu vaikka olenkin ollut yksin illallisella, tosin mä nyt olen niin mitättömän näköinen koppelo että ei varmaan edes kahta kertaa vilkaista, he he

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      43
      3040
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      35
      2258
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      58
      2171
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      83
      2041
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      56
      1757
    6. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      19
      1586
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      64
      1508
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      44
      1305
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      126
      1228
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      991
    Aihe