Ulosottomies soitti ja kyseli onko tuloja ja omaisuutta, kerroin että olen pitkä-aikaistyötön eikä ole aikomustakaan mennä töihin, toimeentulotukea olen saanut 15 vuotta putkeen. Se oli siinä, luottotiedot kuulema menee mutta so what, kaupungin varma kämppä, nettiyhteys ja luottokorttikin on. Tosin empä sitä juuri käytä, suu säkkiä myöten. Onkos tästä jotain haittaa?
Tehtiin joku hassu selvitys
6
235
Vastaukset
- ei hätää
Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa jo monta vuotta eikä ainuttakaan kertaa ole mitään haittaa ollut. Se viistoista vuotta kun kuluu niin ei niitä edes ulosmitata enää.
- vain kortin
Ei muuta, luottokortin menetät.
- No hätä
Sittenhän kannattaa ostaa kortti täyteen ja jättää kylmästi lasku maksamatta. Perintöä eikä mitään muutakaan tuloja ole tulossa joten eiköhän tässä kannata lähteä ostoksille, vaatteita, kenkiä ja elektroniikkaa!
- Eipäs valehdella
Ei menetä luottokorttia, en minä ainakaan menettänyt. Kesällä todettiin varattomaksi, siitä on yli puoli vuotta, silti on vielä MasterCard, ei ole pankki sitä vaatinut takaisin. Miksi vaatisikaan, luottoraja on vain 500 euroa, en hirveästi korttia käytä ja aina olen laskuni ajallaan maksanut.
- odota vielä
Eipäs valehdella kirjoitti:
Ei menetä luottokorttia, en minä ainakaan menettänyt. Kesällä todettiin varattomaksi, siitä on yli puoli vuotta, silti on vielä MasterCard, ei ole pankki sitä vaatinut takaisin. Miksi vaatisikaan, luottoraja on vain 500 euroa, en hirveästi korttia käytä ja aina olen laskuni ajallaan maksanut.
Kortit vedettiin itseltäni pois vasta siinä vaiheessa kun ne piti uusia.
- Reilu peli
Omakohtainen kokemukseni taasen oli se että kortit vietiin samantien pois kun ensimmäinen merkintä tuli.Ei auttanut että olin velkani pankille (HANDELSBANKEN) maksanut aina säntillisesti ja jokaista penniä myöten!Välittömästi erääntyi koko kortin velkasumma maksuun ja eivät jakaneet edes kahteen osaan laskua!
No eivätpä saaneet sitten penniäkään.Tuolloin oli vielä pennit ja markat.No ei saa kyllä euroakaan enää.Kohta velka on kuitattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama295099Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644081Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773657Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732718Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1502506Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602378Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792189Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272157- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401538