Koitan peitellä tunteitani, pitää vähän etäisyyttä koska en tiedä susta, mitä tunnet. Jos olen jo menneen talven lumia, haluaisin todellakin tietää sen! Ja säilyttää arvoni ja pitää tunteeni omana tietonani. Eihän näin pitänyt eikä saanut käydä. Pidät mua jo ennestään vähän , en mä tiedä, vähän jonain höpsönä kai.
Viimeisen vuoden aikana - yhteenvetona voisin järkeillä sun päässeen tämän asian kanssa sujuiksi ja sun tunteiden a) hiipuneen b) voimistuneen c) pysyneen suht samoina. Tai sitten sulla on jotakin tosi isoja juttuja menossa omassa henk.kohtaisessa elämässä mitkä vaikuttaa kaikkeen. Olisi se silti ollut mukava jakaa ajatuksia sun kanssa.
Hmm. Ja tää ei vaivaa -sua- yhtään?
Ajatusten purkua ja höpinää
23
321
Vastaukset
- Olen
taustalla hiljaa.
- s....
hmm.... arvo vai ylpeys? jotkin asiat ovat kunnia-asioita...
- paul reed
vaivaa mua..............
- teeeeeeeeeeeeeeee
Ei vaivaa. Tuo ei vaivaa. a) yhtään b) mitään. Mut luenpa uudelleen. Hmm. Joo. Ei.
- salasana
Ei.
- tuo litanja
Ei vaikuta täällä suunnilla niinku yhtään,mutta ehkäpä jollekki toiselle voi olla tuttua.
- ehkä_
Ehkä vaikuttaisi jos tietäisin mitä Oikeasti ajattelet. Muuten oletan toisin.
- m ---> n
Tunteitteni suhteen on aikas sama tilanne kuin ennenkin.
Haluaisin tulla tuntemaan sinut nykyistä paremmin!- s....
Sano sitten se mulle eikäs tänne, höhlä..
- s....
s.... kirjoitti:
SILLÄ MINÄ OLEN SEN JO SANONUYT AIKAA, AIKAA, AIKAA SITTEN.
- m ---> n
s.... kirjoitti:
Kerro mikä on etunimesi ja mikä pitäisi olla minun etunimeni. Jos täsmäävät, otan sinuun yhteyttä, jos numerosi on vielä tallessa!
- s....
m ---> n kirjoitti:
Kerro mikä on etunimesi ja mikä pitäisi olla minun etunimeni. Jos täsmäävät, otan sinuun yhteyttä, jos numerosi on vielä tallessa!
ei ole sulla numeroa, ei osioitetta eikä nimeä. siitä olen varma. siksi olenkin vapaasta vapaampi toimimaan näin... nyt usko, öitä!
- m ---> n
s.... kirjoitti:
ei ole sulla numeroa, ei osioitetta eikä nimeä. siitä olen varma. siksi olenkin vapaasta vapaampi toimimaan näin... nyt usko, öitä!
Kai se niin on jos olet varma asiasta. En kyllä oikein ymmärtänyt viestiäsi, koska - kuten tiedät- olen vähän tyhmä...
- s....
m ---> n kirjoitti:
Kai se niin on jos olet varma asiasta. En kyllä oikein ymmärtänyt viestiäsi, koska - kuten tiedät- olen vähän tyhmä...
Niin olet. ei muuta.
- nukuttais jo...
ja runotyttö se jaksaa,jaksaa ja jaksaa.oikee duracell-pupu
- Runotyttö jaksaa kyl
Mihinkään et mene, olet täällä nyt mun kanssa....kele
- hmmm..
vaivaa.ko kuinka nii.n
- J.J.
ei vaivaa mikään enää paitsi s:n puutos...
Mitähän runotyttö nyt tolla meinaa.... Sitä voit miettiä.....
- Aloittajanaiselle!
Arvoisa nainen!!
Voisitko ystävällisesti ilmoittaa, että kenelle ja minne viestisi on tarkoitettu?
Minun tunteeni eivät ole hiipuneet minnekään, omassa elämässäni on nyt vaan semmoiset mullistukset menossa, että en jaksa enää kaivata sinua täällä ikäväpalastalla, en ole jaksanut koko viimeiseen vuoteen.....ethän ole edes täällä ja tuskin kaipaat minua, se on vaan ollut oman mielikuvitukseni tuomaa tuotetta :(- aloittaja .
Miehelle joka -varmasti- viime kertaisessa kohtaamisessamme ( joka tapahtui 6 pvää sitten) näki tunteita vielä olevan täällä puolella.
Olen tietoinen hänen elämässään tapahtuvista ja viime vuoden puolella tapahtuneista mullistuksista tai muutoksista, vaikkei ne maata kaatavia kirjaimellisesti ole niin tottahan toki kaikki uhkakuvat ja epävarmuudet ja *itutukset perushyvään elämään vaikuttavat negatiivisesti, stressi myös pitkälle vietynä syö ihmistä syvältä. Ymmärrän ettei hänen elämä pyöri minun ympärillä, asiat ei johdu minusta (toivottavasti).
Vastasin vaikka epäilen sun tuskin olevan "hän", me ei täällä olla ainakaan toisistamme tietoisina, juttumme perustuu tosielämään. - wwwpiste
aloittaja . kirjoitti:
Miehelle joka -varmasti- viime kertaisessa kohtaamisessamme ( joka tapahtui 6 pvää sitten) näki tunteita vielä olevan täällä puolella.
Olen tietoinen hänen elämässään tapahtuvista ja viime vuoden puolella tapahtuneista mullistuksista tai muutoksista, vaikkei ne maata kaatavia kirjaimellisesti ole niin tottahan toki kaikki uhkakuvat ja epävarmuudet ja *itutukset perushyvään elämään vaikuttavat negatiivisesti, stressi myös pitkälle vietynä syö ihmistä syvältä. Ymmärrän ettei hänen elämä pyöri minun ympärillä, asiat ei johdu minusta (toivottavasti).
Vastasin vaikka epäilen sun tuskin olevan "hän", me ei täällä olla ainakaan toisistamme tietoisina, juttumme perustuu tosielämään.Heplotti, 6 päivää ei täsmää.
Kiitos, varmaan moni muukin huokaisi.. - ggg-piste
wwwpiste kirjoitti:
Heplotti, 6 päivää ei täsmää.
Kiitos, varmaan moni muukin huokaisi..Huoh :) niin teki, säikähdin jo
- Läpi käyty
abc kissa kävelee.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama836141Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1136042Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1364155Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2172884Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782836Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?332760Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta842550Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902288- 1832129
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431676