Sekavuus yöllä

mixminf.

Olen viime päivinä ihmetellyt kun öisin tuntuu olo todella sekavalta. Onhan se toki normaalia että unet on sellaisia ja että kun herää niin on vähän pöhnässä, mutta mulla jotenkin on niin vaikea selittää sitä oloa että ei mitään rajaa..
nääkin alkoi nää tuntemukset viinasta, ennen sitä ei ollut. Tulee semmonen tila kesken unien päälle et välil siihen herää ja on ihan psykoosissa niinkun kuvittelee kaiken ja pitää asioita loogisena ja sitte aamulla ku heräät niin et muista yhtään mitään mutta jokin alitajunnassa tiedostaa että tommosia oli ollut yöllä.

monasti ollut esim.että nielussa on joku juttu esim pallo ja se on siellä normaalia ja se ei saa tippua, valua kurkkuun ettei tukehdu jne.
Olen varma että olen sekoillut unissani niin että olen herännyt ja puhunut ääneen ja kummastellut kaikenlaisia epäloogisia juttuja jotka sen aikana tuntuvat normaalilta..

viime aikoina heränneenä olen pohtinut olemassaoloa maailmassa ja maailman olemassaoloa, se on ahdistanut. Unet ovat samalla menneet tommosiksi aina välillä.

2

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ala raittiksi ja tekemään kävelylenkkejä. alkoholi ei sovi jos tulee noita oireita. jos ei auta niin lääkäristä lääkkeet . itse hoito on jonkun kokeneen ja raitustuneen kaverin seurassa paras. jos et itse raitistu ei kukaan sitä puolestasi tee.tilaa uusi elämä . heitä hallusin naatiot roskiin . kaverillani oli samoja oireita ,mutta niistä parannuttin, no niin aika lähteä töihin.

• kovia kokenut

Oikeesti viina ei sovi sinulle, edellinen teksti on totta joka sana , samaa sanon minä sinulle.... join yli 30 vuotta elämästäni tosi paljon ja kovasti kaduttaa, mutta nyt saan olla raitis ja iloinen kaikesta huolimatta .
      Kävin yli 15 vuotta Aa.ssa ja sitten omillaan tai tuettuna kuitenkin auttaa
      puhu jollekkin, jos haluat eroon viinasta, jos et jatka juomista
      et häviä mitään jos kokeilet esim. aa.ta tai terapeuttia mtt.ssä. Hae apua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      131
      4491
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      80
      3250
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      102
      1530
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      88
      1375
    5. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      96
      907
    6. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      79
      784
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      752
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      710
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      688
    10. Jos oot täällä,laita tunniste.

Muuten en lue!
      Ikävä
      42
      608
    Aihe