Uusi Vain elämää -kausi tulee ja mukana on liuta artisteja: konkareita ja tuoreempia kasvoja.
Totuttuun tapaan kahdeksan artistia pääsee tutustumaan toisiinsa intiimillä "Vain elämää -leirillä". Tv-katsojille tiedossa on tarinoita elämästä ja tietysti versioita toisten kappaleista.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/uusi-vain-elamaa-kausi-voi-tuottaa-pettymyksen-tasta-syysta?s24
Uusi Vain elämää -kausi - Voi tuottaa pettymyksen tästä syystä

4
332
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Niin huono formaatti että kukaan järkevä ihminen ei moista roskaa katso.
- Anonyymi00002
Tuntuu niin nähdyltä, siinä turha ohjelma eikä uudistu millään tavalla. Katsoin ne ekat jaksot, nyt en enää ole katsonut, kun ei tarjoa mitään. Ketä varten tuota yhä tehdään, kun katsojaluvut laskeneet? Joutaa lopettaa.
- Anonyymi00003
Samaa paskaa vain elämää ja tähdet tähdet.
Samat artistit vinkumassa.
Eipä onneksi tarvitse katsoa kumpaakaan. - Anonyymi00004
Tää ohjelma formaatti on jo ollutta ja mennettä, ei kiinnosta pätkääkään , niin tekopyhää yäk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711860
- 831328
- 114973
- 96861
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66716Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
- 29552
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42544