Tai siis onko suurimmalla osalla 25-35 vuotiaista naisista lapsia? Jos 30 sinkkumies alkaa etsimään naista, niin onko pakko alkaa isäpuoleksi jollekin lapselle, vai onko lapsettomia naisia kuinka paljon tarjolla?
Miehet saa vastata jos tiedätte lapsettomia tuttuja naisia. Jos ette tiedä mitään niin älkää vastatko.
Onko kaikilla 25-35v naisilla lapsia?
22
415
Vastaukset
- joku nainen
Musta taas tuntuu, että kaikilla 25-35-vuotiailla miehillä on lapsia.
Tiedän kyllä paljon lapsettomia 25-30-vuotiaita naisia. Lapsettomia sinkkuja taas tuntuu olevan vähemmän. Tosin on heitäkin ihan riittävästi.- ap
No sinkkunaisia tässä haettiinkin, eikä varattuja.
- joku nainen
ap kirjoitti:
No sinkkunaisia tässä haettiinkin, eikä varattuja.
Joo. Sitten kannattaa etsiä alle kolmekymppisistä, kyllä niitä löytyy.
- :´(
Ei ole, eikä tule. N26
- n 35v
Sama täällä. :'(
- ENFP-nainen
25-29v naisista synnyttäneiden osuus on 37%, 30-35v 63% ja 35-40v 76%, 40-45v 80%. Lähde: Väestörakenne 2010, Tilastokeskus. Synnyttäjien keski-ikä on pitkään ollut noin 30 vuotta. Lähde: THL/Stakes.
Osa synnyttämättömistä on parisuhteessa eli mitä enemmän ikää, sitä harvaisemmaksi lapsettomat sinkut menee. Osa lapsettomista ei halua tai ei voi saada lapsia. - Tyttönen_82
Mun tutut on tuota ikäluokkaa, ja lapsia on 1/3-1/4:lla. Ainoastaan yksi on yh, muut ovat parisuhteessa edelleen lasten isän kanssa. Siksi tuntuukin oudolta lukea näitä kirjoituksia "kun kaikilla naisilla on lapsia".
- ap
Mutta onko lapsettomia sinkkuja?
- Tietoa.
Noin 20 prosenttia naisista ei tee ikinä lapsia, eli joka viides. Tuossa ikähaarukassa tietysti sitä enemmän mitä nuorempiin siirrytään.
- ap
Ai että 1/5 naisista ei tee ikinä lapsia? En usko että on noin paljon lapsettomia.
- Stakes tilasto
ap kirjoitti:
Ai että 1/5 naisista ei tee ikinä lapsia? En usko että on noin paljon lapsettomia.
http://www.stat.fi/til/vaerak/2010/01/vaerak_2010_01_2011-09-30_tau_005_fi.html
- ap
Stakes tilasto kirjoitti:
http://www.stat.fi/til/vaerak/2010/01/vaerak_2010_01_2011-09-30_tau_005_fi.html
Eli 25-29 vuotiaissa naisissa on noin 100000 Lapsetonta, eli 64,5%, mikähän on sinkkujen osuus?
- Tyttönen_82
Suurin osa on parisuhteessa, mutta ne jotka ovat sinkkuja ovat lapsettomia, tätä yhtä lukuunottamatta siis. Näin ainakin minun tutuissa...
- tilanne muutttuu
Sama tilanne oli itseni tuttavapiirissä
- samaa olen miettinyt
Olen miettinyt samaa asiaa, mutta toisin päin, olen 28 vuotias sinkku nainen jolla ei ole lapsia. Tuntuu että kaikki suurinpiirtein saman ikäiset miehet ovat joko varattuja tai sinkuilla on lapsia aikaisemmista suhteista. Sinällään itselläni ei ole mitään lapsia vastaan, mutta en mielellään halua parisuhteeseen miehen kanssa jolla on lapsia aikaisemmista suhteista. Ehkä olen itsekäs joidenkin mielestä, mutta olen myös ehkä elämänkatsomukseltani hieman vanhanaikainen ja en siksi ymmärrä nykypäivän menoa kun tuntuu että lapsia hankitaan tuosta noin vaan ja sitten erotaan ja etsitään seuraava kumppani. En halua yleistää tietenkään, näin ei ole kaikissa tapauksissa ja varmasti monet uusioperheet toimivat hyvin ja parisuhteet ovat onnellisia.
- Tyttönen_82
"Sama tilanne oli itseni tuttavapiirissä
- 89+09
Järkyttäviä lukuja.
Synnyttänyt=käytetty=pilalla.- Oma valinta on
Siis pilaamattomia ei ole paljon, ja jos ei itse kelpaa jälkiteinille, on sitten hyvä valita se sinkkuus forever. Vai?
- Reipas Mies
Tsuuu-Tsuuu!
Kun juna meni ja sitä nuoruuden heilaa jäi mies vaille niin sitten on otettava mitä markkinoilla on.
Eikai aikuinen mies lasta pelkää, kiva lisähän se on kivan kumppanin lisäksi.
Jos parisuhteen normitavoite voisi olla perhe, niin jännittääkö "oikopolku" siihen niin monia sinkkumiehiä ?
Tunnustan, olen joutunut harjoittelemaan isäpuolen roolia edellisessä suhteessani, ja se ei ole helppoa. Mutta kyllä siihen pystyy. - 999
Oon kolmekymppinen sinkku. En haluaisi olla...
- Noup...
Olen 32-vuotias lapseton sinkku. Kavereistani lapsettomia sinkkuja on kuusi, 28v, 33v , 34v, 35v, 36v ja 38v. Muut (useimmat) lapsettomissa parisuhteissa ja osalla lapsia.
- x.mom
Mulla oli 30 täyttäessäni lapset (3) tehtynä ja putket poikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama635339Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä854329Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1073881Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732771Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1672658Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta752478Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?292474Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl812238- 1741970
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko431626