Luovutan silloin kun sinäkin luovutat ellet ole jo luovuttanut niin minäkin sitten luovutan. Vai onko tässä nyt edes mitään luovuttamisen aihettakaan.
Olet mennyt ilmeisesti jo menojasi,eli luovutan.
Ei enää pienintäkään hajua tai vihjettä ilmassa
23
397
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,
en ole luovuttanut.........pieni tunne ilmassa;)
- iuyoiuyiouy
Hei, älä luovuta, mieluummin vaikka huovuta! ;)
- mulle
huopikkaat. Varpaat palelee
- inhmillinen ihminen.
Miten niin jo. Olen tehnyt tätä kohts toista vuotta ilman yhtäkään ihan selvästi itselle tarkoitettua varmistusta toisen osapuolen kiinnostuksesta. Vaikka olen omalaatuinen olen myös nainen ja jokainen nainen kaipaa jonkilaista kahdenkeskistä juuri itselleen tarkoitteua huomiota. Sekä tietysti muutakin.
- Ihminen vain minäkin
Minä olen ollut reilun vuoden on kyllä tullut vasta puolelta palautetta .Mutta ei se mihinkään ole johtanut asemat on pidetty siis ne jotka eroon johtivat.Niistä ei tingitä puolin eikä toisin. Vaan täällä kumpakin haikailee.Tietysti kun itsestäni kysymys niin ymmärrän kyllä miks en voi joustaa. Mutta siitä toisesta osapuolesta en tiedä miks niin tiukka kai hänellä omat syynsä. Ei tämä mihinkään johda olen kuitenkin toisessa suhteessa mikä nyt ei kuitenkaan tunnu toimivan kun toinen mielessä enpä yksinkään jaksanut .Kun pystyis olee täältä pois ehkä se elämä olisi mielekkäämpää .
- ihmisiä ollaan juu
Ihminen vain minäkin kirjoitti:
Minä olen ollut reilun vuoden on kyllä tullut vasta puolelta palautetta .Mutta ei se mihinkään ole johtanut asemat on pidetty siis ne jotka eroon johtivat.Niistä ei tingitä puolin eikä toisin. Vaan täällä kumpakin haikailee.Tietysti kun itsestäni kysymys niin ymmärrän kyllä miks en voi joustaa. Mutta siitä toisesta osapuolesta en tiedä miks niin tiukka kai hänellä omat syynsä. Ei tämä mihinkään johda olen kuitenkin toisessa suhteessa mikä nyt ei kuitenkaan tunnu toimivan kun toinen mielessä enpä yksinkään jaksanut .Kun pystyis olee täältä pois ehkä se elämä olisi mielekkäämpää .
Kannattaisiko ottaa yhteyttä oikeassa elämässä ja lopettaa tää pelleily?
Jos on asiaa niin kirjoittaa suoraan sille ihmiselle jolta haluaa vastauksen.
Nykyään on sähköpostit, facebook, twitter jne. Kirjoita vaikka kirje.
Miksi teet asiasta noin vaikeaa kun se voisi olla tosi helppoa?
- Tm Punk
Hieman nyt lisää sisältöä näihin kaipauksiin. Let it all out!
- ed
Niin. Ja ylläkirjoittanut tarvitsisi oikeinkirjoitustakin. Jos olen jotain varrrrrrrrrmasti saanut tästä palstasta irti. On se se että mulla on luki-ja kirjoitushärö. Mutta en enää jaksa tätä näin, piste. Mulla olisi noilla kriteereillä ollut aihetta luovuttaa ajat sitten.
- ap
ed kirjoitti:
Niin. Ja ylläkirjoittanut tarvitsisi oikeinkirjoitustakin. Jos olen jotain varrrrrrrrrmasti saanut tästä palstasta irti. On se se että mulla on luki-ja kirjoitushärö. Mutta en enää jaksa tätä näin, piste. Mulla olisi noilla kriteereillä ollut aihetta luovuttaa ajat sitten.
No luovuta ihmeessä!
- EN(n) tod.
aio luovuttaa,jos näin olisi,olisin luovuttanut jo vuosia sitten...
- ap
Se on hienoa jos jollain on toivon kipinää ja ei aio luovuttaa.
Minä olen taas kahden vaiheilla,luovuttaa vaiko ei ja nainen itse myös. - luovu
ap kirjoitti:
Se on hienoa jos jollain on toivon kipinää ja ei aio luovuttaa.
Minä olen taas kahden vaiheilla,luovuttaa vaiko ei ja nainen itse myös.taitaa olla sulla kierroksessa taas joku renttu
- ap
luovu kirjoitti:
taitaa olla sulla kierroksessa taas joku renttu
Ei ole taas, mutta renttu hän taitaa kyllä olla, kieltämättä. Olen kyllä nyt vakavasti miettinyt,ajatellut ja pähkäillyt tätä luovuttamista,ei tämä ole enää tervettä ja oikeaa elämää haikailla hänen peräänsä,joku ratkaisu tässä nyt pitää oikeasti tehdä ja se luovuttaminen taitaa olla se parhain ja kannattavin vaihtoehto.
- J
Olet kaunis.
- ap
Vai niin... no en taida sitä kuitenkaan olla :D Taitaa niitä paljon paljon kauniimpiakin löytyä suomen maasta ja muualtakin.
.....mutta suloinen kommentti kuitenkin :) - judcdw ei ap.
niin säkin.tai ainakin sun silmäs.
- kerro nyt
judcdw ei ap. kirjoitti:
niin säkin.tai ainakin sun silmäs.
minkä väriset silmät minulla?
- sdlsdkklds
kerro nyt kirjoitti:
minkä väriset silmät minulla?
syvän siniset.
- Mestari-.
Luovutan sinun suhteesi et ole minun arvoinen nainen vaan säälittävä juoppo.
- sil.tällö harvoin ap
Oukei,mut tieroks vaan että juon erittäin harvoin sellaaset hommat kato ei oikeen kiinnosta ja innosta.Juopottelu ei ole elämääni.
- ja vitut
Et sinäkään ole minun arvoinen. Säälittävä "playeri" joka teki musta "juopon" : /
- oot unohdettu
Oon kuule unohtanut jo sinut!
- ....................
Täällä yritetään saada kaipaamaan että voidaan huoritella perään. Oon sanonut etten tunnelmoi täällä enää mitään tunnejuttuja. Ja yksi huomio... Kyllä mahtaa joitain harmittaa kun en ole juoppo enkä juopoksi tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama225010Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634026Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve733593Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732688Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472453Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602338Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl682133Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272097- 1341633
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371505