Syyttää toista narsistiksi,eikä huomaa katsoa peiliin, siellähän se kaikkien aikojen narsisti on.
Nais narsisti
20
564
Vastaukset
- 22
Työkaveriko se siellä? Mietipä vielä ja katso itse tarkasti peiliin.
- Venluska 24
Tunnenpa minäkin yhden samanlaisen tyypin. Aina mollaamassa toisia narsisteiksi ja itse on narsisti pahimmasta päästä. Mietinkin ,että mikä on kun ei ihminen itse huomaa olevansa samanlainen. Turha haukkua tosiaankaan muita,ennenkuin katsoo itse peiliin.
- 2525
Tälläseenkin on aika vaikea kommentoida yhtään mitään kun ei hajuakaan asioiden taustoista.
- Heti Kärkeen
Heti Kärkeen suositus: pakene. Muuten tuhoudut.
- Eeppo 66
Narsistissa ei koskaan ole mitään vikaa, aina vika on muissa!
- manipuloinnin uhri
Narsisti osaa myös manipuloida toisia tosi hyvin.
- Jo vain
Niin ja yleensä pahimmat narsistit on toisia narsistiksi kutsumassa. Vasta sai kenkää meidän työpaikalta yksi oikein kunnon kusipää, jonka puheissa aina muut olivat narsisteja. Ei jäänyt kukaan kaipaamaan tätä narsistisanan ylenkäyttäjää ja työilmapiirin pilaajaa.
- 2525
Muistakaahan myös se, että narsisti ei itse tajua tilaansa, joten ei voi tietää onko tämä alottaja tai kuka vaan muu vastaava asiasta valittaja ihmeissään että miksi muka tälläsestä syytetään, vaikka olisi aihettakin. Narsistithan ei itse ole koskaan mitään pahaa tehnyt yhyy yhyy. Siks sanoinkin aiemmin että huono kommentoida kun ei taustoja tiedä tälläsillä palstoilla. Oikeestaan tämä ei sen enempää edes kiinnosta että miksi vaivauduin..
- sykoloki
ettet vaan olis ite narsisti.
- 17
huomaat toisessa samoja asioita kuin on itsessäsi
- humaloki
narsisti ei huomaa
- Ulkopuolisko
En oikein ymmärrä, miksi tälläisiä juuri täällä puidaan. Kuinka moni näitä lukee? Itsekin satuin vahingossa tänne nyt enkä oikein tiedä, mitä täällä teen. Ja yleensä tuollaiset asiat kannattaisi hoitaa yksityisesti, ei jossain suomi24:lla vauhkoten. Ja jos kyseessä on oikeasti narsisti eikä vain olla keksitty uutta muotisanaa, niin vielä vähemmän auttaa tällä huudella.
- faktoja
Todennäköisesti eivät edes tiedä mitä sana oikeasti tarkoittaa. Joten sivistyssanakirja esille.
- suomi24paskaaa
aika vitun järkevä keskustelu. ylipäätänsä tää suomi24 palsta on kyllä niin täynnä tällaista paskaa että voi helvetti.
- qeerty
tunnistit itsesi ilmeisesti keskustelusta. Koira älähti ku kalikka kalahti.
- ??????????????
Keksipä suomi24paskaaa joku mielenkiintoinen keskustelunaihe. Miksi viitsit kommentoida jos on niin p.....?
- viddu.
viddu mitä jaskaa! jaskanjauhamista
- 2525
sykoloki: Niinpä, niinnpä, mistäpäs sitä tietää...
En tässä puolustellu ketään ja oon perehtynyt aiheeseen, eli en kutsu narsistiksi ns. normaaleja vähän itserakkaita ihmisiä (tai kenen kanssa ei joku itse tuu toimeen muuten vaan, ei kaikki voi pitää kaikista), vaan tota mikä luokitellaan oikeasti persoonallisuushäiriöksi.
Ihmettelen taas mitä teen täällä että nyt saa riittää... :D - asdfghjklöä
Narsistinen persoonallisuushäiriö:
sille on ominaista erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Henkilö kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen. Esiintyy väestössä hieman alle yhdellä prosentilla. Tutkitusti narsisteista 50-80 prosenttia on miehiä.
- Suuruudenhullut kuvitelmat omasta erinomaisuudesta ja ylivertaisuudesta.
- Epärealistinen minäkuva: keskittyy ajatuksissaan rajattomaan menestykseen, voimaan, kauneuteen ja rakkauteen.
- Vaatii läheisiltään ylikorostunutta ihailua.
- Olettaa erityiskohtelua: ei sopeudu yleisiin sääntöihin.
- Hyväksikäyttää muita. Ei osoita kiitollisuutta.
- Kyvytön empatiaan ja huomioimaan muiden tarpeita.
- Ylimielinen ja röyhkeä käytökseltään ja asenteiltaan.
- Kadehtii muita, mutta luulee toisten kadehtivan häntä.
Em. listalta aika moni tuntomerkki käy yksiin tuntemaani naisihmiseen, mutta en voi väittää hänen olevan narsisti. Jonkun sortin persoonallisuushäiriö hänellä varmastikin on, sillä niin paljon pahaa hän ihmisille aiheuttaa. Luojan kiitos minun ei tarvitse olla hänen kanssaan enää koskaan missään tekemisissä. Sääli hänen työkavereitaan ja muita hänen vaikutuspiirissään olevia ihmisiä :-(
Valitettavasti tämä häiriötapaus työskentelee hoitoalalla. - Pakko yst.kyseessä
Ylimielinen ja ennenkaikkea kyvytön empatiaan. Haluaa hallita kaikkia ja kaikkea. Röyhkeä käytöksinen. Sellaisen tunnen minäkin. Voisin tähän lisätä listan muita ominaisuuksia,mutta olkoompa nyt. Mikä hulluinta koko jutussa,tyyppi ei itse tajua sitä.Sairaus se on kai sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama275080Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792179Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272137- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525