Tiedät kai kuka olen..

"haleja vain"

kun hieman kerron; tulin juuri töistä, olen todella välittänyt sinusta kauan....tämä on ihan hirveetä kun välitän sinusta aina vaan....vaikka aikaa menee...etkä kenties tosissasi minusta välitä? Tämä "hiljaisuus" sinun taholtasi nyt ja ennenkin....en ole koskaan tehnyt /tahtonut sinulle mitään muuta kuin hyvää! Tilanne on aivan "patti"...ja miksi?? Olenko kuunnellut liikaa "intuitiotani" joka sanoo sinunkin minusta välittävän, ihan "oikeesti"? Välitän sinusta, olet minulle se jonka avulla saan voimaa jaksaa.. mikäli noletkin vain "laskelmoinut" on se minulle kuin kuolin-isku, tunteeni ovat ja pysyvät! Ja en nyt tarkoita mitään "sexyä" tai vastaavaa - ei, oikein todella, minä välitän/pidän sinusta!! Mieti sitä!!

35

1638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T,neiti.

tulin juuri töistä, olen todella väsynyt....Koko yön olen palstoilla Taas päivystänyt_Olenko kuunnellut liikaa "intuitiotani"?

• luiseva olio

Voi teitä....antakaa nyt ihmistenkertoa edes kirjoitettua tekstiä, hei !!!
        Miksi te haluatte "painaa" muita ihmisiä??Kenties olette niitä ihmisiä jotka olette NIIN paljon parempia(omasta mielestänne huom) kuin muut! Voihan räkä! Tämä palsta ON mielestäni juuri aitojen ajatusten tuottamiseen kirjoituksen kautta tarkoitettu. "Parempi ihminen"...ei sellaisia ole oikeesti!

Kannattaisko laittaa viesti suoraan ao. ihmiselle? Oletko varma, että lukee tätä palstaa?

• Palstahuomio

Monethan ei edes välitä lukeeko se henkilö näitä, jota ajattellen kirjoittelee tänne.He vaan kirjoittelevat huvikseen, purkaakseen täällä näitä tunteita.Näin ovat täällä kertoneet jotkut.
      Ihan sama kuin kirjoittaisivat pöydällä olevan sanomalehden kulmaan:Rakastan sinua ja minulla on ikävä ja muuta vastaavaa.
      Jokainen joka haluaa varmasti viestinsä perille kohteelleen, tekee sen muualla kuin tälläisellä palstalla epämääräisillä ja tyhjänpäiväisillä viesteillä.
      Eikä pidä unohtaa niitä, jotka vaan huijaavat ja provosoivat täällä ja kiusaavat herkkiä tunnemyrskyissään kamppailevia hyväuskoisia ihmisiä.

• Paljon sanoja

Täällä kirjoittaessa ei voi koskaan olla varma, lukeeko se henkilö, jolle niitä viestejä aikoo. Ja jos itse käy harvoin sivuilla, ei jaksa selata kaikkia läpi. Hyvin sattumanvaraista on oikeaan osuminen. Ja arvaaminenkin on epävarmaa, jos ei ole tarkka tuntemus henkilön tavoista. Aika senkun kuluu miettiessä. . .
        Onneksi joskus hymyilyttää sanailu . .

• Viihdearvoista
        Paljon sanoja kirjoitti:

Täällä kirjoittaessa ei voi koskaan olla varma, lukeeko se henkilö, jolle niitä viestejä aikoo. Ja jos itse käy harvoin sivuilla, ei jaksa selata kaikkia läpi. Hyvin sattumanvaraista on oikeaan osuminen. Ja arvaaminenkin on epävarmaa, jos ei ole tarkka tuntemus henkilön tavoista. Aika senkun kuluu miettiessä. . .
        Onneksi joskus hymyilyttää sanailu . .

Tänne viesteily on kuin "tuuleen huutelemista"; ja jos joku joskus vastaileekin, niin taatusti kuittailija ei ole SE TIETTY ihminen, ja senhän me tiedämmekin;)heh:):)

Ajankulua ja toiset taitaa lauseiden sisällön, jolla saa Takahikiän Hanskin/Hellun antamaan vastaviestin;):)

• 1.v
        Viihdearvoista kirjoitti:

Tänne viesteily on kuin "tuuleen huutelemista"; ja jos joku joskus vastaileekin, niin taatusti kuittailija ei ole SE TIETTY ihminen, ja senhän me tiedämmekin;)heh:):)

Ajankulua ja toiset taitaa lauseiden sisällön, jolla saa Takahikiän Hanskin/Hellun antamaan vastaviestin;):)

joo ajanvietettä todellakin...meille kaikille Hanskeille ja Helluille sekä heidän kissoille ja koirille :)

• 1.v

Oikein ISO hali sinnekin...täältä takahikiän Hanskilta.

• Mirrulta

...:) ja vielä ISOMPI HALIPURISTUS täältä laitakaupungilta Hanskille Takahikiälle:)

Vaan kun en ookkaan Hellu, mut koetappas arvata, keneltä?

Naiselta

• 1.v
        Mirrulta kirjoitti:

...:) ja vielä ISOMPI HALIPURISTUS täältä laitakaupungilta Hanskille Takahikiälle:)

Vaan kun en ookkaan Hellu, mut koetappas arvata, keneltä?

Naiselta

nyt tuli paha paikka,"miettii"...smör mamma,eiku voi äiti.Kerro heti! tai vedän tukasta jos itse saan selville :)

• Silmäpeliäkö vain

Tulisitkiin antamaan tuon ISON halisi ensi kerralla kun tavataan, mutta järkkäisitkö ensin sen taustailijan pois jonnekin muualle:)

• näistä ei tiedä

kukaan.
      Sinä pidät hänestä
      Hän pitää sinusta
      Joku ei pidä siitä
      kun te pidätte toisistanne
      Jne jne

• Tieto hallussa

Juuri noin on käynyt "pitämisten" kanssa. Täysin osunut arvio tuntemuksista.
        Nytkin lämpimien ajatusten kohde mielessä - tietenkin illan edetessä tunne kasvaa. Mukavasti kirjoitettua "näistä ei tiedä"

• pienipienoinen

Jos olet mies niin vois sopii minulle tämä.. :)

• ainoastaan vain

Törmäämmehän me vielä, varmasti. Ja kyllä sinä tiedät minun sinusta välittävän, olet nähnyt sen silmistäni. Samoin kuin minä olen sen huomannut sinusta.

• KissuMirru

ja miten likeltä olet nähnyt nuo välittävät silmät????
        Onko paperilappunen mahtunut väliin?

Oletko katsonut vastapuolen silmiä mistä kulmasta?

• Edestä
        KissuMirru kirjoitti:

ja miten likeltä olet nähnyt nuo välittävät silmät????
        Onko paperilappunen mahtunut väliin?

Oletko katsonut vastapuolen silmiä mistä kulmasta?

Suoraan edestäpäin.

• KissuMirru
        Edestä kirjoitti:

Suoraan edestäpäin.

:));) me ja meidän eriväriset silmämme ovat kuin ovatkin kohdanneet:))
        Kerro, mitäpä sieluin peilini ilmaisivat sinulle?

Suunihan puhui muuta eikös niin?

• Silmistä näkee
        KissuMirru kirjoitti:

Suu saattaa puhua ohi... sehän on vaan elämää.
        Silmät, sielun peili, ei koskaa huijaa....
        Mitä ne ilmaisivatkaan, se jääkööt salaisuudeksi,
        vaan omaan tietooni... Tallennan sen viestin sydämeeni...
        Silmiä pitää niitä osata tulkita vaan oikein... ajan kanssa ja rauhassa,
        ei hötkyillen...
        Muista se aarteeni.......

• 02
        Silmistä näkee kirjoitti:

Suu saattaa puhua ohi... sehän on vaan elämää.
        Silmät, sielun peili, ei koskaa huijaa....
        Mitä ne ilmaisivatkaan, se jääkööt salaisuudeksi,
        vaan omaan tietooni... Tallennan sen viestin sydämeeni...
        Silmiä pitää niitä osata tulkita vaan oikein... ajan kanssa ja rauhassa,
        ei hötkyillen...
        Muista se aarteeni.......

totta!

• Silmistä näkee
        02 kirjoitti:

totta!

Niin on. Hyvää yötä sinulle.
        Ehkä palstoilla vielä tavataan, joskus, vaikka aina vannon itselleni, että en enää tänne tule.
        Olipa tuossa jopa päivä taukoa......

• juu, mut
        02 kirjoitti:

totta!

älä silmä pieni katso minne vaan

• ainoastaan vain
        KissuMirru kirjoitti:

Suusi tosiaan puhui muuta, mutta sinulla oli siihen hyvä syy.

Sinun silmistäsi näki että pidempikin halailu kävisi sinulle, aivan kuten minullekin.

• KissuMirru
        ainoastaan vain kirjoitti:

Suusi tosiaan puhui muuta, mutta sinulla oli siihen hyvä syy.

Sinun silmistäsi näki että pidempikin halailu kävisi sinulle, aivan kuten minullekin.

Edellisen kerran makuuasennossa ruskeahkot silmäsi jopa hymyilivätten tuijottaen omiani viheriöitä silmiäni pienen hetken erään session jälkeen, jonka mulle teit....:))
        Mutta ihan viimeisellä kerralla näin silmissäsi ensin innon, ja sitten minusta johtuen silmissäsi näkyi suunnaton väsymys...:)

• ei johdu sinusta
        KissuMirru kirjoitti:

Edellisen kerran makuuasennossa ruskeahkot silmäsi jopa hymyilivätten tuijottaen omiani viheriöitä silmiäni pienen hetken erään session jälkeen, jonka mulle teit....:))
        Mutta ihan viimeisellä kerralla näin silmissäsi ensin innon, ja sitten minusta johtuen silmissäsi näkyi suunnaton väsymys...:)

muistan tuon. Näin se menee armaani...... Ei sinusta mikään väsymys johdu. Ei me vielä ole päästy edes asiaan.
        Sen jälkeen on lupa vasta olla väsynyt ja onnellinen..... :)

• KissuMirru
        ei johdu sinusta kirjoitti:

muistan tuon. Näin se menee armaani...... Ei sinusta mikään väsymys johdu. Ei me vielä ole päästy edes asiaan.
        Sen jälkeen on lupa vasta olla väsynyt ja onnellinen..... :)

:)) Olet oikeassa, emme ole vielä edes päässeet onnellisen väsymyksen tilanteeseen, vaan sehän tässä just onkin, kun emme varmaan pääse ikinä tai koskaan ei voi tietää, mitä on tuleman....... Säädyllisyytemme estää se kuitenkin - meidän vaan pitää keskittyä itse asiaan, vaikka toisenlainen kohtaaminen olisikin aistikkaampaa ja nautinnollista......

• 1

rohkeesti vaan lähelle ja kerro asiasi

• kaikista ohi

Onneksi tuo ap laittoi noin hyvän tunnisteen--Tiedät kai kuka olen..Hiihhihehhe

• heh heh

juu, kaikkihan täällä toisensa tuntee nimettömistä viesteistä ..

• kyllä tunnen

Juu. Sinut tunnen ;)

• heh heh
        kyllä tunnen kirjoitti:

Juu. Sinut tunnen ;)

et varmana tunne !

• höpönlöpöä.

ootko puhunut hälle itelleen, jos et niin höpsispöpsis vaan. nimettömät vuodatukset on perseestä. niillä ei oo mitään merkitystä.

• rehellisesti sanoen.

Ei kiinnosta vittuakaan.

• 20+6

Eipä sinunkaan asiasi minua. Hajoa rauhassa katkeruuteesi.

• voi näitä
        20+6 kirjoitti:

Eipä sinunkaan asiasi minua. Hajoa rauhassa katkeruuteesi.

Kannattako hermostua ihmisen kirjoitusesta joka on todennäköisesti ventovieras. Ja jos ei v,,,,akaan kiinnosta tuskin kukaan tänne näpyttelee silloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      47
      3068
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      41
      2276
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      61
      2180
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      94
      2063
    5. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      60
      1782
    6. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      18
      1704
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      73
      1527
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      46
      1318
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      131
      1256
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      1037
    Aihe